مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک و لپ تاپ استوک لنوو

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ

گاهی تنها تفاوت بین لپ تاپ استوک و آکبند صرفاً داشتن یک جعبهی کارتنی مقوایی است، حال آنکه اختلاف قیمتی بین آنها تا ۵۰ درصد هم میرسد! برای مثال در فروشگاه پاساریا که عرضهکنندهی تخصصی لپتاپ در ایران به شمار میرود، محصولاتی مشابه نو و استفادهنشده تحت عنوان لپ تاپ اپن باکس عرضه میشوند که اختلاف قیمتی چشمگیری با سایر فروشگاههای آکبندفروش دارند. با بررسی این محصولات و تصاویرشان در وبسایت فروشنده تفاوتی پیدا نکردیم که به چشم بیاید! با توجه به این نکته، خرید اینترنتی لپ تاپ استوک دیگر چرا چندین میلیون تومان هزینه اضافی برای لپتاپ آکبند پرداخت کنیم؟ شاید مهمترین و بهترین توجیه برای ترجیح دادن لپ تاپ استوک به آکبند صرفهی اقتصادی آن است. اختلاف قیمتی ردهبندی استوک یک مدل لپ تاپ و مدل آکبند همان مدل (با مشخصات دقیقاً یکسان) حداقل ۱۵ درصد است که مبلغ قابل توجهی است. همانطور که در بالا بدان اشاره شد در بسیاری از مواقع این اختلاف تا ۶۰، ۷۰ درصد هم میرسد!

  • لپ تاپ های استوک در چه برند هایی قابل دسترسی است؟
  • لولا لپ تاپ
  • میزان بودجه ای که در اختیار دارید
  • کارت گرافیک: GEFORCE RTX 3070 85W

به صفحات اینستاگرام و وب سایت هایی که اعتبار خاصی ندارند اعتماد نکنید. اگر می خواهید لپ تاپ دست دوم را از سایت های تبلیغاتی مانند شیپور یا دیوار و یا از افراد بخرید، حتما معامله را حضوری انجام دهید. هر چقدر هم که اطلاعات دقیق لپ تاپ در آگهی نوشته شده باشد، تا زمانی که آن را در حضور فروشنده ندیدید و چک نکردید نخرید، تا از وضعیت آن مطمئن شوید. اگر زمان کافی برای تست در حضور فروشنده ندارید، حداقل ۲۴ ساعت مهلت تست بگیرید. اگر فروشنده اصرار دارد که به شما مهلت تست نمی دهد، مطمئن باشید که دستگاه ایرادی دارد که در دراز مدت مشخص می شود. دلیل اصلی خرید لپ تاپ دست دوم قیمت آن است; پس در شرایطی که قیمت آن تفاوت چندانی با مدل دست اول ندارد، خرید آن بی فایده است. قبل از خرید لپ تاپ دست دوم یا لپ تاپ موجود، حتما قیمت مدل دست اول یا مدل های مشابه آن را بررسی کنید. اگر تفاوت قیمت کمی بین مدل دست دوم و دست دوم وجود داشته باشد، خرید مدل دست دوم توجیهی ندارد.

این مدل لپ تاپ ها خود دارای انواع مختلف بسیاری هستند که مناسب با هر شغل و حرفه ای طراحی شده اند. اگر مطمئن نیستید که کدام لپ تاپ تجاری Lenovo را بخرید؟ پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شاید اکثریت شما تنها با مدل ThinkPad X1 Carbon لپ تاپ لنو آشنا باشید اما باید بگوییم کهThinkPad X1 Carbon تنها بهترین لپ تاپ Lenovo نیست بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است. البته این بدان معنی نمی باشد که لپ تاپ لنوو تنها همین یک مدل را دارد. لنوو تغییرات زیادی در لپ تاپ تجاری خود ایجاد نکرده است. اما پردازنده های جدید ThinkPad X1 Carbon اکنون CPU های Intel 10th Genel را باز می کنند. در کنار ارائه عملکرد سریع، دو گزینه صفحه نمایش زرق و برق دار ، 1080p و 4K ، همه در یک شاسی غیرممکن سبک از دیگر ویژگی های این مدل از لپ تاپ های لنوو می باشد.

  • آداپتور لپتاپ ایسوس
  • E7U26UT E7U26AA
  • اندازه متوسط و بزرگ
  • پردازنده: core i7 7500u
  • قسمت جلو: فاقد پورت

صفحه کلید جزیره ای چیست؟ کیبورد یا صفحه کلید جزیره ای نام کامل به انگلیسی island-styled keyboard میباشد نوعی از کیبوردهای جدید برای کامپیوتر و لپ تاپ هست، همانطور که اشاره شد به صفحهکلیدهای چیکِلت یا chiclet keyboard هم معروف است. به زبان ساده تری، به این صفحه کلید میگن جزیرهای چون دکمه های کیبورد با فاصله و به طور کاملا مستقل از یکدیگر قرار گرفتهاند و هر کدام از کلید ها همانند یک جزیره میباشد. همانطور که بیان کردیم به این صفحه کلید میگن چیکلت، در قدیم نوعی آدامس بود به نام چیکلت که به شکل مستطیل بوده و لبه های گردان دارند. تایپ کردن با این نوع کیبوردها بسیار بینظیر و دلپسند است زیرا دارای ارتفاع کمی بوده و احتیاج به فشار اندکی دارد و سرو صدای بسیار کمی دارد. فاصله کلیدها از همدیگر زیاده و کاملا مناسب تایپ کردن بوده و احتمال اشتباه تایپی تا حد بسیار زیادی کاهش مییابد. این کیبورد hp مدل elitebook 820 جی 3 فاقد صفحه کلیدعددی می باشد و با توجه به ابعاد و اندازه کوچک و جم و جور آن چیز عجیبی نیست.

یکی از نکات قابل توجه در خرید یک لپ تاپ گیمینگ , موضوع هزینه آن می باشد . لپ تاپ استوک لنوو البته این موضوع را در خرید یک نوت بوک گیمینگ دقت کنید که قیمت کم دستگاه را فدای کارایی آن نکنید . توجه داشته باشید که چه توقعی از سیستم خود , نصب و اجرای چه بازی هایی را دارید . اگر قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون را دارید , مدل ASUS G550JX یکی از بهترین لپ تاپ مخصوص بازی می باشد . این مدل محصول کمپانی ایسوس با صفحه نمایش 15,6 اینچ با رزولوشن FHD تصاویر قابل قبولی را به نمایش می گذارد . سخت افزارهای استفاده شده در این مدل از قبیل : پردازنده اینتل i7 4720HQ , کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 4GB و رم 8 گیگابایت قدرت قابل قبولی در پردازش انواع بازی ها با توجه به سرعت و گرافیک آنها انجام می دهد . حافظه هاردیسک 1 ترابایی 5400RPM قابلیت تعداد زیادی بازی را با حجم بالا را بدون هیچ دغدغه ای در اختیار شما می گذارد.

زاویه دید و مات و براق بودن صفحه دو فاکتور مهم برای سنجش نمایشگر است. IPS: این پنل نمایشی دارای زاویه دید 178 درجه دقت رنگ بسیار بالایی است اما این کیفیت بالا، سبب پایین آمدن سرعت در بروزرسانی تصویر میشود. OLED: این پنل نمایشی هم بالاترین زاویه دید یعنی 178 درجه را فراهم میکند و کنتراست رنگی را با دقت بالای رنگها نمایش میدهد. اما این صفحات ریسک Burn-ins یعنی سوخت شدن بعضی پیکسل ها را دارند. TFT : این صفحه نمایشی بسیار کاربردی طراحی شدهاند و در حالی که دقت رنگی بالایی دارند مصرف انرژی آنها بسیار کم است. سیستم عامل نرم افزار اصلی رایانه است که بین نرم افزارهای کاربردی و سخت افزار قرار دارد. سیستم عامل توزیع حافظه، سوئیچ بین برنامه، مدیریت پرونده ها، نحوه ذخیره فایل ها مدیریت حافظه، حفظ امنیت خود و تعامل با دستگاه های جانبی مانند: چاپگرها و دوربین ها را تعریف میکنند. سیستم عامل ها مختلف رویکردهای متفاوتی را نسبت به همه اینها اتخاذ میکنند.

  1. حساب کاربری من
  2. رم: up to 16GB DDR4
  3. ظاهر زیبا و جنس بدنه ی خوب
  4. کارهای مهندسی و دانشجویی
  5. Acer رتبه هفتم سال ۲۰۱۹: توانایی تولید برای هر بودجه
  6. رم :۱۶GB DDR4

برای محل کارم ازش استفاده میکنم تقریبا همیشه روشنه شاید توی هفته چند ساعت خواموشش کنم کیبردش برای تایپ مناسبه کیفیت صفحه اش قابل قبوله کار سنگینی باهاش انجام ندادم اما برای کار روزمزه میتونه انتخاب خوبی باشه. در کل در شرایط کنونی و با این قیمت بدک نیست. و نکته آخر ، اصلا سمت بازار کامپیوتر ایران و پاساژ رضا برای خرید نرید ، از فروشنده های پاساژ علاءالدین زرنگ ترن ، کلاه بردارهای حرفه ای ! 4).ولی گارانتی گفتش احتمالا تا 20 ساپورت میکنه.، ولی من ریسک نکردم و تاکید داشتم در آینده رم رو افزایش بدم و v330 خریدم..در ضمن حدود 2 کیلو و سبک هست رنگ طوسی اش هم خیلی خوبه. ولی اگر به با افزایش رم تا 12 گیگ مشکلی ندارید.مدل L340 رو بگیرید چون 1 سال جدیدتره و CPU نسل جدیدتری داره(حدود 9 درصد قویتره)و حتما هارد SSD Nvme کنارش بگیرید! اصلا از خریدی که داشتم راضی نیستم. بعد از 3ماه استفاده بدون بی مبالاتی از جهت خاموشی ناگهانی و…

هم چنین بزرگ بودن این لپ تاپ باعث شده که در قسمت راست صفحه کلید ، یک پد شماره گنجانده شود که برای وارد کردن اعداد (به خصوص برای امور حسابداری و محاسباتی) کار را بسیار راحت می کند. پردازنده ی چهار هسته ای Intel Core i7 4810MQ در لپ تاپ های زیادی به کار رفته شده است و عملکرد قوی و قیمت مناسب آن باعث محبوبیت این مدل پردازنده میان کاربران شده است. به لطف قابلیت Hyper-Threading ، این پردازنده می تواند همزمان هشت رشته را به جای چهار رشته اجرا کند ، که در مقایسه با CPU های دو هسته ای مشابه ، یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. از موارد مهمی که میتوان در این لپ تاپ دید ، نتایج قابل قبولی است که در تست های مختلف CPU کسب کرده است. به طور مثال HP ZBook 17 G2 در تست Cinebench که تست معتبری برای پردازنده های لوازم الکترونیکی است ، فریم ریت (Frame Rate) برابر با 118 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است.

  • توشیبا کروم بوک ۲
  • دوربین با کیفیت با وضوح Full HD
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی
  • صفحه نمایش لمسی
  • پردازنده AMD Ryzen 7 5800H

این لپ تاپ، اولین لپ تاپی بود که هارد 1.8 اینچی را داشت. این یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی میان رده است که در آمازون به قیمت ۱.۱۸۵.۶۳ دلار ارائه می شود. یکی از مهم ترین علت های این افزایش فروش توجه درست شرکت های تولید کننده لپ تاپ به نیاز مشتریان دادن قدرت انتخاب به مصرف کننده بوده است. این لپتاپ برای گیمرهایی که به نمایشگر بزرگ احتیاج دارند میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 از سری لپ تاپ های گیمینگ این شرکت که برای کارهای گرافیکی و مهندسی که به پردازش سریع نیاز دارند یک انتخاب بسیار خوب خواهد بود. قیمت لپ تاپ hp دست دوم برای اینکه یک لپ تاپ بتواند به راحتی مورد استفاده ی کارهای گرافیکی قرار گیرد، باید ترکیبی از هارد SSD و HHD داشته باشد. این برنامه لپ تاپ مورد نظر را به یک روتر وای فای مجازی تبدیل می کند و امنیت بسیار بالایی نیز دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی