مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید فرش

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۴ ب.ظ

خرید فرش 

 فرش های ماشینی و دستباف؛ چیزهایی به جز قیمت

فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند . اگر اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش به نوع نخ و الیاف استفاده شده در بافت فرش دقت کنید زیرا گاهی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

خرید فرش مشهد

اگر در خانه کودک خردسال یا سالمند دارید باید فرشی بخرید که از بروز مشکلاتی برای آنها جلوگیری نماید . یکی از مشکلاتی که ممکن است برای سالمند یا کودک پیش آید ، خطر شکستگی دست و پا بر اثر سر خوردن روی فرش است .

راهنمای خرید فرش ماشینی. امروزه با توجه به وجود کالاهایی با سطوح کیفی مختلف در بازار، کسب آگاهی لازم قبل از خرید و آشایی با جوانب بازار از اهمیت بسزایی ...

 

فرش و قالی، در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از نمناک ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.خرید فرش

خرید فرش و نکات خرید فرش و راهنمای جامع خرید فرش و مشخصات فرش خوب و تفاوت فرش ماشینی و دستباف و فرش های آلرژی زا 

 

قیمت فرش

1.یکی از فرش هایی که طرفداران زیادی در بین فرش های دیگر دارد فرش های گل برجسنه است که از تنوع طرح و رنگ مختلفی برخوردار است و دارای قیمت مناسبی است . این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند .

 

کیفیت این فرش ها پایین است و طرح برجسته روی این فرش ها تا اولین شست و شو دوام دارد. خرید این نوع فرش برای اتاق کودک مناسب نیست زیرا تمیز کردنشان سخت است و راه رفتن و نشستن روی آنها کودک را آزار می دهد.

 

برای اتاق کودک بهتر است فرش هایی با طرح های ساده بخرید که زود تمیز می شوند. هنگامی که فرش های برجسته پا می خورند هم سطح می شوند و چون سطح های توخالی آنها از برجستگیشان بیشتراست نازک شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع خرید دچار سردرگمی شده باشید. می خواهید بدانید برای انتخاب فرش یا مبلمان و یا حتی تلویزیون چه چیزهایی را مد نظر قرار دهید که ...

 

خرید فرش ماشینی

 

موارد مهم در زمان خرید فرش

در خرید فرش به چه نکاتی توجه کنم؟

2.فرش های تزئینی و یا فرش های گره ای برای دکور مناسب هستند و اگر برای خانه استفاده شوند به این دلیل که تار و پودشان از جنس نخ های ضخیم و باریکی است ، هنگام راه رفتن زود کنده می شوند و جارو کردنشان بسیار سخت است .

 

اگر از این نوع فرش ها در خانه استفاده شود ، خیلی زود باقی مانده های غذا و خرده نان ها درون تار و پود فرش ها جا خوش می کنند و تمیز کردنشان کار چندان آسانی نیست.

 

فرش ضد آلرژی

 

خرید و انتخاب یک فرش مناسب

نکات خرید فرش خوب

3. فرش های رنگی طرح دار معمولا از ترکیبات نامرغوبی تهیه شده اند و وزن بسیار سنگینی دارند . این فرش ها برای اتاق خواب طراحی شده اند اما استفاده از آنها برای اتاق خواب مناسب نیست و می تواند برای کودکان، آلرژی زا باشد .

 

فرش نامناسب

 

راز خرید یک فرش عالی چیست؟

چطور یک فرش خوب بخریم؟

تف

 

جنس نخ فرش دستباف، ابریشم و پشم و جنس نخ فرش های ماشینی، پولی پروپیلن و نایلون است. بنابراین فرش های ماشینی به راحتی روی سنگ و سرامیک سر می خورند اما فرش های دستباف به علت نوع نخ و سنگینی، این مشکل را ندارند.

 

 قیمت فرش ماشینی

راهنمای خرید فرش ماشینی. پوشش مناسب برای کف خانه‌ها یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود. با انتخاب یک فرش ماشینی مناسب، آرامش ...

 

راهنمای عالی خرید فرش

هنگام خرید فرش یک کارشناس باشیم!

الیاف مصنوعی به کار رفته در بافت فرش ماشینی ممکن است موجب حساسیت پای شما و سایر اعضای خانواده تان شود . برای جلوگیری از این مشکل بهتر است فرش دست باف بخرید . همچنین اگر سابقه آسم و آلرژی دارید فرش های تزیینی و فانتزی نخرید چرا که ذرات گرد و غبار به سادگی در این نوع فرش ها به دام می افتند و موجب بروز آلرژی می شوند.

 

درصد نایلون فرش های ماشینی بالاست و به آسانی مو، آلودگی های دیگر را جذب می کند اما فرش های دستباف مو و آشغال به خود نمی گیرند و باعث آلودگی خانه نمی شوند.

 

اگر پول کافی برای خرید فرش دستباف ندارید فرش های ماشینی را بخرید که از تراکم بالایی برخوردارند و دارای تعداد گره و استحکام بیشتری هستند ، چون این ویژگی در فرش سبب کمتر جمع شدن گرد و خاک و آلودگی در آنها می شود.

 

خرید فرش ارزان قیمت

تفاوت فرش های ماشینی و دستبافت برای خرید 

خریدن یک فرش با طول عمر بالا

مسئله مهم ماندگاری؛ رازهایی درباره جنس فرش

 

یکی از ایراداتی که فرش ها دارند این است که بسیار سریع گرد و خاک را به خود جذب می کنند و با کوچکترین تکان آن را در فضا منتشر می سازند .

 

برای جلوگیری از این مشکل می توانید فرش هایی را انتخاب کنید که در بافت شان از اولفین استفاده شده است . این نوع فرش ها سریع تمیز می شوند و در برابر رطوبت مقاوم هستند اما به مرور زمان حالت اصلی خود را از دست می دهند و کش می آیند.

 

آن دسته فرش هایی که در بافت شان نایلون استفاده شده است نسبت به فرش های دیگر ارزان ترو با دوام ترهستند و در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم هستند.

 

فرش ماشینی

 

خرید فرش با جنس خوب

راهنمای جامع خرید فرش جدید

انتخاب فرش براساس رنگ و مد

 

مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه ، مد روز نیز دخالت دارد . تا چندی پیش افراد بیشتر فرش هایی انتخاب می کردند که رنگ های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش های گردویی یا قهوه ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد .

 

اکنون نیز رنگ سورمه ای و دودی بیشتر از همه رنگ خریدار دارد و روی بورس است مخصوصا مدل هایی که دورشان را با نخ ابریشم دوخته اند و نسبتا گران تر از فرش های دیگرند. 

 

منابع : 

lish.ir/1rnU
http://rizy.ir/wO0
yun.ir/jh8
http://fi9.ir/fqkeaj
https://b2n.ir/152961
https://plink.ir/kr4Rg
https://rb.gy/fxex06
https://cutt.ly/4rqFONa
shorturl.at/oBVY2
https://bit.ly/35xC7GO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۴
بختیار مرادی

فرش

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

 

خرید فرش ماشینی سایت فرش مشهد قیمت فرش مشهد فروشگاه اینترنتی فرش مشهد فرش کویر یزد قیمت فرش مشهد 700  انه نمایندگی فرش مشهد در تهران سایت فرش پاتریس قیمت فرش ماشینی مشهد فرش ماشینی کاشان

 قیمت فرش ماشینی  2 متری قیمت فرش ماشینی 9 متری قیمت فرش ماشینی 6 متری پاتریس قیمت فرش 500 شانه نگین مشهد  خرید اینترنتی فرش فانتزی فرش ماشینی تبریز

 

  شرکت فرش مشهد razavi khorasan province, mashhad  فرش مشهد طرح افشانشرکت فرش نگین مشهد pain deh, razavi khorasan province قیمت فرش نگین مشهد   00 شانهقیمت فرش نگین مشهد 1000 شانه  قیمت فرش نگین مشهد 700 شانه قیمت فرش 500 شانه مشهد

 

 فرش 700 شانه نگین مشهد  قیمت فرش 500 شانه 12 متری ستاره کویر یزد استان یزد، یزد فرش ستاره کویر یزد  رح هزارویک شب فرش ستاره کویر یزد طرح شاه عباسی فرش ستاره کویر یزد طرح شهریارفرش ستاره کویر یزد  رح نقش جهان شرکت فرش خاطره کویر یزد یزد، 

 

استان یزد فرش ستاره کویر یزد 1000 شانه فرش باستان یزدلیست  یمت فرش نگین مشهد قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان نمایندگی فرش  گین مشهد در تهرانفرش مشهد هفت تیر فرش شاهکار مشهد ستارخان  نمایندگی فرش تهرانشرکت فرش تهران خرید اینترنتی فرش پاتریس فرش پاتریس کاشان فرش پاتریس کودک فرش پاتریس طرح افشان فرش پاتریس طرح مسیحافرش پاتریس طرح ارمغان فرش پاتریس طرح سما فرش دلیجان 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۸
بختیار مرادی

دار قالی

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

آشنایی با انواع دار قالی و بافت فرش

دار عمودی

این دارها که تکامل یافته دارهای ابتدایی هستند از یک چهار چوب مستطیلی شکل با پایه یا بدون پایه تشکیل می‌شوند و به طور عمود بر سطح زمین مستقر می‌گردند. دارهای عمودی از هرنوع که باشند دارای ساختمان مشابه‌اند.

دار افقی

دار افقی به موازات سطح زمین و با فاصله تقریباً۳۵-۳۰ سانتی متری زمین نصب می‌گردد. دار افقی قدیمی ترین نوع دار قالی است این دار دارای ساختمان ساده از جنس چوب با لوله‌های آهنی است.

ساختمان دار قالی عبارت است از چهار چوبه‌هایی به شکل مستطیل از جنس چوب یا فلز و سایر متعلقات آن از قبیل پایه، نیمکت و چرخ دندانه‌های مربوطه.

دارهای قالیبافی ابعاد مختلفی دارند، اما از نظر کارایی با یکدیگر متفاوت هستند. از آنجائیکه بافت قالی گره دار، مرحله‌ای پیشرفته تر از سایر دستبافت‌های بی گره است، لذا در ساخت بسیاری از ابزارهای بافندگی آن، از ابزارها و وسایل بافت سایر دستبافت‌ها استفاده شده است. 

دارهای قالیبافی تفاوت چندانی با دارهای بافندگی گلیم، جاجیم و غیره نداشته‌اند، اما به مرور زمان تا حدودی پیشرفته تر و کامل تر گردیدند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۱
بختیار مرادی

تاریخ فرش در ایران

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ
پیشینهٔ درهم‌تنیدنِ الیاف در ایران برای تولید منسوجات به‌خصوص پارچه، به هزارهٔ پنجم پیش از میلاد می‌رسد. آثار گرانبها و زیبایی که از بخشهای مختلف ایران به دست آمده، گواه آن اند که منسوجات ارزشمند و بحث‌برانگیزی در این دوران وجود داشته‌اند، ازجمله تابوت سفالی دوران دالما، کردستان، همچنین آیینهٔ مسیِ زنگ‌زدهٔ نوعِ ایلامی در سییَلک و سایر مناطق.

قدمت فرش‌بافی و به‌طورکل منسوجات در ایران بسیار زیاد است. آثار زیبا و تفکربرانگیزی از دوره‌های مختلف کشف شده‌اند که نمی‌توان آنها را به‌طورِدقیق به یک دورهٔ خاص نسبت داد. گاهی اوقات یک اثر طیِ گذشتِ سالیانِ دراز و طی سلسله‌های مختلف ساخته شده است.

تقریباً در هزارهٔ دوم پیش از میلاد، انسان توانست چگونگیِ به‌هم‌ریسیدنِ نخ‌ها و ساختنِ طناب را کشف کند. این اکتشاف مانند تمام اکتشاف‌های تاریخ فواید بسیار سودمندی برای هنر و صنعتِ آن دوران داشت. از جمله آن که از رشته‌های درهم‌تنیدهٔ طناب مانندی برای زیباییِ ریشه‌های فرش استفاده می‌کردند. آثار به‌دست‌آمده از مناطقی مانند گورهای مارلیک،قلعهٔ کوتی در دیلمان، و همچنین حسنلو نزدیک ارومیه شاهدهایی بر این ادعا هستند.


فرش‌های دورهٔ ایلخانیان زیاد شناخته‌شده نیستند. در این مورد محققی به نام آرمی برینگز نظریه‌ای ارایه داده که دارای نقاط ضعف بسیاری می‌باشد و در درستی آن به دیدهٔ تردید باید نگریست. بر پایهٔ نظر او نقاشی‌هایِ فرش‌های دورهٔ تیموریان دقیقاً خصوصیاتِ فرش‌های این دوران را بازمی‌تابند. به عبارت دیگر با دیدن این نقاشی‌ها می‌توان به تمام ویژگی‌های بافتی و ظاهری و به طور کل تاریخچهٔ آنها پی‌برد. اما از آنجا که نقاشی‌های به‌دست‌آمده از هنر فرش‌بافی این دوران بسیار محدود می‌باشند، پس اطلاعات زیادی از فرش‌های این دوره در دست نیست و درست همینجاست که سستیِ نظریهٔ برینگز هویدا می‌شود.
دورهٔ صفویه
می‌توان گفت فرش‌های ایران در دورهٔ صفویه به بالاترین حد خود در زیبایی و بافت رسیده‌اند که این مهم به دلیل تحت پشتیبانی شاهان قرارگرفتن، دسترسی‌داشتنِ فراوان به مواد مورد نیاز برای بافت فرش و همچنین به‌رسمیت‌شناختنِ فرش به عنوان کالایی برای تجارت بوده است.

قالیچهٔ مود خراسان به شیوهٔ قالی‌های مشهد بافته می‌شود و در بین تولیدات خراسان از بهترین‌هاست. اما ازآنجاکه تولیدات آن بسیار ناچیز است، تعداد بسیار کمی روانهٔ بازار می‌شود. اندازهٔ قالیچهٔ مود ۸ متر مربع است. رنگ قالی‌ها هم‌خوان و معمولاً تیره‌است.

بعد از گذشت سالیان متمادی، تقریباً در هزارهٔ دوم پیش از میلاد، انسان توانست چگونگیِ به‌هم‌ریسیدنِ نخ‌ها و ساختنِ طناب را کشف کند. این اکتشاف مانند تمام اکتشاف‌های تاریخ فواید بسیار سودمندی برای هنر و صنعتِ آن دوران داشت. از جمله آن که از رشته‌های درهم‌تنیدهٔ طناب مانندی برای زیباییِ ریشه‌های فرش استفاده می‌کردند. آثار به‌دست‌آمده از مناطقی مانند گورهای مارلیک،قلعهٔ کوتی در دیلمان، و همچنین حسنلو نزدیک ارومیه شاهدهایی بر این ادعا هستند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۷
بختیار مرادی

فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟

فرش در خانه اکثر ایرانی ها یکی از وسایل ضروری خانه به حساب می آید. اگر شما قصد خرید فرش برای منزلتان را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را بخوانید تا درنهایت با وجود تنوع بسیار طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ فرش های دستباف در ایران در سه قالب اصلی بافته می شوند: ترنج، خشتی و افشان که در این میان لچک ترنج از طرفداران بیشتری برخوردار بوده است. در واقع می توان گفت فرش هایی که در اکثر خانه های ایرانیان دیده می شود با حاشیه ای پهن در اطراف و طرحی بیضی یا دایره در میان، طرح ترنج است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. 

 

این نوع طرح از معماری ساختمان های سده آخر دوره اشکانیان الهام گرفته شده است و نمادی از حیاط ساختمان های آن دوره است. لچک های فرش باغچه های سبزی کاری خانه ها و بیضی وسط حوض حیاط است. 

 

در طرح افشان، لچک و ترنج حذف شده و با حفظ همان حاشیه کناری در وسط فرش طرح گل و ساقه و برگ دیده می شود. در طرح خشتی نیز تمام سطوح داخلی به مستطیل های مساوی تقسیم شده و در داخل هریک نقشه ای بافته شده است. هرچه طرح درون خشت ها تکراری نباشند نشانه مرغوبیت نقشه است. در کنار این فرش ها طرح های دیگری نیز وجود دارد که در شهرهای دیگر ایران بافته می شوند و از آن جمله می توان به گبه، فرش های ترکمن و ... اشاره کرد. 

 

چه فرشی برای چه جور جایی مناسب است؟ 

 

پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید. این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند: 

 

▪ برای فضاهایی با وسعت کم، فرشی با ترکیب روشن انتخاب کنید. در ضمن طرح افشان برای این نوع فضاها مناسب تر است ولی هرگز طرح خشتی انتخاب نکنید چون فضا را بیشتر کوچک نشان می دهد. 

 

▪ اگر اتاق شما به اندازه کافی نورگیر نیست، فرش با ترکیب رنگی روشن انتخاب کنید. هر چه فرش روشن تر باشد فضا نورانی تر به نظر می رسد. 

 

▪ به هنگام انتخاب رنگ فرش به پالت رنگی موجود در فضا شامل رنگ دیوارها، پارچه روکش مبلمان، پرده ها و حتی رنگ چوب لوازم و از همه مهم تر رنگ کفپوش توجه کنید. اگر در فضای مدنظر شما، دیوار، کفپوش یا مبلمان طرح دار وجود دارد، فرشی با طرح های خلوت انتخاب کنید تا تعادل طرح و نقش در کف محیط حفظ شود. گبه به لحاظ سبک طراحی بهترین انتخاب برای محیط های رنگی و شلوغ است. 

 

 ▪ برای فضاهای پر رفت وآمد مثل اتاق نشیمن یا ورودی خانه، فرش های روشن با بافت ظریف یا به اصطلاح رج بالا مناسب نیست. این گونه فرش ها در این مکان ها در معرض آسیب دیدگی بیشتری قرار می گیرند. 

 

▪ قبل از خرید فرش به سنتی یا مدرن بودند خانه خود نیز توجه کنید. مثلا اگر خانه شما کفپوش پارکت دارد، گبه روی آن زیباتر می شود اما برای فضاهای سنتی تر، طرح لچک ترنج مناسب تر است.فرش پهن کردن هم قوانینی دارد برای اطلاع از این قوانین این مطلب رامیتوانید بخوانید 

 

فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟ 

 

اگر توجه کرده باشید اکثر پدرها و مادرهای ما در خانه هایشان فرش دستباف دارند و آن را بسیار با ارزش تر از فرش ماشینی قلمداد می کنند. گرچه هم اکنون فرش های ماشینی بسیار زیبایی وارد بازار شده است و به دلیل ارزانی آن نسبت به فرش دستباف بسیار مورد استقبال قرار گرفته اما باید به این نکته اشاره کنیم که فرش دستباف مزایای بسیاری در مقایسه با فرش ماشینی دارد و بهای بیشتر پرداخت کردن برای آن از نظر بسیاری از افراد به صرفه تر است. در اینجا برخی مشخصات این دو نوع فرش را با هم مقایسه می کنیم: 

 

 ▪ فرش های دستباف از دور و نزدیک جلوه بسیار خوبی دارند اما فرش های ماشینی تنها از دور جلوه دارند و از نزدیک چندان مرغوب به نظر نمی رسند. 


▪ گذشت زمان رنگ های فرش دستباف را جلا می دهد اما از جلوه فرش ماشینی می کاهد. 

 ▪ فرش دستباف در زمستان گرم و در تابستان سرد است اما فرش ماشینی به دلیل آنکه از مواد پلاستیکی تهیه شده است، این خاصیت را ندارد. 


▪ فرش دستباف اگر تمیز نگه داشته شود هیچ گونه مشکلی برای سلامت فرد ایجاد نمی کند اما فرش ماشینی دارای پرزهای پلاستیکی است که در پی عبور و مرور حالت کهربایی به خود گرفته و در هوا معلق می شود و در مواردی باعث بروز حساسیت های تنفسی می شود. 


 ▪ فرش ماشینی به مرور زمان ارزش خود را از دست می دهد ولی فرش دستباف به مرور زمان ارزش پیدا می کند.برای راهنمایی بیشتر این مطلب بر روی فرش ایرانی سرمایه گذاری کنید! را هم میتوانید بخوانید 

 

چگونه عمر فرش را افزایش دهیم؟ 

 

مانند هر شی دیگری فرش نیز نیاز به نگهداری دارد. با رعایت برخی نکات می توانید طول عمر فرش خود را افزایش داده و برای مدت بیشتری آن را نو نگاه دارید: 

 

۱) اجازه ندهید نور مستقیم خورشید روی فرش بتابد. 


۲) فرش را در نزدیکی منابع حرارتی و آتش زا قرار ندهید. 


۳) برای جابه جا کردن فرش آن را رول کنید و هرگز اقدام به تا کردن فرش ننمایید چون سبب شکسته شدن آن می شود. 


۴) فرش را در مکان های مرطوب قرار ندهید زیرا رطوبت باعث پوسیدگی فرش می شود. 


۵) وسایل سنگین نظیر مبلمان و کمد را روی فرش قرار ندهید زیرا سبب فشردگی الیاف در یک نقطه می شود و در صورت اجبار به این کار، هر چند وقت یکبار نیز جای وسایلی که روی فرش گذاشته اید را تغییر دهید. 


۶) هفته ای یکبار فرش را با جاروبرقی تمیز کنید. 


۷) اگر روی فرش لکه ای افتاد فورا آن را تمیز کنید. اگر لکه روی فرش باقی بماند پاک کردن آن سخت می شود و نمای فرش را تار و تیره می کند. 


۸) هر چند وقت یک بار فرش را سر و ته کنید تا در معرض سایش قرار نگیرد. 


۹) فرش را در زیر درها به گونه ای پهن کنید که در تماس مداوم با آن نباشد. 


۱۰) شستن فرش را به شرکت های معتبر قالیشویی بسپارید و از شستن آن در خانه حذر کنید. 


۱۱) اگر فرش را روی سرامیک یا موزاییک پهن کرده اید و این امر سبب حرکت فرش می شود می توانید از چسب های مخصوص فرش یا همان ترمز فرش یا آسترهای اسفنج مانند استفاده کنید. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۳۳
بختیار مرادی

شستشوی فرش

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

نکات کلیدی برای شستشوی فرش


شتشوی فرش و موکت دغدغه ی بزرگ خانم های خانه دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه تکانی داغ است نکته هایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که برای شستشوی فرش و شامپو فرش کشیدن مهم و مفید هستند.شستشوی فرش


 شست وشوی فرش ها معمولا در روز های نزدیک به نوروز به دغدغه ای برای خانم های خانه دار تبدیل می شود. شست و شوی فرش ها یکی از زمان بر ترین کارهایی است که برای خانه تکانی می توان انجام داد و باید حتما برای انجام آن از قبل برنامه ریزی کنید تا با نزدیک تر شدن به روز های پایانی سال دچار مشکل نشوید. هم چنین لازم دیدیم در این مطلب نکاتی را در این باره یادآور شویم:


 شستشوی فرش


شستشوی فرش با رعایت اصول


تا جایی که برایتان امکان دارد از فرش ها در جاهای مرطوب و یا فضاهایی که در مقابل نور مستقیم خورشید هستند، استفاده نکنید. این کار به بافت فرش زیبای شما اسیب می زند. اگر مجبورید در فضایی که نور مستقیم خورشید دارد از فرش استفاده کنید، حتما برای پنجره ها پرده ضخیم تعبیه کنید. با این کار می توانید روند پوسیدگی و از رنگ و رو افتادن فرش را به تاخیر بیاندازید.


 در هنگام خانه تکانی به این نکته توجه کنید که سطوح زیر فرش را با مواد شوینده اسیدی یا مواد شوینده ای که خاصیت قلیایی دارند تمیز نکنید چون امکان دارد که اثرات مواد شوینده از روی سطوح خوب تمیز نشوند و باعث آسیب رساندن به بافت فرش شوند.


گذاشتن اجسام داغ و گرمازا (اتو و بخاری) روی فرش نیز می توانند به آن آسیب بزنند و بافت فرش را دچار ناهمواری کنند و باعث ایجاد تغییر رنگ در فرش شوند. ​


 شستشوی فرش


نکاتی برای شستشوی فرش و موکت


 برای شست و شوی فرش ها روش های متعددی وجود دارد. بهترین روش برای شستن فرش ها این است که آن ها را به شرکت های معتبر قالی شویی بسپارید و با خیال راحت به بقیه کارهای خود برسید. اگر فرش هایی دستباف با بافت ابریشمی دارید و وقت کافی هم در اختیار دارید، حتما برای شست و شوی آن ها به شرکت های معتبر قالیشویی مراجعه کنید و مطمئن باشید ان ها این کار را بهتر از شما انجم می دهند و فرش شما دچار آسیب نمی شود. اما اگر فرش های شما آن قدری کثیف نیستند که بخواهید برای شست و شوی آن ها هزینه زیادی بپردازید و به شرکت های قالی شویی مراجعه کنید پس خودتان دست به کار شوید و با ترفند هایی که در ادامه آمده کثیفی ها را از چهره فرش خود بزدایید و آن ها را برای قدم های مهمانان بهاری خود آماده کنید.


 


مراحل شامپو فرش کشیدن


 در مرحله اول باید از یک جاروبرقی با مکش بالا استفاده کنید و گرد و غبار را از لا به لای تاروپود فرش خود بیرون بکشید. اگر این گرد و غبار ها در میان پرز ها باقی بماند، ممکن است باعث چرک تاب شدن فرش شما شود.


 برای کشیدن شامپوی مخصوص به روی فرش از برس هایی با بافت نرم استفاده کنید، برس های سیمی و یا زبر به تار و پود فرش شما آسیب می زند.. این یکی از نکاتی است که باید بسیار به آن توجه کنید.


 برای درست کردن محلول شست و شو حتما از آب ولرم استفاده کنید، آب داغ بافت فرش را دچار آسیب می کند و آب سرد هم قدرت پاک کنندگی زیادی ندارد پس بهترین گزینه آب ولرم است.


 یکی دیگر از نکات بسیار مهم انتخاب شامپو فرش مناسب است. این انتخاب بستگی به جنس فرش شما دارد. شامپو فرش هایی با درصد پایین خاصیت اسیدی و فاقد جوهر نمک برای شما در اولویت هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۵
بختیار مرادی

انواع نخ در تولید فرش ماشینی

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

انواع نخ‌های مورد استفاده در تولید فرش ماشینی

به طور کلی هر فرشی از سه نوع تخ تشکیل می‌شود: نخ پرز، نخ تار و نخ پود.


1- نخ پرز یا نخ خواب فرش

از این نخ جهت بافت گره‌های رنگ استفاده می‌شود به این صورت که به دور نخ پود به صورت گره و یا به شکل U قرار می‌گیرد و چندین نوع می‌باشد:


الف) نخ اکریلیک ۱۰/۵ دولا صددرصد اکریلیک خالص


ب) مخلوط نخ اکریلیک و پلی پروپیلن: که به صورت مخلوطی از الیاف اکریلیک و پلی پروپیلن ریسیده می‌شود.


ج) صددرصد پلی پروپیلن (p.p یا بی.سی.اف (B.C.F))


د) پلی استر یا ابریشم مصنوعی


2- نخ تار فرش

این نخ به صورت مخلوط پنبه پلی استر ریسیده می شود، کیفیت الیاف مصرفی و نوع ریس آن عامل مهمی در دوام و زیبایی فرش است. این نوع نخ ها بیشتر در فرش های اکریلیک مصرف می‌شود اما در قالی‌های پلی پروپیلن و BCF، نخ تار از همان جنس نخ پرز (یعنی نخ BCF) استفاده می‌شود که علت آن ارزان‌تر بودن این نوع نخ‌ها می‌باشد.


3- نخ پود

که در فرش‌های پشمی و اکریلیکی 100 درصد پنبه می‌باشد.


اما در نهایت باید دانست مهم‌ترین عامل درتعیین کیفیت و عمر فرش همان نخ پرز است که یا از جنس اکریلیک است، یا پلی پروپیلن(BCF)، یا مخلوطی از این دو و یا پلی استر.


 


مقایسه فرش‌های اکریلیک با دیگر انواع فرش ماشینی

حال به بررسی تفاوت فرش های ماشینی ۱۰۰درصد اکریلیک با فرش‌های درصد دار(که ترکیبی از اکریلیک با BCFهستند) یا فرش‌های کاملا BCF و فرش‌های پلی استر می‌پردازم.


از لحاظ دوام و طول عمر، فرش‌های اکریلیک نسبت به فرش‌های BCF، درصد دار و پلی استر، از طول عمر بیشتری برخوردار می‌باشند این فرش‌ها برای مدت طولانی حتی تا بیش از ۳۰۰ سال قابل نگهداری و استفاده هستند ولی فرش‌های BCF و پلی استر عمر کوتاهی دارند و در زمان بسیار کوتاهی نرمی و لطافت خود را از دست خواهند داد.


از لحاظ کوتاه شدن (آبرفتگی)، به مرور زمان بر اساس مدت مورد استفاده قرار گرفتن یا همان پا خوردگی، تغییر فرش‌های اکریلیک بسیار کم یا ناچیزی می‌باشد که به حساب نمی‌آید ولی در دیگر انواع فرش ماشینی، این موضوع به شکل ملموسی قابل مشاهده است به طوری که بعد از مدتی شاهد کج یا کوتاه شدن قد یا پهنای فرش خواهیم بود.


از لحاظ شستشو و در معرض نور قرار گرفتن در فرش‌های اکریلیک شاهد هیچ گونه تغییری نمی‌باشیم ولی این مورد در فرش‌های BCF، مخلوط و پلی استر بالعکس می‌باشد که باعث می‌شود جلوه و زیبایی فرش در زمان کوتاهی از بین برود


فرش‌های اکریلیک از مقاومت بالایی در برابر گرمای مستقیم برخوردار می باشند به طوری که یکی از ویژگی‌هایی که فرش اکریلیک را از سایر فرش‌ها متمایز می‌کند تست گرما می‌باشد به طوریکه می توان اتوی داغ را روی فرش گذاشته بدون تغییر برداشت ولی در الیاف BCF و پلی استر، فرش‌ها براثر قرار گرفتن در برابر گرما دچار سوختگی و فرورفتگی شده و فرش ازبین می‌رود.


از لحاظ سایش، فرش اکریلیک دچار تغییر نمی‌شود ولی BCF و پلی استر دچار خوردگی یا پوسدگی به مرور زمان می‌شوند.


از لحاظ زیبایی در طول زمان، فرش اکرلیک قابل قیاس با فرش‌های درصد دار یا BCF و پلی استر نمی‌باشد.


اما از معایب فرش‌های اکریلیک می‌توان به این مورد اشاره کرد که در کوتاه مدت جذب طبیعت نمی‌شوند ولی ‏BCF‏ و پلی استر به مرور پودر شده و در فضا پراکنده و در طبیعت جذب می‌گردد


بر اساس آمار مجله Fiber Year، تولید الیاف اکریلیک در سال ۲۰۱۳ میلادی 9.1 درصد و تولید الیاف پلی استر 6.7 درصد به نسبت سال ۲۰۱۲ رشد داشته‌اند. در حال حاضر در کشور آلمان شرکت درالون در سال 170 تن الیاف اکریلیک تولید می‌کند که از انواع ظریف‌تر آن جهت مصرف پوشاک بچه‌گانه و مخصوصا لباس عروسک‌ها استفاده می‌شود. این درحالی است که اخیرا عده‌ای به ویژه در فضاهای مجازی این‌گونه شایع کرده‌اند که الیاف اکریلیک سمی است! آیا به واقع در اروپا اجازه می‌دهند لباس کودک و عروسک که ممکن است حتی در هنگام بازی در دهان کودک قرار بگیرند از الیاف سمی تولید شوند؟! جهت یادآوری باید گفت به علت پرز دهی که فرش‌های اکریلیک در هفته‌های اولیه دارند، تنها ممکن است در برخی افراد که مبتلا به حساسیت هستند موجب تشدید آن شوند.


 


ویژگی‌ها و کاربرد فرش‌های پلی‌استر و BCF

اما از مزایای الیاف پلی‌پروپیلن (BCF)و پلی‌استر می‌توان به رنگ‌پذیری بسیار خوب آن‌ها اشاره کرد. به همین دلیل هزینه‌ی رنگ‌آمیزی آن‌ها کمتر از سایر الیاف و تنوع رنگ‌های آن نیز بیشتر است و نسبت به الیاف اکریلیک و پشم ارزان قیمت تر نیز هستند.


از دیگر مزایای فرشهای BCFمی‌توان به عدم جذب رطوبت در آنها اشاره کرد. به همین دلیل برای استفاده در محل‌های پر رطوبت مناسب است. فرش پلی‌پروپیلن و پلی استر چنانچه شسته شود یا مرطوب شود، در زمان کوتاهی خشک خواهد شد.


دیگر مزیت فرش‌های پلی استر، حالت پیوسته این الیاف است که سبب می‌شود این نوع فرش مانند پشم و اکریلیک پرزدهی نداشته باشد.


یکی از معایب این نوع فرش‌ها، قابلیت جذب آلودگی‌ها است. آلودگی‌های مختلف با پایه‌ی روغنی پس از جذب شدن به الیاف فرش به سختی قابل شستشو خواهند بود. ولی آلودگی‌های قابل حل در آب به آسانی از روی فرش پاک خواهند شد.


با توجه به مطالب گفته شده در این نوع فرش، استفاده از فرش‌های پلی‌پروپیلن و پلی استر در فضاهای باز، استخرها، اتاق کودک، آشپزخانه و سایر محل‌هایی که نخواهید برای کفپوش کردن آن هزینه‌ی زیادی انجام دهید مناسب خواهد بود.


 


نکته پایانی

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که در الیاف اکریلیک هم درجه کیفیت‌های مختلفی وجود دارد که تنها الیافی با بهترین و بالاترین درجه کیفیت می‌توانند فرش‌هایی با بالاترین درجه عمر و کیفیت را نتیجه دهند. به عبارت دیگر، الیاف با کیفیت کمتر، پرزدهی زیادی دارند و از دوام و طول عمر کمتری نسبت به الیاف با درجه کیفی بالا برخوردارند. قیمت فرش هم تا حد زیادی به جتس الیاف آن بستگی دارد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۱
بختیار مرادی

شانه فرش

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

شانه فرش چیست؟


شانه فرش ماشینی در حقیقت یکی از قسمت های اصلی دستگاه بافت فرش ماشینی می باشد که از بین ردیفهای آن تارهای فرش عبور داده می شود. از آنجا که تراکم عرضی فرش ماشینی به تعداد تارها در هر متر عرضی فرش بستگی دارد و تعداد این تارها با تعداد ردیف های شانه دستگاه بافت برابر است در اصطلاح به تراکم عرضی فرش، شانه فرش ماشینی گفته می شود. بنابراین هر اندازه شانه فرش ماشینی بیشتر باشد تراکم فرش ماشینی در واحد عرض فرش افزایش یافته و فرش ماشینی ریزبافت تر می شود.

ش 700 شانه با 1000"شانه

اصطلاحات فرش ماشینی

مشخصات فرش ماشینی خوب

بهترین تراکم فرش

تشخیص تراکم فرش

اصطلاحات فرش دستباف

فرش چند شانه خوبه

بهترین شانه فرش

تراکم و شانه در فرش ماشینی

فرق فرش 500 شانه با 700 شانه

بهترین مارک فرش ماشینی

مفهوم شانه در فرش

فرش 700 شانه به



اصطلاح شانه در واقع نشان دهنده ی کیفیت و یکی از ویژگی های فرش ماشینی می باشد و به تعداد ریشه ها و یا همان  گره ها در واحد عرضی فرش ماشینی که معمولا یک متر عرض سنجیده می شود گفته می شود. 


فرش چند شانه خوب است


فرق فرتره یا 1000 شانه

فرش ماشینی خوب چی بخرم

راهنمای خرید فرش ماشینی

تراکم فرش ماشینی

نکات مهم در خرید فرش ماشینی

بهترین فرش ماشینی کاشان

شرکت فرش خوب


تراکم فرش یعنی چه


به فرش دستباف ساده چه می گویند

نام انواع فرش

انواع طرح فرش دستباف

عکس انواع فرش جدید

ذرع چیست

ذرع و چارک

انواع فرش دستباف تبریز

فرش ذرع و نیم



 یکی از سوالاتی همواره ذهن خریدار فرش ماشینی را به خود معطوف می کند مفهوم شانه ی فرش می باشد .


ممکن است شنیده باشید که فروشندگان فرش ماشینی از واژه ی شانه برای بیان کیفیت و ایجاد تفاوت در میان فرش ها استفاده می کنند. 


قیمت فرش ترکمن

خرید فرش ترکمن

فرش ترکمن صحرا

قیمت فرش ماشینی ترکمن

خرید فرش ماشینی ترکمن


در هنگام خرید فرش ماشینی چگونه به شانه ی ان پی ببریم ؟


اول توجه کنید که مغازه دار چه عددی را به عنوان شانه ی فرش به شما اعلام می کند مثلا فروشنده می گوید شانه ی فرش 700 شانه است در این صورت در یک متر عرضی فرش باید تعداد 700 گره وجود داشته باشد و یا به عبارتی ساده تر در 10 سانتی متر عرضی فرش باید 70 ریشه و یا حتی در یک سانتی متر عرضی فرش 7 ریشه وجود داشته باشد. در این صورت می توانید به صورت دقیق خودتان و با ازمونی آسان متوجه شانه ی اصلی فرش شوید .


همان گونه که گفته شد هر چه شانه ی فرش افزایش یابد فرش ریزبافت تر می شود. امروزه فرش های 1200 شانه ریزبافت ترین فرش موجود در بازار می باشند که می توان گفت به فرش های دستبافت کاملا شباهت دارند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۴
بختیار مرادی

آشنایی با فرش زمرد مشهد

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ

تاریخچه کارخانجات فرش زمرد مشهد


مجموعه کارخانجات فرش زمرد مشهد در سال  1376 شروع به تولید فرش ماشینی نموده است که در طول این مدت  با تلاش کلیه مدیران ، کارکنان و حمایتهای بی دریغ مدیران ارشد و هیئت مدیره روز به روز گسترده تر شده به طور یکه در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات فرش ماشینی محسوب می شود این مجموعه ازهمان ابتدا با ترسیم اهداف دراز مدت و کوتاه مدت خود در راستای به روز کردن ماشین آلات با تکنولوژی برتر و قطع وابستگی های تولیدی در جهت مرغوبیت کا لای تولیدی و رعایت حقوق مصرف کننده و بدست آوردن سهم بیشتری از بازار فروش در داخل و یا خارج کشور گام برداشته است و هم اکنون این مجموعه در چهار واحد مجزا با تعداد 700 نفر پرسنل در حال فعالیت می باشد. 

1- رنگرزی زمرّد مشهد

واحد رنگرزی فرش زمرّد درکیلومتر 35  جاده مشهد – فریمان واقع  در شهرک صنعتی کاویان در سال 1388 تاسیس و درمهرماه سال 1390 به بهره برداری رسیده این شرکت  الیاف مصنوعی آکریلیک  خود را از بهترین تولید کنندگان جهان یعنی درالون آلمان (بایر) که نامی آشنا برای تمام هموطنان گرامی است تأمین می نماید .

 نخ خاب عمده ترین و مهمترین جزء از فرش ماشینی است که در واحد رنگرزی الیاف اکریلیک با بهترین و مرغوبترین رنگهای اروپائی با بیش از 50 نوع شید رنگ مختلف تحت عملیات رنگرزی قرار گرفته ، رنگهای مورد استفاده از نظر کیفی رنگهایی است که بالاترین ثبات شستشویی و نوری و سایشی را درحد استانداردهای بین المللی ایجاد کرده این ثباتها یکی از مهمترین عواملی کیفی رنگ در صنعت فرش ماشینی می باشد که مصرف کنندگان عزیز باید به این مهم توجه داشته باشند .

2- ریسندگی زمرّد مشهد

واحد ریسندگی زمرد در کیلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز دو شهرک صنعتی توس در سال 1383 با ظرفیت6000 تن در سال تاپس و نخ اکریلیک به بهره برداری رسیده که پس از دو مرحله توسعه ، ظرفیت آن به 9000 تن در سال تاپس و نخ اکریلیک مخصوص فرش ماشینی افزایش یافته و در حال تولید می باشد .

این واحد با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به صورت تمام  اتومات اقدام به تولید نخ با نمرات مختلف می کند به طوریکه با توجه به نوع ماشین آلات قادر است نخهای ظریف تا نمره متریک  50  را نیز تولید کند و این واحد قادر به تولید نخهای  HeatSet     شده می باشد که بخشی از تولید آن در سالن بافندگی فرش زمرّد به مصرف رسیده و بخشی از آن به فروش می رسد این واحد مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و نیز پرسنل مجرب و کارآزموده می باشد که فرآیندهای کیفی جهت اطمینان کامل از کیفیت محصول نهایی انجام می شود به طوریکه کیفیت نخ این شرکت یکی از بهترین ها در سطح کشور می باشد .

3-  ریسندگی نگین مشهد

شرکت ریسندگی نگین در جاده آسیایی کیلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز 1 شهرک صنعتی توس در سال 1374 تأسیس و در سال 1376 به بهره برداری رسیده است . این شرکت با مدرن ترین ماشین آلات ذوب ریسی، تولید کننده انواع نخ پلی پروپیلن  (p.p    )  درظرافت های مختلف و توانایی تولید  بیش از  200 شید رنگی با ظرفیت بیش از 1500 تن در سال می باشد . با توجه به نوع مصرف و عملیاتی که روی نخ تولیدی انجام می شود تولیدات این شرکت به صورت ذیل دسته بندی می شود .

نخ BCF    

نخ تابیده  HeatSet

نخ فریز Freeze

4- تابندگی و کیبلینگ انواع نخ BCF     در ظرافت های مختلف

 

4- فرش زمرد مشهد

شرکت فرش زمرد مشهد در جاده آسیایی کیلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز 2 شهرک صنعتی توس واقع شده و در سال 76 به بهربرداری رسیده است توان تولید فعلی این واحد پس از سه مرحله توسعه به  بیش از  000/800/1 متر مربع در سال می باشد .این شرکت در حال حاضر تولید کننده انواع فرشهای 320شانه         پلی پروپیلن(    (p.p     ، فرشهای 100% اکریلیک 500 شانه و 700 شانه در رنگبندی و نقشه های متنوع و همچنین تولید کننده فرشهای بلژیکی 640 شانه می باشد تکنولوژی پیشرفته بافت فرش ماشینی در کارخانجات فرش زمرّد یکی از دلایل مرغوبیت کالای تولیدی در این شرکت می باشد و در حال حاضر کمتر کارخانه ای در ایران وجود دارد که تنوع ماشین آلات فرش زمرّد را داشته باشد این شرکت مفتخر است با درک ذوق و سلیقه و استقبال مصرف کنندگان عزیز از محصولات تولید شده توانسته گامی در جهت اعتلای صنعت فرش ماشینی کشور بر دارد

 

افتخارات مدال ها و نشان ها

1 - اولین تولید کننده فرشهای 7 رنگ در ایران .

2- برنده جایزه کیفیت برتر هزاره جدید از اروپا در سال 2001 میلادی

3- واحد نمونه کیفیت کشوری در سال 80 .

4- واحد نمونه برتر استان خراسان در سال 81 .

5- واحد نمونه استان خراسان در سال 86 .

6- واحد نمونه استان خراسان در سال 89.

7- دارنده پروانه علامت استاندار ملی ایران .

8- دارنده سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 .

9 – دارنده گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و معادن

10- واحد نمونه کیفیت استان خراسان رضوی در سال 89

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۱:۱۷
بختیار مرادی

آشنایی با فرش نگین مشهد

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

 

 شرکت فرش نگین در سال 1371 تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

فرش نگین مشهد هلال
نمایندگی فرش نگین مشهد در تهران
فرش مشهد
فرش نگین مشهد مشهد، استان خراسان رضوی
قیمت فرش نگین مشهد 500 شانه
فروشگاه اینترنتی فرش مشهد
فرش مشهد طرح افشان
قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600
فرش مشهد اردهال تراکم 3600
قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه
شهر فرش
قیمت فرش نگین مشهد 700 شانه تراکم 2550
فرش نگین ابریشم مشهد

 این شرکت بر اساس خط مشی کیفی خود به منظور اطمینان و اعتمادمشتری و تحقق شعار

فرش نگین، نگین فرشهای ماشینی

 مرغوبیت و تنوع در طراحی محصول را سر لوحه کاری خود قرار داده ، مواد اولیه مصرفی را با کیفیت مطلوب از بهترین شرکتهای داخلی و خارجی تهیه می کند.

شرکت فرش نگین هم اکنون با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات روز ، کوالیته های زیر را در سایز های مختلف تولید می نماید .

 

شرکت فرش نگین مشهد یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان فرش ماشینی محسوب میشود که تولیدات آن عمدتاً فرشهای مرغوب 500 شانه و 700شانه و 1000 شانه و 1200 شانه در طرح های سنتی و مدرن می باشد.    

 

 

علاوه بر آن شرکت فرش نگین به عنوان اولین و مهمترین تولید کننده فرشهای گل برجسته در کشور شناخته می شود تلاش کلیه مدیران و کارکنان باعث شده این شرکت روز به روز گسترده تر و شکوفاتر شود و موقعیت خوب و ممتازی در بازارهای داخلی و خارجی کسب نماید.

  

کوالیته
فرش
تعداد رنگ
تراکم
جنس
نخ
1
500 شانه
5
1000
اکریلیک
2
500 شانه
7
1000
اکریلیک
3
500 شانه
8
1000
اکریلیک
4
500 شانه
8
1200
اکریلیک
5
500 شانه
8
1400
اکریلیک
6
700 شانه
8
1400
اکریلیک
7
700 شانه
8
2550
اکریلیک
8
700 شانه
8
3000
اکریلیک
9
700 شانه
10
2550
اکریلیک 
10
1000 شانه
8
3000
اکریلیک 
11
1200 شانه
8
3600
اکریلیک 
 

 قیمت فرش نگین مشهد 700 شانه

قیمت فرش نگین مشهد 1000 شانه

قیمت فرش نگین مشهد 500 شانه

فرش 700 شانه نگین مشهد

فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

 

خرید فرش نگین مشهد
خرید فرش نگین مشهد تابان
خرید فرش نگین مشهد از کارخانه
خرید فرش نگین مشهد هلال
خرید فرش نگین مشهد در اصفهان
خرید فرش نگین مشهد اردهال
خرید فرش نگین مشهد 500 شانه
فروشگاه فرش نگین مشهد
خرید فرش زمرد مشهد
فروشگاه فرش نگین مشهد در تهران
خرید فرش نگین صدف مشهد
خرید فرش نگین مشهد 500 شانه
فروش فرش نگین مشهد قیمت
قیمت خرید فرش نگین مشهد
خرید و قیمت فرش نگین مشهد
خرید عمده فرش نگین مشهد
خرید فرش نگین مشهد هلال
فروشگاه فرش نگین مشهد هفت تیر
فروشگاه فرش نگین مشهد هلال
خرید اینترنتی فرش نگین مشهد هلال
نمایندگی فروش فرش نگین مشهد هلال
خرید فرش نگین مشهد از کارخانه
فروشگاه فرش نگین مشهد در کرج
خرید مستقیم فرش از کارخانه نگین مشهد
خرید فرش نگین مشهد تابان
فروشگاه فرش نگین مشهد در تهران
فروشگاه فرش نگین مشهد استان تهران، تهران
فروشگاه فرش نگین مشهد تهران
فروشگاه فرش نگین مشهد تابان
خرید اینترنتی فرش نگین مشهد تابان
فروشگاه فرش زمرد مشهد تهران
فروشگاه فرش نگین مشهد استان تهران، ملارد
فروشگاه فرش نگین مشهد هفت تیر
نمایندگی فروش فرش نگین مشهد تهران
خرید اینترنتی فرش ماشینی نگین مشهد
خرید فرش ماشینی نگین مشهد
فروشگاه فرش نگین مشهد استان تهران، ملارد
مرکز خرید فرش نگین مشهد در تهران
خرید فرش نگین مشهد از کارخانه
خرید فرش نگین مشهد اردهال
فروشگاه فرش نگین مشهد استان تهران، تهران
خرید اینترنتی فرش نگین مشهد
خرید اینترنتی فرش نگین مشهد
نمایندگی فروش فرش نگین ابریشم مشهد
خرید اینترنتی فرش ماشینی نگین مشهد
فروشگاه فرش نگین مشهد استان تهران، ملارد
خرید فرش نگین ابریشم مشهد
خرید فرش نگین اطمینان مشهد
خرید آنلاین فرش نگین مشهد طرح افشان
فروشگاه فرش نگین مشهد در رشت
فروشگاه فرش نگین مشهد رشت
راهنمای خرید فرش نگین مشهد
خرید فرش نگین مشهد در اصفهان
فروشگاه فرش نگین مشهد در تهران
فروشگاه فرش نگین مشهد در رشت
فروشگاه فرش نگین مشهد در کرج
فروشگاه فرش نگین مشهد در قم
فروشگاه فرش زمرد مشهد در تهران
مرکز خرید فرش نگین مشهد در تهران
فروشگاه فرش نگین در مشهد
نمایندگی فروش فرش نگین مشهد در تهران
نمایندگی فروش فرش نگین مشهد در کرج
خرید و قیمت فرش نگین مشهد
 

سایت فرش مشهد

شرکت فرش نگین مشهد pain deh, razavi khorasan province

فرش نگین کاشان

قیمت فرش 500 شانه مشهد

قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000

قیمت فرش 500 شانه 12 متری

قیمت فرش 500 شانه کاشان

قیمت فرش مشهد

قیمت فرش مشهد 700 شانه

نمایندگی فرش مشهد در تهران

فرش مشهد طرح افشان

شرکت فرش مشهد razavi khorasan province, mashhad

فرش مشهد اردهال

فرش مشهد اردهال تراکم 3600

لیست قیمت فرش نگین مشهد

قیمت فرش نگین کاشان

قیمت فرش 700 شانه کاشان

لیست قیمت فرش زمرد کاشان

قیمت فرش ماشینی 700 شانه

قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان

طرح های فرش زمرد کاشان

قیمت فرش نگین شاد کاشان

قیمت فرش 700 شانه نگین مشهد

 

 شرکت فرش نگین مشهد در سال 1371 تأسیس و به بهره برداری رسیده و تولید کننده انواع فرشهای ماشینی میباشد. فرش نگین مشهد به منظور اطمینان و اعتماد مشتری سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق الگوی مدیریت کیفیت  درسازمان خود مستقر نمود

فرش نگین مشهد
فرش نگین مشهد قیمت
فرش نگین مشهد هلال
فرش نگین مشهد تابان
فرش نگین مشهد طرح افشان
فرش نگین مشهد هلال 1200 شانه
فرش نگین مشهد اردهال
فرش نگین مشهد طرح ریز ماهی
فرش نگین مشهد طرح خشتی
فرش نگین مشهد هلال 700 شانه
فرش زمرد مشهد طرح ۴۰۰۰۰
قیمت فرش ۴متری نگین مشهد
فرش نگین مشهد ۵۰۰ شانه
فرش نگین مشهد ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰
قیمت فرش نگین مشهد ۵۰۰ شانه
فرش نگین مشهد ۶متری
فرش نگین مشهد 6 متری
قیمت فرش نگین مشهد ۶ متری
قیمت فرش زمرد مشهد ۶ متری
قیمت فرش نگین مشهد 6 متری
فرش زمرد مشهد 6 متری
فرش نگین مشهد ثریا
فرش نگین مشهد طرح ثریا
فرش نگین مشهد صادراتی
فرش نگین مشهد صادرات
فرش زمرد مشهد صادقیه
فرش نگین صدف مشهد
فرش نگین صدف مشهد
فرش نگین صدف مشهد کاشان
فرش نگین مشهد طرح صفویه
قیمت فرش نگین صدف مشهد 700 شانه
فرش زمرد مشهد شعبه صادقیه
ادرس فرش نگین صدف مشهد
فرش نگین مشهد قیمت
فرش نگین مشهد قیمت روز
فرش نگین مشهد قیمت مناسب
فرش زمرد مشهد قیمت
فرش زمرد مشهد قیمت
فرش نگین مشهد با قیمت
فرش نگین مشهد هلال قیمت
فرش 9متری نگین مشهد قیمت
فرش ۹متری نگین مشهد قیمت
فرش نگین مشهد ۷۰۰ شانه قیمت
فرش نگین مشهد فیروزه ای
فرش نگین مشهد فتاح
فرش نگین مشهد فروشگاه
فرش نگین مشهد فروش اینترنتی
فرش نگین مشهد فانتزی
فرش نگین مشهد فروشگاه اینترنتی
فرش نگین مشهد فروش
فرش زمرد مشهد فانتزی
فرش زمرد مشهد فروش
فرش نگین مشهد طرح فلورا
نمایندگی فرش نگین مشهد در غرب تهران
نمایندگی فرش نگین مشهد غرب تهران
فرش نگین مشهد شهرک غرب
فرش نگین مشهد عکس
فرش نگین مشهد عقیق
فرش نگین عطار مشهد
فرش زمرد مشهد عکس
عکس های فرش نگین مشهد
عکس فرش ماشینی نگین مشهد
عضویت در کانال فرش نگین مشهد
فرش نگین مشهد طرح عروس
فرش نگین مشهد مدل عروس
فرش نگین مشهد طرح عظیم زاده
فرش نگین مشهد حوض نقره ای
فرش نگین مشهد حوض نقره
فرش نگین مشهد هلال
فرش نگین مشهد طرح حوض نقره
فرش نگین حاتم مشهد
فرش نگین مشهد طرح حوض
حراج فرش نگین مشهد
فرش نگین مشهد هلال
فرش نگین مشهد هلال 1200 شانه
فرش نگین مشهد هلال 700 شانه
فرش نگین مشهد هلال
فرش نگین مشهد هلال کاشان
فرش نگین مشهد هفتصد شانه
فرش نگین مشهد هفت تیر
فرش نگین مشهد هلال قیمت
فرش نگین مشهد هزار شانه
فرش نگین مشهد هلال طرح افشان
فرش نگین مشهد جدید
فرش نگین مشهد طرح جدید
مدل فرش نگین مشهد جدید
قیمت فرش نگین مشهد جدید
فرش نگین مشهد طرح های جدید
جشنواره فرش نگین مشهد
جدیدترین مدل فرش نگین مشهد
جدیدترین طرح فرش نگین مشهد
جدیدترین طرحهای فرش نگین مشهد
فرش های جدید نگین مشهد
فرش نگین مشهد چالوس
فرش چهل نگین مشهد
فرش چیچک نگین مشهد
فرش چهل رنگ نگین مشهد
قیمت فرش چهل نگین مشهد
شرکت فرش چهل نگین مشهد
نمایندگی فرش چهل نگین مشهد در تهران
کارخانه فرش چهل نگین مشهد
فرش نگین مشهد طرح چیچک
فرش چهل نگین مشهد کاشان
فرش نگین مشهد خوبه یا کاشان
فرش نگین مشهد خوبه
فرش نگین مشهد خداوردی
فرش نگین مشهد خرید اینترنتی
فرش نگین مشهد خشتی
فرش نگین مشهد خرید
فرش نگین مشهد خراسان رضوی
فرش نگین مشهد خراسان
فرش نگین خاطره مشهد
فرش نگین مشهد طرح خشتی
فرش نگین مشهد شیراز
فرش نگین مشهد شش متری
فرش نگین مشهد شعبه هفت تیر
فرش نگین مشهد شاه ماهی
فرش نگین مشهد شعبه تهران
فرش نگین مشهد شریعتی
فرش نگین مشهد 700 شانه تراکم 2550
فرش نگین مشهد 700 شانه
فرش نگین مشهد ۷۰۰ شانه
فرش نگین مشهد 1200 شانه
فرش نگین مشهد سرمه ای
فرش نگین مشهد ستارخان
فرش نگین مشهد سناباد
فرش نگین مشهد سایت
فرش نگین مشهد سلمان
فرش نگین مشهد سبزوار
فرش نگین مشهد سیمرغ
فرش نگین مشهد سرمه
فرش زمرد مشهد سایت
فرش نگین مشهد رنگ سرمه ای
فرش نگین مشهد بهتره یا کاشان
فرش نگین مشهد با قیمت
فرش نگین مشهد بدون ترنج
فرش نگین مشهد باغ ارم
فرش نگین مشهد باغ بهشت
فرش نگین مشهد بافت کریستال
فرش نگین مشهد بافت طلایی
فرش زمرد مشهد با قیمت
فرش نگین مشهد طرح باغ بهشت
فرش نگین مشهد طرح باغ ارم
فرش نگین مشهد یاقوت
فرش نگین مشهد یزد
فرش مشهد یا نگین مشهد
فرش نگین یاسمن مشهد
فرش نگین یاس مشهد
فرش نگین یگانه مشهد
فرش نگین مشهد بهتره یا کاشان
فرش نگین مشهد طرح یاشار
فرش نگین مشهد طرح یاقوت
فرش نگین مشهد در یزد
فرش نگین مشهد لاکی
فرش نگین مشهد لیست قیمت
فرش نگین مشهد لاهیجان
فرش نگین مشهد زمینه لاکی
لوگو فرش نگین مشهد
لیست قیمت فرش نگین مشهد تابان
لیست قیمت فرش نگین مشهد هلال
لینک کانال فرش نگین مشهد
فرش زمرد مشهد لاکی
فرش نگین مشهد رنگ لاکی
فرش نگین مشهد اردهال
فرش نگین مشهد استان تهران، تهران
فرش نگین مشهد اصل
فرش نگین مشهد افشان
فرش نگین مشهد افشان سرمه ای
فرش نگین مشهد اینستاگرام
فرش نگین مشهد اردهال کاشان
فرش نگین مشهد اصلی
فرش نگین مشهد اردهال
فرش نگین مشهد ادرس
فرش نگین مشهد تابان
فرش نگین مشهد تهران
فرش نگین مشهد تقلبی
فرش نگین مشهد تابان طرح سیمرغ
فرش نگین مشهد تابان طرح افشان کرم
فرش نگین مشهد تراکم 2550
فرش نگین مشهد تهران، استان تهران
فرش نگین مشهد تبریز
فرش نگین مشهد تلگرام
فرش نگین مشهد تابا
فرش نگین مشهد گل برجسته
فرش نگین مشهد گردویی
فرش نگین مشهد گرد
فرش نگین مشهد گالری
فرش نگین مشهد گل ابریشم
فرش زمرد مشهد گل برجسته
فرش زمرد مشهد گردویی
فرش زمرد مشهد گرد
فرش نگین مشهد دستباف گونه
فرش نگین مشهد دستبافت گونه
فرش نگین مشهد مشهد، استان خراسان رضوی
فرش نگین مشهد مدل تیغ ماهی
فرش نگین مشهد مدل افشان
فرش نگین مشهد مدل خشتی
فرش نگین مشهد مدل جدید
فرش نگین مشهد ماشینی
فرش نگین مشهد محصولات
فرش نگین ممتاز مشهد
فرش زمرد مشهد مدل افشان
فرش زمرد مشهد ماشینی
فرش نگین مشهد نه متری
فرش نگین مشهد نمایندگی تهران
فرش نگین مشهد نی نی سایت
فرش نگین مشهد نمایندگی
فرش نگین مشهد نمایندگی کرج
فرش نگین مشهد ناردون
فرش زمرد مشهد نمایندگی
فرش نگین مشهد طرح نسترن
فرش نگین مشهد حوض نقره
قیمت فرش نگین مشهد نه متری
فرش نگین مشهد کاشان
فرش نگین مشهد کد ۷۰۶
فرش نگین مشهد کد ۱۲۰۳
فرش نگین مشهد کرم
فرش نگین مشهد کرج
فرش نگین مشهد کرم رنگ
فرش نگین مشهد کد ۲۸۰۰۹
فرش نگین مشهد کد 706
فرش نگین مشهد کد ۲۵۹۵
فرش نگین مشهد کد 2591
فرش نگین مشهد طرح افشان
فرش نگین مشهد طرح خشتی
فرش نگین مشهد طرح حوض نقره
فرش نگین مشهد طرح باغ ارم
فرش نگین مشهد طرح ارکیده
فرش نگین مشهد طرح اهورا
فرش نگین مشهد طرح میترا
فرش نگین مشهد طرح نسترن
فرش نگین مشهد طرح کیمیا
فرش نگین مشهد طرح ماهی
فرش نگین مشهد زمینه مشکی
فرش نگین مشهد زمینه سرمه ای
فرش نگین مشهد زمینه لاکی
فرش نگین مشهد زرشکی
فرش نگین مشهد زمینه کرم
فرش نگین مشهد زیبا
فرش نگین زمرد مشهد
فرش زیبای نگین مشهد
فرش نگین و زمرد مشهد
فرش زمرد مشهد زمینه کرم
فرش نگین مشهد رنگ سرمه ای
فرش نگین مشهد رنگ گردویی
فرش نگین مشهد رنگ فیلی
فرش نگین مشهد رنگ فیروزه ای
فرش نگین مشهد رنگ قرمز
فرش نگین مشهد ریز ماهی
فرش نگین مشهد رشت
فرش نگین مشهد رنگ لاکی
فرش نگین مشهد رنگ روشن
فرش نگین مشهد رنگ کرم
فرش نگین مشهد در تهران
فرش نگین مشهد در شهر فرش
فرش نگین مشهد دیجیکالا
فرش نگین مشهد در کرج
فرش نگین مشهد در شیراز
فرش نگین مشهد دیوار
فرش نگین مشهد در اصفهان
فرش نگین مشهد دست دوم
فرش نگین مشهد دستبافت گونه
فرش نگین مشهد دیوار تهران
فرش نگین مشهد پانصد شانه
فرش نگین مشهد پیچ شمیران
فرش نگین مشهد پاکدشت
فرش نگین مشهد پاتریس
فرش نگین مشهد پردیس
فرش نگین پیوند مشهد
فرش زمرد مشهد پیروزی
فرش نگین پرشین مشهد
فرش زمرد مشهد پاسداران
فرش نگین مشهد طرح پرهام
فرش نگین مشهد و زمرد مشهد
فروش ویژه فرش نگین مشهد
فرش ماشینی نگین و زمرد مشهد
قیمت و مدل فرش نگین مشهد
فرش وزرا نگین مشهد
وب سایت فرش نگین مشهد
فرش گل و مرغ نگین مشهد
طرح و قیمت فرش نگین مشهد

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۱:۱۵
بختیار مرادی