مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

محصولات محبوب از برند شیائومی در سال 2023

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۲۶ ب.ظ

دریل شارژی شیائومی Xiaomi 12V Max Brushless Cordless drill

شیائومی مدتی است که در تجارت ابزار آلات فعالیت می کند و علاوه بر مجموعه های مکانیکی دقیق، در حال حاضر یک پیچ گوشتی بی سیم با نام تجاری Mijia وجود به بازار عرضه کرده است. کار با دریل‌ های سنگین قدیمی که سیم‌ های بلندی دارند بسیار خسته‌کننده است. به همین دلیل کمپانی شیائومی دریلی طراحی کرده که عنوان تجاری آن Xiaomi MIJIA Cordless Electric Drill Kit Electric Screwdriver MJWSZNJYDZ001QW است. این دریل قابلیت شارژ شدن دارد و شما را از شر سیم ‌های بلند رها کرده است. دریل شارژی MJWSZNJYDZ001QW شیائومی اولین دریل الکتریکی این برند است. ممکن است در ابتدا با دیدن این دستگاه فکر کنید یکی از پیچ گوشتی‌ های برقی شیائومی است، زیرا از همان طراحی مینیمالیستی برخوردار است. بدنه آن دارای خطوطی صاف است و و پیچی روی سطح آن قابل رویت نیست. طراحی خوب دستگاه باعث می‌شود عملکرد در دست گرفتن آن راحت‌تر و قابل اطمینان‌تر شود. بدنه آن نیز با استفاده از دو فرایند سطحی رنگ پخت فلز و لایه بالایی UV پوشش داده شده که به آن بافت فلزی مات درجه یکی می‌بخشد که ضد خش و ضد لک است.

با گشتاور 30 نیوتن متر و حداکثر 1300 دور در دقیقه ، با این دریل برقی هوشمند که دارای طراحی مدرن و زیباست می توانید انواع مختلفی از مواد را سوراخ کنید .این محصول شیائومی کاربردهای مختلفی مانند سوراخ کردن دیوار و سایر اشیا، تعمیر مبل و … داشته و روی تخته آکرلیک و مواد آلیاژ آلمینیوم قابل استفاده است. مته شارزی شیائومی بسیار شیک طراحی شده است و برای استفاده کنندگان خانگی بسیار مناسب است.

طراحی، جنس و ابعاد دریل پیچ‌ گوشتی شارژی شیائومی :

دریل شارژی شیائومی Xiaomi 12V Max Brushless Cordless drill ابعادی برابر با 51.5*179*185.5 میلی ‌متر داشته و وزن آن فقط 870 گرم است و در مقایسه با دریل ‌های قدیمی بسیار سبک بوده و استفاده راحتی دارد. این دریل بی سیم واقعاً شیک به نظر می رسد. اگر معمولاً به پوشش پلاستیکی رنگی چنین وسایلی عادت دارید، یک سطح پلاستیکی خاکستری مات با لهجه نارنجی و یک صفحه نمایش در پشت آن دارید. در بخش انتهایی آن نمایشگر HD زیبایی طراحی شده که نشانگر میزان باتری و سایر تنظیمات است. تنظیمات آن هم به صورت دستی و خودکار و پالس بوده و از تنظیم شدت 30 سطحی برخوردار است تا نیازهای شما را برای انجام کار برآورده کند. برای تنظیم حالت دستی کافی است چرخ‌ دنده‌ای که در اطراف نمایشگر طراحی شده است را بچرخانید و به راحتی روی سرعت و سطح گشتاور مورد نظر تنظیم کنید.

در طراحی ظاهری این محصول به ارگونومیک بودن آن توجه شده و برای افزایش عمر مفید و همچنین راحتی استفاده در ساخت آن ترکیبی از مواد ABS, PC و مواد بسیار نرم و راحت TPU به کار رفته است.

24 نوع سری متنوع:
شیائومی برای پوشش دادن تمامی نیاز‌های کاربران در زمینه ابزارها، 24 سری متنوع اعم از PH1, PH2, PH3, SL4, H6, H5, H4, H3, T15, T20, T25, PZ1, PZ2, PZ3, T9H, T10H, T15H, T20H, T25H را طراحی کرده است. این سری‌ ها از جنس استیل زنگ نزن S2 بوده و دارای سختی 60 راکوِل است.

طراحی مکاترونیکی‌:
دریل پیچ‌ گوشتی شارژی شیائومی | 12V Max Brushless Cordless MJWSZNJYDZ001QW طراحی مکاترونیکی ‌ای را بکار گرفته که ایمن بوده و هیچ جرقه‌ای تولید نمی‌کند. با مکانیک موتور بدون برس، دیگر نیازی به تعویض برس کربنی نخواهد بود، بنابراین عمر طولانی ‌تری به دستگاه می ‌بخشد. حداکثر گشتاور این دریل 30Nm است، در حالی که حداکثر سرعت آن 1400 دور در دقیقه می ‌باشد. می ‌توان آن را به صورت یکپارچه روی کاج نرم، راش سخت و انواع دیگر چوب و همچنین لوله آلیاژ آلومینیوم، صفحه فولادی و سایر لوله‌ های آب فلزی و پلاستیکی استفاده کرد. همچنین این دریل می ‌تواند به راحتی به اکریلیک و سایر مواد پلاستیکی نفوذ کند.

مجهز به سه حالت:
در مجموع سه حالت وجود دارد که از این دریل شارژی می توان استفاده کرد. یکی حالت دستی است که در آن می توانید گشتاور 30 نیوتن متری را به دلخواه با استفاده از صفحه چرخشی روی نمایشگر تنظیم کنید.

سپس حالت خودکار وجود دارد، که در آن مته شارژی باید به طور خودکار تشخیص دهد که چه مقدار نیرویی برای اعمال نیاز دارد. آخرین حالت دارای یک چرخ دنده پالسی است که دریل به طور خودکار گشتاور را بالا و پایین می کند. این کار قرار است حفاری را ایمن تر کند و همچنین قرار است حرکت آن روی مواد ملایم باشد.

موتور قدرتمند:
موتور پریمیوم براشلس از دوام و قدرت بالایی برخوردار است و سرعت چرخشی دریل برابر با 1400 دور در دقیقه و سرعت چرخشی پیچ‌گوشی 370 دور در دقیقه را شامل می‌شود. شدت جریان 5V-3A، 9V-1.5A و ولتاژ 12 ولت هم دیگر ویژگی این محصول محسوب می‌شود.

قابل شارژ از طریق USB-C:
کابل شارژ این دستگاه نیز در اینجا نکته خوبی است، زیرا تقریبا حرکتی معمولی برای شیائومی است .این دریل بی ‌سیم از طریق USB-C شارژ می ‌شود، به این معنی که شما به دستگاه خاص دیگری نیاز ندارید. این یک مزیت نسبت به رقبای بوش، ماکیتا یا هیچیکا است که باتری های خود را در یک شارژر مخصوص شارژ می کنند، اما در عین حال شما امکان تعویض باتری را ندارید. اگر در حین کار شارژ دریل تمام شود، باید منتظر بمانید.

باتری 2000 میلی ‌آمپر:
از نظر عمر باتری، طراحی نوآورانه باتری دریل شارژی MJWSZNJYDZ001QW شیائومی نیاز به باتری اضافی را از بین می ‌برد. این دریل یک باتری 2000 میل‌ی آمپر ساعتی لیتیومی با کیفیت را در خود جای داده است که می‌ تواند بیش از 550 پیچ را بپیچد یا به طور مداوم یک ورق فولادی 6 میلی‌ متری را بیش از 22 بار سوراخ کند. همچنین می ‌تواند بیش از 280 بار به طور مداوم سوراخ ‌هایی به عمق 4 سانتی ‌متر را در یک تخته چوبی ایجاد کند. بنابراین شما باید بتوانید با یک بار شارژ کارهای زیادی انجام دهید.

مسواک شارژی شیائومی Xiaomi T700

مسواک Xiaomi T700 توسط تکنولوژی لرزش برس تمیز کننده و استاندارد ضد آب IPX7 تولید شده است. اگر به بهداشت دندان خود اهمیت می‌دهید این محصول بهترین انتخاب برای شما است. برای آشنایی بیشتر با مسواک برقی هوشمند شیائومی Xiaomi T700 Mijia Sonic Electric Toothbrush IPX7 با ما در سایت جانبی همراه باشید.

ویژگی های ظاهری

مسواک برقی شیائومی مدل Xiaomi electric toothbrush T700 از برسی با موهای نرم بسیار متراکم بهره مند است. این مسواک با سری خاص دندان های شما را به طور صحیح پاک می‌کند.

مقدار تراکم دو برابر، طرح M شکل، تمیز کردن قدرتمند

تراکم بیشتر موها قدرت تمیز کنندگی قوی تری را به ارمغان می آورد، طرح m شکل برای روش مسواک زدن پاستور مناسب است و ارتعاش شیب دار 45 درجه سولفات لثه و بقایای غذا را کاملاً از بین می برد. ایمن و مطمئن، مطابق با مقررات FDA مواد تماس با مواد غذایی.

خرید مسواک برقی

سیم های برس این مسواک از نوع DuPont Staclean هستند که تحریک لثه را بهبود می‌بخشند. ضخامت سیم های برس 0.152 و 0.127 میلیمتر بوده و سری مسواک از ضخامتی در حد 4 میلیمتر بهره می‌برد.دارای موهای بسیار نرم نایلون DuPont برای مراقبت موثر از لثه است.مناسب برای افراد دارای حفره دهان حساس و غیر تحریک کننده.برای تمیز کردن بهتر می تواند به عمق شکاف بین لثه ها نفوذ کند.

سر برس بسیار نازک 4 میلی متر، ورودی راحت
در مقایسه با سر مسواک معمولی، جمع و جورتر است و می تواند به راحتی به دهان نفوذ کند و تمام گوشه ها را تمیز کند.به همین سبب به کمک این محصول می‌توانید به راحتی مسواک بزنید و داخل دهان خود را به خوبی تمیز کنید. این سری از مسواک‌های شیائومی دارای استاندارد FDA آمریکا هستند.

همینطور درون بسته این محصول دو عدد از سری های مذکور نیز قرار دارد. روی دستگیره مسواک Mijia T700 یک صفحه نمایش LED به کار رفته است که میزان سرعت و حالت مسواک را می‌توانید از طریق آن مشاهده کنید.

امکان کنترل دقیق قدرت مسواک

دکمه دسته برس می تواند به طور مستقیم قدرت مسواک را در دو حالت نرم و قوی تنظیم کند. موتور صوتی شناور مغناطیسی، قدرت تمیز کنندگی فوق العاده، صدای کم 55 دسی بل و جذب ضربه 396000 بار در دقیقه نوسان فرکانس بالا، قدرت و پایداری قوی، به طور موثر پلاک،و سایر لکه ها را حذف می کند تا قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

یادآوری برای مسواک زدن آرام!
هنگامی که نیروی مسواک زدن بیش از حد قوی است، یادآور فشار بیش از حد فعال می شود تا از خونریزی لثه به دلیل نیروی بیش از حد جلوگیری کند. اگر در حین مسواک زدن با این محصول شیائومی به دندان های خود فشار زیادی وارد کنید، این دستگاه به صورت اتوماتیک به شما اخطار می‌دهد تا به دندان ها و لثه خود آسیبی نرسانید.

صفحه نمایش LED

نمایشگر LED مسواک شارژی میجیا اطلاعاتی نظیر امتیاز مسواک زدن، میزان شارژ، سرعت و حالت مسواک زدن را نشان می‌دهد.

سفارشی سازی ویژه حالت مسواک زدن

برای برآورده کردن الزامات مختلف برای تمیز کردن دندان.علاوه بر حالت های ملایم و استاندارد، مسواک از اتصال به اپلیکیشن Mi home پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید قدرت و مدت زمان مسواک زدن مورد نظر خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. برای آگاهی از اطلاعات و گزارشات بیشتر می‍توانید نرم افزار mi Home را بر روی گوشی خود وصل کنید و به این مسواک از طریق گوشی متصل شوید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید نام و یادآوری‌های سالگرد بیشتری را تنظیم کنید.

شکلک ها را سفارشی کنید تا مسواک زدن سرگرم کننده باشد همچنین می‌توانید نام‌های مستعار، شکلک‌ها و یادآوری‌های سالگرد را تنظیم کنید تا به طور موثری از اشتباه گرفتن مسواک‌ها جلوگیری کنید.

IPX7 کاملا ضد آب
تمام بدنه ضد آب، ایمن و بادوام.مسواک Mijia T700 ضد آب است. به همین سبب می‌توانید پس از مسواک زدن به آسانی آن را زیر شیر آب بشویید.

عمر باتری 24 روزه، مناسب برای سفر
باتری لیتیومی 1050 میلی آمپر ساعتی، عمر باتری طولانی با یک بار شارژ کامل تا 24 روز پاسخ‌گوش شارژ است. توسط پایه شارژ درون بسته بندی می‌توانید آن را شارژ کنید.

 

متر لیزری شیائومی Xiaomi Smart Laser Measure MJJGCJYD001QW

متر لیزری دیگر یکی از ابزارهای اصلی هر خانه‌ای است. این مترها اندازه گیری فضاها و فواصل را بسیار راحت کرده و با دقت بالایی که دارند بسیار در وقت صرفه جویی می‌کنند. متر لیزری هوشمند شیائومی مدل MJJGCJYD001QW می‌تواند با کمک تابش لیزر به سطوح فاصله را تشخص داده و آن را در صفحه نمایش کوچکی که دارد به نمایش درآورد. این متر از بلوتوث و باتری برخوردار شده و امکان اتصال به گوشی را نیز دارد.

یک کلید و چند فرمان
همانطور که می‌بینید متر لیزری شیائومی طراحی مینیمال و ظریفی دارد. بدنه آن حالتی مات دارد که بسیار خوش دست است و با یک کلید کنترل می شود.
بالاتر از کلید دایره‌ای که همه کارها را با آن انجام می‌دهید یک نمایشگر LCD 1.23 اینچی قرار گرفته است. این نمایشگر می‌تواند میزان باتری، مود اندازه گیری، اتصال بلوتوث و مقدار فاصله را به شما نمایش دهد. لبه بالایی متر شیائومی Smart Laser Measure یک لنز برای پرتاب لیزر و یک لنز برای دریافت لیزر دارد. تا دستگاه بتواند به خوبی فاصله را اندازه گیری کند.
این لیزر دارای ابعاد 21×35×80 میلی متری است و وزنی معادل 60 گرم دارد. با استفاده از این لیزر می‌توانید فاصله بین 0.05 تا 40 متری را اندازه بگیرید.

روشن / خاموش کردن متر لیزری
روشن و خاموش کردن این متر از طریق همان یک کلید دایره‌ای روی بدنه انجام می‌شود. شما می‌توانید با نگه داشتن کلید برای 2 ثاینه آن را روشن کنید. زمانی که دستگاه روشن شود، نمایشگر نیز روشن شده و آماده اندازه گیری می‌شود.
برای خاموش کردن دستگاه نیز فقط کافیست همین کلید را برای 3 ثانیه نگه دارید. علاوه بر این در صورتی که تا 180 ثانیه (3 دقیقه) از متر استفاده نکنید به طور خودکار خاموش خواهد شد تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

نحوه کار با متر لیزری شیائومی MJJGCJYD001QW
نحوه کار با این متر بسیار ساده است و تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید تا فواصل مورد نیازتان را اندازه بگیرد.
1) وقتی با روش بالا متر را روشن کردید، یک بار دیگر کلید را بزنید تا نور لیزر پرتاب شود. در این حالت می‌توانید فاصله را به صورت زنده از روی نمایشگر بخوانید.
2) اگر یک بار دیگر کلید را بزنید، اندازه گیری متوقف می‌شود و عدد نهایی روی نمایشگر دیده خواهد شد. در صورتی که متر را به گوشی وصل کرده باشید، این مقادیر داخل لیستی در اپلیکیشن نمایش داده خواهند شد.
فقط این نکته را در نظر داشته باشید که متر لیزری شیائومی MJJGCJYD001QW برای استفاده در فضاهای بسته مناسب تر است. زیرا نور خورشید می‌تواند تاثیر زیادی روی نور لیزر بگذارد و دقت اندازه گیری را کم کند.

 

تغییر مودهای اندازه گیری
شما می‌توانید انتخاب کنید که اندازه گیری از فاصله جلوی متر انجام شود یا انتهای متر. در واقع متر دارای یک طول 80 میلی متری است که در این محاسبه تاثیر گذار است.

Rear Based: در حالت اندازه گیری دیفالت، دستگاه به طور خودکار در مود Rear Based قرار دارد و صفر متر در ضلع نزدیک به شما تعریف می‌شود. یعنی در واقع فاصله اندازه گیری شده طول متر را هم شامل می‌شود.

Front Based: اما در حالت Front Based صفر در جلوی متر (دورترین ضلع متر از شما) تنظیم می‌شود. یعنی در واقع فاصله اندازه گیری شده طول متر را شامل نمی‌شود.
شما می‌توانید با دوبار زدن کلید، بسته به نیازتان بین این دو مود جا به جا شوید.
مثلا زمانی که می‌خواهید فاصله زمین تا سقف را اندازه گیری کنید، اگر متر را روی کف به سمت سقف بگیرید، بهتر است متر در مود Rear قرار داشته باشد. زیرا در غیر این صورت فاصله ای که از انتهای متر تا محل انتشار لیزر وجود دارد اندازه گیری نخواهد شد.

اتصال به اپلیکیشن Mi Home
از هوشمند بودن این متر بر می آید که بتوان آن را به گوشی متصل کرد. متر شیائومی Smart Laser Measure می‌تواند از طریق بلوتوث و اپلیکیشن Mi Home به گوشی وصل شود و قابلیت های زیاد دیگری بدست آورد. برای اتصال کافیست اپ Mi Home را دانلود کنید و با اسکن دستگاه های اطراف لیزر را پیدا کنید.

لیزرهای کلاس 2
کار با متر لیزری هوشمند شیائومی خیلی راحت و دقیق است. این متر می‌تواند فواصل بین 0.05 متر تا 40 متری را با دقت 3 میلی متر اندازه گیری کند. کمترین واحد قابل نمایش توسط این متر 0.001 است. برای اندازه گیری کمترین فاصله باید از مود Front Based استفاده کنید.
تابش های لیزر از نوع کلاس 2 با طول موج 630-680 نانومتر هستند که برای بدن انسان ضرری ندارد. اما هرگز نور آن را مستقیما به سمت چشم نگیرید و در دسترس کودکان قرار ندهید.

شارژ متر لیزری
پایین بدنه یک پورت شارژ تایپ سی وجود دارد که باتری دستگاه را با توان 5V/1A شارژ می‌کند. قطعا چنین دستگاهی که به بلوتوث وصل می‌شود و نمایشگر دارد به یک باتری قوی نیاز خواهد داشت. لذا باتری به کار رفته در متر لیزری شیائومی 370mAh ظرفیت دارد و در عرض 100 دقیقه شارژ خواهد شد.

سوالات متداول
- چرا چراغ باتری چشمک می‌زند؟
دلیل این اتفاق کم بودن باتری است و باید آن را شارژ کنید.

- متر لیزری شیائومی اندازه گیری نمی‌کند و فقط صفحه خالی ---.- نشان می دهد؟
این مشکل می‌تواند چهار دلیل داشته باشد:
1) سطحی که می‌خواهید فاصله از آن را اندازه گیری کنید قدرت بازتاب خوبی ندارد (مثلا صفحات خیلی تیره و سیاه). برای حل این مشکل باید سطح تیره را با یک تخته یا پارچه روشن بپوشانید.
2) سطحی که می‌خواهید فاصله از آن را اندازه گیری کنید قدرت بازتاب بسیار زیادی دارد. در این حالت هم باید کمی از رفلکتیو بودن سطح کم کنید.
3) فاصله ‌ای که می‌خواهید اندازه گیری کنید بیشتر از بازه قابل اندازه گیری توسط متر است. در این حالت نیز باید مطمئن شوید که در رنج 40 متری سطح قرار دارید.
4) اندازه گیری سریع هم می‌تواند سبب شود تا متر عددی را نمایش ندهد. بنابراین لیزر را فیکس کنید و به آرامی اندازه بگیرید.

- با خطای Err01 مواجه می شوید؟
باتری دستگاه کم است و نمی‌تواند لیزر را بتاباند.
- با خطای Err02 مواجه می شوید؟
دمای محیط برای اندازه گیری مناسب نیست. باید دستگاه را در دمای -20 تا 60 درجه نگهداری کنید و فقط در دمای -10 تا 50 درجه استفاده‌اش کنید.

مشخصات دستگاه فوم ساز Xiaomi MJJMJ02XW Mijia Dove Automatic Face Wash Foam

این وسیله کاربردی دارای طراحی زیبایی است که با توجه به همه گیری کرونا و جهت نظافت بیشتر و سلامتی دست و صورت بسیار می تواند موثر باشد. این دستگاه به گونه ای است که با توجه به سنسور مجاورت آن حیالتان از فشار اهرم راحت خواهد بود.

فوم ساز اتوماتیک شیائومی مدل MJXSJ03XW حالتی استوانه ای دارد و نازل مایع دستشویی در قسمت بالای آن تعبیه شده است. در پایین استوانه مخزن مایع وجود دارد که دارای ظرفیت 320 میلی لیتری بوده و می‌ توانید فوم شستشو را داخل آن ریخته و از آن استفاده کنید.

مایع داخل مخزن می‌تواند برای 50 روز ( چیزی معادل 400 بار) مورد استفاده قرار گیرد. حالت خمیده با زاویه 45 درجه سری کمک می‌کند تا مایع به راحتی خارج شود و به اطراف خروجی کشیده نشود. پمپ اتوماتیک مایع دستشویی شیائومی به دلیل طراحی زیبا و مینیمال و در عین حال کارآمد برنده جایزه طراحی برتر سال 2018 نیز شده است.

یک سنسور مادون قرمز در زیر خروجی مایع یا فوم قرار گرفته است که مانند یک چشم برای دستگاه عمل می کند. بدین ترتیب، زمانی که شما دستانتان را رو به روی این چشمی بگیرید فوم شست و شو در عرض 0.25 ثانیه خارج خواهد شد.
با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به فشار اهرم مانند دستگاههای قدیمی و ماندن میکروب بر روی جایگاه اهرم نخواهید بود و برای سلامتی نیز ضرری ندارد.
میکرو موتور این پمپ فوم ساز شیائومی صدای کمی دارد و با استفاده از 4 باتری سایز AA کار می کند. دستگاه به گونه ای ساخته شده است که عمر باتری ها می تواند به طور متوسط تا 9 ماه دوام داشته باشد.
نسبت مایع به گاز در این دستگاه 12:1 بوده و فومی متراکم با چسبندگی مناسب را تولید می‌کند. در واقع این فوم با گذر از یک شکاف بسیار ریز و رد شدن از دو فیلتر به این میزان از تراکم می‌ رسد که برای شست و شوی دست کاملا مناسب خواهد بود. طبق آزمایش‌ های صورت گرفته توسط شرکت شیائومی این مایع می‌ تواند باکتری‌ هایی که ما به طور روزمره با آن‌ها سر و کله می‌ زنیم را تا نرخ 99 درصد از بین ببرد. از طرفی در مایع شستشوی این وسیله گلیسرین به کار رفته که سبب می شود تا در اثر شست و شوی مکرر، پوست دستتان خشک نشود.
شما مایع این دستگاه فوم ساز را نیز می توانید با محصول داشته باشید و پس از اتمام آن دوباره همین مایع را خریداری نمایید. از طرفی یک عدد مخزن فوم آنتی باکتریال با رایحه میوه که قابل شارژ شدن نیز هست توسط دستگاه ارائه می گردد.

فوم ساز اتوماتیک شیائومی مدل MJXSJ03XW با ظاهری استوانه ای زیبا و ارگونومیک است. نازل این فوم ساز در قسمت بالای ان تعبیه شده است و مخزن مایع ان با ظرفیت 320 ml در قسمت پایین قرار گرفته است. مایع داخل مخزن می تواند تا ۴۰۰ بار ( حدود ۵۰ روز ) مورد استفاده قرار گیرد. شکل خمیده و زاویه ۴۵ درجه قسمت سری،باعث می شود که مایع براحتی خارج شود و به اطراف خروجی پخش نشود . فوم ساز اتوماتیک دستشویی شیائومی ،بدلیل طراحی زیبا و مینیمال جایزه طراحی برتر سال 2018 شده است.

میکروموتور بکار رفته در فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی صدای بسیار کمی دارد و به کمک ۴ باتری AA کار می کند .طبق ادعای شیائومی این باتری ها می توانند تا ۹ ماه استفاده شوند.این فوم ساز اتوماتیکMJXSJ03XW نیازی به تماس فیزیکی ندارد و با سنسور حرکتی مایع از ان خارج می شود. سنسور اینفرارد تعبیه شده در زیر خروجی مایع ،مثل یک چشم عمل می کند و همین باعث می شود زمانی که شما دستانتان را روبروی این چشمی می گیرید، فوم شستشو در عرض ۰/۲۵ ثانیه از فوم خارج می شود.با استفاده از این فناوری ، شما دیگر تماسی با ظرف مایع ندارید و از خطر مبتلا شدن به ویروس و میکروب دور می شوید.

نسبت مایع به گاز در این دستگاه ۱۲-۱ میباشد و فومی متراکم با چسبندگی مناسب را تولید می کند. این فوم از یک شکاف خیلی ریز می گذرد و سپس از دو فیلتر عبور می کند تا به این میزان تراکم برسد که برای شستشوی عمیق دست ها کاملا مناسب است. مایعی که توسط شیائومی برای این دستگاه تولید شده است ،توانایی ۹۹٪ برای از بین بردن باکتری ها و ویروس های روزمره زندگی شهری را نیز دارد . این مایع از ترکیبات طبیعی چون روغن نارگیل و امینو اسید تشکیل شده است که رطوبت پوست دست را حفظ می کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۲۶
بختیار مرادی

تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME

شیائومی، این کمپانی بزرگ چینی ابتدا با محصولات کاربردی خود همچون گوشی‌های موبایل بازار جهانی را تحت تاثیر قرار داد؛ اما به تدریج گستره تولیدات این شرکت به قدری افزایش یافت که دیگر هر ابزار و وسیله الکترونیکی را می‌توان در بین محصولات این برند پیدا کرد! تلویزیون‌های شیائومی نیز دسته دیگری از تولیدات این برند هستند که اتفاقا استقبال از آن‌ها نیز بسیار خوب بوده است؛ تمامی این موارد قدرت و مهارت شیائومی در بازاریابی را نشان می‌دهد و این که چگونه آن‌ها به نیازها و خواسته‌های کاربران مسلط هستند و برای جلب توجه مخاطبان تلاش می‌کنند. تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME یکی از بهترین‌ مدل‌های تولیدشده توسط شیائومی به شمار می‌رود. در واقع این مدل، مدل 65 اینچی از سری معروف P1 بوده که مشخصات بسیار خوبی را در آن شاهد هستیم. خرید تلویزیون با توجه به وجود مدل‌ها و انواع مختلف کار سخت و زمان‌بری است؛ اما اگر دوست دارید تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌های هوشمند را در اختیار داشته باشید، بدون شک یکی از پیشنهاد‌های ما، این مدل از شیائومی است. رزولوشن 4K، زاویه دید بزرگ، چیپ ست قدرتمند، ظاهری زیبا و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها، این تلویزیون را در رتبه‌های بالای فروش تلویزیون‌های شیائومی قرار داده است. به همین دلیل، در این مطلب تمام ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه جذاب را مورد بررسی قرار خواهیم داد که شما بتوانید با بررسی دقیق آن، خریدی مطمئن‌تر و با دید بهتری را داشته باشید. اگر طرفدار تلویزیون های با سایز بزرگ هستید از صفحه ی ابر تلویزیون شیائومی یعنی تلویزیون مکس 86 دیدن کنید و یا اگر قصد خرید تلویزیون های شیائومی را دارید بد نیست از صفحه تلویزیون های شیائومی سایت PB360 به عنوان مرجع رسمی قیمت تلویزیون های شیائومی و تنها فروشنده ی تلویزیون های هوشمند شیائومی با گارانتی در کشور دیدن کنید.

ظاهری زیبا و قدرتمند

تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل P1E 65 با همان نگاه اول، قدرت و کیفیت خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون با رنگ مشکی خود چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و از نظر زیبایی و هماهنگی با سایر وسایل و محیط عملکرد خوبی دارد؛ پس اگر این موارد برایتان اهمیت دارد، تیک قبولی را برای این محصول در این بخش بزنید! حاشیه‌های باریکی که دور تا دور صفحه تلویزیون را احاطه کرده‌اند، نمای خاصی را به تلویزیون بخشیده‌اند. نمی‌توان گفت طراحی حاشیه‌های آن به اندازه تلویزیون‌های بدون حاشیه موفق بوده است؛ اما در کل حاشیه‌های زیادی را در دور تلویزیون نمی‌بینید و تنها در بخش پایینی آن کمی حاشیه بزرگ‌تر است.

در همین بخش نیز نام برند شیائومی به انگلیسی درج شده است. اما تلویزیون روی دو پایه دوشاخه استوار شده است. طراحی این دو پایه نیز به شکل جالب و چشم‌نوازی انجام شده است و وظیفه تحمل وزن تلویزیون در هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف را همین پایه‌ها بر عهده دارند. در خصوص سایر مشخصات ظاهری این تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی از سری P1 نیز باید بگوییم که طبق اعلام شیائومی، طول و ارتفاع و ضخامت این دستگاه به ترتیب 146، 84 و 8.6 میلی‌متر اندازه‌گیری شده است. همچنین وزن کلی محصول نیز حدود 18.4 کیلوگرم به نظر می‌رسد. در مجموع طراحی و کیفیت ساخت این تلویزیون جدید هوشمند سال 2022 میلادی، در حد مطلوبی برآورد می‌شود و بعید است کسی از دیدن آن ابراز نارضایتی کند!

صفحه نمایش؛ بخش اصلی و نقطه قوت

وقتی در مورد بررسی تلویزیون‌ها صحبت می‌کنیم، همه منتظر رسیدن به بخش اصلی یعنی نمایشگر آن هستند. به هر ترتیب مهم‌ترین کاربرد تلویزیون‌ها این است که تصاویر خوبی را به نمایش بگذارند؛ این مورد به خصوص در مورد مدل‌های جدید که شرکت‌های بسیاری در رقابت با هم هستند و تکنولوژی‌هایی که روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند بسیار اهمیت دارد.

تلویزیون 65 اینچی P1E شیائومی همانطور که از نامش مشخص است، دارای نمایشگر 65 اینچی بوده و به همین دلیل برای محیط‌های متوسط و بزرگ بسیار خوب و مناسب است. اما چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی در این بخش محصول گنجانده شده است؟ پنل نمایشگر تلویزیون حاضر، از نوع PVA بوده و رزولوشن 4K را ارائه می‌دهد. این یعنی بالاترین حد کیفیت را با نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی مشاهده خواهید کرد. زاویه دید 178 درجه‌ای این محصول نشانگر این موضوع است که در زوایای مختلفی که نسبت به نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید، همچنان امکان دیدن تصاویر با کیفیت بالا را خواهید داشت. از دیگر مشخصات نمایشگر محصول حاضر هم می‌توان به نرخ نوسازی 60 هرتزی آن اشاره کنیم. این میزان به اندازه تلویزیون‌های رده بالا بازار بالا نیست؛ اما در عمل شاهد عملکرد خوبی نیز در این بخش هستیم.

پوشش 78 درصدی رنگ از نوع DCI-P3 آن نیز باعث می‌شود که اکثر رنگ‌ها با وضوح و جزئیات بالا به نمایش در بیایند. اما در کنار این موارد شیائومی برای محصول جدید خود از تکنولوژی‌های بسیار به‌روز و خوبی هم استفاده کرده است. این تکنولوژی‌ها شامل HDR 10+، MEMC، HLG، DC DIMMING، ALLM، DOLBY VISION و ... هستند که علاوه بر بالا بردن کیفیت کلی تصاویر، روی کاربردی‌تر شدن تلویزیون نیز نقش دارند؛ به طور مثال برخی از تکنولوژی‌ها باعث می‌شوند بتوان از این محصول برای گیمینگ نیز استفاده کرد.

بررسی سیستم صوتی و صدای تلویزیون
تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME از لحاظ سیستم صوتی در چه وضعیتی قرار دارد؟ در این بخش می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم. در سیستم صوتی تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی P1E MI TV 2 بلندگو با قدرت هر کدام 10 وات قرار گرفته است. بلندی و وضوح صدای این اسپیکرها در حد خوبی قرار دارد و به ندرت نیاز خواهد شد که صدای آن را تا بالاترین حد بالا ببرید. البته در صورت نیاز می‌توانید از انواع ساند بار نیز در کنار این محصول استفاده کنید. در این بخش نیز شاهد استفاده از برخی از تکنولوژی‌های پیشرفته مدرن هستیم؛ تکنولوژی‌هایی همچون DTS-HD و DOLBY AUDIO از این دست موارد هستند که باعث بهبود شفافیت صدا و همچنین هماهنگی بهتر صدا با محتوای تصویری در حال پخش می‌شوند.

سخت افزار تلویزیون جدید شیائومی چگونه است؟
تلویزیون‌های نسل جدید همگی از پردازنده‌ها و سیستم سخت افزاری مختلفی برخوردار هستند که امکانات و ویژگی‌های خاصی را نسبت به تلویزیون‌های نسل‌های قبل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این محصول از برند شیائومی شاهد استفاده از پردازنده QUAD A55 1.5GHz هستیم. در کنار این پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی MALI G52 نیز وجود دارد که هماهنگی این دو بخش، امکانات و کیفیتی بسیار بالایی را به وجود می‌آورد. در واقع هر آن چیزی که شما در نمایشگر تلویزیون می‌بینید و روان بودن کار کردن با بخش‌های مختلف آن برای کاربردهای مختلف، حاصل کار این پردازنده‌های قدرتمند و جدید است.

اما در این تلویزیون شاهد وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی هم هستیم. شما می‌توانید از این 16 گیگابایت برای ذخیره‌سازی انواع اطلاعات خود یا ذخیره برنامه‌های مورد‌علاقه خود استفاده کنید. حافظه رم این محصول نیز 2 گیگابایت است. بنابراین در این بخش هم دیده می‌شود که شیائومی همه تلاش خود را کرده است که تلویزیونی سریع و کامل را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

بررسی سایر بخش‌های تلویزیون
پیش‌تر در خصوص بخش‌های اصلی و مهم تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME صحبت کردیم, حال در این بخش نیز به بررسی سایر امکانات و ویژگی‌های جانبی آن خواهیم پرداخت؛ اطلاعاتی که می‌تواند برای بسیاری از افراد مهم باشد و جزو اولویت‌های آن‌ها به حساب بیاید.

در تلویزیون جدید شیائومی گیرنده دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است؛ این گیرنده به خوبی تمامی شبکه‌های موجود در صدا و سیما را دریافت خواهد کرد و با پشتیبانی از فرمت‌ها و کدک‌های مختلف آن‌ها را با بالاترین کیفیت نمایش خواهد داد. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث نسخه 5، پورت شبکه LAN، خروجی هدفون، 2 عدد پورت USB، 2 عدد پورت HDMI که یکی از آن‌ها 4K و دیگری 1080 است، خروجی اپتیکال صدا و ... از دیگر امکانات جانبی این تلویزیون به شمار می‌آیند. همچنین گفتنی است که تلویزیون جدید شیائومی قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد؛ بنابراین اگر به این کار علاقه دارید، به راحتی با خارج کردن پایه‌ها آن و قرار دادن روی پایه مخصوص، آن را روی دیوار وصل کنید و از دیدن تصاویر باکیفیت لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای میکروفن داخلی نیز هست که این قابلیت را دارد که به صورت دستی خاموش و روشن شده و در موارد نیاز از آن استفاده کنید. سیستم عامل اندروید موجود در این دستگاه نیز دریایی از امکانات را روبروی شما قرار خواهد داد و به کمک آن از قابلیت‌های هوشمند تلویزیون خود بهره‌مند خواهید شد.

 

تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ

امروزه دیگر تلویزیون به یکی از وسایل اصلی محیط منازل تبدیل شده است زیرا با پیشرفت فناوری و ظهور تکنولوژی‌های نو، تلویزیون‌ها نیز کارکرد قدیمی خود را از دست داده‌ و به قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیری مجهز گشته‌اند. نام شیائومی نیز چند سالی است که در زمینه تولید و عرضه تلویزیون‌های هوشمند بسیار به چشم می‌خورد.
تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ یکی محصولات منحصر به فرد این کمپانی خوش نام است که کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم برای مصرف‌کننده خود به ارمغان می‌آورد.

مشخصات ظاهری و نمایشگر تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ

همان طور که می‌دانید، مدتی است که در طراحی ظاهری تلویزیون‌های هوشمند رقابت بر سر عریض بودن نمایشگر و باریک بودن آن است یعنی دیگر خبری از تلویزیون‌هایی که بیشتر از 30 سانتی‌متر ضخامت داشتند، نیست و محصولات جدید روز به روز عریض‌تر و در عین حال کم ضخامت‌تر می‌شوند!
تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ابعاد 1673 * 1030 میلی‌متری خود نگاه هر بیننده را به خود خیره می‌کند. اما زمانی شیفته طراحی ظاهری آن می‌شوید که به قاب دور نمایشگر دقت کنید!
یک قاب از آلومینیوم ظریف و زیبا دور تا دور صفحه نمایش OLED تخت 75 اینچی تلویزیون را پوشانده است که در ضلع پایینی کمی عریض‌تر می‌شود تا لگوی شیائومی را در خود جای دهد. پایه‌های این تلویزیون شیائومی نیز از یک طراحی خاص و زیبا الهام گرفته و از جنس آلومنیوم درخشان و جذاب تولید شده است.
وزن تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ به همراه پایه خود حدود 14 کیلوگرم می‌باشد که می‌توانید پایه را جدا نموده و تلویزیون را روی دیوار دلخواه خود در منزل یا دفتر کار جانمایی کنید.
پشت تلویزیون ٧۵ اینچ شیائومی مدل q1 نیز مانند دیگر تلویزیون‌های شیائومی از جنس پلاستیک باکیفیت مشکی رنگ ساخته شده است.
از عریض بودن نمایشگر که واقعا بی‌نظیر و عالی است بگذریم و به کیفیت و رزولوشن آن بپردازیم. کیفیت تصاویر خروجی Ultra HD - 4K یا 2160 * 3840 می‌باشد و به راستی که در زمینه کیفیت تصاویر یک ابرقدرت است!

پنل مورد استفاده در تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ از نوع VA می‌باشد و به همین دلیل روشنایی و وضوح رنگ‌ها به قدری جذاب‌اند که چشم انسان را خیره می‌کنند! زیرا روشنایی صفحه از حداقل 500 تا حداکثر 1000 نیت قابل تنظیم است و تماشای سریال و برنامه‌های مورد علاقه‌تان در تاریکی شب نیز به همان زیبایی دنیای واقعی خواهد بود!
نکته حیرت‌انگیز دیگر پیرامون این تلویزیون قدرت پشتیبانی بالای رنگهاست. تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ قادر است حدود 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش درآورد و این یعنی رنگ‌های تصاویر خروجی آن به قدری شفاف و واضح هستند که گویا در حال تماشای یک منظره زنده و واقعی هستید!
بهره‌مندی از پنل IPS سبب شده تا زاویه دید این محصول 178 درجه باشد و این یعنی فرقی نمی‌کند با چه زاویه‌ای از تلویزیون قرار گرفته‌اید زیرا تصویر خروجی در کنارها نیز به اندازه روبه‌روی دستگاه، باکیفیت و واضح هستند.

درگاه‌ها و ارتباطات
و اما خروجی تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ که به جرئت می‌توان گفت کاملا کارآمد و تکمیل است! این تلویزیون دارای سه عدد درگاه اتصال HDMI است که لذت تجربه بازی‌های روز دنیا را برای شما دو چندان خواهد کرد.
دو عدد پورت USB نیز اتصال موس، کیبورد، فلش مموری و ... را برای شما مسیر خواهد کرد.
امکان اتصال به WIFI و بلوتوث هم که مدت‌هاست در تلویزیون‌های هوشمند جای گرفته‌اند.
در کنار این‌ها، درگاه‌های مورد نیاز برای اتصال هدفون، آنتن، شبکه LAN و کاپوزیت نیز فراهم آمده است و همچنین یک پورت خروجی صدای دیجیتال از نوع اپتیکال نیز وجود دارد. همه و همه دست شما را برای اتصال هر دستگاهی باز گذاشته و بر کارآمدی این محصول حیرت‌انگیز افزوده است!

مشخصات فنی تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ

اما چنین تلویزیون هوشمندی قطعا نیازمند یک پردازشگر اصلی و گرافیکی قدرتمند است و آن هم چیزی نیست جز پردازنده MT9611 که با فرکانس معادل 1500 GHz فعالیت می‌کند و با همراهی پردازشگر گرافیکی خود که Mali G52 MP2 نام دارد، تصاویر چشم گیری و حیرت‌انگیزی را برای بیننده خلق می‌کند.
سیستم عامل تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ اندروید بوده و به لطف وجود 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، امکان نصب اپلیکیشن و نرم‌افزارهای اندرویدی دلخواه را فراهم می‌آورد.
بدیهی است که قابلیت وبگردی و امکان استفاده از مرورگر نیز در این تلویزیون هوشمند وجود دارد و از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

کیفیت صدای مثال زدنی
در پایان نیز به بررسی سیستم صوتی این ابرقدرت می‌پردازیم. تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ از سیستم صوتی دو کاناله بهره برده است و دارای دو عدد بلندگو با توان 15 وات می‌باشد که مجموعا توان صدای خروجی را به 30 وات میرسانند!
این خروجی صدا واقعا شگفت انگیز است و بدون شک شما را در فضای فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان غرق خواهد کرد!!! زیرا در کنار این‌ها، از چهار عدد ساب ووفر با مجموع توان 20 وات نیز کمک گرفته که برای پخش صداهای فرکانس پایین و بم بسیار مناسب است.
تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ همچنین از استاندارد صوتی Dolby Digital Plus و DTS-HD نیز پشتیبانی می کند.

 

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55

تلویزیون شیائومی Q1E  55 در اندازه 55 اینچ تولید شده است . و از پنل دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل برخوردار است. این تلویزیون شیائومی Q1E 55 از قابلیت 4K برخوردار است که تصاویر را در سطح استاندارد و با کیفیت عالی به نمایش می گذارد. و از قابلیت HDR نیز برخوردار است. تصاویر 4K HDR به گونه ای است که در هنگام تماشای تصاویر آن، احساس لذت خواهید کرد. برای این تلویزیون شیائومی Q1E 55 امکان صوتی 20 واتی در نظر گرفته شده است. و دارای صدایی واضح و با کیفیت است.

یکی دیگر از امکانات این تلویزیون شیائومی Q1E 55 این است که برای تماشای شبکه های تلویزیونی دیجیتال و ماهواره ای از گیرنده/S2 DVB-T2/C در ان استفاده شده است. که شبکه های دیجیتال داخلی و خارجی را نمایش می دهد.تلویزیون شیائومی Q1E 55 یک محصول هوشمند است. به این معنی که رابط کاربری آن اندروید 9 است و با قابلیت اتصال به اینترنت می توان با ان به وبگردی پرداخت.

طراحی تلویزیون شیائومی Q1E 55

این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی دارد. لبه های آن بسیار باریک بوده و با صفحه نمایش فاصله چندانی ندارد. و شما با فاصله گرفتن از آن با یک صفحه نمایش یکدست روبرو هستید. این تلویزیون 55 اینچ در همه مکانها و اتاق های نسبتا بزرگ نیز استفاده می شود. تلویزیون شیائومی Q1E 55 دارای پایه به شکل دو شاخه است که در دو طرف تلویزیون تعبیه شده که این پایه ها می توانند به راحتی وزن و تعادل دستگاه را حفظ کنند.این پایه ها در مواقع نیاز قابلیت جدا شدن را دارند . و با استفاده از براکت مخصوص به دیوار نیز وصل می شود. تا تماشاچیان آن از تماشای تصاویر هرچه بیشتر لذت ببرید.کنترل این تلویزیون دارای طراحی مناسبی و زیبایی است که استفاده از آن بسیار راحت می باشد. بر روی ریموت کنترل آن میکروفونی وجود دارد که است که بوسیله آن میتوان با پیامهای صوتی از آن استفاده کرد.

تصویر در تلویزیون شیائومی Q1E 55

شیائومی Q1E 55 دارای نرخ حرکت (رفرش ریت) 60 هرتز است که موجب می شود تا تاری تصویر در صحنه های اکشن و پرسرعت ورزشی به کمترین حد خود می رسد. و با قابلیت H DR می تواند جزییات بیشتری از تصویر را به نمایش بگذارد. و تصاویر به نمایش در آمده در آن از تنوع گسترده رنگ ها برخوردار است.

توان صوتی

تلویزیون شیائومی Q1E 55 از توان صوتی 20 وات برخوردار است که جایگاه مطلوبی به این محصول داده است.صدا توسط دو باند که درآن تعبیه شده است. پخش می شود.فن اوری Dolby Audio صدا را به صورت چند بعدی پخش میکند. تا بیننده در هنگام تماشای فیلم های سینمایی و برنامه های دیگر از کیفیت صوتی بالایی بهره ببرد.همچنین با استفاده از DTS کیفیت صوتی در این محصول هرچه بیشتر ارتقا می یابد. این فن اوری می تواند صدا را به صورت پرقدرت و همه جانبه در محیط پخش کند و وضوح صدار را نیز تقویت می کند.

قابلیت های هوشمند در تلویزیون شیائومی Q1E 55

تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی مدل Q1E یک تلویزیون اسمارت است. و از قابلیت های هوشمند برخوردار است. این تلویزیون توانایی اتصال به وای فای و LAN را دارد و امکان وبگردی را به کاربرانش می دهد. .سیستم عامل اندروید این تلویزیون به شما امکان می دهد. تا از اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی (Play Store) برنامه های مورد نظر خود را دانلود کرده .و بر روی آن نصب و استفاده کنید.

قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و امازون به شما امکان می دهد. تا انرا با صدای خودتان کنترل کنید.پخش برنامه های شبکه نت فلیکس (Netflix) و یوتیوب (You tub)،Prime Video،Atresmedia،Redbull TVنیز با استفاده از این تلویزیون شیائومی امکان پذیر است.به صورت کلی این می تواند بسیاری از قابلیت های اسمارت را برای شما به همراه داشته باشد.

طراحی تلویزیون شیائومی Q1E 55

تلویزیون 55 اینچ Q1 شیائومی با بهره گیری از فناوری QLED در طراحی و ساخت دارد. نسبت 96 درصد صفحه نمایش QLED به بدنه را ایجاد کند. که هم ظرافت و هم نگاه کردن به تصاویر داخل صفحه نمایش بدون فرین را بسیار لذت بخش می کند. قاب نازک Premium در طراحی بسیار چشمگیر و زیبا می باشد. که با برش های الماسی در گوشه ها بدون حاشیه بر فریم قرار دارد . و صفحه نمایش را به خوبی در دید قرار می دهد .قاب پشتی این تلویزیون از جنس فیبر کربن می باشد.

که بجز زیبایی از استحکام خوبی نیز برخوردار است. ورودی ها و خروجی ها نیز در پشت تلویزیون قرار گرفته است. و به زیبایی پنهان شده اند. وجو 3 پورت HDMI 2.1 و 2 پورت USB به همراه ورودی اپتیکال و انتن دیجیتال در پشت با قرار گرفتن. در فضای مناسبی دسترسی را به انها اسان کرده است.

سیستم عامل هوشمند تلویزیون شیائومی Q1E 55

شیائومی برای تلویزیون 55 اینچ Q1 سری QLED از سیستم عامل هوشمند Android میباشد . یک پلتفرم جدید که در صفحه ای جدا در تلویزیون جای دارد . که به واسطه اتصال به اینترنت از طریق Wifi می توان از طریق مرورگر وب وبگردی راحتی داشت. می توان از شبکه های جهانی فیلم و برنامه کودک و ورزش و برنامه های زنده لذت برد. وجود شبکه های پیش فرض همچون Prime Video, Netflix که با وجود. فناوری های پیشرفته برای پخش فیلم از Dolby Vision, HDR10+, 4K استفاده می کنند. تا بهترین نمایش فیلم های روز را داشته باشید. به راحتی یک کلیک وارد دنیای شبکه های اینترنتی شوید. و با توجه به هوشمند بودن سیستم می توان لیست. پخش مورد علاقه خود را انتخاب کرد.

سرعت انتقال تصویر و صدای بازی تلویزیون شیائومی Q1E 55

تلویزیون QLED شیائومی MI Q1 سایز 55 اینچ دارای MediaTek 64-bit Quad-core A55 Processor برای انتقال سریع و هماهنگ صدا و تصویر می باشد تا پردازش تصاویر به عالی ترین سطح ممکن صورت گیرد. اخرین استاندارد انتقال کابل HDMI 2.1 از طریق eARC پهنای باند صدا و تصویر را به صورت انتقال فراهم می کند. تا تاخیر تنها 5 میلی ثانیه تصاویر توسط ALLAM صورت گیرد. که تازه سازی تصاویر با نرخ 60 هرتز می تواند. برای بازی های کنسولی نسل اینده PS5 , XBOX بسیار مناسب باشد. و کنترل بازی در دستان گیمر باشد. تا به راحتی بتواند حریفان را در بازی پشت سر بگذارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۰۲ ، ۱۳:۰۵
بختیار مرادی

نقد و بررسی پرفروش ترین تلویزیون شیائومی 2023

شنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV MAX 86 گلوبال

از سال ۲۰۱۳ که شیائومی تصمیم به تولید تلویزیون هایی تحت عنوان تلویزیون های هوشمند شیائومی گرفت، هر ساله با عرضه ی تلویزیون های هوشمند جدید، به رقیبی سرسخت برای کمپانی های مشهور و صاحب نام در این بازار پرترافیک تبدیل شده است.پس از تولید تلویزیون غول پیکر و بسیار باکیفیت Xiaomi Mi TV Q1 75 که موفقیت های زیادی را برای این برند چینی بدست آورد، اینبار شیائومی با Xiaomi TV Max که در بازار چین از آن با نام Redmi Max TV یاد میشود پا به عرصه ی رقابت گذاشته است. کمی پایین تر شما هم متوجه می شوید که دور از انصاف نیست به تلویزیون ۸۶ شیائومی مکس لقب بهترین تلویزیون 86 اینچی بازار را بدهیم. اگر شما هم میخواهید سینما را به خانه بیاورید صفحه درستی را انتخاب کرده اید و مطمئن باشید با خرید تلویزیون Xiaomi TV Max 86 با یک مجموعه ی کامل و بی عیب و نقص در تمامی زمینه ها مواجه خواهید شد. تلویزیون هوشمند شیائومی تی وی مکس 86 یکی از بزرگترین تلویزیون های هوشمند تولید کمپانی شیائومی (مدل مکس 98 اینچی نیز در کارنامه شیائومی به چشم میخورد!) و همچنین یکی از قوی ترین ها در نوع خود است. همچنین قیمت تلویزیون شیائومی MAX، نسبت به رقبا کمتر بوده و ارزش خرید بالایی دارد و خرید تلویزیون شیائومی MAX می تواند یک انتخاب خاص و در عین حال هوشمندانه باشد.

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi TV Max 86

از ویژگی های مهم این تلویزیون غول پیکر شیائومی تی وی مکس به طور خلاصه می توان به فریم فلزی، پنل 4K با نرخ 120 هرتز با پوشش سطح بالای طیف های رنگی، قابلیت های کلیدی بهبود تصویر، بلندگو های قدرتمند، تراشه ی بی رقیب Cortex A73 و رابط کاربری روان و پر از امکانات جذاب در کنار اندروید 11 اشاره کرد.

تلویزیون شیائومی MAX تلاش قابل تحسین شیائومی برای قبضه بازار نمایشگرهای بزرگ است؛ در این راه می تواند از غول های بزرگ بازار پیشی بگیرد؟

از زمانی که Redmi یک تلویزیون هوشمند 70 اینچی را عرضه کرد، مدیر کل Redmi یک هدف کوچک برای “دو برابر کردن اندازه بازار تلویزیون های 70 اینچی” تعیین کرد. پس از آن تولید تلویزیون های فوق‌العاده بزرگ جهت دیگری پیدا کرد و به یک رقابت تبدیل شد. در واقع در سال 2019 فروش تلویزیون شیائومی 3 برابر شد و خوب در نتیجه آنها از هدف خود فراتر رفتند و بازار را با تولید تلویزیون هایی با صفحات بسیار گسترده منفجر کردند. در واقع تحقیقات بر روی بازار نشان داد که تلویزیون هایی با صحنه های گسترده و پهناورتر کاربرد بیشتری دارد و توجه بیشتری جلب می کند. در نتیجه تلویزیون شیائومی MAX زاده شد. امروز قصد داریم به معرفی یک تلویزیون با سایز بسیار بزرگ بپردازیم همراه همسایه باشید.

قیمت تلویزیون شیائومی مکس به عنوان یک نمایشگر سایز بزرگ، بالا خواهد بود پس اگر به دنبال یک تلویزیون پیشرفته و بالارده هستید، بهتر است بودجه قابل توجهی برای آن در نظر بگیرید چون در قبال کیفیت و کارایی بالا، باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.

کیفیت تصویری برای لذت بردن

تلویزیون mi max مجهز به تراشه پیشرفته MTK 9650 می باشد که از فرآیند 22 نانومتری، معماری CPU چهار هسته ای A73 و معماری GPU Mali G52 MC1 و قدرت محاسباتی 1T در APU استفاده می کند. با استفاده از پشتیبانی این تراشه رده بالا، این نمایشگر ارتقای چشمگیری در کیفیت صدا و تصویر حاصل از خود نشان می دهد و همچنین سیستم عملکرد بسیار روانی ارائه می دهد. Xiaomi MAX TV مجهز به صفحه نمایش 4K و در سایز 86 اینچ دارای رزولوشن 3840×2160 است. در نتیجه می توان بهترین محتوا را به وضوح در این نمیاشگر شیائومی نمایش داد. با وضوح بالا و اندازه صفحه نمایش بزرگ، تجربه تماشای کاربران به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

صفحه نمایش شیائومی MAX میزان 94 درصد طیف رنگی P3 و 99.5 درصد از طیف رنگی گسترده NTSC را پوشش می دهد. تلویزیون Redmi MAX نه تنها از نظر رنگ بلکه در زمینه ی روشنایی، کنتراست و جزئیات سطوح روشنایی و تاریکی نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است. این مدل دارای حداکثر روشنایی 700 نیت و 192 پارتیشن نور پس زمینه است.

در عین حال، تلویزیون 86 اینچ شیائومی MAX از بهینه‌سازی دینامیک مقدار آلفا پشتیبانی می کند و مجهز به حسگرهای نوری Light Sensor است. این تلویزیون می تواند به طور خودکار تغییرات در نور محیط را حس و به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم کند و خوب در نتیجه امکان بهینه‌سازی خودکار نیز وجود خواهد داشت که مسلما به بهبود تجربه ی مشاهده محتوا در این نمایشگر می انجامد. این تلویزیون به محدوده ی «HDR Slam» نیز می‌رسد که از Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. که خوب در این صورت کاربران می‌توانند هنگام تماشای فیلم، کیفیت تصویر واضح‌تری دریافت کنند.

طراحی جذاب تلویزیون شیائومی MAX
اولین چیزی که هنگام دیدن تلویزیون شیائومی max به چشم می رسد این است که این نمایشگر بسیار بزرگ است. در مقایسه با سایر تلویزیون ها، شما با دیدن این نمایشگر فوق‌العاده بزرگ در سالن پذیرایی خود احساس حضور در سینما خواهید کرد. در واقع وقتی پایه ی براکتی آن نصب می شود، از نظر ارتفاع تفاوت چندانی با بزرگسالان ندارد.

پنل تلویزیون MAX شیائومی جلوه بصری بسیار تکان دهنده ای را به ارمغان می آورد. فریم تلویزیون نه تنها در بالا، سمت چپ و راست، بلکه در پایین نیز بسیار باریک است. صفحه نمایش غول پیکر آن، تجربه تماشای فراگیرتری را به ارمغان می آورد. جالب اینجاست که این نمایشگر بسیار بزرگ به خوبی و کاملا ثابت بر روی پایه های براکتی آن قرار میگیرد و پایه ها توان کافی برای ایمن نگه داشتن این نمایشگر را دارا می باشند. در ضمن قاب آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده و پایه تمام فلزی با رنگ متالیک تیره، سطح زیبایی شناسی صنایع صوتی و تصویری شیائومی را نشان می دهد.

امکاناتی برای سرگرمی با تلویزیون مکس شیائومی
این مدل شیائومی مجهز به یک ترکیب ذخیره‌سازی بزرگ 2 گیگابایتی + 32 گیگابایتی است که عملکرد روان را تضمین می کند و فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می‌توانند بدون نگرانی برنامه را دانلود کرده و عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا را ذخیره کنند. این صفحه نمایش از نرخ رفرش بالا 120 هرتز برخودار است و خوب با داشتن این نرخ رفرش در کنار پشتیبانی از فناوری MEMC 120 هرتز می توان توقع عملکرد بسیار بهتری را در زمینه ی روان بودن ویدیو و گیمینگ انتظار داشت اما بزرگترین کمکی که این نرخ رفرش 120 هرتزی برای شما فراهم می کند، در بازی است.

تلویزیون شیائومی MAX سایز 86 اینچ به یک رابط HDMI 2.1 مجهز شده است که از ورودی سیگنال 120 هرتزی با کیفیت 4K پشتیبانی می کند. برای کنسول های بازی، این به طور قابل توجهی تجربه بازی را بهبود می بخشد. در عین حال، مدل شیائومی MAX از FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند که خوب دستگاه‌های نمایشگر 120 هرتزی را قادر می‌سازد تا به قابلیت هایی چون عدم وجود قطعی/سوسو زدن و تأخیر کم دست پیدا کنند.

این محصول هوشمند همچنین می تواند به عنوان یک مرکز کنترل هوشمند در خانه کاربر استفاده شود. این دستگاه مجهز به کنترل از راه دور صوتی بلوتوثی است، دارای کلیدهای صوتی مستقل است و از سیستم Xiao Ai، جستجوی صوتی و کنترل دستگاه های هوشمند پشتیبانی می کند. کافی است کلید Home را برای مدت طولانی فشار دهید تا همه دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را که به اکوسیستم + Smart متصل هستند، مشاهده کنید و بدین ترتیب می توانید با استفاده از این نمایشگر تمامی وسایل موجود در خانه را کنترل کنید. این نمایشگر می تواند از تمامی دستگاه ها اعلان های وضعیت دریافت کند.

طراحی و ساخت
یک فریم با کیفیت آلومینیومی آندایز شده نفیس با رنگ مجذوب کننده خاکستری اینجاست که این فریم نفیس مسئولیت حمایت از پنل ارزشمند این تلویزیون عظیم الجثه را بر عهده دارد. در حاشیه پایینی Xiaomi TV Max 86 لوگوی شیائومی دیده می شود تا سازنده ی این شاهکار را به همه معرفی کند. شیائومی تی وی مکس 86 بدون پایه ها چیزی در حدود 43.5 کیلوگرم وزن دارد که پایه های دوشاخه رومیزی قدرتمند و فلزی، این عدد را به 44.5 کیلوگرم می رسانند. اگر قصد دارید این تلویزیون را به دیوار بزنید در راس مستطیلی با ابعاد 400*600 میلیمتر نقاطی برای اتصال پایه در بخش پشتی این تلویزیون زیبا قرار گرفته است. مطمئن باشید در یک نگاه عاشق طراحی و ظرافت خاص شیائومی مکس 86 خواهید شد چرا که این تلویزیون شیائومی 4K می تواند در نقش یک اثر هنری ظاهر شود به خانه ی شما روحی تازه ببخشد.

یک MAX واقعی با نمایشگر فوق العاده بزرگ 86 اینچی !
با اولین نگاه به شیائومی تی وی مکس، نسبت تصویر به بدنه شمارا میخکوب می‌کند چرا که این مقدار بسیار بالاست بطوریکه برای شما تجربه ای بی حد و مرز را رقم خواهد زد. همانطور که پیش تر گفتیم پنل این تلویزیون جدید شیائومی از رزولوشن 4K یا همان Ultra HD پشتیبانی می کند تا در ابعادی بزرگ با کیفیتی بالا ایفای نقش کند و به خوبی حس و حال یک سینمای خانگی را در شما ایجاد کند. نرخ نوسازی این پنل عریض 120 هرتز می باشد که در نوع خود خارق العاده است و می تواند بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد. به نرخ بالای نوسازی 120 هرتزی قابلیت MEMC نیز اضافه شده تا تمامی انواع تصاویر، از رویداد های ورزشی گرفته تا فیلم های سریع و اکشن و یا بازی های ویدئویی به بهترین نحو و با کمترین پارگی و لکنت به نمایش در بیایند و شما را ساعت ها سرگرم کنند. می توان از بابت مصارف گیمینگ نیز روی این تلویزیون عظیم الجثه ی شیائومی حساب ویژه ای باز کرد چرا که با تاخیر بسیار کم و نرخ نوسازی بالای پنل می تواند نوید بخش یک مانیتور گیمینگ 86 اینچی باشد. همچنین کمبود نرخ فریم ها با تکنولوژی Motion Estimation / Motion Compensation بهبود پیدا می کند پس اگر اهل بازی کردن و یا تماشای ورزش های سریع هستید تلویزیون های با قابلیت MEMC را حتما در لیست انتخاب هایتان قرار دهید.

نور پس‌زمینه این پنل از نوع Full Array می باشد که در چند ناحیه تفکیک شده با دستور تراشه ی مرکزی به نور پردازی مشغول است و به خوبی می تواند بخش های روشن و تاریک یکنواخت و با دقتی بالا ایجاد کند تا همه ی بخش های یک فریم در طبیعی ترین حالت ممکن باشند.

تا اینجا درباره ی جزئیات، نورپردازی و سرعت تصاویر این پنل ارزشمند 86 اینچی صحبت کردیم حال وقت آن رسیده تا درباره ی کیفیت رنگ هایی که به نمایش می گذارد صحبت کنیم؛ طیف رنگی DCI-P3 یکی از مشهور ترین طیف هایی است که در دنیای تکنولوژی روی پوشش دادن آن مانور زیادی داده می شود و درصد بالای پوشش دادن این طیف کاری نیست که از عهده ی هر کمپانی ای بر بیاید اما شیائومی به خوبی می داند چطور اینکار را کند. پنلی که غول مرحله ی آخر تلویزیون های شیائومی (البته شیائومی یک تلویزیون 98 اینچی نیز عرضه کرده که در بخش تراشه، نرخ نوسازی و کیفیت صدا پایین تر از Xiaomi TV Max 86 قرار می گیرد) میزبان آن است طیف DCI-P3 را بصورت Typical تا 90% پوشش می دهد(برخی منابع پوشش 92% را اعلام کردند) تا همه چیز در طبیعی ترین حالت ممکن باشد. همچنین این پنل 10 بیتی (8bit + FRC) می تواند 1.07 میلیارد رنگ تولید کند پس مراقب باشید تا خیلی به شیائومی تی وی مکس نزدیک نشوید چرا که احتمال دارد در رنگ های زنده و پویای این تلویزیون غرق شوید!

 

از دیگر ویژگی های مثال زدنی و مهم در بخش تصویر این تلویزیون شیائومی 86 اینچی جدید می توان به Delta E بی نظیر و تقریبی 2 (اختلاف رنگ ها در دنیای زنده و پنل ها با معیار Delta E اندازه گیری می شوند و هرچه این عدد کمتر باشد رنگ ها واقعی تر اند)، زاویه دید تا 178 درجه و تکنولوژی های +HDR10 و Dolby Vision IQ و HLG اشاره کرد.

تلویزیون یا گوشی فرقی نمیکند، شیائومی قوی ترین را بکار می‌گیرد
چیپست بکار رفته در این تلویزیون 86 اینچی شیائومی با کد MT9617 شناخته می شود که در یکی از معتبر ترین کمپانی های ساخت تراشه در دنیا یعنی Mediatek متولد شده است. Mediatek MT9617 درون خود چهار هسته ی Cortex-A73 را برای پردازش های اصلی در کنار چیپ گرافیکی Mali G52MC1 جای داده است. به جرأت می توان گفت که در محدوده قیمتی تلویزیون شیائومی مکس 86 هیچ تلویزیونی به تراشه ای با قدرت و سرعت Mediatek MT9617 مجهز نشده است. روان بودن رابط کاربری و پردازش حیرت آور تصاویر را مدیون این چیپست هستیم البته نا گفته نماند که 3 گیگابایت حافظه رم برای بالاتر رفتن سرعت اجرای دستورات مختلف و پردازش تصاویر با نرخ فریم بالا و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه ها و انتقال داده ها در کنار تراشه ی نیرومند این تلویزیون جا خوش کرده اند.

نمایشگر غول پیکر تلویزیون شیائومی Max محصول 2022 در طراحی چشم نواز و با امکانات قابل توجه روانه بازار شده تا به وسیله صفحه ی گسترده، تجربه ای واقعی از تماشای محتوای زنده را ممکن سازد. خرید یک تلویزیون با نمایشگر بزرگ بی شک برای هر کاربری امکان‌پذیر نیست و معمولا برای خرید آن هزینه بالایی را باید پرداخت کرد؛ بدین وسیله تلویزیون شیائومی مکس برای آن دسته از کارابران مرفه که به دنبال غولی عظیم جهت خلق تجربه تلویزیونی جدید هستند، گزینه ای مناسب می باشد. نمایشگر بی حاشیه دیزاین شده و از این طریق تمرکز کاربر بیشتر به سمت محتوای بی نقص خواهد بود.

تلویزیون شیائومی Max با مشخصات عالی و ممتاز
تصور تماشای محتوای دلخواه بر روی صفحه ی بی حد مرز با کیفیت تصویر 4K شما را به عمیق جزئیات غنی سوق می دهد و وضوح عالی از محتوای بصری را قابل رویت می سازد. تلویزیون Mi TV Max شیائومی به عنوان نمایشگر تکامل یافته جهت خلق محتوای رنگی با کنتراست فوق‌العاده روانه بازار شده است که مملو از سرگرمی های جدید است. البته این امر تنها به وسیله رزولوشن تصویر امکان‌پذیر نمی شود و پشتیبانی از فناوری های کاربردی تصویر در این تلویزیون نیز تا حد زیادی توانسته به بهبود وضوح تصاویر و حضور رنگی های زنده کمک کند.

مزایای تلویزیون Max نسبت به رقبا:

  • دارای نمایشگر بزرگ جهت تجربه فراگیر
  • نمایش میلیارد ها رنگ غنی و با کیفیت
  • پردازنده قدرتمند مدیاتک
  • نسخه 11 از سیستم عامل اندروید
  • دستیار صوتی بی نظیر گوگل

رفرش ریت تصویر در این تلویزیون 120 هرتز می باشد که تصاویر سریع را در وضوح و کیفیت عالی به معرض نمایش می گذارد. برای اینکه بتوان تصاویر را در کیفیت بهتر مشاهده کرد؛ شیائومی در این تلویزیون از نمایش میلیاردها رنگ غنی خبر می دهد که لذت دیدن محتوای با کیفیت را به کاربر می دهد. سیستم صوتی بلندگوی تلویزیون شیائومی ممکن است که در مقابل اینچ بزرگ آن زیاد مطلوب نباشد؛ اما قطعا صدا را در وضوح عالی پخش خواهد کرد. سیستم بلندگوی 30 واتی این تلویزیون شیائومی 86 Max را می توان با تهیه ساندباری کارآمد تقویت بخشید. فناوری دالبی اتموس با پخش صدای فراگیر به ارنتشار صدای همه‌جانبه کمک شایانی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۰۸
بختیار مرادی