مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فرش ارزان قیمت

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ب.ظ

فرش ارزان قیمت:

 

 

در تک فرش ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما دنبال هرچه از فرش هستید را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید خریدی آسان را به صورت آنلاین انجام دهید . شما برای فرش های ارزان قیمت جستجو کرده اید و به دنبال خرید فرش هایی با قیمت پایین هستید و این صفحه نزدیک ترین محصولات متناسب با سلیقه و جستجوی شما است .

فرش ارزان گزینه مناسبی است برای آن دسته از عزیزانی که عادت دارند زود به زود دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و تنوع در منزل و وسایل خود ایجاد کنند

فرش های 440 شانه و 500 شانه عمری به مراتب کمتر از فرش های 700 شانه به بالا دارند و به همین دلیل است که قیمت کمتری هم دارند ولی این گزینه دلیلی بر بی کیفیت بودن این فرش ها نیست

فرش چه رنگی بخرم؟

 


رنگ فرش در دکوراسیون داخلی منازل به خصوص فضاهای کوچک تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین علت، از لحاظ زیبایی شناسی برای خرید فرش ماشینی باید به اندازه، رنگ و بافت آن توجه کنید. درحقیقت رنگ فرشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند فضا را کوچکتر یا بزرگتر نشان بدهد.
جزئیات مهمی وجود دارند که در انتخاب رنگ فرش مناسب نسبت به فضایی که قرار است در آن انداخته شود، تاثیرگذارند. برای خرید بهترین فرش ماشینی با رنگ و طرح مناسب که هم مطابق با سلیقه شما باشد و هم بهترین هماهنگی را با فضای داخلی منزلتان داشته باشد بهتر است پیش از خرید اینترنتی فرش به نکات زیر توجه کنید:

رنگ فرش از رنگ دیوارها روشن تر است یا تیره تر

 

 


رنگ دیوارها یکی از مهمترین عواملی است که هنگام خرید فرش  ارزان قیمت  از فروشگاه های اینترنتی باید به آن توجه کنید. اگر می خواهید فرش شما بهترین نمارا داخل فضای خانه تان داشته باشد، رنگ فرش را دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن تر از رنگ دیوارها انتخاب کنید.
اگر قرار است فرش را در اتاق نشیمن و پذیرایی بیاندازید که رفت و آمد در آن زیاد است بهتر است رنگ فرش را دو درجه تیره تر از دیوارها انتخاب کنید چون رنگ های تیره تر چرک تاب هستند و در اثر استفاده مداوم، کمتر لکه ها و آلودگی ها را نشان می دهند.
البته به این نکته هم دقت کنید که فرش های تیره تر برای فضاهای کوچک مناسب نیستند چون فضا را دلگیرتر نشان می‌دهند. در حالی که فرش های تیره به فضاهای بزرگ گرما و صمیمیت بیشتری می بخشند.

برای انتخاب رنگ مناسب به اندازه فرش ماشینی نیز توجه کنید

 


انتخاب رنگ فرش ماشینی تا حدود زیادی به رنگ مبلمان، رنگ دیوارها، اندازه فضا و همچنین سلیقه خودتان بستگی دارد. اما اندازه فرش نیز تا حدودی در رنگ آن تاثیر گذار است. ممکن است یک فرش ۶ متری نسبت به فرش ۹ متری یا ۱۲ متری با همان ترکیب رنگ متفاوت به نظر برسد.
برای انتخاب رنگ فرش نیازی نیست خودتان را محدود به رنگ هایی مثل قهوه ای، فیلی یا سورمه ای کنید. در حال حاضر فرش های مدرن با رنگ بندی های متنوع از سبز و زرد گرفته تا صورتی چرک و رنگهای فانتزی مثل آبی یا نارنجی در فروشگاههای اینترنتی فرش موجودند که می‌توانید با مشاهده آنها در سایز های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

رنگ فرش ماشینی ممکن است در محیط خانه شما متفاوت به نظر برسد
گاهی اوقات پس از خرید اینترنتی فرش و انداختن آن در فضای خانه متوجه می شوید که تیره تر یا روشن تر از رنگی که انتخاب کرده بودید، به نظر می‌رسد. البته به طور کلی به خاطر داشته باشید که فرش ها پس از اینکه روی زمین انداخته می شوند، روشن تر به نظر می رسند. معمولا تابش اشعه آفتاب یا نور لامپ روی آنها موجب می شود که رنگ فرش روشن تر شود.
پس برای انتخاب رنگ مناسب فرش ماشینی بهتر است رنگ مورد نظر را یک یا دو درجه تیره تر سفارش دهید. البته طرح و سبک بافت فرش ماشینی نیز در رنگ نهایی آن موثر است. هرچه شانه فرش بیشتر باشد، رنگ ها برجسته تر و واضح تر دیده می شوند. بنابراین، فرش های هزار شانه ماشینی نسبت فرشهای ۱۵۰۰ شانه با همان رنگ روشن تر به نظر می رسند.

رنگ فرش ماشینی تیره تر دیرتر کثیفی را نشان میدهد

 


برای افزایش دوام و حفظ ظاهر فرش به زیبایی و تمیزی روز اول بهتر است حداقل چند ماهی یک بار آنها را با شامپوی فرش تمیز کنید. اما به هر حال انتخاب رنگ های تیره تر از فرش ماشینی مثل مشکی، شکلاتی یا فیلی بهتر می توانند لکه ها و آلودگی ها را پنهان کنند. در نتیجه، کمتر نیاز به تمیز کردن پیدا می‌کنند و می‌تواند دوام بیشتری داشته باشند.
معمولاً فرش های ماشینی از جنس اکریلیک یا پلی استر برای محیط های پر رفت و آمد انتخاب می‌شوند تا دوام بالاتری داشته باشند.
به خاطر داشته باشید که هرچند فرش های تیره ممکن است در ابتدا آلودگی ها را پنهان کنند اما در صورتی که به مرور زمان آنها را تمیز نکنید، تغییر رنگ فرش در نقاطی که آلودگی را به خود جذب کرده به وضوح مشخص خواهد بود.https://b2n.ir/z30430

تک فرش , خرید بی واسطه فرش ماشینی

 


فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و …

کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک ) , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید  فرش ارزان قیمت  کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۰
بختیار مرادی

نظرات  (۱)

سایت شما عالی هستش 
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی