مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ست کردن فرش نگین مشهد

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ب.ظ

دکوراسیون منزل

خرید فرش نگین مشهد

در سری مقالات قبلی به تفصیل درباره دکوراسیون منزل و نحوه چیدمان منزل مطالبی را بیان کردیم در این مطلب سعی می کنم جزییات بیشتری را بیان کنم.

چگونه مبل و فرش را ست کنیم ، انتخاب رنگ مبل و فرش ، ست فرش سرمه ای با مبل ، رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای ، ست کردن وسایل آشپزخانه ، ست مبل و فرش فیروزه ای ، ست مبلمان استیل ، ست مبل با فرش قرمز ، ست فرش با مبلمان ، ست دکوراسیون منزل ، بهترین رنگ فرش ، رنگ فرش سال ، انتخاب رنگ فرش ، فرش سرمه ای با مبل کرم ، به فرش سرمه ای مبل چه رنگی میاد ، فرش سرمه ای کرم ، چیدمان فرش سرمه ای ، مبل سرمه ای سفید مبل راحتی سرمه ای فرش سرمه ای با چه رنگ مبلی ست میشه

در بحث دکوراسیون منزل و هارمونی های آن، نقش هماهنگی رنگ فرش و مبل و پرده همواره بسیار حائز اهمیت است.

یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون برای هماهنگی رنگ فرش و مبل و پرده اتاق نشیمن یا هال و پذیرایی است، جایی که اعضای خانواده معمولا برای ساعاتی آنجا دور هم جمع می‌شوند. و محلی است برای پذیرایی از مهمان.

بنابراین برای هارمونی و رنگ عناصر و اشیائ این فضا باید رنگ ها را طوری انتخاب کرد که جذب نور بیشتری داشته باشد.

خصوصا برای هال های کوچک استفاده از رنگ های تند وتیره پیشنهاد نمی شود چون فضا را کوچک تر از آنچه که هست نشان میدهد.

استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون منزل

بنابراین بهتر است از ترکیب رنگهای روشن استفاده شود مثلا فروش کردن کف اتاق با فرش کرم رنگ بسیار مناسب تر از رنگهای تیره ( فرش سرمه ای رنگ ) می باشد فرش کرم رنگ با مبلمان رنگ روشن و پرده های سفید یا شیری یا قندی رنگ فضای کوچک خانه را بزرگ تر نشان میدهد . فرش های کرم رنگ فرش مشهد میتواند انتخاب مناسبی برای خانه تان باشد.

هماهنگ کردن پرده و فرش

اگر پرده شما والان دار است پیشنهاد می شود رنگی انتخاب کنید که والان پرده و تشک مبلتان از یک طیف رنگ روشن باشد .
در خرید فرش فرشی انتخاب کنید که با رنگ مبلمانتان هم خوانی داشته باشد و یا اگر اول فرش خریداری می کنید مبلمانی انتخاب کنید که به طیف رنگ فرشتان بیاید در چنین هال های با ابعاد کم اگر رنگ مبلمان خنثی باشد با فرش کرم رنگ و روشن بهم میایند .

کاغذ دیواری

اگر برای پشت تلویزیون از کاغذ دیواری شلوغ و رنگ تند استفاده می کنید بهتر است رنگ پرده ساده با رنگی ملایم باشد . و یا اگر فرشی شلوغ و پر نقش و نگار با رنگهای متنوع و شاد انتخاب کرده اید بهتر است پارچه مبلتان ساده و رنگی خنثی باشد.

در اتاق خواب باید اندازه فرش طوری باشد که زمان بیدار شدن وقتی پایتان را زمین می گذارید رو فرش قرار بگیرد.

هرچه فضای فرش شده اتاق بیشتر باشد – اسفاده از فرش های سایز بزرگتر مانند فرش 12متری – اتاق بزرگتر دیده میشود برای این ممنطور میتوانید از فرشهای فروشگاه خرید اینترنتی فرش بست بافت در کنار هم استفاده کنید.

فرش و زیبایی طرح

فرش دستبافت و فرش ماشینی ابزاری است برای نمایش هنرهای فراوان؛ از جمله طراحی و نقاشی، رنگ آمیزی، نقطه چینی، ریسندگی، رنگرزی که همگی فرش و زیبایی طرح را نوید میدهند.

و از همه مهم تر بافندگی ماهرانه که هنر و احساس را با همکاری اعضا و جوارح خویش یعنی از دل و دیده گرفته تا دست و سر انگشتان، آنچنان گره هایی ریز و ظریف و زیبا و در عین حال مستحکم، بر تار و پود فرش نقش می زند که هم ظرافت و زیبایی را می نمایاند و هم استحکام و دوام آن شهرت جهانگیر یافته است.

اصالت فرش

یکی از شروط فرش و زیبایی طرح فرش در آن است که تازگی و رنگ آن توجه ما را جلب کند ولی اصالت طرح ها را نیز نباید فراموش کنیم زیرا ترکیب طرح و تناسب رنگ های گوناگون و نقش های درهم پیچیده، نظر بیننده را آن چنان به خود معطوف می دارد که از هر رنگ و هر نقش، نکته های ظریف و باریکی می توان دریافت که چنان در ذهن انسان اثر می کند که هیچ امری دلکش تر و زیباتر از آن در نظر نمی آید.

این حاصل تجربه و ذوق نسل های متوالی است که قالی ایرانی را بیش از هزار سال است در پیش چشم نسل های متعدد گسترده و تا امروز دوام بخشیده است.

پس استادان هنر فرش اعم از طراحان و نگارگران، بافندگان کارگاهی و شرکت ها، رنگرزها و سرمایه گذاران و سفارش دهندگان بافت فرش های محلی و سایر دست اندرکاران، باید ضمن حفظ احترام به اصالت طرح های گذشته، در پی ابداع و ارائه طرح های جدید و زیبای امروزی و حتی ترکیب این دو باشند و با ایجاد تغییراتی در نقش قالی، به سبکی و شیوه ای که امروزپسند باشند، همت کنند تا این صنعت و هنر نیز از دیگر تحولات امروزی عقب نماند و به بازار قالی در داخل و خارج کشور کمک کند.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت در نظر دارد تا جهت دسترسی آسان همه کسانی که به دنبال یافتن طرحی ناب و نقشی اصیل هستند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت فرش مناسب خرید مشتریانش تهیه و تدارک ببیند.

در این بین با استفاده از بهترین متدها و تکنولوژیهای روز تصاویر و فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا (برای خریدی واقعی و انتخابی آسان) برای خریداران فرش آماده نموده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی