مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

ژل لب الیاکسین

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

ژل الیاکسین چیست و ساخت کجاست؟ 

 

فیلر آلیاکسین aliaxin چیست ؟

فیلر آلیاکسین یکی از ژل‌های قابل جذب موجود در بازار است که با هدف زیبایی و جوان‌سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. از اصلی‌ترین موارد کاربرد این ژل می‌توان به رفع چین و چروک صورت، فرم‌دهی با با تزریق ژل لب و حجم‌دهی برخی از قسمت‌های صورت مثل گونه و چانه اشاره کرد. آنچه سبب شده است ژل آلیاکسین مورد توجه پزشکان و مراجعین قرار بگیرد، ساختار طبیعی آن است.

ژل لب الیاکسین
قیمت فیلر دنبی
برند نورامیس

 

اصلی‌ترین ماده سازنده این ژل هیالورونیک اسید بوده و هیچ گونه آسیب و عارضه جانبی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد. به زبان علمی‌تر می‌توان گفت آلیاکسین منشا غیر حیوانی دارد. به این صورت که از تخمیر باکتری در محیط آزمایشگاهی تولید می‌شود.

معرفی ژل آلیاکسین این ژل ساخت کشور سویس است بوده و منشا غیر حیوانی دارد. آلیاکسین از هیالورونیک اسید ساخته شده و یک ژل طبیعی است.
کاربرد ژل آلیاکسین درمان چروک‌های صورت
حجم‌دهی اجزای صورت
درمان تیرگی و گودی زیر چشم
مزایای ژل آلیاکسین عوارض جانبی بسیار جزئی
ایجاد حالتی طبیعی و زیبا
بدون درد بودن مراحل تزریق
عدم بروز حساسیت‌های پوستی
ماندگاری بالای نتایج
بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست
عوارض ژل آلیاکسین ایجاد التهاب‌های پوستی
ایجاد تورم و قرمزی در پوست
احساس درد حین تزریق
احتمال کبودی در نواحی تزریق

 

مواد تشکیل دهنده ژل آلیاکسین

هر ناحیه از صورت نیاز به درمان خاص خود دارد. ژل آلیاکسین نوعی از محصولات پرکننده پوستی است که چهار فرمول مختلف را با استفاده از وزن‌های مولکولی مختلف هیالورونیک اسید با ویژگی‌های ویسکوالاستیک خاص ایجاد کرده است که خط تولید کاملی را برای درمان همزمان ۱۲ ناحیه مختلف صورت ارائه می‌دهد.

تزریق این ژل یک درمان غیرتهاجمی و ابتکاری برای کانتورینگ طبیعی، لیفتینگ و هیدراتاسیون پوست است. از جمله ویژگی‌های کلیدی آلیاکسین یکپارچگی و پایداری بافت بالای آن است که نتیجه طبیعی و در عین حال طولانی مدت را به همراه دارد.

ژل آلیاکسین در واقع یک اسید هیالورونیک با درجه خلوص فوق‌العاده بالا است که از طریق فرآیند تخمیر زیستی استرپتوکوکوس زئواپیدمیکوس تولید می‌شود که از نظر خلوص، ایمنی و مقاومت بالای آن در برابر فرآیندهای تولید حرارتی در سطح جهانی به عنوان “کیفیت برتر” شناخته می‌شود.

 

کاربرد ژل برند آلیاکسین

فیلر آلیاکسین با توجه به ساختار و ترکیباتی که دارد توانسته در حوزه‌های مختلف زیبایی و جوان‌سازی صورت مورد استفاده قرار بگیرد. در حالت کلی کاربردهای فیلر آلیاکسین را می‌توان در سه دسته تقسیم‌بندی کرد. این سه گروه عبارتند از:

  • از بین بردن چین و چروک

اولین نشانه‌های پیری پوست، خطوط و چروک‌هایی هستند که بر روی آن ظاهر می‌شوند. ژل آلیاکسین گزینه بسیار خوبی برای از بین بردن چروک‌های خط خنده (نازولابیال)، اطراف دهان، خط اخم، تزریق ژل خطوط روی پیشانی و چین و چروک ناحیه گردن و شقیقه است.

  • حجم دهی برخی اجزای صورت

گاهی اوقات اعمال برخی تغییرات بسیار زیر و کوچک بر روی صورت می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را در زیبایی افراد رقم بزند. به عنوان مثال ژل لب الکسین، گونه‌، چانه و … می‌تواند منجر به تغییری محسوس در زیبایی افراد گردد.

  • رفع کبودی و گودی زیر چشم

افرادی هستند که به صورت ارثی و یا در نتیجه بالا رفتن سن دچار سیاهی و یا گودی در اطراف و زیر چشم می‌شوند. در این شرایط می‌توان از ژل آلیاکسین برای زیر چشم استفاده کرده و از نتایج و مزایای آن بهره برد.

فیلر آلیاکسین چقدر ماندگاری دارد؟

مدت‌زمان ماندگاری ژل الیاکسین در حدود ۶ الی ۱۲ ماه تخمین زده می‌شود. باید توجه داشته باشید که ماندگاری این فیلر می‌تواند به مؤلفه‌های متعددی بستگی داشته باشد. به همین دلیل، متخصصین پوست و مو در جهت ماندگاری بیشتر فیلر، موارد زیر را توصیه نموده‌اند:

  1. مراجعه به کلینیک‌های تخصصی پوست و مو
  2. تبعیت از نکات مراقبتی ارائه‌شده
  3. پیروی از یک سبک زندگی سالم
  4. پرهیز از خاراندن، ماساژ یا حرکت دادن ناحیه تزریق
  5. عدم استعمال فرآورده‌های دخانیاتی
  6. پرهیز از رژیم‌های غذایی سخت‌گیرانه
  7. پرهیز از خوابیدن بر روی صورت
  8. مصرف برخی از ویتامین‌ها
  9. محافظت از پوست در مقابل نور مستقیم آفتاب و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب

مقایسه ژل آلیاکسین aliaxin با سایر محصولات

الیاکسین یک ژل محبوب و پرکاربرد است که برای درمان مشکلات مختلف پوستی کاربرد دارد. این محصول از هیالورونیک اسید با درجه خلوص فوق‌العاده بالا تشکیل شده است. مدت ماندگاری این فیلر در حدود ۸ الی ۱۲ ماه تخمین زده شده است. خلوص، ایمنی و مقاومت این محصول در برابر فرآیندهای تولید حرارتی بی‌نظیر بوده و آن را به‌عنوان کیفیت برتر مطرح ساخته است. سایر مزایای ژل الیاکسین عبارتند از:

  1. عوارض جانبی خفیف و کوتاه‌مدت
  2. ایجاد کمترین سفتی در ناحیه درمان
  3. طبیعی بودن نتایج
  4. پایین بودن ریسک واکنش آلرژیک
  5. افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

 انواع و بهترین برند ژل آلیاکسین

در حال حاضر انواع مختلفی از ژل آلیاکسین تولید و در اختیار مصرف‌کننده قرار گرفته است. هر یک از انواع این فیلر توسط شرکت‌های مختلف در کشور‌های مختلف دنیا ساخته می‌شوند. انواع ژل آلیاکسین شامل موارد زیر است:

  1. آلیاکسین SR، گزینه‌ای مناسب برای فرم‌دهی صورت با ماندگاری بالا
  2. آلیاکسین FL، گزینه‌ای مناسب برای از بین بردن خطوط اخم و لبخند و همچنین فرم‌دهی به لب با قابلیت آب‌رسانی به پوست
  3. آلیاکسین GP، قابل استفاده در طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی صورت
  4. آلیاکسین EV، گزینه مناسب برای حجم دهی نواحی مختلف صورت

مزیت استفاده از ژل آلیاکسین Aliaxin

بدون شک آنچه سبب شده است استفاده از ژل آلیاکسین در حوزه زیبایی و جوان‌سازی پوست به یکی از محبوب‌ترین فیلرها تبدیل شود، مزایایی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای تزریق ژل آلیاکسین برای کاندیدهای انجام آن عبارتند از:

  1. عوارض جانبی بسیار جزئی
  2. ایجاد حالتی طبیعی و زیبا
  3. بدون درد بودن مراحل تزریق
  4. عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت
  5. عدم مشاهده حساسیت‌های پوستی بعد از تزریق
  6. ماندگاری بالای نتایج حاصله
  7. کمک در آبرسانی به بافت‌های پوست
  8. بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست
  9. امکان استفاده از ژل آلیاکسین برای لب، چانه، گونه، زیر چشم و سایر نواحی صورت

توجه داشته باشید که تمامی این مزایا در صورتی مشاهده خواهند شد که به یک کلینیک معتبر و شناخته شده در این زمینه مراجعه کنید چرا که در غیر این صورت نه تنها نمی‌توان نتایج مثبتی را مشاهده کرد بلکه عوارض جانبی بیشتری بروز پیدا خواهند کرد.

کاندید مناسب تزریق ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین به دلیل اینکه از مواد طبیعی تشکیل شده‌ است دارای خطر و عارضه جانبی خاصی نیست. بنابراین به طور تقریبی تمامی افراد می‌توانند از مزایای این ژل استفاده کنند. برای اینکه بدانید کاندید مناسب تزریق ژل آلیاکسین هستیدیا نه، لیستی از افرادی را که بهتر است از آن استفاده نکنند در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  1. وجود عفونت یا التهاب در محدوده تزریق
  2. افراد مبتلا به بیماری‌های مربوط به سیستم ایمنی بدن
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های پاتولوژیک پوستی
  4. زنان باردار و شیرده
  5. تزریق ژل برای صورت های لاغر

در کنار این موارد برای اینکه به طور قطع از قرار گرفتن در لیست کاندیدهای مناسب به منظور تزریق ژل آلیاکسین مطلع شوید توصیه می‌شود با پزشک متخصص در این زمینه قبل از اقدام به هر کاری مشورت کنید.

نتایج استفاده از ژل آلیاکسین

قطعا آنچه سبب شده است ژل‌­های آلیاکسین از محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار باشند مزایا و نتایج مثبتی است که با خود به همراه دارند. نتایج حاصل از تزریق این ژل بلافاصله بعد از جلسه درمانی قابل مشاهده بوده و ماندگاری نسبتا خوبی را دارا است.

از طرفی دیگر این ژل در چهار فرمولاسیون با وزن مولکولی مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود به طوری که هر یک از این ترکیبات برای ایجاد نتایج مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال تزریق ژل لب آلیاکسین برای فرم‌دهی لب استفاده می‌شود و برای حجیم‌سازی آن نتایج متفاوتی را خواهد داشت. به منظور مشاهده بهترین نتیجه ممکن و ایجاد ظاهری ایده‌ال و زیبا توصیه می‌شود حتما در انتخاب کلینیک و پزشک برای این منظور دقت و توجه کافی را داشته باشید.

عوارض احتمالی استفاده از ژل آلیاکسین

از جمله عوارض تزریق ژل آلیاکسین می‌توان به کبودی، تورم و قرمزی محل و اطراف تزریق یا عدم تقارن در دو سمت تزریق شده و همچنین تشکیل برخی توده و گره‌ها اشاره کرد. ولی جای نگرانی وجود ندارد چون اکثر این عوارض ظرف یک هفته و بدون هیچ مداخله‎‌ای بهبود می‌یابند.

از جمله عارضه‌های جدی تزریق ژل آلیاکسین می‌توان به بروز حساسیت و یا تزریق داخل عروقی این ترکیب اشاره کرد که می‌تواند منجر به نکروز پوستی، تغییر رنگ ناگهانی محل تزریق به سفید یا بنفش و درد غیرقابل تحمل گردد. پس در انتخاب پزشک خود دقت کافی را به خرج دهید چرا که در اینصورت در پی تزریق ژل آلیاکسین عارضه جانبی چندانی را تجربه نخواهید کرد.

در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این عوارض احتمالی ژل آلیاکسین پرداخته شده است:

  1. ایجاد التهاب‌های پوستی
  2. ایجاد تورم و قرمزی در پوست
  3. احساس درد حین تزریق
  4. احتمال کبودی در نواحی تزریق

کاربرد ژل آلیاکسین برای زیر چشم

یکی از مواد اصلی که به طور طبیعی در پوست وجود داشته و وظیفه اصلی آن آبرسانی و مرطوب نگاه داشتن پوست اطراف چشم می‌باشد، هیالورونیک اسید است. ژل آلیاکسین با داشتن این ماده در ترکیبات خود برای درمان گودی، تیرگی و چین و چروک اطراف چشم بسیار موثر عمل می‌کند. از جمله کاربردهای ژل آلیاکسین برای زیر چشم می‌توان موارد زیر را نام برد:

استفاده از ژل آلیاکسین برای محو کردن سیاهی و گودی زیر چشم

مسلما یکی از نقاط صورت که تاثیر زیادی در مسن دیده شدن افراد و نیز شاداب نبودن چهره افراد دارد چشم‌ها هستند. عوامل زیادی چون تغذیه ناصحیح، خواب ناکافی، حساسیت، کم‌خونی، کاهش چربی اطراف چشم و … در تیرگی و گودی زیر چشم تاثیر دارند. امروزه استفاده از تکنیک تزریق ژل و به ویژه ژل آلیاکسین برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم بسیار موثر عمل کرده و شادابی را به چهره افراد بازمی‌گرداند.

رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

با افزایش سن معمولا ما شاهد بروز خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک در اطراف چشم‌ها هستیم که به دلیل کاهش برخی از پروتئین‌های مهم پوستی چون کلاژن و الاستین و نیز فعال بودن مکرر عضلات چشم این عارضه بروز می‌کند که با استفاده از تزریق ژل آلیاکسین می‌توان این مشکل را نیز تا حدود زیادی بهبود بخشید.

نکات مهم قبل از تزریق ژل آلیاکسین

یکی از نکات مهمی که بهتر است قبل از تزریق ژل آلیاکسین به آن توجه کنید اینست که در صورت داشتن حساسیت به هر نوع ماده پرکننده و یا لزوم مصرف برخی داروهای پزشک و عدم امکان قطع آن برای مدت چند روز قبل و بعد از تزریق بهتر است پزشک خود را مطلع کنید.

از دیگر نکات مهمی که از سوی اکثر متخصصان زیبایی قبل از تزریق ژل آلیاکسین توصیه ‌شود، قطع مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپیرین است. از دیگر داروهای ممنوعه قبل از تزریق ایبوپروفن، موترین و داروهای رقیق کننده خون هستند. تاکید می‌شود تا سه روز قبل از تزریق ژل استعمال برخی از کرم‌های موضعی ضد پیری چون رتینول‌ها، رتینوئیدها و گلیکولیک اسید را متوقف کنید. در صورت باردار بودن یا شیردادن به نوزاد نیز از تزریق ژل خودداری کنید.

یکی دیگر از اقدامات قبل از تزریق که بایستی از سوی پزشک انجام گیرد اینست که متقاضی تزریق ژل آلیاکسین را از عوارض جانبی احتمالی، مراحل و زمان انجام تزریق آگاه کرده و مراقبت‌های مهم قبل و بعد از تزریق را به او یادآور شود.

محدودیت های تزریق ژل آلیاکسین

تزریق ژل آلیاکسن برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است و افراد کمتر از این سن محدودیت استفاده از این تزریق را دارند، همچنین توصیه می‌شود افراد باردار و یا شیرده از انجام هر نوع تزریق ژل خودداری کنند تا از احتمال انتقال عوارض جانبی این دارو به فرزند خود پیشگیری نمایند.

از دیگر محدودیت‌های تزریق ژل آلیاکسین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افرادی که حساسیت به هیالورونیک اسید یا مواد و ابزار مورد نیاز برای تزریق مثل سرنگ و سوزن دارند.
  2. کسانی که مشکل و بیماری پوستی جدی دارند.
  3. کسانی که مشکل عفونی در ناحیه نزدیک به محل تزریق دارند.
  4. افراد دارای نقص سیستم ایمنی

رعایت احتیاط تحت هر شرایطی واجب است، شما زیبایی‌جویان عزیز نیز بهتر است به منظور پیشگیری از بروز هر نوع عارضه جدی پوستی ناشی از تزریق در صورت داشتن هر یک از موارد ذکر شده از انجام اینکار امتناع نمایید.

 

هزینه تزریق ژل آلیاکسین

قیمت ژل آلیاکسین با تغییرات ارزی کشور دچار نوسان می‌شود چرا که این ژل محصولی از کشور سوئیس بوده و جز محصولات وارداتی به حساب می‌آید. همچنین با توجه به ناحیه هدف و حجم ژل مورد نیاز، هزینه‌ها می‌توانند تغییر کنند. علاوه بر تمامی این موارد، کلینیک‌ها طبق کیفیت خدماتی که در حین درمان ارائه می‌دهند و همچنین اجرت پزشک، قیمت‌های مختلفی را برای تزریق ژل تعیین می‌کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۱۳
بختیار مرادی

ژل نورامیس

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ

تاریخچه نورامیس کره جنوبی

شرکت مدیتاکس کره جنوبی ، تولید کننده ژل و فیلر نورامیس است. فرآیند تولید محصولات نورامیس منحصر به فرد است و بر اساس تکنولوژی SHAPE می باشد. این شرکت در دوم می سال 2000 میلادی تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده ژل و فیلرهای پرکننده پوستی می باشد.

 

در این فیلم انواع ژل های نورامیس معرفی شده اند. شرکت مدیتاکس مانند شرکت کارژن تولید کننده ژل رووفیل یکی از شرکتهای کره ای بزرگ تولیدکننده ژل و فیلر در دنیاست.

ژل لب رووفیل
قیمت فیلر نیوویا
ژل نورامیس

انواع ژل های نورامیس

ژل و فیلر هیالورونیک نورامیس ، از بهترین فیلر یا پر کننده های حال حاضر در دنیا می باشد. این ژل علاوه بر اسید هیالورونیک که از خود پوست بدست آمده ،حاوی مقداری لیدوکائین برای کاهش درد تزریق می باشد. انواع فیلر و ژل نورامیس دارای تاییدیه FDA آمریکا، FDA کره جنوبی و EDQM است. ماده اصلی ژل نورامیس ، هیالورونیک اسید است که قابل استفاده در تمام نقاط صورت نظیر لب، گونه ، خطوط اخم و خنده، چین و چروک پوست به عنوان ماده پرکننده و حجم دهنده می باشد. انجام عمل جوانسازی با این مواد ماندگاری خوبی هم دارد. تحقیقات نشان داده  است که فیلر و ژل نورامیس تقریباً با ژل های رستیلن  و ژل ژوویدرم همسان است با این تفاوت که قیمتی ارزان تر و ماندگاری بیشتری دارد.

 

مراحل تصفیه سازی هیالورونیک اسید

تکنولوژی ساخت ژل کره ای شرکت مدیتاکس

برای ساخت ژل نورامیس ، تغییراتی در ماده اصلی هیالورنیک اسید ایجاد می شود. برای ایجاد این تغییرات از تکنولوژی SHAPE  که مخفف عبارت Stabilized Hyaluronic Acid & Purification Enhancement که فرآیند خالص سازی تقویت شده در دو مرحله پیوندسازی و تصفیه (افزایش خلوص) انجام می شود. در این تکنولوژی ساخت پیوند های ساخته شده بصورت عرضی می باشند.

 

نحوه جاگیری نورامیس در پوست بر اساس نوع آن

در ادامه این روند با تکنولوژی HCCL (اتصال متقابل با غلظت بالا) ، خاصیت الاستیسیته ژل بهینه می شود و پس از استفاده در بافت، انتقال متوقف می شود. HCCL به معنی اتصال عرضی با غلظت بالا است. برای جلوگیری از سفتی پوست، نسبت پیوند های غیر متقاطع (BDDE) باید به حداقل رسانده شود. اگر میزان پیوند های نا متقاطع در یک پرکننده زیاد باشد، درصد پیوند عرضی بیشتر می شود و هنگام تزریق ژل ، سفتی ایجاد شده  و باعث افزایش عوارض جانبی می شود.

ماده هیالورونیک اسید بکار برده شده در تولید ژل و فیلر نورامیس برای شادابی پوست موثر است از خواص بسیار مهم و کاربردی این ماده می توان به موراد زیر اشاره نمود:

  • اصلاح چین و چروک و زخم
  • حجیم سازی لب ها
  • هیدراته کردن پوست
  • شادابی بخشیدن به پوست
  • بهبود تن و خاصیت ارتجاعی پوست

انواع مختلف ژل های نورامیس

ویژگی های منحصر بفرد ژل نورامیس

 مواد اولیه ژل تزریقی نورامیس، هیالورونیک اسید است و از بدن خود انسان تامین می شود . با توجه به این موضوع ، این ژل از امنیت صد درصدی برخورداراست. در ادامه به محاسن این ژل اشاره می کنیم.

  • خلوص بالا و عدم وجود ناخالصی های حیوانی
  • منبع تخمیر بیولوژیکی غیر حیوانی
  • بدون خطر انتقال بیماری های حیوانی
  • کیفیت بالاتر از استاندارد فارماکوپه های اروپا و ژاپن
  • ژل های نورامیس از گواهی نامه تایید سازمان غذا و داروی آمریکا، مجوز سلامت و ایمنی اروپا و ایزو 9001 برخوردار هستند.
  • فیلر پوستی مطمئن و بدون عارضه جانبی جدی که با فرمولاسیون طبیعی هیالورونیک اسید تهیه و ایجاد شده است.
  • تزریق نورامیس به تست ابتدایی به منظور مشخص شدن اثرات آلرژی زا پوست احتیاجی ندارد.
  • پروسه ی الحاق مولکولی دوفازی نورامیس، اثربخشی و پایداری ماندگار آنرا تایید می نماید.
  • نورامیس با بهره مندی از سوزن های 27 جی تزریق راحت و سریعی را برای بیماران فراهم می سازد تا درد و ناراحتی مصرف کنندگان را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

 

نمونه های قبل و بعد از تزریق ژل نورامیس

تاثیر گذاری تزریق فیلر نورامیس

فیلر نورامیس یکی از موثرترین ژل و فیلر با بافت نرم است که برای تزریق و درمان بدون خطر جهت از بین بردن چین و چروک های عمیق و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. ژل های تولیدی شرکت مدیتاکس کره جنوبی پس از تزریق در منطقه هدف ، برای چندین ماه در آنجا ماندگاری دارد. تزریق ژل های نورامیس در ایجاد خاصیت ارتجاعی ، تعادل هیدرولیکی و استحکام پوست بسیار اثر بخش بوده اند.  ژل نورامیس موارد و مصارف استفاده بسیار زیادی دارد. این ژل برای درمان چین و چروک صورت از جمله  چین های بینی ، خطوط پیشانی ، خطوط اخم ، خطوط ماریونت، چین و چروک های اطراف چشم ، خطوط خنده ، خطوط کنار شقیقه ، فرم دهی و برجسته سازی لب ها ، حجم دهی به گونه ها  ، ترمیم عیوب بینی و اصلاح گوش و .. کاربرد دارد.

 

انواع ژل نورامیس

ژل نورامیس بسته به نیاز داوطبان در انواع مختلفی تولید شده است. در ادامه به بررسی و تحلیل هر یک از این محصولات تولیدی شرکت مدیتاکس کره جنوبی می پردازیم.

 

ژل لایت لیدوکایین دار

ژل لایت نورامیس کره

ژل لایت لیدوکائین دار در قسمت فوقانی درم تزریق می شود. این فیلر ‌دارای ذراتی با اندازه بسیار کوچک بوده در واقع دارای کوچکترین پارتیکل سایز در خانواده فیلرهای نورامیس می باشد. به همین خاطر برای اصلاح خطوط بسیار نازک و سطحی مناسب می باشد. همچنین برای جوان سازی و آبرسانی پوست می توان از این ژل بهره برد.

 

ژل لیدوکائین

ژل زیرجشم نورامیس لیدوکایین دار

مولکول های ژل نورامیس زیرچشم لیدوکائین دار بسیار ریز می باشد اما بزرگتر از سایز ذرات نورامیس لایت است. این نوع ژل برای درمان چین و چروک های ریز و کم عمق نواحی حساس صورت از جمله ناحیه زیر چشم بکار گرفته می شود. برای بهبود خطوط پنجه کلاغی و همچنین  افزایش طبیعی حجم لب هم استفاده می شود. در ساخت این محصول شرکت مدیتاکس کره از لیدوکائین استفاده شده است تا در هنگام تزریق بیمار درد کمتری احساس نماید. عمق تزریق در این نوع از ژل ها ، محدوده اینترا درمال (بین دو لایه فوقانی پوست) می باشد.

 

ژل دیپ نورامیس بدون لیدوکائین

ژل نورامیس دیپ

ژل نورامیس دیپ یک ژل پرکننده پوستی عمقی است با برخورداری از وزن و حجم کوچک و سبک مولکولی در قشر بالایی لایه درم پوست تزریق می شود و به منظور پرسازی چروک ها و خطوط ظریف و کم عمق و محو کردن خطوط ریز و اطراف لب ، خط خنده ، خط اخم ، خطوط اطراف بینی کارایی مطلوب و موثری دارد.

همچنین این نوع از ژل عمقی دارای ذراتی با اندازه متوسط هست و در ناحیه میانی دِرم تزریق می‌شود. از این  ژل برای درمان چین و چروک های عمیق و کانتور صورت استفاده می شود. بطور کلی از فیلر نورامیس دیپ جهت برطرف کردن خطوط پیشانی، اخم، لبخند، حجم دهی به لب ها و اصلاح حجم لب ها، در نهایت درمان چین و چروک های بین گونه و گوش استفاده می شود.

 

ژل دیپ لیدوکائین دار

فیلر نورامیس دیپ لیدوکائین دار برای لب

ژل لب نورامیس دیپ لیدوکائین دار برای کاهش سریع چین و چروک های متوسط و عمیق طراحی شده است. درمان پیری پوست با این نوع از فیلر ها می تواند با بهترین نتیجه همراه باشد. وقتی نوبت به روشهای غیر جراحی می رسد ، می توان از تزریق این ماده پر کننده کم خطر در بیمارانی که 21 سال به بالا دارند استفاده کرد.

 

ژل حجم دهنده نوارمیس

ژل والیوم نورامیس لیدوکائین دار

ژل نورامیس والیوملیدوکایین دار با برخورداری از وزن و حجم سنگین مولکولی در قشر عمیق لایه درم پوست تزریق می شود و به منظور از بین بردن خطوط اخم ، خطوط اطراف دهان ، برجسته سازی و حجم دهی به لب ها استفاده می گردد. ژل نورامیس والیوم مدت زمان طولانی اثر را تضمین می کند. بیماران بلافاصله پس از درمان با این نوع ژل حجم دهنده از نتایج طبیعی راضی هستند. میزان غلطت پیوند های عرضی در ژل حجم دهنده نورامیس  ، 20 میلی گرم در میلی لیتر می باشد و لیدوکایین موجود در آن 0.3٪ است. ژل والیوم برای بازگرداندن حجم به گونه ها ، چانه و سایر نواحی صورت طراحی شده است.

 

کاریرد های ژل نورامیس برای صورت و گردن

راهنمای خرید ژل نورامیس

در بالا انوع محصولات ژل و فیلر تولیدی شرکت مدیتاکس کره را بررسی نمودیم. همانطور که گفته شد  ژل نورامیس انواع و مدل های مختلفی دارد. هر کدام از این مدلها بسته به نیاز داوطلب برای کاربرد خاصی استفاده می شود. برای اینکه بتوانیم بیشترین بازدهی و بهترین نتیجه را از تزریق این ژل ها  کسب کنیم باید موارد استفاده از هر مدل ژل را بدانیم. در ادامه به نکاتی برای راهنمایی خریداران ژل نورامیس بر اساس کاربرد ژل و قیمت محصول پرداخته ایم. باید بدانید که خرید بهترین مارک ژل برای تزریق و خرید بهترین مارک فیلر برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند.

  • ژل زیرچشم نورامیس لیدوکایین دار

از ژل نورامیس لیدوکائین بیشتر برای رفع خطوط بسیار نازک و سطحی از جمله مانند خطوط نگرانی ، خطوط اطراف بدن و خطوط محیطی استفاده می شود.

  • ژل لایت لیدوکایین دار

ژل لیدوکایین دار برای اصلاح خطوط بسیار نازک و سطحی مانند خطوط محیطی ، کلیه چین و چروک های صورت ، لب ها و زیر چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر کاربرد این ژل تقریبا مشابه با رستیلن لیدوکایین دار و ژوودرم اولترا 3 می باشد. قیمت ژل لیدوکایین دار نورامیس نسبت به قیمت فیلر دیپ لیدوکایین دار ارزان تر و نسبت به ژل لایت گرانتر است.

  • ژل نورامیس دیپ

نورامیس دیپ برای رفع چین و چروک های متوسط ​​، مانند خصوط اخم استفاده می شود. فیلر نورامیس دیپ یک ژل استریل ، تک فازی ، زیست سازگار است. هر آمپول نورامیس دیپ حاوی 1 میلی لیتر ژل در یک سرنگ استریل یکبار مصرف با سوزن 27G می باشد. این محصول در بازار ایران کمتر یافت می شود و از  ژل دیپ لیدوکایین دار نورامیس به جای آن استفاده می شود.

  • ژل لب نورامیس دیپ لیدوکائین دار

ژل نورامیس برای لب که ذرات متوسطی دارد ​​برای چروک های متوسط ​​، مانند گلابلا ، چین اطرف چشم ، چروک های تقریباً عمیق، خطوط اطراف دهان (لبه بینی تا گوشه دهان) استفاده می شود. این نوع ژل از نظر عملکرد مشابه مشابه با رستیلان پرلان و ژوودرم اولترا 4 است. از لحاظ قیمتی، قیمت ژل لب نورامیس  نسبت به سایر ژل های نورامیس موجود در بازار بالاتر و همتراز با ژل والیوم نورامیس است.

  • ژل حجم دهنده نورامیس

ژل والیوم نورامیس که ذرات بزرگتری نسبت به سایر مدلها دارد برای چین های عمیق استفاده می شود. تزریق این ژل  در لایه عمیق درم و  یا لایه سطحی زیر جلدی پوست انجام می شود. اصلاح چین های عمیق ، ایجاد لب های پرتر و فرم دادن به خطوط صورت ، مانند گونه ها و چانه با این مدل انجام می شود. قیمت ژل حجم دهنده نورامیس نسبت به سایر محصولات این شرکت بالاتر است.

مدت زمان ماندگاری ژل نورامیس کره ای

معمولاً دوام و طول عمر ژل نورامیس بیشتر از ۲ سال می باشد. اغلب در یک سال نخست تزریق ژل نورامیس ، پرکنندگی آن خوب و در سال دوم تاثیرات آن به تدریج کمتر می شود و تا پایان دو سال به طور کامل نتایج آن از بین می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۵۲
بختیار مرادی

تلویزیون سامسونگ

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 سامسونگ می باشد که برای مصارف حرفه ای مانند گیمینگ، تماشای فیلم و البته مصارف روزمره و خانگی کاملا مناسب محسوب می شود. در حال حاضر تلویزیون سامسونگ Q70B با مدل کامل QA65Q70BAUXZN مونتاژ مصر، مدل کامل QA65Q70BAUXTW مونتاژ مصر همچنین مدل کامل QA65Q70BAKXXT مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) وارد بازار ایران می شود. همچنین این محصول با مدل کامل QE65Q70BATXXC مونتاژ اسلواکی و همینطور مدل کامل QA65Q70BAUXSA مونتاژ مصر نیز وارد کشور شده و موجود است. این محصول دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش کیولد است.

تلویزیون سامسونگ 55DU8000
تلویزیون سامسونگ 55Q70D
قیمت روز تلویزیون سامسونگ

 

تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70B از پنل VA برخوردار است و از نور پس زمینه Edge LED استفاده می کند. نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون به کمک تکنولوژی Supreme UHD Dimming کنترل می شود و کنتراست تصویر لازم ایجاد می شود و کیفیت صحنه ها را افزایش می دهد. از تکنولوژی Dual LED در صفحه نمایش این تلویزیون استفاده شده است و با تنظیم نور سرد و گرم باعث بهبود جزئیات و کنتراست تصاویر می شود. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Wide Viewing Angle مجهز کرده است و با افزایش زاویه دید آن، این محصول را به گزینه مناسبی برای فضا های بزرگ تبدیل نموده است. صفحه نمایش تلویزیون حاضر از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) بهره مند است و با استفاده از تکنولوژی Quantum Dot حجم رنگ 100% در فضای رنگی DCI-P3 را نمایش می دهد و صحنه ها را واقعی تر می کند. تکنولوژی One Billion Color نیز با تولید و نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف، تصاویر و صحنه هایی چشم نواز را برای شما به ارمغان می آورد. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی جدید سامسونگ به نام LED Clear Motion، با کنترل نور پس زمینه می تواند صحنه های سریع را روان و واضح نمایش دهد و از تاری آن ها جلوگیری کند. تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 240 نیز برای جلوگیری از تاری صحنه های سریع در این تلویزیون به کار رفته است.

 

تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70B به پردازشگر Quantum Processor 4K مجهز شده است و با استفاده از تکنولوژی 4K Upscaling و هوش مصنوعی، نویز تصاویر را کاهش می دهد و با افزایش رزولوشن آن ها، تصاویری با کیفیت پایین را نیز در حد 4K نمایش می دهد. این تلویزیون مجهز به سنسور نور (Eco Sensor) و قابلیت Brightness/Color Detection می باشد که نور صفحه نمایش و رنگ های آن را با توجه به میزان روشنایی  و گرمی و سردی نور محیط تنظیم می کند و به شما این امکان را می دهد که در هر شرایط نوری بهترین کیفیت تصویر ممکن را تجربه کنید. تکنولوژی Adaptive Picture نور صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به نوع محتوای در حال پخش تنظیم نموده و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با استفاده از تکنولوژی Quantum HDR توانایی نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HLG، HDR10 و همچنین HDR10+ پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی جدید Real Depth Enhancer می باشد که با تشخیص سوژه اصلی و بهبود کنتراست و جزئیات آن، باعث واقعی تر شدن آن می شود و کیفیت محتوای مورد علاقه شما را افزایش می دهد. سامسونگ با بررسی تلویزیون های خود در آزمایشگاه های مخصوص، شاخص کیفیت تصویر یا PQI را به آن ها اختصاص می دهد. PQI اختصاص یافته به این تلویزیون 3400 است و یکی از تلویزیون های بالا رده این شرکت محسوب می شود. این تلویزیون به دلیل بهره مندی از قابلیت Film Mode می تواند فریم صحنه ها را افزایش دهد و برای تماشای فیلم مناسب می باشد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Analog Clean View نویز سیگنال های آنالوگ دریافتی را کاهش می دهد و باعث می شود از تماشای برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

 

تلویزیون گیمینگ 4K 120Hz سامسونگ 65Q70B دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و برای بازی و گیمینگ به صورت حرفه ای کاملا مناسب می باشد. تکنولوژی ALLM و VRR با ارائه Input Lag پایین و رفرش ریت متغیر باعث می شود تجربه بازی بدون لگ و روان را داشته باشید. این محصول از تکنولوژی AMD Freesync Premium Pro و Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند و بازی های روان را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت Game Bar 2.0 است که به شما اجازه می دهد تا برخی ویژگی ها و تنظیمات گیمینگ را حتی هنگام بازی کردن انجام دهید. سامسونگ از قابلیت گیمینگ جدید Mini Map Zoom در این تلویزیون استفاده کرده است و شما می توانید به کمک آن روی قسمتی از صفحه نمایش زوم کنید. این محصول دارای قابلیت Super Ultra Wide Game View نیز می باشد که به شما اجازه می دهد تا بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند را با میدان دید بیشتری مشاهده کنید و نسبت به رقبای خود در بازی عملکرد بهتری داشته باشید. فناوری Motion Xcelerator Turbo+ و Game Motion Plus به کار رفته در این محصول، صحنه های سریع بازی ها را روان و بدون تاری اجرا می کند. همچنین با استفاده از قابلیت Dynamic Black EQ جزئیات تصاویر را در صحنه های تاریک بهبود می دهد. امسال سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت HGiG نیز مجهز نموده است و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی با توجه به ویژگی های گیمینگ گفته شده، این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های بازی نسل 9 یعنی PS5 و Xbox Series X کاملا مناسب است.

 

تلویزیون سامسونگ 65Q70B دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و با استفاده از 2 بلندگوی 10 واتی می تواند در مجموع 20 وات صدا را در اختیار شما قرار دهد. اگر به صدای قدرتمند تری نیاز دارید، می توانید با استفاده از قابلیت Multiroom Link این تلویزیون را از طریق شبکه به ساندبار، سیستم صوتی و سینمای خانگی متصل کنید. این محصول از تکنولوژی Q-Symphony 2.0 برخوردار است و در صورت اتصال سیمی یا حتی بی سیم (WiFi) به سیستم صوتی سامسونگ که دارای همین تکنولوژی باشد، صدا را به صورت هماهنگ و هم زمان، هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون قابلیت Dolby Atmos Pass-Through دارد و به شما اجازه می دهد تا صدای Dolby Atmos را از طریق کابل HDMI و قابلیت eARC روی سیستم صوتی سازگار مجزا تجربه کنید. همچنین این تلویزیون تکنولوژی Wireless Dolby Atmos نیز دارد و به صورت بی سیم و از طریق Wi-Fi نیز صدای دابی اتموس را روی سیستم صوتی سازگار سامسونگ پخش می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی جدید سامسونگ یعنی Dual Audio Support می باشد که می تواند از طریق بلوتوث به صورت هم زمان به 2 دستگاه بلوتوثی مانند ساندبار، هدفون و بلندگو متصل شود و صدا را از این طریق پخش کند. تکنولوژی Object Tracking Sound Lite باعث می شود صدا از جایی که در تصویر تولید شده پخش شود و دقیق تر و واقعی تر به گوش شما برسد. این محصول از تکنولوژی Adaptive Sound+ نیز برخوردار است و با تنظیم صدا بر اساس محیط شما و محتوای در حال پخش، تجربه صوتی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت صدای این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی جدید Dolby MS12 2ch افزایش و بهبود پیدا کرده است که شامل تکنولوژی های Dolby Digital ،Dolby Digital Plus ،Dolby Audio و Dolby AC4 می باشد و تجربه صوتی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی Active Voice Amplifier با تشخیص نویز و سر و صدای محیط، صدای گویندگان را تقویت می کند و باعث می شود دیالوگ ها را واضح و دقیق بشنوید.

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70B از سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 برخوردار است و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول از اینترنت اشیا یا IoT پشتیبانی می کند و از داشبورد هوشمند SmartThings برخوردار است و از طریق آن می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. همچنین با نصب برنامه SmartThings روی موبایل خود می توانید به تنظیمات خانه و لوازم خانگی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و آن ها را کنترل کنید. سامسونگ با پشتیبانی از برنامه Google Duo امکان برقراری تماس تصویری از طریق تلویزیون را برای شما فراهم کرده است که یکی از قابلیت های جدید و کاربردی این شرکت است. برای برقراری تماس تصویری می توانید از دوربین موبایل خود استفاده کنید یا دوربین Slim Fit Cam سامسونگ را تهیه نمایید. سامسونگ ریموت کنترل هوشمند TM2280E را در جعبه این تلویزیون قرار داده است که دارای میکروفون داخلی می باشد و امکان استفاده از قابلیت دستورات صوتی و جستجوی صوتی را در اختیار شما قرار می دهد (ظاهر ریموت کنترل مونتاژهای مختلف این تلویزیون ممکن است کمی متفاوت باشد و دکمه های دسترسی سریع به برنامه های متفاوتی داشته باشد). خود تلویزیون نیز دارای میکروفون داخلی می باشد و با استفاده از قابلیت Far-Field Voice Interaction می تواند تا فاصله 3-4 متری صدای شما تشخیص دهد و دستورات صوتی شما را اجرا کند. برای حفاظت از حریم شخصی شما دکمه ای برای خاموش کردن این قابلیت در قسمت زیر تلویزیون تعبیه شده است. ریموت کنترل این تلویزیون نیازی به باتری ندارد و از طریق پنل خورشیدی که پشت آن قرار دارد و با استفاده از نور محیط شارژ می شود. همچنین دارای یک پورت USB-C می باشد و امکان شارژ از طریق کابل را دارد. مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) این تلویزیون علاوه بر ریموت کنترل گفته شده یک ریموت کنترل معمولی مدل TM1240A نیز دارد که داخل جعبه آن موجود است. شما می توانید با استفاده از موبایل اندرویدی و iOS خود به این تلویزیون وصل شوید، محتوای مورد نظر خود را به صورت بیسیم روی این تلویزیون پخش کنید یا صفحه گوشی را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. برای کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی این امکان فراهم شده است که از طریق قابلیت Tap View به آسانی و فقط با نزدیک کردن گوشی به قاب تلویزیون به آن متصل شوند. این محصول دارای قابلیت TV Sound to Mobile است و می توانید به کمک آن صدای تلویزیون را به موبایل خود منتقل کنید و با استفاده از هدفون به آن گوش نمایید، به این ترتیب بدون این که صدای تلویزیون برای دیگران مزاحمتی ایجاد کند به تماشای تلویزیون بپردازید. این محصول دارای قابلیت Ambient Mode+ است و زمانی که در حال تماشای تلویزیون نیستید، می توانید از آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری استفاده کنید و زیبایی محیط خود را دوچندان نمایید. توجه داشته باشید که مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) این تلویزیون بر خلاف مونتاژ مصر آن فاقد گیرنده دیجیتال DVB-S2 است و شما در صورتی که این مونتاژ را تهیه کنید، تنها می توانید شبکه های تلویزیونی داخلی را مشاهده نمایید و برای مشاهده شبکه های خارجی باید یک دستگاه رسیور جداگانه خریداری نمایید. البته این موضوع در مونتاژ اسلواکی تلویزیون مذکور کاملا متفاوت است و این مونتاژ علاوه بر یک گیرنده دیجیتال داخلی، دارای 2 گیرنده دیجیتال خارجی نیز می باشد و شما را از خرید مجزای این دستگاه ها بی نیاز می سازد.

 

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70B دارای زبان طراحی AirSlim و ظاهر زیبا و شیک می باشد. حاشیه های صفحه نمایش آن بسیار باریک طراحی شده اند و با ایجاد تمرکز روی محتوای در حال پخش، تماشای تلویزیون را برای شما لذت بخش تر می کند. همچنین ضخامت کلی این تلویزیون نیز بسیار باریک می باشد و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است. جعبه این تلویزیون سامسونگ به صورت مقاوم طراحی شده است تا بتوانید با برش زدن جعبه، آن را به اسباب بازی، میز، کتابخانه و ... مقوایی تبدیل کنید و نیازی به دور انداختن آن نداشته باشید. پایه این تلویزیون خطی است و به کمک پیچ در قسمت میانی تلویزیون نصب می شود. شما می توانید کابل های تلویزیون را از شیار هایی که در پشت بدنه و پایه تلویزیون طراحی شده اند عبور دهید و از شلوغی فضای اطراف تلویزیون جلوگیری نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۳۰
بختیار مرادی

لپ تاپ قیمت پایین

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ

لیست قیمت لپ تاپ های ارزان

لپ تاپ‌ها یکی از دسته‌بندی‌هایی هستند که تنوع قیمتی آن‌ها بسیار زیاد و شما می‌توانید با کمترین بودجه تا بودجه بسیار زیاد یک لپ تاپ مناسب نیاز خود خریداری کنید. شاید پیش خودتان تصور کنید که لپ تاپ ارزان کیفیت خوبی ندارد و احتمالا نمی‌تواند از پس کارهای مختلف بربیاید، اما در عمل این گفته به طور کامل هم صحیح نیست و گاهی خرید لپ تاپ ارزان هم می‌تواند نیاز شما را به طور کامل برآورده کند.

 

لپ تاپ قیمت پایین
خرید لپ تاپ دست دوم

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ ارزان قیمت

کیفیت ساخت هر محصولی بسته به بازه قیمتی آن سنجیده می‌‌شود و طبیعتا نمی‌توان از یک لپ تاپ ایسوس ارزان قیمت انتظار کیفیت ساخت عالی یک مدل بالارده را داشت. این حرف اما به معنای کیفیت ساخت بد مدل‌های ارزان نیست و اتفاقا این محصولات نیز به دلیل فروش زیاد و محبوبیت بالا مورد توجه شرکت‌های بزرگ هستند و طراحی و کیفیت ساخت مناسبی دارند. برای مثال لنوو در بازه قیمتی لپ تاپ‌های ارزن محصولی با درب آلومینیومی و طراحی بسیار زیبا و خوب هم دارد و نمی‌توان گفت که الزاما لپ تاپ 13 اینچ ارزان کیفیت ساخت مناسب و دوام بالایی ندارد. ایسوس و لنوو و برندهای دیگر از کیبوردهای موجود خود در مدل‌های گران‌تر برای این لپ تاپ‌ها استفاده می‌کنند و در کل می‌توان گفت که بسته به مبلغ پرداختی کیفیت خوبی را دریافت خواهید کرد.

اقلام موجود در جعبه لپ تاپ اقتصادی

فارغ از این که لپ تاپ hp ارزان بخرید یا لپ تاپی از ایسوس و لنوو و برندهای دیگر درون جعبه خود لپ تاپ دیده می‌شود و شارژر همراه با محصول. به این موارد می‌توان دفترچه راهنما را نیز اضافه کرد. البته در جعبه برخی از مدل‌های کیف و موس هم وجود دارد ولی عموما مدل‌های اقتصادی و ارزان قیمت دارای این لوازم درون جعبه نیستند و تنها با آداپتور عرضه می‌شوند.

انواع لپ تاپ ارزان

به طور کلی زمانی که بخواهید یک لپ تاپ میان‌رده یا پرچمدار خریداری کنید قطعا باید دسته بندی مورد نظر خود را بدانید و با انواع لپ تاپ آشنا باشید. در بازه قیمتی اقتصادی اما این موضوع خیلی صادق نیست؛ چرا که شما به دسته‌ بندی‌های زیادی دسترسی نخواهید داشت و مجبور هستید لپ تاپ مناسب برای کارهای روزمره خریداری کنید. در بین لپ تاپ‌های گران‌قیمت‌تر شما می‌توانید مدل‌های گیمینگ یا مدل‌هایی با نمایشگر لمسی یا حتی مدل‌هایی برای تولیدکنندگان محتوا را انتخاب کنید، اما در بین لپ تاپ 17 اینچی ارزان یا مدل‌های 15 اینچی خیلی این تنوع دیده نمی‌شود. لپ تاپ ارزان قیمتی را می‌توانیم خوب در نظر بگیریم که:

  • صفحه نمایش FHD داشته باشد. این موضوع اهمیت زیادی دارد و در صورت امکان مدل‌های HD را انتخاب نکنید؛ چرا که وضوح تصویر بسیار متفاوت است و یک لپ تاپ FHD می‌تواند محتوا را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر به شما نمایش دهد. این مدل‌های برای انجام کارهایی مانند فوتوشاپ هم دقت رنگ مناسب‌تری دارند و برای تماشای فیلم و سریال نیز جذاب‌تر هستند.
  • توان کافی برای انجام کارهای ساده و روزمره داشته باشد. به طور کلی شما نمی‌توانید از یک لب تاپ asus ارزان انتظار داشته باشید که بازی‌های روز را اجرا کند و یا بتواند ویدئوهای 4K را ادیت کند، بلکه لپ تاپ اقتصادی باید توانایی انجام کارهای ساده با سرعت مناسب را داشته باشد. این یعنی بتواند برنامه‌های ساده مانند ورد یا اجرا کند و هنگام وب‌گردی بدون مشکل شما را همراهی کند. ترجیحا مدلی را انتخاب کنید که حافظه SSD داشته باشد و از رم 8 گیگابایتی استفاده کند. توجه داشته باشید که در بین بهترین لپ تاپ ارزان کمتر مدلی با حافظه گرافیکی مجزا یافت می‌شود.
  • تعداد و تنوع پورت کافی داشته باشد. شما قرار است گوشی، تبلت یا دوربین خود را به لپ تاپ متصل کنید و یا از سوی دیگر گاهی لپ تاپ را به تلویزیون متصل کنید تا محتوا را در پنلی بزرگ‌تر مشاهده کنید. پس به تنوع پورت‌ها و تعداد آن‌ها توجه کنید.
  • به ظرفیت باتری توجه داشته باشید. به طور کلی بسیاری از لپ تاپ‌ها شارژردهی عالی ندارند اما باید محصول مورد نظر شما حداقل 4 ساعت دوام بیاورد و اسکرین تایم داشته باشد.

قیمت لپ تاپ ارزان نو

اکثر برندهای مشهور تولیدکننده لپ تاپ در زمینه تولید مدل‌های اقتصادی نیز فعالیت دارند ولی مثلا به ندرت می‌توان لپ تاپ msi ارزان یافت کرد و برخی از برندها بیشتر به روی مدل‌های گران‌قیمت و قوی‌تر تمرکز دارند. قیمت لپ تاپ‌های اقتصادی می‌تواند مقداری متفاوت باشد و این موضوع به برند سازنده، کیفیت صفحه نمایش، اندازه نمایشگر، قدرت سخت افزاری، میزان حافظه داخلی و حافظه رم و موارد این‌چنینی بستگی دارد. برای مثال یک لپ تاپ 10 اینچ ارزان قیمت کمتری نسبت به مدل 15 اینچی دارد و با بودجه کمتری می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

خرید لپ تاپ اقتصادی

در این صفحه همه لپ تاپ‌های اقتصادی موجود در تکنولایف جمع آوری شده‌اند تا شما بسیار ساده‌تر بتوانید مدل‌های را بررسی کنید و قیمت لپ تاپ ارزان acer، ایسوس یا لنوو را مشاهده کنید. پس از بررسی مدل‌ها و قیمت‌ها به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۱۸
بختیار مرادی

تلویزیون سونی

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

لیست قیمت تلویزیون سونی

تلویزیون های سونی چه در فروشگاه‌های اینترنتی و چه در فروشگاه‌های فیزیکی تنوع زیادی دارند و رویارویی با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف، می‌تواند تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون را سخت کند. سونی هم مانند سایر تولیدکنندگان تلویزیون، زبان بازاریابی مخصوص به خود را دارد. اگر می‌خواهید با مفهوم X-Reality Pro یا تراشه Bravia XR سونی یا فناوری Full Array آشنا شوید، این مطلب زومیت را از دست ندهید.

در انتخاب و خرید تلویزیون سونی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چگونه بهترین تلویزیون سونی را برای خود انتخاب کنیم؟ تلویزیون‌های LCD معمولا گزینه‌های مقرون به‌صرفه‌ای هستند اما مدل‌های OLED با قیمتی بیشتر، به‌طرز فوق‌العاده‌ای باریک هستند و زاویه دید خوبی دارند. سونی در محصولات جدید خود، تلویزیون QD-OLED و 8K هم معرفی کرده است.

تلویزیون سونی 55X80L
تلویزیون سونی 65X85L
تلویزیون سونی 65X90L

تلویزیون ال ای دی سونی بهتر است یا تلویزیون OLED؟

اگر تلویزیون های سونی را بر اساس نوع صفحه نمایش تقسیم‌بندی کنیم، این کمپانی ژاپنی به‌طور کلی از دو نوع پنل OLED و LCD برای ساخت تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند؛ پنل‌های اولد سونی را عموما ال جی تامین می‌کند. پنل اولد می‌تواند تاریکی مطلق را نمایش دهد و با توجه به روشنایی صفحه نمایش، کنتراست بیشتری داشته باشد. میلیون‌ها پیکسل در هر تلویزیون سونی با پنل OLED تعبیه شده است که هرکدام به‌طور مجزا نوردهی و کنترل می‌شوند. به این ترتیب عمق رنگ و کنتراست برای تصاویر تقویت شده و می‌توان جزئیات و بافت‌های واضح‌تری را در صحنه‌های تاریک نمایش داد.

خرید تلویزیون سونی با پنل OLED برای تماشای فیلم و سریال، بازی و محتوای HDR پیشنهاد می‌شود. تلویزیون های OLED سونی که به تراشه XR مجهز هستند تا به بهترین شکل تصاویر و ویدئوها را پردازش کنند. همچنین این تراشه اشباع رنگ و روشنایی هر تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بتواند سایه‌هایی طبیعی همراه با جزئیات را نمایش دهد.

اجازه دهید پیش از تلویزیون ال ای دی سونی، LCD را توضیح دهیم. تلویزیون LCD سونی برخلاف اولد از نور پس‌زمینه برای نمایش تصاویری روشن و رنگارنگ استفاده می‌کند. تلویزیون‌هایی که با نام تلویزیون ال ای دی در بازار فروخته می‌شوند در واقع از نوع LED-LCD هستند که استفاده از لغت LED به شیوه‌ی نوردهی آن مرتبط می‌شود.

مینی ال ای دی چیست و چه تأثیری در قیمت تلویزیون سونی دارد؟

در تلویزیون‌های Mini LED سونی، ال ای دی های کوچک مناطق مختلفی از نور پس‌زمینه را کنترل می‌کنند. بنابراین سوژه‌های تاریک و روشن از وضوح و روشنایی مناسبی برخوردار هستند. از آنجا که مینی ال‌ای‌دی‌ها بسیار کوچک‌تر و متراکم‌تر از ال ای دی تلویزیون‌های معمولی هستند، به کنترل بسیار دقیق‌تری نیاز دارند. در تلویزیون مینی LED نشت نور بسیار کم است و صحنه‌های درخشان تا حد زیادی خیره‌کننده، رنگ‌های مشکی همان مشکی و تُن‌های میانی، طبیعی دیده می‌شوند. در حقیقت از نظر نوردهی این نوع تلویزیون‌ها بین ال‌ای‌دی‌ها و الودها قرار می‌گیرند

تلویزیون سونی Full Array در واقع همان LCD است که با تعداد زیادی ال ای دی در سراسر صفحه نمایش نوردهی می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان قدرت و شدت LED را با توجه به تصویر در حال پخش تنظیم کرد. بنابراین نور به جایی منتقل می‌شود که بیشتر مورد نیاز است و قسمت‌های تاریک، نور بسیار کمتری دارند. نتیجه‌ی این کار بهبود کنتراست و تولید تصویری نزدیک به واقعیت است. تلویزیون Mini LED و Full Array سونی حتی در فضاهای بسیار روشن هم از نظر کنترل نور پس‌زمینه و کنتراست عالی عمل می‌کند.

فناوری پنل QD-OLED سونی جای بحث دارد و به معنی پنل اولد با کوانتوم دات است. در واقع سونی از فناوری Quantum Dot که معمولا در یک تلویزیون با نور پس‌زمینه شاهد آن هستیم، در یک تلویزیون بدون نور پس‌زمینه اولد استفاده کرده است. تلویزیون‌های LED معمولا روشن‌تر هستند، چون لایه‌ای از لامپ‌های ریز ال ای دی در پشت صفحه نمایش وجود دارد. OLED نقاط ضعفی هم دارد و سازندگان راه‌های مختلفی را برای تقویت رنگ در تلویزیون‌های OLED امتحان کرده‌اند؛ اما مشکل تمام آن فیلترها این است که روی روشنایی اثر می‌گذارند. به نظر می‌رسد که QD-OLED می‌تواند بدون کاهش روشنایی، عمق رنگ‌ها را هم حفظ کند.

 

ابعاد مناسب و بهترین قیمت تلویزیون سونی

هنگام انتخاب اندازه ایده‌آل تلویزیون، ملاحظاتی را باید رعایت کرد. برای خرید و استفاده از یک تلویزیون بزرگ به اتاقی بزرگ‌تر نیاز ندارید بلکه فاصله‌ی شما تا آن مهم است. چرا فاصله اهمیت دارد؟ تلویزیون‌های 4K با رزولوشن بالا تصاویر واضحی را تولید می‌کنند و حتی زمانی که نزدیک تلویزیون بنشینید مشکلی در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید کرد. سونی توصیه می‌کند ارتفاع تلویزیون دو سوم فاصله بین آن تا موقعیت تماشای شما باشد.

تلویزیون ال ای دی سونی با ابعاد 32 اینچ را به ندرت می‌توان در بازار پیدا کرد. سونی عموما در این سری از پنل‌های IPS یا VA با شیوه نوردهی Direct LED بهره می‌برد. هرچند که رزولوشن 1366 در 768 پیکسل آن نیز در برابر سایر مدل‌ها حرفی برای گفتن ندارد. تلویزیون‌های 40 اینچی این برند کره‌ای اما با وضوح Full HD عرضه شده‌اند و احتمالا آن‌ها نیز برای خرید دسترس نیستند. تلویزیون سونی ارزان که امکانات مناسبی هم داشته باشد از بازه‌ی 43 اینچ به بالا شروع می‌شود. تلویزیون‌های 43 تا 50 اینچ سونی در گذشته با وضوح 1080p هم تولید و عرضه می‌شدند اما در سال‌های اخیر به رزولوشن 4K ارتقاء پیدا کرده‌اند.

متنوع‌ترین و شاید محبوب‌ترین ابعاد برای تلویزیون سونی 55 اینچ است. قیمت تلویزیون سونی در ابعاد 65، 75 و 85 اینچ مطابق انتظار افزایش می‌یابد و اگر قصد خرید تلویزیون OLED را داشته باشید، باید بودجه‌ی بیشتری برای آن در نظر بگیرید.

تفاوت تماشای فیلم در پنل OLED و تلویزیون ال ای دی سونی

فیلم‌ها صحنه‌های تاریک زیادی دارند و داشتن تلویزیونی با توانایی نمایش سیاهی مطلق و کنتراست بالا می‌تواند تجربه‌ی تماشای فیلم را متفاوت کند. تلویزیون ال ای دی سونی رده‌های مختلفی دارند ولی در مجموع این گونه تلویزیون‌ها نسبت به اولدها پایین‌رده‌تر محسوب می‌شوند. توانایی تولید رنگ‌های زنده و کنتراست عالی به معنی یک تجربه‌ی بی نظیر در محتوای HDR است.

اما در مسابقات ورزشی به چه صورت است؟ مشکل اصلی در هنگام تماشای ورزش‌های سریع مانند فوتبال و مسابقات اتومبیل‌رانی، تار شدن تصویر است. تلویزیون OLED به دلیل نوع طراحی و استقلال در نورپردازی پیکسل‌ها بهترین گزینه برای تماشای مسابقات ورزشی محسوب می‌شود. حتی در سریع‌ترین حرکات هم، کوچک‌ترین محوشدگی را مشاهده نخواهید کرد.

فناوری‌های اختصاصی در تلویزیون هوشمند سونی

رابط کاربری تلویزیون های هوشمند سونی Android TV است که از اغلب پلتفرم‌های اینترنتی از جمله نتفلیکس، آمازون و اپل تی وی پشتیبانی می‌کنند. به‌طور معمول هم اغلب کاربران، اندروید را در تلویزیون به سایر سیستم‌های عامل ترجیح می‌دهند. اما گوگل تی وی چندان کاربر پسند نیست. در هر حال از مزیت‌های رابط کاربری Google TV دارا بودن پلی استور گوگل است که می‌توان از طریق آن، اپلیکیشن‌های مختلفی را بر روی تلویزیون سونی نصب کرد. برخی از تلویزیون های سونی از سرویس AirPlay اپل نیز پشتیبانی می‌کنند. AirPlay پروتکل ارتباط بی‌سیم اختصاصی است که توسط اپل ایجاد شده و امکان اتصال و پخش بی‌سیم محتوا را بین دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند.

فناوری Motion Clarity در تلویزیون‌های LED-LCD سونی استفاده می‌شود و با قراردادن نواحی مشکی بین فریم‌ها، کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد. علی‌رغم آن‌که این فناوری مشکلاتی هم در اطراف بخش‌های سفید تصویر روی پس‌زمینه‌ی تیره به‌وجود می‌آورد اما تا حد زیادی روشنایی مناطق تاریک تصویر را کم خواهد کرد.

 

یکی دیگر از فناوری‌های جالب در تلویزیون سونی در حوزه‌ی صدا است که در برخی از مدل‌های بالارده یافت می‌شود. با فناوری Acoustic Surface Audio+ صدا به‌طور مستقیم از صفحه‌نمایش پخش می‌شود و آنچه را که می‌شنوید با آنچه را که می‌بینید هماهنگ می‌کند. تجربه‌ی این فناوری را نمی‌توان در قالب کلمات بیان کرد. فناوری Acoustic Surface Audio درست مانند سینما، جهت پخش صدا را شبیه‌سازی می‌کند. صدایی که از صفحه نمایش پخش می‌شود، به‌طور دقیق با تصویر منطبق خواهد شد. به این ترتیب صدا نه فقط از طرفین بلکه دقیقا از جایی که شخصیت صحبت می‌کند شنیده می‌شود و صدا و تصویر در هارمونی کامل با یکدیگر خواهند بود.

سونی در تلویزیون‌های XR سری براویا از فناوری پردازشی اختصاصی به نامCognitive Processor XR استفاده می‌کند که از هوش شناختی برخوردار است. این فناوری با درک پروسه‌ی دیداری و شنیداری افراد، بهترین کنتراست تصویر را نمایش می‌دهد. فناوری Voice Zoom نیز صدای مکالمه را تقویت می‌کند تا هنگام تماشای فیلم و سریال، دیالوگ‌ها واضح‌تر شنیده شوند.

اگر به محتوای 4K دسترسی ندارید، می‌توانید ویدیوهای رزولوشن پایین را با وضوح بالاتر تجربه کنید. قابلیتی به نام Upscaling در تلویزیون های سونی وجود دارد که محتوای با وضوح پایین را تا نزدیک به 4K ارتقاء می‌دهد. در این روش، تصویر با پیکسل‌های میانی پر می‌شود تا فضای خالی را شبیه‌سازی کند. این فرآیند همیشه دقیق نیست و ممکن است تصاویر تار شده یا رنگ خود را از دست بدهند.

سازگاری تلویزیون سونی با پلی استیشن

با توجه به اینکه کنسول بازی پلی استیشن 5 هم توسط سونی تولید می‌شود، سازگاری بسیار خوبی با تلویزیون های این شرکت دارد. اگر گیمر هستید و پلی استیشن 5 خریداری کرده‌اید، می‌توانید برای داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی به خرید تلویزیون سونی از سریBRAVIA XR  فکر کنید. مدل‌هایی که از HDMI 2.1 بهره می‌برند، توانایی پخش بازی در حالت 4K/120 یا به عبارتی رزولوشن 4K و 120 فریم بر ثانیه را دارند. تلویزیون های سری BRAVIA XR پس از اتصال کنسول و کابل HDMI به صورت خودکار به حالت گیمینگ می‌روند. اگر گیمر یا اهل بازی نیستید، این قابلیت مزیت مهمی برای شما نخواهد بود و تلویزیون‌های با نرخ نوسازی کمتر از 120 یعنی 60 هرتز هم برای پخش برنامه‌های تلویزیونی کافی هستند. تلویزیون‌های ۱۲۰ هرتز عموما گران‌تر هستند.

 

تاریخچه سونی

کمپانی سونی SONY یک شرکت چندملیتی مستقر در ژاپن است که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی به‌شمار می‌رود. سونی بزرگ‌ترین سازنده‌ی کنسول بازی خانگی و بزرگ‌ترین ناشر بازی‌های ویدئویی نیز محسوب می‌شود. بخش سرگرمی سونی در حوزه‌ی موسیقی از ناشران بزرگ این صنعت و در حیطه‌ی فیلم و سینما یکی از جامع‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای است. سونی غیر از تلویزیون، با تولید حسگرهای تصویری هم بخش قابل توجهی از بازار دوربین و لنز را در اختیار دارد. این شرکت پس از اتمام جنگ جهانی دوم و در سال 1946 با 8 کارمند در قالب یک فروشگاه لوازم الکترونیکی شروع به کار کرد. نام این فروشگاه در ابتدا «شرکت مهندسی مخابراتی توکیو» بود که اولین ضبط صوت ژاپنی به نام Type-G را ساخت. موسسان آن بعدها در سال 1958 نام شرکت خود را به سونی تغییر دادند.

اولین تلویزیون ترانزیستوری قابل حمل در جهان را سونی در سال 1960 تولید کرد. این تلویزیون از 23 ترانزیستور و 19 دیود تشکیل شده بود که ابعاد کوچکی داشت. در عصری که تصور بر این بود که تلویزیون‌ها از لوازم اتاق نشیمن محسوب می‌شوند، این دستگاه برای استفاده شخصی مناسب بود. 8 سال طول کشید تا سونی نخستین تلویزیون رنگی را تولید کرد. اولین محصول سری Trinitron روشنایی بیشتری نسبت به سایر محصولات ارائه می‌کرد و این نقطه عطفی بود که برتری سونی را در تلویزیون‌های رنگی به همراه داشت. غول ژاپنی اولین تلویزیون HD برای مصارف خانگی را در سال 1990 تولید و روانه‌ی بازار کرد. چند سال بعد نیز به سراغ تولید تلویزیون با صفحه تخت و سپس LCD رفت. سونی در سال 2010 اولین HDTV با پشتیبانی از گوگل TV را به بازار عرضه کرد و پس از آن به تولید سری براویا مشغول شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۱۹
بختیار مرادی

اچ پی زد بوک

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

 

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اچ پی زد بوک

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

این دستگاه مدل باریکتر و لاکچری تری با عنوان لپ تاپ استوک hp zbook 15 g5 studio نیز در بازار دارد.

 

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید قلم HP ZBook 15 G5 یا قلم HP ZBook 15 G5 studio نیز اقدام کنید.

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید. البته که برای استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی و بالا بردن توان پردازشی این لپ تاپ رندرینگ استوک، شما باید از آداپتور برق استفاده کنید.

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

این دستگاه مدل باریکتر و لاکچری تری با عنوان لپ تاپ استوک hp zbook 15 g5 studio نیز در بازار دارد.

 

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید قلم HP ZBook 15 G5 یا قلم HP ZBook 15 G5 studio نیز اقدام کنید.

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید. البته که برای استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی و بالا بردن توان پردازشی این لپ تاپ رندرینگ استوک، شما باید از آداپتور برق استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۱۱
بختیار مرادی