مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پشتی سنتی جدید

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ق.ظ

پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی جدید یا مبلمان راحتی خانه سنتی ایرانی ، زیبنده بسیاری از دکوراسیون منازل ایرانی هست و انواع پشتی سنتی ایرانی میتواند در ایجاد فضای کلاسیک با پشتی سنتی جدید بسیار تاثیر گذار باشد.

در خانه های قدیمی که بسیاری از ما در آن خاطرات کودکی خود را در آن بیاد داریم. خونه هایی با فرش لاکی قرمز و پشتی های سنتی قدیمی، چای تازه دم رو بخاری و یه جمع صمیمی و باصفا این احساس را به ما القا میکند که با استفاده از پشتی سنتی جدید این دکوراسیون را به اهل منزل هدیه کنیم.

انواع پشتی سنتی

با عوض شدن سبک زندگی ما نسل های جدید از فرهنگ سنتی خونه مادربزرگه فاصله زیادی گرفته اند، که این فاصله را میتوان با ایجاد دکوراسیونی سنتی با پشتی سنتی در گوشه ای از دکوراسیون منزل کم کرد و تداعی کننده فضای دلچسب فرهنگ کهن آبا و اجدادی مان باشد.

پشتی های قدیم در برابر پشتی سنتی جدید معمولا سنگین بودن تا جایی که جا به جا کردن آن و تمیز کردن زیر پشتی سنتی سنگین قدیمی برای بانوان سنگین بود. دوما بعد از مدتی از گذشت عمر پشتی ها کج و ماموج می شدند، شکسته می شدند و محکم بودن و راست بودن اولیه خود را ازدست می دادند، بنابراین نیاز به طراحی دکوراسیون پشتی سنتی جدید الزامی می نمود.

پس از مدتی آن را به هلاجی می دادند تا از نو برایشان درست و راست و ریس کند .

پشتی یونولیتی

ایرادی دیگری که پشتی های سنتی سنگین داشتن این بود که موقع کثیف شدن پشتی، شستن و تمیز کردن آن معضلی بود که چگونه شسته شود.
با پیشرفت تکنولوژی برای حل این مشکلات پشتی سنتی قدیمی از یونویلت فشرده استفاده می شود که سبک و راحت و به آسانی قابل جا به جا شدن هستند.

یونولیت پشتی فروشگاه اینترنتی فرش پشتی سنتی جدید

و نیز اینکه دغدغه شستن آن را برای خریداران ندارد، زیرا داخل آن مانند پنبه نیست که خیس شود و یا بو بگیرید، پس براحتی رویه را از پشتی سنتی جدا کرده و می شورید و مشکل کج شدن و حالت از دست دادن خود را ندارد.

نهایتا اگر بر اثر فشار زیاد همچون پریدن زیاد بچه روی پشتی سنتی یونولیت داخل آن بشکند با هزینه ای بسیار کم تعویض می شود.

قیمت پشتی سنتی

فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی