مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

بهترین لپ تاپ های Acer

پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

بهترین لپ تاپ های Acer همواره در سبد خرید ما ایرانیها حضور دارند. ایسر به عنوان یکی از شرکتهای آسیای شرقی همواره در بین بهترین تولیدکنندگان لپتاپ در جهان حضور دارد. از این رو وجود لیستی از لپ تاپ های جدید ایسر نیاز است تا در بین آنها مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین لپ تاپ های Acer معمولاً با برچسب قیمتی پایینتری نسبت به رقبایشان عرضه میشوند، در حالی که عملکرد فوقالعادهای را از خود ارائه میکنند. دلیل اصلی آن هم کیفیت ساخت بالای این محصولات در کنار قیمت مناسبشان است. همچنین دوام و کیفیت لپتاپهای ایسر زبانزد همگان است و کسانی که برای سالها از این برند استفاده کردهاند همواره از آن رضایت داشتهاند. پس با مجله اینترنتی برای تو با معرفی بهترین لپ تاپ های ایسر 2020 و جدیدترین لپ تاپ های ایسر 2021 همراه باشید. دلیل اصلی این حضور قیمتهای مناسبی است که این شرکت برای محصولاتش در نظر گرفته و در نتیجه خریداران با بودجههای مختلف را به سمت خود میکشاند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گیمینگ

3. مدیریت دریافت و انجام سفارشات تبلیغاتیِ اکانت اینفلوئنسرهای مختلف را به عهده بگیرید. میتوانید مشتریان زیادی جذب کنید و درآمد مناسبی را بهدست آورید. شایان ذکر است که برخی از کسبوکارهای خانگی مانند: آموزش موسیقی، آنلاین هستند و برخی دیگر نیز مانند: پرورش قارچ، آفلاین میباشند. شما با چاپ طرحهای سفارشی و خاص بر روی محصولات مختلف مانند: تیشرت، بلوز، ماسک، شال، بشقاب، ماگ و… خاص و متفاوت بودن همیشه یکی از خواستههای خریداران اجناس میباشد. نقشه راه جامع: فرانت اند Front-End و بک اند Back-End» مراجعه کنید. استریمِ بازی یکی از مشاغلی است که هم میتوانید در آن لذت ببرید و هم میتوانید به کسب درآمد دلاری و ریالی بپردازید. برنامهنویسی وب، به دو شاخهی «فرانت اند Front-End یا طراحی وب» و «بک اند Back End یا توسعه وب» دستهبندی میشود. مزیت کسبوکارهای خانگی نسبت به باقی مشاغل، هزینهی پایین و حتی گاهی صفر برای شروع و ایجاد کسبوکار است.

امروزه محصولات پیشرفته ال جی با طراحی منحصر به فردشان در هر خانه ای پیدا می شوند. به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته و مدرن در آنها ، هر کسی توانایی تعمیر کردن آنها را ندارد. نمایندگی تعمیرات ال جی در شهریار یکی از دغدغه های اصلی ساکنین گرامی شهریار، پیداکردن تعمیرگاه خوب است. با ما همراه باشید تا نمایندگی تعمیرات ال جی خدمات در شهریار، اندیشه و ملارد را به شما معرفی کنیم. همچنین قیمت تلویزیون ۶۵ اینچی ال جی مدل 55UC97000GI به ۳۵میلیون تومان رسیده است. محصولات ال جی به دلیل کارکرد عالی و بی نظیرشان، در بین خانواده های ایرانی محبوبیت زیادی دارند. این محصولات بعد از گذشت چند سال، نیاز به سرویس کردن یا تعمیر پیدا می کنند. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل 55LJ62500GI Full HD در رنج ۲۶ میلیون تومانی معامله میشود. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل 65UJ69000GI UltraHD - 4K حوالی ۵۱ میلیون تومان معامله میشود.

خبرگزاری آریا - آیا مطالب مشابه در سایت وجود دارد؟

خبرگزاری میزان- اولین روز از پاییز 96 با دومین روز از ماه محرم مصادف بود. چگونه تعداد FPS (فریم بر ثانیه) های یک بازی در ویندوز را مشاهده کنیم؟ خبرگزاری آریا - آیا مطالب مشابه در سایت وجود دارد؟ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین روز از پاییز 96 با دومین روز از ماه محرم مصادف بود. اگر زیاد در کامپیوتر خود بازی میکنید احتمالا تا به حال زیاد پیش آمده که بخواهید بدانید که یک بازی مد نظرتان چگونه در کامپیوتر و سخت افزار شما اجرا میشود. امروز با خابار و حاشیههای فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها میتوان اطلاع از آخرین وضعیت جسمی ابوالقاسم طالبی کارگردانی فیلم یتیم خانه ایران اشاره کرد. خبرگزاری آریا - آیا مطالب مشابه در سایت وجود دارد؟ چگونه تعداد FPS (فریم بر ثانیه) های یک بازی در ویندوز را مشاهده کنیم؟ امروز با خابار و حاشیههای فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها میتوان اطلاع از آخرین وضعیت جسمی ابوالقاسم طالبی کارگردانی فیلم یتیم خانه ایران اشاره کرد.

شرکتی را در نظر بگیرید که برای بسیاری از کارمندانش از قبل لپ تاپ خریده است و حالا بعد از مدتی میخواهد تمامی سیستمهایش را به روز کند. محصول مشابه یا نوی بسیاری از مدلهای لپ تاپ استوک اگر در بازار موجود باشد، قیمتی دو تا سه برابری دارد که در این وضع اقتصادی ناپایدار اصلا مقرون به صرفه نیست. حالا که کاملا متوجه شدیم که لپ تاپ های استوک چیست باید به مزایای خرید لپ تاپ های استوک بپردازیم. اولین و شاید مهمترین مزیت لپ تاپ استوک این است که شما نسبت به کالایی که میخرید هزینه بسیار کمتر و مناسبتری پرداخت میکنید. خریدار لپ تاپها به آن شرکت رفته، آنهایی که ظاهر مناسبی دارند را خریده و به عنوان وارد کننده لپ تاپ استوک آنها را به کشورهای مختلف خاورمیانه و … دومین مزیت خرید لپ تاپ استوک این است که شاید ۹۰درصد این لپ تاپها قابل ارتقا هستند.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران

 

در قسمت های مختلفی از حوزه لوازم خانگی می توان فعالیت نمود. بنابراین طریقه نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. خبرگزاری آریا - محل نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است جهت استفاده صحیح و افزایش عمر مفید پکیج حائز اهمیت می باشد. دوره هایی وجود دارد که می توان آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در آن یاد گرفت و پس از آن این شغل را ادامه داد. بهترین محل برای نصب پکیج دیواری کجاست؟ نصب اشتباه پکیج دیواری مشکلات بسیاری را برای پکیج به همراه آورده و ممکن است خسارات جانی به همراه آورد. محل نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است جهت استفاده صحیح و افزایش عمر مفید پکیج حائز اهمیت می باشد. تولید انواع لوازم خانگی، فروش این وسایل و تعمیر آنها از جمله کارهایی است که در زمینه لوازم خانگی می توان وارد شد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ حسابداری

توانایی نوشتن و ترسیم یادداشتهای تصویری و بقیه قابلیتهای طراحی اپل پنسل یکی دیگر از مزیتهای بزرگ آیپد نسبت به لپتاپ است. در سمت دیگر، لپتاپها نیز مزایای منحصربهفردی نسبت به آیپدها دارند و همین مزایا باعث میشود برخی از مردم داشتن لپتاپ را به آیپد ترجیح دهند. البته باید توجه داشته باشید که این لپتاپها به دلیل لمسی بودن، نسبت به امکانات و سختافزاری که دارند، گرانتر هستند. اگر جواب سوال آیپد بهتر است یا لپتاپ برای شما این است که هر دو خوب هستند؛ پس پیشنهاد میکنیم لپتاپهای لمسی را امتحان کنید. جدیدترین آیپدها امکان پشتیبانی از لوازم جانبی دارند که آنها به لپتاپ تبدیل میکند؛ از کیبورد با ترکپد و ماوس گرفته تا هابهای چند پورت برای اتصال دستگاههای مختلف. امکان استفاده از قلم روی آیپد مانند Wacom، برای معلمان و طراحان بسیار کاربردی است؛ همچنین دانشآموزان هم به راحتی میتوانند از اپل پنسل برای آموزش و یادگیری استفاده کنند. این امکان باعث میشود تا تبلت تبلت اپل شما مانند بیشتر لپتاپها کارایی داشته باشد.

روحانی به نامه مقام معظم رهبری درباره "برجام" : مهر تأیید جنابعالی بر ثمرۀ تلاش دولت همواره مورد توجه ویژه اینجانب خواهد بود. جزو معدود لپ تاپ های گیمینگ است که در ایران برای خرید در دسترس است. است،به طوریکه اکثر انسان ها روزانه مدتی از وقت خود را به این گونه از بازی ها می پردازند. در کنار امکانات ویژه گرافیکی، لپتاپ G56JK از امکانات صوتی اختصاصی ایسوس برخوردار است. ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ه.ش. 12824.html ۲ شهریور ۱۳۹۳ ه.ش. آمار کاربران اینترنت در ایران، هنوز Dial up پیشتاز است! یکی از دوستان ایسوس مدل g56JK را پیشنهاد داد که مخصوص بازیهبنظرتون چطوره؟ بررسی کیبورد سامسونگ گالکسی تب · › آرشیو مطالب قدیمی ۱۹ تیر ۱۳۸۹ ه.ش. ترین ویژگی های لپ تاپ است، چرا که امروزه قابل حمل بودن لپ تاپ ها اهمیت ویژه ای دارد. اما در مورد سوالتون باید بگم که با توجه به قیمتی که در نظر دارید و با توجه به بازار ایران،لپ تاپ های ASUS از سری N61 فکر میکنم که مناسب هستن.

این مدل از نظر مشخصات شبیه گلکسی بوک پرو 360 است اما با قیمت پایینتری عرضه میشود. همچنین به لطف طراحی 1 در 2 فلکس 2 آلفا شما میتوانید نمایشگر را در هر زاویهای قرار دهید. البته در مدل 13 اینچ شما تا حد زیادی محدودیت دارید و فقط 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما گذاشته میشود. نکته قابل توجه بعدی نمایشگر خیره کننده QLED آن است که حتی زیر تابش مستقیم نور آفتاب نیز به اندازه کافی نور در اختیار شما قرار میدهد. همچنین عمر باتری آن نیز بسیار بهتر است و با یک بار شارژ تا 18.5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه میدهد. لپ تاپ سامسونگ 2019 گلکسی بوک فلکس یکی از برترین لپ تاپ های سامسونگ است. با انتخاب مدل 15 اینچی رم و حافظه 2 برابر خواهند شد و میتوانید از نهایت قدرت این لپتاپ سامسونگ استفاده کنید. برای اطلاع از   لپ تاپ مخصوص حسابداری و asus rog strix g513 روی لینک های رنگی کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۱ ، ۲۰:۱۷
بختیار مرادی

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی و

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۵ ب.ظ

دامنه قیمتها با توجه اطلاعات اخذ شده از شرکتهای داخلی و همچنین نمایندگیهای شرکتهای خارجی، از 12 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان متغیر میباشد. پر واضح است که هر چه یونیت کاملتر و اجزای به کار رفته در آن با کیفیت تر باشند، قیمت آن نیز بالاتر میباشد. خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی طبق اطلاعات اخذ شده از مرکز تأمین تجهیزات دندانپزشکی ایران قیمت پایه برای یک یونیت دندانپزشکی معمولی با تمامی قابلیت ها و تجهیزات لازم و با رعایت استانداردهای دندانپزشکی 30 میلیون تومان میباشد. همانطوریکه از نام یونیت دندانپزشکی مشخص میباشد، این دستگاه جزء لاینفک حرفه دندانپزشکی بوده و تمام تجهیزات لازم برای درمان بیمار را در اختیار دندانپزشک قرار میدهد. بنابراین تنها کاربرد آن در مراکز دندانپزشکی، درمانگاهها و مطب دندانپزشکان به عنوان ابزار اصلی دندانپزشک در درمان بیماران دهان و دندان میباشد. از روزگار کهن، بیماریهای دهان و دندان یکی از مشکلات بشر بوده است. جمجمه افرادی که 25000 سال پیش در زمین ساکن بوده اند، شواهدی از پوسیدگی دندان را نشان میدهد.

  • صندلی دندانپزشکی (Chair)
  • روکشهایی که به منظور زیبایی ساخته میشوند
  • دانشکده مهندسی
  • ابزارهای پروتز- پروتز متحرک
  • دستگاه ها و مواد تصویربرداری
  • بیماری پریودنتال پیشرفته
  • ایمنی و بهداشت
  • مدارک مربوط به ثبت شرکت متقاضی

دندانپزشکی به عنوان یکی از مشاغل پردردسر، ابزار و تجهیزات بسیاری جهت اصلاح دندانها نیاز دارد که هر کدام در انواع و برندهای مختلفی ساخته میشوند. با توجه به همین مسئله، کافه دنتیست به دندانپزشکان کمک میکند تا بتوانند بهترین ابزار و تجهیزات را خریداری کنند. تجهیزات دندانپزشکی تنها در ابزار خاصی خلاصه نمیشوند و شامل موادی هستند که جهت انجام کارهای دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرند. این مواد خود انواع مختلفی دارند که هر کدام برای انجام اصلاحات دندانی، به شیوه خاصی مورد استفاده قرار میگیرند با توجه به همین مسئله هم مارکهای مختلفی وجود دارند که ویژگیهای متفاوتی دارند. در مورد مواد دندانپزشکی، به مراتب مسئله کیفیت پررنگتر جلوه میکند. چرا که این مواد هستند که تاثیرات نهایی و اصلی را روی دندانها میگذارند. با توجه به این موضوع که تجهیزات و لوازم دندانپزشکی جزء ابزار مهم و حساس هستند، باید با دقت و توجه انتخاب شوند تا مشکلی برای دندانها به وجود نیاید.

در معاینات دوره ای حیوانات مانند سگ و گربه لازم است دندان حیوان نیز معاینه شده و در صورت لزوم اقدامات و درمان های مختلف بر روی آن ها انجام شود. این کار از آسیب به دندان ها و درد کشیدن بیمار نیز جلوگیری می کند. زیرا در اغلب موارد رعایت بهداشت دندان حیوانات به راحتی و به طور منظم انجام نمی گیرد. به منظور معاینه و درمان مشکلات دندانی حیوانات از تجهیزات مخصوص و ابزار دندانپزشکی دام استفاده می شود که بسیار شبیه به تجهیزات استفاده شده برای دندان انسان است. تجهیزات دندانپزشکی زیبایی یکی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی حیوانات اسکیلر(Scaler) است که به منظور جرم گیری و تمیز کردن دندان ها استفاده می شود. البته این وسیله کاربردهای متنوعی دارد اما بیشترین کاربرد آن جرم گیری است. این نوع جرم که بر روی سطح دندان رسوب می کند به راحتی با روش های دیگر پاک نشده و لازم است با استفاده از ابزارهای تخصصی جرم گیری از بین برود.

در پژوهشی که با حضور ۳۱۳ بیمار مبتلا به سرطان انجام گرفت، دانشمندان دریافتند که احتمال ابتلا به سرطان تیروئید با افزایش تماس با تشعشعات رادیولوژی در دندانپزشکی تشدید میشود. به گفته محققان غده تیروئید که در گردن قرار دارد به تشعشعات یونی به ویژه در کودکان حساس است، اما خطرات احتمالی این پرتوها که در دندانپزشکی وجود دارد، اغلب نادیده گرفته میشود. دستگاه پرتابل، دستگاهی است که قابل حمل و دارای قابلیت های خاص می باشد و به همین علت امکان استفاده از آنها در برخی شرایط خاص وجود دارد. تجهیزات دندانپزشکی پرتابل به سادگی باز شده و آماده برای کار می شوند و در پایان کار نیز به همان سادگی جمع شده و جهت استفاده مجدد، از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال می یابند. توسط این تجهیزات می توان در مدت زمان کمی، یک اتاق ساده و معمولی را به یک محیط مناسب و حرفه ای برای دندانپزشک تبدیل نمود. انتخاب انواع مختلف و سطح دسترسی به امکانات بیشتر در اختیار دندانپزشک بوده و متناسب با نیاز کاری خود، می تواند یک مجموعه مناسب را تهیه نماید.

8. بار حمل شده و گمرک می رسد و گمرک آن را قبض مینماید. 9. شرکت بازرسی جهت بازرسی کالا در محل گمرک اماده میشود در صورتی که بازرسی در مبدا توسط شرکت مورد تایید بانک مرکزی ایران انجام نشده باشد. 10. بانک عامل به گمرک نامه اجازه ترخیص کالا به شرط مطابقت را میدهد. 11. کالا در گمرک ایران اظهار میشود و مجوزهای وزارت بهداشت در سامانه تیتک دوباره مورد باز بینی قرار میگیرد. در صورت عدم مغایرت بار می تواند ترخیص شود. تمام این موارد شرایط ایده آلی بود که در ذهن مدیران و مشتریان ما جهت واردات تجهیزات دندانپزشکی شکل گرفته است. البته مشتریان فقط میشوند بار شما دو ماه دیگر میآید! حال به پاره ای از واقعیاتی که این چند مدت درگیر این موارد بوده ایم اشاره میکنیم. قوانین متحرک! پدیده های پیش بینی نشده؟ با توجه به شرایط اقتصادی و بین المللی ایجاد شده، اعضا از سرمایه گذاری بیش از حد و ریسک پذیر امتناع میکنند.

در این مقاله از وبسایت پزشکی راستینه قصد داریم تا بصورت تصویری با برخی از تجهیزات دندانپزشکی آشنا شویم . اگر به دندان پزشکی علاقه مند هستید ٬ این مطلب را از دست ندهید . سیم کشی انتخاب اول بسیاری از ارتودنتیست ها برای صاف کردن دندان ها و ترمیم قسمت های معیوب دندان است. آنها می توانند از فلز، سرامیک، و یا پلاستیک شفاف ساخته شوند. برخی از آنها به دندان های شما پیوند می خورند، برخی دیگر قابل جابجایی هستند. ممکن است آنها را روی گروهی از دندان ها یا تمام دندان های خود قرار دهید. سیم کشی های سنتی با استفاده از سیستم های ارتودنسی، سیم ها و در برخی موارد، باند های الاستیک متصل میشوند. تمام سیم کشی ها فشاری روی دندان ها ایجاد میکنند تا دندان ها در یک راستا قرار گیرند. ممکن است ابتدایی و قدیمی به نظر برسد، اما هدگیر ارتودنسی تنها از حدود اوایل قرن ۲۰ مرسوم شده است.

ما می توانیم سریعتر و با خطر تشعشع کمتر اطلاعات بیشتری در مورد دندان های شما جمع کنیم. سلامتی و ایمنی شما اولویت اصلی ما است. به همین دلیل ما از آخرین فن آوری استفاده می کنیم تا مطمئن شویم برای ایمنی شما در اصل همانقدر پایین که قابل دستیابی است همه چیز را (ALARA) رعایت می کنیم. اما هنوز هم کار را بهتر از سایر تجهیزات دندانپزشکی انجام می دهیم . ما با تصویربرداری سه بعدی خود تصاویر بهتری از آنچه تقریباً با هر تجهیزات دو بعدی می توانید دریافت کنید ،بدست خواهیم آورد ، این به ما امکان می دهد تصمیمات بهتری بگیریم و درمان بهتری ارائه دهیم. به علاوه: ما همه چیز را همه کاره نگه می داریم. اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید یک تصویر دو بعدی داشته باشید ، واحد پانورامای Planmeca ما نیز می تواند این کار را انجام دهد. مهمترین تصویر دندانپزشکی را به شما ارائه خواهیم داد ، فارغ از اینکه شما جدیدترین تجهیزات جدید دندانپزشکی در WeCare ، را ترجیح می دهید.

در این صورت باید از دندانپزشکتان بخواهید که دستگاه دوربین داخل دهانیاش را به کار گیرد. این دستگاه از یک دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری کوچک تشکیل شده که بهصورت بدون سیم و یا با یک سیم به یک مانیتور در روبهروی شما وصل است. از این وسیله برای ارتودنسی سریع استفاده میشود. این وسیله از محیط داخل دهان شما فیلمبرداری کرده و تصویر را روی مانیتور روبهروی شما میاندازد. با این وسیله میبینید که دندان شما قبل ار ترمیم چه وضعیتی دارد و پس از درمان نیز میتوانید دندان ترمیم شده خود را ببینید. دوربین داخل دهانی وسیله خوبی است که شما را در جریان روند درمانتان قرار میدهد. میتوانید نقاطی از دهانتان را که در حالت عادی نمیتوانید ببینید، رویت کنید. امیدوایم توانسته باشیم هر چند محدود به شما اطلاعات مناسبی داده باشیم. تا بتوانید در ادامه از آنها به بهترین شیوه استفاده کنید. در این مطلب با برخی از تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی بیشتر آشنا شدیم. شما هم نظرات و تجربیات خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. مرجع دندانپزشکی از سال ۱۳۹۹ تمام سعی خود را نموده است تا بتواند جامع ترین و موثق ترین مرجع دندانپزشکی در کشور را به عموم مردم در سراسر ایران معرفی کند. نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما نقشه راه ما در آینده نزدیک خواهد بود. 73 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO دندانپزشک متخصص اطفال ( کودک ) کیست؟ یک مجموعه پزشکی کلیه تجهیزات مربوط به واحدهای پزشک عمومی، زیبایی و داندانپزشکی خود را در حد کاملا نو به فروش می رساند. شرکت مهرالکتروتجهیز با 5 سال سابقه در زمینه تعمیر تجهیزات و تامین مواد مصرفی دندانپزشکی آماده همکاری با کلیه مراکز،کلینیک ها و مطب های دندنپزشکی میباشد. 2)تعمیر تمام تجهیزات دندانپزشکی شامل یونیت،هندپیس،آمالگاماتور،اتوکلاو،کویترون،کمپرسور و … تعمیرات با کمترین هزینه… ارائه مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه و بین المللی برای اولینبار در… آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی را با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را یکبار برای همیشه بصورت حرفه ای بیاموزید!

مهم ترین ابزار یک دندانپزشک است که شامل اجزایی که در زیر گفته خواهد شد می باشد. تجهیزات یونیت دندانپزشکی ابزار دیگر یک دندانپزشک است که اجزای داخلی آن در زیر آورده شده است. یکی دیگر از تجهیزات دندانپزشکی است که توضیحات آن در ذیل آمده است. موثر ترین وسیله ای که دندان پزشکان به آن نیاز دارند است. این وسیله در تراش دندان و برداشتن پوسیدگی دندان ها کاربرد دارد. می دانید که میناهای دندان بسیار سفت هستند. فرزهای الماسی تنها وسیله ای هستند که می توانند آنها را برش دهند. پس از این جهت جنس مته ها را از فرز الماسی می گیرند تا هنگام کار با مشکلی مواجه نشوند. از این وسیله استفاده ی چندانی نمی شود. دلیل آن هم این است که هزینه ی آن زیاد است. تنها کارایی آن هم فیلم برداری از داخل دهان و فرایند های ترمیم و پاکسازی و… یکی دیگر از ابزار های دندان پزشکان است. میتوانید با کلیک برروی «اپکس لوکیتور» مقاله اپکس لوکیتور را باز کنید و توضیحات مورد نیازتان را در آن بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۳۵
بختیار مرادی

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک و لپ تاپ استوک لنوو

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ

گاهی تنها تفاوت بین لپ تاپ استوک و آکبند صرفاً داشتن یک جعبهی کارتنی مقوایی است، حال آنکه اختلاف قیمتی بین آنها تا ۵۰ درصد هم میرسد! برای مثال در فروشگاه پاساریا که عرضهکنندهی تخصصی لپتاپ در ایران به شمار میرود، محصولاتی مشابه نو و استفادهنشده تحت عنوان لپ تاپ اپن باکس عرضه میشوند که اختلاف قیمتی چشمگیری با سایر فروشگاههای آکبندفروش دارند. با بررسی این محصولات و تصاویرشان در وبسایت فروشنده تفاوتی پیدا نکردیم که به چشم بیاید! با توجه به این نکته، خرید اینترنتی لپ تاپ استوک دیگر چرا چندین میلیون تومان هزینه اضافی برای لپتاپ آکبند پرداخت کنیم؟ شاید مهمترین و بهترین توجیه برای ترجیح دادن لپ تاپ استوک به آکبند صرفهی اقتصادی آن است. اختلاف قیمتی ردهبندی استوک یک مدل لپ تاپ و مدل آکبند همان مدل (با مشخصات دقیقاً یکسان) حداقل ۱۵ درصد است که مبلغ قابل توجهی است. همانطور که در بالا بدان اشاره شد در بسیاری از مواقع این اختلاف تا ۶۰، ۷۰ درصد هم میرسد!

  • لپ تاپ های استوک در چه برند هایی قابل دسترسی است؟
  • لولا لپ تاپ
  • میزان بودجه ای که در اختیار دارید
  • کارت گرافیک: GEFORCE RTX 3070 85W

به صفحات اینستاگرام و وب سایت هایی که اعتبار خاصی ندارند اعتماد نکنید. اگر می خواهید لپ تاپ دست دوم را از سایت های تبلیغاتی مانند شیپور یا دیوار و یا از افراد بخرید، حتما معامله را حضوری انجام دهید. هر چقدر هم که اطلاعات دقیق لپ تاپ در آگهی نوشته شده باشد، تا زمانی که آن را در حضور فروشنده ندیدید و چک نکردید نخرید، تا از وضعیت آن مطمئن شوید. اگر زمان کافی برای تست در حضور فروشنده ندارید، حداقل ۲۴ ساعت مهلت تست بگیرید. اگر فروشنده اصرار دارد که به شما مهلت تست نمی دهد، مطمئن باشید که دستگاه ایرادی دارد که در دراز مدت مشخص می شود. دلیل اصلی خرید لپ تاپ دست دوم قیمت آن است; پس در شرایطی که قیمت آن تفاوت چندانی با مدل دست اول ندارد، خرید آن بی فایده است. قبل از خرید لپ تاپ دست دوم یا لپ تاپ موجود، حتما قیمت مدل دست اول یا مدل های مشابه آن را بررسی کنید. اگر تفاوت قیمت کمی بین مدل دست دوم و دست دوم وجود داشته باشد، خرید مدل دست دوم توجیهی ندارد.

این مدل لپ تاپ ها خود دارای انواع مختلف بسیاری هستند که مناسب با هر شغل و حرفه ای طراحی شده اند. اگر مطمئن نیستید که کدام لپ تاپ تجاری Lenovo را بخرید؟ پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شاید اکثریت شما تنها با مدل ThinkPad X1 Carbon لپ تاپ لنو آشنا باشید اما باید بگوییم کهThinkPad X1 Carbon تنها بهترین لپ تاپ Lenovo نیست بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است. البته این بدان معنی نمی باشد که لپ تاپ لنوو تنها همین یک مدل را دارد. لنوو تغییرات زیادی در لپ تاپ تجاری خود ایجاد نکرده است. اما پردازنده های جدید ThinkPad X1 Carbon اکنون CPU های Intel 10th Genel را باز می کنند. در کنار ارائه عملکرد سریع، دو گزینه صفحه نمایش زرق و برق دار ، 1080p و 4K ، همه در یک شاسی غیرممکن سبک از دیگر ویژگی های این مدل از لپ تاپ های لنوو می باشد.

  • آداپتور لپتاپ ایسوس
  • E7U26UT E7U26AA
  • اندازه متوسط و بزرگ
  • پردازنده: core i7 7500u
  • قسمت جلو: فاقد پورت

صفحه کلید جزیره ای چیست؟ کیبورد یا صفحه کلید جزیره ای نام کامل به انگلیسی island-styled keyboard میباشد نوعی از کیبوردهای جدید برای کامپیوتر و لپ تاپ هست، همانطور که اشاره شد به صفحهکلیدهای چیکِلت یا chiclet keyboard هم معروف است. به زبان ساده تری، به این صفحه کلید میگن جزیرهای چون دکمه های کیبورد با فاصله و به طور کاملا مستقل از یکدیگر قرار گرفتهاند و هر کدام از کلید ها همانند یک جزیره میباشد. همانطور که بیان کردیم به این صفحه کلید میگن چیکلت، در قدیم نوعی آدامس بود به نام چیکلت که به شکل مستطیل بوده و لبه های گردان دارند. تایپ کردن با این نوع کیبوردها بسیار بینظیر و دلپسند است زیرا دارای ارتفاع کمی بوده و احتیاج به فشار اندکی دارد و سرو صدای بسیار کمی دارد. فاصله کلیدها از همدیگر زیاده و کاملا مناسب تایپ کردن بوده و احتمال اشتباه تایپی تا حد بسیار زیادی کاهش مییابد. این کیبورد hp مدل elitebook 820 جی 3 فاقد صفحه کلیدعددی می باشد و با توجه به ابعاد و اندازه کوچک و جم و جور آن چیز عجیبی نیست.

یکی از نکات قابل توجه در خرید یک لپ تاپ گیمینگ , موضوع هزینه آن می باشد . لپ تاپ استوک لنوو البته این موضوع را در خرید یک نوت بوک گیمینگ دقت کنید که قیمت کم دستگاه را فدای کارایی آن نکنید . توجه داشته باشید که چه توقعی از سیستم خود , نصب و اجرای چه بازی هایی را دارید . اگر قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون را دارید , مدل ASUS G550JX یکی از بهترین لپ تاپ مخصوص بازی می باشد . این مدل محصول کمپانی ایسوس با صفحه نمایش 15,6 اینچ با رزولوشن FHD تصاویر قابل قبولی را به نمایش می گذارد . سخت افزارهای استفاده شده در این مدل از قبیل : پردازنده اینتل i7 4720HQ , کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 4GB و رم 8 گیگابایت قدرت قابل قبولی در پردازش انواع بازی ها با توجه به سرعت و گرافیک آنها انجام می دهد . حافظه هاردیسک 1 ترابایی 5400RPM قابلیت تعداد زیادی بازی را با حجم بالا را بدون هیچ دغدغه ای در اختیار شما می گذارد.

زاویه دید و مات و براق بودن صفحه دو فاکتور مهم برای سنجش نمایشگر است. IPS: این پنل نمایشی دارای زاویه دید 178 درجه دقت رنگ بسیار بالایی است اما این کیفیت بالا، سبب پایین آمدن سرعت در بروزرسانی تصویر میشود. OLED: این پنل نمایشی هم بالاترین زاویه دید یعنی 178 درجه را فراهم میکند و کنتراست رنگی را با دقت بالای رنگها نمایش میدهد. اما این صفحات ریسک Burn-ins یعنی سوخت شدن بعضی پیکسل ها را دارند. TFT : این صفحه نمایشی بسیار کاربردی طراحی شدهاند و در حالی که دقت رنگی بالایی دارند مصرف انرژی آنها بسیار کم است. سیستم عامل نرم افزار اصلی رایانه است که بین نرم افزارهای کاربردی و سخت افزار قرار دارد. سیستم عامل توزیع حافظه، سوئیچ بین برنامه، مدیریت پرونده ها، نحوه ذخیره فایل ها مدیریت حافظه، حفظ امنیت خود و تعامل با دستگاه های جانبی مانند: چاپگرها و دوربین ها را تعریف میکنند. سیستم عامل ها مختلف رویکردهای متفاوتی را نسبت به همه اینها اتخاذ میکنند.

  1. حساب کاربری من
  2. رم: up to 16GB DDR4
  3. ظاهر زیبا و جنس بدنه ی خوب
  4. کارهای مهندسی و دانشجویی
  5. Acer رتبه هفتم سال ۲۰۱۹: توانایی تولید برای هر بودجه
  6. رم :۱۶GB DDR4

برای محل کارم ازش استفاده میکنم تقریبا همیشه روشنه شاید توی هفته چند ساعت خواموشش کنم کیبردش برای تایپ مناسبه کیفیت صفحه اش قابل قبوله کار سنگینی باهاش انجام ندادم اما برای کار روزمزه میتونه انتخاب خوبی باشه. در کل در شرایط کنونی و با این قیمت بدک نیست. و نکته آخر ، اصلا سمت بازار کامپیوتر ایران و پاساژ رضا برای خرید نرید ، از فروشنده های پاساژ علاءالدین زرنگ ترن ، کلاه بردارهای حرفه ای ! 4).ولی گارانتی گفتش احتمالا تا 20 ساپورت میکنه.، ولی من ریسک نکردم و تاکید داشتم در آینده رم رو افزایش بدم و v330 خریدم..در ضمن حدود 2 کیلو و سبک هست رنگ طوسی اش هم خیلی خوبه. ولی اگر به با افزایش رم تا 12 گیگ مشکلی ندارید.مدل L340 رو بگیرید چون 1 سال جدیدتره و CPU نسل جدیدتری داره(حدود 9 درصد قویتره)و حتما هارد SSD Nvme کنارش بگیرید! اصلا از خریدی که داشتم راضی نیستم. بعد از 3ماه استفاده بدون بی مبالاتی از جهت خاموشی ناگهانی و…

هم چنین بزرگ بودن این لپ تاپ باعث شده که در قسمت راست صفحه کلید ، یک پد شماره گنجانده شود که برای وارد کردن اعداد (به خصوص برای امور حسابداری و محاسباتی) کار را بسیار راحت می کند. پردازنده ی چهار هسته ای Intel Core i7 4810MQ در لپ تاپ های زیادی به کار رفته شده است و عملکرد قوی و قیمت مناسب آن باعث محبوبیت این مدل پردازنده میان کاربران شده است. به لطف قابلیت Hyper-Threading ، این پردازنده می تواند همزمان هشت رشته را به جای چهار رشته اجرا کند ، که در مقایسه با CPU های دو هسته ای مشابه ، یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. از موارد مهمی که میتوان در این لپ تاپ دید ، نتایج قابل قبولی است که در تست های مختلف CPU کسب کرده است. به طور مثال HP ZBook 17 G2 در تست Cinebench که تست معتبری برای پردازنده های لوازم الکترونیکی است ، فریم ریت (Frame Rate) برابر با 118 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است.

  • توشیبا کروم بوک ۲
  • دوربین با کیفیت با وضوح Full HD
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی
  • صفحه نمایش لمسی
  • پردازنده AMD Ryzen 7 5800H

این لپ تاپ، اولین لپ تاپی بود که هارد 1.8 اینچی را داشت. این یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی میان رده است که در آمازون به قیمت ۱.۱۸۵.۶۳ دلار ارائه می شود. یکی از مهم ترین علت های این افزایش فروش توجه درست شرکت های تولید کننده لپ تاپ به نیاز مشتریان دادن قدرت انتخاب به مصرف کننده بوده است. این لپتاپ برای گیمرهایی که به نمایشگر بزرگ احتیاج دارند میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 از سری لپ تاپ های گیمینگ این شرکت که برای کارهای گرافیکی و مهندسی که به پردازش سریع نیاز دارند یک انتخاب بسیار خوب خواهد بود. قیمت لپ تاپ hp دست دوم برای اینکه یک لپ تاپ بتواند به راحتی مورد استفاده ی کارهای گرافیکی قرار گیرد، باید ترکیبی از هارد SSD و HHD داشته باشد. این برنامه لپ تاپ مورد نظر را به یک روتر وای فای مجازی تبدیل می کند و امنیت بسیار بالایی نیز دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۳۱
بختیار مرادی

قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD - 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. آنچه در زیر میآید گران قیمتترین تلویزیونهای موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران ال جی مدل ۶۰SJ۸۵۰۰۰GI در رنج ۵۳میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۶۵اینچی امپریال مدل EM-۶۵۸۰ نیز در رنج ۲۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان تومان نیز معامله میشود. تلویزیون های لوکس بازار چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران ال جی مدل 60SJ85000GI در رنج ۵۳میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۶۵اینچی امپریال مدل EM-6580 نیز در رنج ۲۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان تومان نیز معامله میشود. فروشگاه تخصصی بانه ال ای دی  تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل GTV-82LU9250S حوالی ۴۷ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

  • بهبود کنتراست تصویر Active HDR
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۲:۵۰
بختیار مرادی

البته گزینههای زیادی برای کادو شب عید افراد مختلف میتوان در نظر گرفت. همچنین بسیاری از سازمان ها و شرکت ها علاقه مند هستند که برای تبلیغ برند و یا یادگاری دادن به کارمندان خودشان، اقدام به خرید هدایای سازمانی عید نوروز کنند. تا بتوانید بهترین هدایای نوروز را خریداری کنید و به عزیزان خودتان هدیه دهید. فروشگاه اصل تبریز (دادمان) با بیش از ده سال سابقه با بهرهگیری از امکانات پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت در جهت فروش اینترنتی و حضوری در شهرک غرب گام بر میدارد. با نزدیک شدن سال نو دغدغه خرید آجیل عید برای دورهمی ها ، فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار آجیلک یکی از دغدغه های اصلی ما خواهد بود. کادومون بهترین هدایای عید نوروز را به شما پیشنهاد میدهد. در همین راستا، فروشگاههایی وجود دارند که به فروش آنلاین بهترین نوع آجیل مشغول هستند. پس اگر به فکر خرید هدیه سازمانی هستید، می توانید بهترین هدیه ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از کادومون خریداری کنید. فرقی نمی کند که قصد دارید برای چه بازه سنی اقدام به خرید هدیه نوروز کنید.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار فروش عمده

پسته حاوی مغز خوشمزه می باشد، که منبعی غنی از فیبر، پروتئین، ویتامینها، چربیهای ضروری بدن و آنتیاکسیدانهای متعدد است. بعضی از محققان بر این باورند که پسته برای کم کردن وزن و تنظیم سطح قند خون کمک شایانی میکند. این دانه، به دلیل ظاهرش به اسم “آجیل خندان” مشهور شد. بعدها در انواع مختلف دسرها، شیرینی ها، بستنی و حتی به عنوان پیش غذا خورده می شد. در آن دوران،خرید پسته مخصوص ثروتمندان و اشراف زادگان بود. پسته به عنوان یک خوراکی ارگانیک و انرژی زا و و در دوران بیماری برای بهبود بسیاری از بیماری ها مورد استفاده می شود. به مرور زمان، فقط در مراسمات و جشن ها و مهمانی ها مصرف می شد. در این مطلب که امروز در آجیل منوچهری برای شما آماده شده ، میخواهیم شما را با خواص بی نظیر پــسته و ارزش غذایی آن آشنا کنیم. نهال پسته برای نخستین بار در حوالی ترکیه و ایران یافت شد. این آجیل چربی کم و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. پسته، میوه ی تولید شده از درخت پسته می باشد.

فروشگاه اینترنتی آجیلک

یک بار فهرست تمام کسانی را که ممکن است به خانه شما بیایند را سرانگشتی بشمارید، به اضافه چند خانواده بیشتر برای در نظر گرفتن همه احتمالات ممکن. • اگر آجیل نوروزیتان زیاد آمد و خواستید آن را برای استفادههای بعدی کنار بگذارید، سعی کنید آجیل را با پوست درون ظرفهای دربسته و در محلی خشک و خنک قرار بدهید. میتوانید آنها را با قیمت مناسبی تهیه کنید و یک ترکیب خوشمزه را درست کنید؛ ترکیبی که بیشتر طعمهای نوستالژی دوران کودکی را زنده میکند و در عین حال سالم و کم هزینه است. زمانی که شما به اندازه خرید کنید، نه زیادی هزینه کرده اید و نه مواد اضافه آمده را بعد از گذشت زمان و از دست دادن طعم و مزه شان دور ریخته اید. • به هر حال در ایام نوروز آجیلهای فراوانی را مصرف میکنیم پس بهتر است علاوه بر خرید آجیل در خوردن آن هم دقت کنیم. آجیلها را با میوههای خشک مخلوط کنید تا تنقلات سالم تری داشته باشید. شاهدانه به همراه کنجد و مغز تخمه آفتابگردان از آن دست خوراکیهایی هستند که به راحتی پیدا میشوند. حالا از فروشنده خشکبار فروشی بخواهید از مواد مورد نیاز شما آنقدری در اختیارتان بگذارد که به اندازه پذیرایی کردن همین تعداد از افراد کافی باشد نه چند برابر آن. • میتوانید از آجیلها و دانههای روغنی در سالادها، همراه با کباب یا سیب زمینی سرخ کرده استفاده کنید. آجیلها را خرد کنید و در تهیه نان، بیسکوییت، نوشیدنی ها، کیک و در تهیه انواع سس از آنها استفاده کنید.

چلغوز به دلیل کاهش تری گلسیرید بدن و داشتن اسید های چرب غیر اشباع می توانید برای سلامت کبد مفید باشد. از خواص خوب چلغوز می تواند به کاهش درد های ناشی از سندرم پیش از قادگی اشاره کرد که علت آن وجود منیزیم و ویتامین b6 می باشد. چلغوز داری پتاسیم و منیزیم بوده که موجب سلاکت قلب و عروق می شود و همچنین با خوردن این دانه درد های عضلانی و خستگی مفرط نیز کاهش پیدا می کند. کاهش سرح منیزیم در بدن درد های پیش از قاعدگی را غیر قابل تحمل می کند و با خوردن این دانه می توانید به طور چشمگیری از این درد ها جلوگیری کنید. وجود هورمون کوله سیستوکینین موجب ایجاد احساس سیری شده و در نتیجه باعث کاهش اشتها می شود و از پرخوری جلوگیری می کند. فروش گردو یکی از خواص مهم چلغوز کمک به معده و روده برای هضم پروتئین و چربی می باشد. فیبر موجود در این دانه نیز به کاهش اشتها و جلگیی از پرخوری و همچنین بهبود هضم و کاهش یبوست و در نتیجه لاغری کمک می کند.

فروش خشکبار عمدتاً بر اساس کیلوگرام صورت می گیرد. برای مثال خرید خشکبار شیراز در شهرهای شمالی امکان پذیر است و یا فروش خشکبار شیراز در شهرهای شرقی هم انجام می شود. پس می توانید با در نظر گرفتن همان فاکتورها، در پی بهترین خشکبار آن هم به صورت کیلویی در بازار بگردید. بر اساس ارتباطات نزدیک و همین طور فراهم شدن شرایط خرید و فروش راحت، امروزه می توانیم فرآوردده های شهرهای دور را هم تهیه کنیم. پس هنگامی که از خشکبار کیلویی بحث می نماییم، منظورمان همین قضیه است. در بالا و وقتی در زمینه نو مرغوب این خشکبارها اشاره می کردیم، چند شاخصه را عنوان نمودیم. اما فروش کلی بهترین نوع این گونه از محصولات را شرکت های بزرگ انجام می دهند. به همین ترتیب می شود از فرآورده های سایر استان ها و مناطق دیگر کشور هم صحبت کرد که به آسانی و به شکل کلی در همه جا قابل دریافت می باشد. از طرفی، هر استان و شهری مشهور به نوع خاصی از میوه های خشک می باشند.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار

در این مرحله، پستهها را مجدداً روی حرارت قرار داده و مدام هم بزنید تا رطوبت موجود در آنها خشک شده و دانههای نمک روی پستهها و در قابلمه دیده شود. همچنین قلب و مغز را تقویت کرده و باعث فعال شدن ذهن میشود. همچنین ویتامینهای ضروری از جمله ویتامینهای گروه B، ویتامین A، C و K مورد نیاز بدن را تامین میکند. پسته ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از مواد مغذی و معدنی گوناگون نظیر فیبرهای رژیمی، چربی، اسیدهای آمینه، پروتئین، کربوهیدرات، پتاسیم، کلسیم، آهن، روی، مس و سدیم است. این آجیل پرطرفدار در هر 100 گرم بهطور متوسط 560 کیلوکالری دارد. مصرف پسته تازه از ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی پیشگیری کرده و میزان آهن موجود در آن درمان خوبی برای کم خونی است. اگر رطوبتشان زیاد بود، آنها را در یک سینی بزرگ پهن کرده و به مدت یک روز در فضای باز قرار دهید تا کاملاً خشک شوند. چند پسته را میل کنید تا میزان خیس بودن آنها را بسنجید.

گردو میوه های گرد و تک دانه ای است که از درخت گردو به دست می آید. همچنین می تواند در مدیریت وزن نیز به شما کمک کنند. ما ایرانی ها از گردو در مواد غذایی مختلفی استفاده کرده و آن را به صورت خام یا بو داده مصرف می کنیم. در زیر پوسته سخت میوه گردو، خرید و فروش بادام یک مغز چروکیده و کره ای شکل قرار دارد. قصد داریم تا در ادامه این مطلب از مازولند، به بررسی خواص و انواع مصارف گردو پرداخته و ببینیم که خرید گردو با پوست بهتر است یا بدون پوست را باید خریداری کنیم. گردو منبع خوبی از چربی های مفید، پروتئین و فیبر بوده و می تواند سلامت قلب و استخوان را تقویت کنند. درختان گردو، محصولات بومی شرق آمریکای شمالی هستند اما اکنون به طور معمول در چین، ایران و در ایالات متحده نیز وجود دارند. به طور معمول گردو را با پوست می فروشند اما فروش بدون پوست آن نیز معمول بوده و طبیعتاً قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

خرید تخمه کدو مسئله ای است که شاید اکثر ما به آن توجه زیادی نمی کنیم و فقط در زمان نیاز اقدام به خرید اینترنتی تخمه کدو یا به صورت حضوری می نماییم. اما چرا آجیل منوچهری؟ تمامی محصولات آجیل منوچهری دارای درجه کیفیت اعلاء می باشند. اما راه حل برای این موضوع چیست؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید پیشنهاد ما به شما محصولات آجیل منوچهری می باشد. مزیت دیگر خرید تخمه کدو رژیمی از آجیل منوچهری مسئله ی کیفیت می باشد، محصول از مزارع سرسبز خوی و مستقیما از کشاورز تهیه می شود . لازک به ذکر است شهرستان خوی یکی از با کیفیت ترین تخمه کدو گوشتی کشور را تولید می نماید. ارسال رایگان آجیل در مراسمات خاص و در طول سال سفارشات بالای ۴۰۰ هزار تومن به صورت رایگان.، و در سریع ترین حالت ممکن خدمت شما ارسال و درب منزل تحویل داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۱۲
بختیار مرادی

سلامت دهان و دندان و مجله ای برا آن

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

درمانهای خانگی برای سفید شدن دندانها میتوانند بسیار موثرتر باشند، این کار از زرد شدن دندانهای شما جلوگیری میکند. جوش شیرین دارویی است که باید در حد متوسط استفاده شود. سفید شدن دندانهای با نور لیزر و اولت را بنفش (UV) موقتی است. بهترین درمان خانگی این است که دندانهای خود را قبل از خواب مسواک کنید. این منجر به دندانهای مایل به زرد یا قهوهای میشود. دندانهای همه افراد نمیتوانند همیشه سفید باشند. درمان قطعی زردی دندان با داروها و ترکیبهای خانگی در کوتاهترین زمان امکانپذیر است. این ماده اغلب در ترکیب خمیر دندانها استفاده میشود. استفاده بیش از حد جوش شیرین میتواند به مینای دندان آسیب برساند و باعث ایجاد لکهها، مجله آموزشی سلامت دندان حفرهها، التهاب لثهها، حساسیت بیش از حد دندانها و گاهی اوقات پالپیت شود. در اینجا به برخی از حقایق سادهای که باید در مورد سفید شدن دندان بدانید، اشاره میکنیم. حساسیت دندان بعد از سفید کردن طبیعی است. مالیدن برگ مریم گلی تازه روی دندانها با زردی دندانها مقابله میکند. این ماده اغلب در ترکیب خمیر دندانها استفاده میشود. لکههای سخت دندانها در این روش پاک نمیشوند. این در حالی است که استفاده از روشهای درمانی مؤثر اما کاملاً خانگی و رایگان، گزینه منطقیتری برای سفید شدن دندانها است. سفید کردن دندان با ۳۵-۳۸٪ پر اکسید هیدروژن یا بی کربنات سدیم، سفیدی با لیزر و استفاده از ماسکهای ماسکهای سیلیکونی نرم سفارشی حاوی کار بامید پر اکسید، از جمله روشهای درمانی پزشکی برای از بین بردن زردی دندان هستند. گیاهان، مفیدترین گیاه برای سفید کردن دندان در طب سنتی بدون شک مریم گلی است. دندانهای شما مانند اسفنجهایی هستند که انواع مختلف غذا مانند قهوه، چای و گوشت را جذب میکنند. انجام این روشها شاید هزینههای سنگینی را برای افراد به دنبال داشته باشد.

مجله سلامت دندان پیام

داستان یا دستکم روایتی از آن که اکنون شناختهشدهتر است، مربوط به دوره قاجار و مقارن ورود تنباکو به ایران است. این کتاب کودک برای استفاده در مکتبخانهها داستان را به شکل مثنوی سرودهاست (انتشار ۱۳۱۵ خورشیدی). محل زندگی و کار آقاموشه، قصر حاکم است. از دیگر سو، چادری از جنس پوست پیاز، نشان میدهد که روایت اصلی داستان نیز مربوط به پیش از ورود اسلام به ایران نیست. صحنه در آب افتادن خاله سوسکه و تقاضا از سوار برای خبر کردن آقا موشه. در این جزوه چند صحنه داستان نیز به تصویر کشیده شدهاست. چرا که در روایت فعلی، «کشیدن قلیان بلور» نشانه رفاه و اشرافیت زنان بودهاست. قهرمان داستان شلوار پرچین و چادر سیاه پوشیده و روبندهای بلند دارد که تا زانو میرسد و تنها دو سوراخ مقابل چشمان دارد. یک نمونه مکتوب و مصور از این قصه همراه با داستانهای سلیم جواهری و چهار درویش بدون تاریخ منتشر شدهاست و نوشین نفیسی آن را در میان دو کتاب به تاریخهای ۱۲۷۵ و ۱۲۸۲ معرفی نمودهاست.

آیا کم مصرف کردن کلسیم از تشکیل سنگ کلیه پیشگیری می کند؟ آب پرتقال، بادام، برنج و سویا شیر غنی شده با calcium نیز منابع خوبی برای تأمین calcium اند. یک کاسه ماست متوسط، یک سوم نیاز روزانۀ بدن به calcium را تأمین می کند. کدام گروه سنی به کلسیم بیشتری نیاز دارند؟ خلاصه اینکه مقدار calcium توصیه شده توسط پزشک تان را روزانه مصرف کنید؛ نه بیشتر، نه کمتر. میزان کلسیم موجود در شیر کم چرب بیشتر است یا ماست؟ به یاد داشته باشید که هر گونه آبمیوه یا نوشیدنی حاوی کلسیم افزوده را قبل از مصرف حتماً تکان دهید. خیر. بیشتر سنگ کلیه ها از نوعی کلسیم، به نام calcium اکسالید تشکیل می شوند. میزان calcium موجود در ماست معمولاً بیشتر است. کودکان و نوجوانان 10 الی 20 سال. موجود در مواد غذایی باعث ایجاد سنگ کلیه نمی شود، وسایل پرکاربرد دندان پزشکی اما مصرف زیاد مکمل های حاوی calcium این اختلال را موجب می شوند.

مجله سلامت دندان چه بخوریم

ایمپلنت دندان یک پایه ی قوی تیتانیومی برای جایگزین ریشه های دندان می باشد. که با دندان های طبیعی شما سازگار است. در این وضعیت با گذشت زمان ، بافت اطراف دندان ها متورم ، قرمز و دردناک می شود. دلایل زیادی منجر به پوسیدگی دندان ها می شوند که رایج ترین عوامل آن عبارتند از :عدم بهداشت دهان و دندان و بیماری های مرتبط با آن. در واقع جنس تیتانیومی ایمپلنت است که باعث سازگاری کامل آن با بدن انسان و استخوان فک می شود. در بسیاری از موارد مشکلات دندان ناشی از مشکلات لثه و از بین رفتن تدریجی آن است. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک، پوسیدگی دندان در بزرگسالان امری نگران کننده و متداول است. چه عواملی باعث پوسیدگی دندان ها می شود ؟ در این قسمت از بهداشت دهان و دندان به ارائه علل رایج و درمان های خانگی پوسیدگی دندان خواهیم پرداخت.

همچنین ممکن است پروتز بشکند .

پروتز متحرک هر شب باید از دهان خارج شود . انجمن سرطان آمریکا اعلام کرد هرساله حدود ۳۵ هزار نفر فرد مبتلا به سرطان دهان و پوسیدگی دندان تشخیص داده می شود که میانگین سنی این افراد ۶۲ سال به بالاست . گاهی بیماران برای از بین بردن قارچ یا جلوگیری از بروز آن از دهانشویه استفاده می کنند . باید توجه داشت استفاده از دهانشویه یک یا دو بار در هفته مجاز است و مصرف دائمی آن باعث از بین رفتن باکتری های طبیعی محافظ دهان می شود . برای شستن پروتز حتما باید آن را داخل کاسه آب قرار داد . پروتز به هیچ وجه نباید از دست رها شود چون موجب ضربه به اطراف آن و نامیزان شدن اندازه ی آن می شود و ممکن است به دهان آسیب برساند . همچنین ممکن است پروتز بشکند . از طرفی ، مقاومت دهان را در برابر میکروب های خارجی کم می کند و احتمال افزایش انواع عفونت های دهانی را بالا می برد . در این مواقع سالمند باید چند روز را تا آماده شدن پروتز بعدی بدون دندان سپری کند . عروقی ، دیابت ، آلزایمر و افسردگی ، زیرا آنها نمی توانند از ایمپلنت به خوبی مراقبت کنند و بهتر است برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته از روش دیگری استفاده کنند . این کار موجب می شود فشار از روی لثه و بافت برداشته شود و بافت ها استراحت کنند . به طور کلی ، هرگونه التهاب ، قرمزی ، زخم ، تغییرات در مخاط لثه ، لق شدن دندان ها ، زردی دندان ها ، ایجاد فاصله بین دندان ها ، بوی بد دهان نیاز به بررسی بیشتری دارد . به همین دلیل وجود هر نوع زخم داخل دهانی در سالمندان که بیشتر از دو هفته پایدار بماند نیاز به نمونه برداری دارد .

چه عواملی سبب دندان درد میشود؟ قسمت مرکزی دندان که از رگهای خونی و رشتههای عصبی تشکیل شده است پالپ نام دارد. هزینه ارتودنسی 1401 علتهای مختلفی در پیدایش دندان درد دخیل هستند. عفونت موضعی بین دندان و لثه نیز منجر به آبسه پریودنتال میشود که میتواند درد دندان را ایجاد کند. مینای دندان یک لایه خارجی از دندان است که بسیار سخت و محکم میباشد در صورتی که پوسیدگی دندان از قسمتهای داخلی به مینای دندان نفوذ پیدا کرده باشد سطح پوسیدگی پیشرفته است و درد دندان بیشتر خواهد بود. در صورتی که پوسیدگی دندان تا این ناحیه پیش رفته باشد درد دندان آزار دهنده است و برای درمان نیاز به روشهای پیشرفته تری خواهد بود. آسیب دیدگی دندان در اثر ضربه به دندان یکی از علتهایی است که میتواند دندان درد را ایجاد کند. پوسیدگی دندان که سبب ایجاد یک حفره در دندان میشود نیز دندان درد را ایجاد میکند. هر چه این حفره عمیق تر و بزرگ تر باشد، ساختار دندان بیشتر خراب شده و درد بیشتری را ایجاد میکند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۰۸
بختیار مرادی

خانواده و راه هایی برای سرگرمی افراد خانواده

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۰۴ ب.ظ

زمانی که Netflix جایزه Netflix Prize را در سال ۲۰۰۶ به منظور بهبود بخشیدن وضعیت توصیههای فیلمش برقرار کرد، تحقیق بر روی الگوریتمهای سامانههای توصیهگر توجه بسیاری را به خودش جلب کرد. این امر موجب ایجاد خروشی از اقدامات شد، هم در بین محیط آکادمیک و هم در بین سایر علاقمندان. اینترانتهای بنگاهی: برای پیدا کردن افراد خبره در یک زمینه خاص یا افرادی که در رویارویی با شرایط مشابه، تجاربی کسب کرده و راه حلهایی یافتهاند (بیشتر داخل یک سازمان کاربرد دارد). تجارت الکترونیک: برای توصیه محصولات و خدمات مختلف. کتابخانه دیجیتال: پیدا کردن کتاب، مقاله و … کاربردهای پزشکی: انتخاب پزشک متناسب با شرایط (مکان، نوع بیماری، زمان و …) بیمار، انتخاب دارو و … مدیریت ارتباط با مشتری CRM: برای ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات تولیدکننده و مصرفکننده در زنجیره تأمین. هدف این رقابت ساختن یک الگوریتم توصیهگری بود که بتواند الگوریتم CineMatch که متعلق به خود Netflix بود را با ۱۰٪ بهبود در آزمایشها آفلاین شکست دهد.

مجله اینترنتی خانواده روستایی

همسر رسمی بعدی گتی، آلین اشبی نام داشت که در ۱۷ سالگی با پل آشنا شد. گتی در تعطیلاتی در شهر وین و در سال ۱۹۲۸، با دختر ۱۷ سالهای به نام آدولفین هلمل آشنا شد. مجله اینترنتی سفیر وصل این اختلافات تا سال ۱۹۳۲ ادامه داشت تا اینکه آدولفین با دریافت غرامت فراوان و همچنین سرپرستی کامل رونالد از گتی جدا شد. در همان سال ارتباط این زوج به سمت اختلافات و دعوا پیش رفت تا اینکه پدر آدولفین او را به آلمان برد. آن رورک، همسر بعدی جان پل گتی بود که در سال ۱۹۳۲ با او ازدواج کرد. آدولف دختر یک پزشک آلمانی بود که مخالفتی جدی با ازدواج دخترش با مردی ۳۶ ساله (که دو ازدواج ناموفق داشت) ابراز میکرد. او بازیگر فیلمهای صامت بود و در همان سال ۱۹۳۲ از ازدواج با گتی صاحب پسری به نام یوجین شد که بعدا به جان پل گتی جونیور تغییر نام داد. آنها در سال ۱۹۲۸ از یکدیگر جدا شدند و فرزندی از این ازدواج متولد نشد. پسر این زوج، جان رونالد گتی در سال ۱۹۲۹ به دنیا آمد.

مجله اینترنتی خانواده

این کتاب جایزهی کتاب ملی سال (۲۰۱۱) و جایزهی Alex (۲۰۱۲) را دریافت کرده است. داستان به زبان ساده نوشته شده است و وقایع مختلف را در پاکستان از سال ۱۹۴۷ توصیف میکند. یکی دیگر از عواملی که او را در این امر یاری کرد، حمایت بیوقفهی والدینش بهویژه پدرش بود که خود برای صلح جهانی، حقوق زنان و حفظ محیط زیست مبارزه میکرد. ملاله، جوانترین برندهی جایزهی صلح نوبل محسوب میشود و به دلیل مبارزات انتخاباتی و تلاشش برای تامین حق تحصیل دختران به این جایزه دست پیدا کرده است. ملاله در سال ۲۰۱۲ وقتی در راه برگشت از مدرسه بود، توسط حملهی تروریستی گروه طالبان از ناحیهی سر آسیب دید. کتاب «من ملاله هستم»، کتابی اتوبیوگرافی از ملاله یوسف زی، دختر پاکستانی است که این کتاب را به همراهی کریستینا لمب به تحریر درآورده است. این کتاب، اثری بسیار زیبا و الهامبخش است که در آن ملالهی زیبا و شجاع داستان، زندگی خود را روایت میکند. مادرش هم زنی بسیار قوی است و هرگز دخترش را از حمایت از اعتقاداتش دلسرد نمیکرد.

این فیلم در خارج از ایالات متحده و کانادا، در افتتاحیهٔ آخر هفته ۲۰ میلیون دلار فروخت که مبلغ جهانی ۵۱٫۲ میلیون را نشان میداد. نقش باتلر از الویس مورد تحسین گستردهٔ جهانی قرار گرفت. در وبسایت بازبینیخوانی راتن تومیتوز، ٪۷۸ از ۳۲۰ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۶٫۹/۱۰ را در اختیار دارد. این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده میکند، بهترین سرگرمی ها برای زنان بر اساس نظر ۵۷ منتقد امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشانگر «نقدهای عموماً مطلوب» است. در آخر هفته دوم، فیلم ۱۹ میلیون دلار (و ۲۴ میلیون دلار در چهار روز آخر هفته روز استقلال) به دست آورد و سوم شد. استدلال قانعکنندهای برای قدرت الویس ارائه میکند». با آوازی بهتر» توصیف کرد. دیوید رونی برای هالیوود ریپورتر نوشت که باتلر «پارادوکس غمانگیز یک داستان موفقیت خارقالعاده را به تصویر میکشد که با سرسختی به رؤیای آمریکایی میچسبد حتی در حالی که مدام از دستانش رها میشود».

مجله اینترنتی خانواده 2021

خود و زندگی خود را با هیچ کس از نزدیکان مقایسه نکنید. ابعاد خانه اگر از پیش مشخص باشد، در خرید کردن وسایل عاقلانه عمل کرده و از خرید وسایل غیر ضروری پرهیز می کنید. سعی کنید به جای تحمیل فشار مالی به خانواده در آخرین لحظه های حضور خود در منزل پدر و مادر جوی شاد و توام با آرامش بسازید و از با هم بودن نهایت لذت را ببرید. چرا که کم یا زیاد بودن جهیزیه ملاکی برای خوشبختی یا بدبختی افراد نیست. اگر هم قصد رهن یا اجاره ی خانه دارید بهتر است قبل از آغاز خرید این کار را انجام دهید تا به تناسب متراژ خانه وسایل را خریداری نمایید. اگر آقای داماد منزل مسکونی دارند، می توانید قبل از شروع پروسه ی خرید به بررسی ابعاد مختلف خانه پرداخته و برای خرید وسایل با دیدی باز اقدام کنید. برای سهولت در خرید وسایل جهیزیه ، در اینجا لیستی تهیه شده است که شامل تمام اثاثیه ی مورد نیاز منزل یک نو عروس می باشد.

تا کلاس نهم دبیرستان در تهران تحصیل کرد و سپس راهی فرانسه شد تا در مدرسهٔ شبانهروزی توسط راهبههای دومینیکن اداره میشد تحصیل کند. مسیو ژان لوک گدار، مسیو فرانسوا تروفو! پدرم آن دو فرانسوی را به من و من را به آن دو معرفی کرد: دخترم لیلی. من هیجده، نوزده سال داشتم. او در خاطراتش چنین مینویسد: «یک بار پدرم برای کار استودیویش به پاریس آمد و یک روز به من گفت که امروز با چند فرانسوی قرار ناهار دارد و مرا با خودش برد. در بازگشت به ایران به عنوان طراح پارچه در کارخانجات پارچهبافی مقدم استخدام شد. بعد از یک سال تحصیل در این مدرسه به پاریس رفت و سه سال هم در پاریس درس خواند. ولی از دستاوردهای این دوران اقامت در اروپا، علاوه بر دسترسی داشتن به رویدادهای سینماییای چون جشنوارهٔ ونیز، دیدار و آشنایی با سینماگرانی چون تارکوفسکی، گدار، و تروفو بود. وقتی به رستوران رفتیم.

مولف محترم لازم است در زمان ارسال مقاله فرم تعارض منافع و تعهدنامه اخلاقی تکمیل و ارسال گردد. عنوان مقاله باید دقیق، و تا حد امکان کوتاه و جالب باشد تا خواننده را به خواندن مقاله علاقهمند کند و همچنین ایده اصلی مقاله را نشان دهد. مقاله پیشتر یا همزمان برای هیچیک از نشریات داخلی و خارجی ارسال و یا چاپ نشده باشد. قبل از ارسال مقاله توجه داشته باشید که مقاله با یکی از اولویتهای پژوهشی 12گانه مجله همخوانی داشته باشد. مقاله مبتنیبر تحقیقات علمی، خلاقانه و همراه نوآوری باشد و سهمی در پیشبرد علم در حوزه مختص خود ایفا نماید. محتوای مقاله باید با زمینه موضوعی نشریه مرتبط باشد. هر مقاله پژوهش دارای این ساختار کلی است: عنوان، نویسنده(گان) و وابستگی سازمانی آنها، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، مفهوم شناسی مصطلحات، مرور پیشینهها، روششناسی و یافتهها، تحلیل دادهها، جمعبندی و نتیجهگیری، سپاسگزاری و کتابنامه(منابع). از نویسنده(گان) محترم تقاضا می شود جهت تسریع در بررسی و انتشار به موقع مقاله نکات زیر را رعایت فرمایند؛ در صورت عدم رعایت نکات، مقاله بازگردانده خواهد شد.

شفیعی کدکنی، محمدرضا (۱۳۹۰).

ایرانشناسی (۲): ۲۴۰ تا ۲۶۳. دهباشی، علی (۱۳۷۰). یادنامه پروین اعتصامی، مقالهها و خطابهها. را بررسی کنید: length (کمک). معیدی، حشمت. چکیدن یک قطره شبنم، مقالاتی بر شعر پروین اعتصامی. دیهیم، محمد (۱۳۶۷). تذکره شعرای آذربایجان:تاریخ زندگی و آثار. دریافتشده در ۱ اوت ۲۰۱۵. دیوان پروین اعتصامی. تهران: انتشارات اقبال. دیهیم، علی (۱۳۷۲). تذکرة بانوان شاعر ایران، از پروین اعتصامی تا امروز. با چراغ و آینه در جستجوی ریشههای تحول شعر معاصر ایران. کریمی، احمد (۱۳۶۹). دیوان پروین اعتصامی (چاپ اوّل). با کاروان حله. تهران: انتشارات علمی. ۲. تهران: انتشارات پیام آزادی. تهران: انتشارات تالار کتاب. کریمیان، علی (۱۳۷۳). «چند سند تاریخی دربارهٔ پروین اعتصامی». قالیباف، قاسم (۱۳۷۷). دائرةالمعارف کودکان و نوجوانان. را بررسی کنید: length (کمک). هیئت تحریر انتشارات اقبال (۱۳۸۶). مسعودی، محمد (۱۳۷۳). مقدمهای بر سبکشناسی. عسگری تورزنی، کریم (۱۳۶۴). تهران: نشر دنیای مادر. پروین اعتصامی بزرگترین شاعره پارسی زبان. شفیعی کدکنی، محمدرضا (۱۳۹۰). زرینکوب، عبدالحسین (۱۳۷۰). «مجموعه نقد ادبی». ادبستان فرهنگ و هنر. انتشارات سخن. شابک ۹۷۸-۹۶۴-۳۷۲-۵۰۸-۲.

درج مقالات در نشریه به معنی تایید محتوای آن توسط هیات تحریریه­ نشریه نیست، از این رو مسئولیت صحت مطالب هر مقاله برعهده نویسنده یا نویسندگان آن خواهد بود. توجه کنید عنوان جداول با ذکر شماره در بالای جدول و عنوان شکل با ذکر شماره در زیر آن آورده شود و در صورت لزوم نیز منبع مربوطه ذکر گردد. منابع فارسی به انگلیسی ترجمه و با تداخل در منابع انگلیسی استفاده شده در مقاله به صورت حروف الفبای لاتین و ارائه شمارگان طبق سبکA. ابزار و روش شامل: 1. جامعه آماری 2. حجم نمونه و روش نمونه­گیری 3. ابزار گردآوری داده­ها 4. روش تجزیه و تحلیل داده­ها می­باشند که موارد فوق می­بایست بدون عنوان و تیتر و شماره­بندی باشد. مقدمه شامل: 1. بیان مسأله 2. ضرورت مسأله 3. مبانی نظری 4. اهداف تحقیق می­باشند که موارد فوق می­بایست بدون عنوان و تیتر و شماره­بندی باشد. یافته­ها شامل: 1. یافته­ های توصیفی 2. یافته ­های استنباطی (آزمون فرضیه­ های تحقیق) می­باشند. این قسمت شامل: 1. نتیجه­ گیری 2. پیشنهادهای کاربردی و برای تحقیقات آتی.

گاه در آثاری مجزا و گاه در ترکیبی از آثار بسط میداد. در همان دوره، دالی سبیلی منحصربهفرد با تاسی از نقاش اسپانیایی سده ۱۷ «دیهگو ولاسکز» گذاشت. همچنین در همان سال، انواع دوخت چرم دالی با همسر آیندهاش «گالا» ملاقات کرد. در سال ۱۹۲۹، دالی با کارگردان و فیلمساز اسپانیایی لوئیس بونوئل در ساخت فیلم کوتاه «سگ اندلسی» همکاری کرد. او بیشتر در نوشتن فیلمنامه به بونوئل کمک کرد اما بعدها مدعی شد که در فیلمبرداری پروژه نیز به شدت درگیر بودهاست، ادعایی که هیچگاه با دلیل و مدرک ثابت نشد. نمایشگاه آثار دالی در بارسلونا توجه بسیاری را به خود جلب کرد و ترکیبی از تحسین و تحیر برای منتقدین هنری به همراه داشت. «النا ایوانوونا دیاکونووا» یک مهاجر روس بود که تقریباً یازده سال از دالی بزرگتر بود و پیش از این، با شاعر سوررئالیست فرانسوی «پل الوارد» ازدواج کردهبود. در این سال، دالی چندین نمایشگاه مهم برگزار کرد و بهطور رسمی به گروه سوررئالیستها در محله مون پارناس پاریس پیوست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۰۴
بختیار مرادی

همه چی در مورد دندانپزشکی نوین

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دکتر فلاتی، در دانشگاه ژنو به تحصیل در رشته پزشکی پرداخت. در سال 1323 به دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران راه یافت. در سال 1328 موفق به اخذ درجه دکترا شد. دکتر فلاتی از طرف اداره کل بهداری به ریاست قسمت بیماریهای گوش و حلق و بینی انتخاب و به سال 1313 به سمت استادی در دانشکده پزشکی نایل آمد. دکتر شریعت یکی از اساتید برتر حوزه بهداشت محیط و پدر علم بهداشت محیط ایران می باشد. پس از شرکت در آزمون دستیاری و احراز رتبه اول، در سال 1329 دوره دستیاری خود را در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران آغاز نمود. مجله دندانپزشکی نوین آریا شادروان دکتر شاهوردیانی در 23 اردیبهشت سال 1303 در مشهد مقدس به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهر مشهد با موفقیت به پایان رسانید. وی در سال 1300 شمسی از اروپا بازگشته، به سمت پزشک قانونی دادگستری تبریز انجام وظیفه کرده و چند سال بعد در تهران ریاست اداره پزشکی قانونی وزارت دادگستری را عهده دار شد.

مجله دندانپزشکی نوین پیروزی

ونیزیها شاهریمانیانها را بانیان کشت برنج در سرزمین خود میدانند. تعدادی از افراد این خاندان (پسران و نوادگان)، در هند، هندوچین، روسیه و بصره زندگی میکردند و باعث سهولت داد و ستد شرکت میشدند. این شرکت در دهه هفتم و هشتم سده هفدهم میلادی یکی از با نفوذترین شرکتهای جلفا بود. بنیانگذار شرکت خوجا میناس، «استپانوس» بود، که به او پانوس هم میگفتند. او پنج پس و چهار دختر داشت؛ که یکی از پسران او به نام «اِمیناز» به همراه تعدادی از بازرگانان دیگر ارمنی جلفا به فرمان نادرشاه کشته شدند. لئوپولد یکم، امپراتور مقدس روم، امپراتور اتریش، در ۱۶۹۹ میلادی به شاهریمانیانها لقب «کُنت هنگری» اعطا کرد. پاپ اینوسنت دوازدهم در سال ۱۶۹۶ میلادی به شاهریمانیانها لقب «شهروند رمی» داد و آنها اجازه یافتند مانند یک شهروند رمی به تجارت بپردازند. خوجا میناس در سال ۱۷۰۲ میلادی درگذشت؛ او مبلغ پانصد تومان به نوانخانهای که ساخته بود بخشید و یکصد تومان هم برای کارهای خیر منظور کرد.

مجله دندانپزشکی نوین بالینی

اسطرلاب وسیله بسیار کارآمدی در نجوم رصدی بوده و اکنون بیشتر برای کاربردهای آموزشی بکار میرود. ↑ "Electromagnetic Spectrum". NASA. مجموعهای از گفتاوردهای مربوط به اخترشناسی در ویکیگفتاورد موجود است. به کوشش Jean Audouze, Guy Israel. ↑ Roth, H. (1932). "A Slowly Contracting or Expanding Fluid Sphere and its Stability". ↑ Lerner, K. Lee; Lerner, Brenda Wilmoth (2006). "Environmental issues: essential primary sources". Beatty, C.C. Petersen, A. Chaikin. ↑ Eddington, A.S. (1926). Internal Constitution of the Stars. ↑ The New Solar System (به انگلیسی), به کوشش J.K. ویکیبوکس دارای کتابی در ارتباط با موضوع: فرهنگ نجوم است. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ اخترشناسی موجود است. ↑ Albrecht Unsöld, Bodo Baschek, W.D. اخترشناسی · زیستشناسی · شیمی · علوم زمین · این صفحه آخرینبار در ۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۲۰:۱۲ ویرایش شدهاست. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. مجموعهای از گفتاوردهای مربوط به مخفف ستارهشناسی در ویکیگفتاورد موجود است. ↑ "Dark matter". NASA. Nature (به انگلیسی), vol. این ابزار برای سنجش ارتفاع، سمت، بعد و میل خورشید و ستارگان، تعیین وقت در ساعات روز و شب، قبله و زمان طلوع و غروب آفتاب و بسیاری کاربردهای دیگر بهکار میرفتهاست.

فارماکولوژی کاربردی دامهای کوچک، تألیف سیدمحمد فقیهی، تهران: سیمین، ۱۳۹۹، ۱۶۰۰ ص. نگاه و نقاشی: منطق نگاه خیره، تألیف نورمن برایسون، ترجمۀ مهدی حبیبزاده، تهران: حرفۀ نویسنده، ۱۳۹۹، ۳۵۲ ص. اصلاح چوب و فرآوردههای مرکب: روشهای صنعتی و نوین، تألیف مریم قربانی، ساری: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ۱۳۹۹، ۷۰۸ ص. سطر مستور: تاریخ و سبکشناسی کوفی شرقی، تألیف مهدی صحراگرد، تهران: فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران؛ مشهد: بنیاد بینالمللی فرهنگی هنری امام رضا (علیهالسلام)، ‫۱۳۹۹، ‫۴۰۲ ص. کنترل دیجیتال و غیرخطی، تألیف محمدعلی معصومنیا، تهران: دانشگاه صنعتی شریف، ۱۳۹۹، ۴۹۴ ص. پوششهای نفوذی، تألیف محمود علیافخضرایی، ویراستار: عبدالسلام کریمزاده، تهران: دانشبنیاد، ۱۳۹۹، ۷۸۲ ص. ‫تاریخ فرهنگی عکاسی، تألیف مری وارنر مارین، ترجمۀ هادی آذریازغندی، تایماز پورمحمد، نیلوفر سَرلَتی، نگین شیدوش، کیوان موسویاقدم و مهران مهاجر، تهران‫: حرفۀ نویسنده‫، ۱۳۹۹، ‫۶۴۸ ص. فرش کاشان در سایه روشن تاریخ، تألیف شیرین صوراسرافیل، ترجمۀ سارا صفاتی، تهران: کتابسرای میردشتی؛ فرهنگسرای میردشتی‫، ۱۳۹۹، ‫۶۵۶ ص.

این لایه از مواد معدنی همانند هیدروکسی آپاتیت ایجاد شده و سبب پوشش تمام دندان ها می شود. ماده معدنی کلسیم درست به همان اندازه که برای سلامت استخوان ضروری و مهم است، تفاوت عاج و مینای دندان برای دندانها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. تا پایان همراه ما باشید. در این مقاله میخواهیم درباره مینا و فرسودگی که متوجه آن است بیشتر بخوانیم. چرا که مینا از سلولهای زنده تشکیل نشده است. دربارهی عوارض لمینت دندان بیشتر بخوانید. کلسیم نقش کلیدی در ساخت مینای دندان دارد و برای حفظ استحکام دندان بسیار حیاتی است. مینا با محافظت از دندانها مانع بروز پوسیدگی دندانها و همچنین مانع از تشکیل پلاک، می گردد. جواب قطعا خیر است! اما آیا اگر مینای دندان از بین برود قابل ترمیم است؟ زمانی که میزان کلسیم موجود در دندان کم شود مینا آسیبپذیر و ضعیف خواهد شد. هر یک از این درمان ها نیز به نوبهی خود دارای عوارضی هستند. در صورت از بین رفتن آن، باید به روشهایی چون لمینت و کامپوزیت دندان روی آورد.

مجله دندانپزشکی نوین پزشکی شیراز

مجله فارس پلاس؛ امین رحیمی: تا قرنها طبیبان و عطاران به شیوههای سنتی دردهای دندان و لثه مردم را مداوا میکردند. اما واقعیت این است که پیش از آنکه طب جدید در اروپا شکل بگیرد در همه جای دنیا وضع دندانپزشکی همین بود؛ در فرانسه و چین طی قرنها صنف آرایشگران انواع خدمات دندانپزشکی را ارائه میدادند. عمومیترین روش برای بهداشت دهان نزد عموم مردم شستشوی دندان با نمک یا پودر زغال ساییده بود و همچنین استفاده از چوب مسواک. معروفترین داروها نزد ایرانیان نیز برای درد دندان آب پیاز و روغن نخود و شیره انجیر و تریاک بود و برای آبسه و عفونت لثه، صمغ کتیرا. اگر احتیاج به کشیدن دندان بود سلمانیها بودند و دلاکها که گاهی حجامت هم میکردند. این موضوع که در ایران قدیم دلاکها و سلمانیها کارهای دندانپزشکی انجام میدادند برای بسیاری عجیب و حتی مایه شوخی است. دانش این افراد از کتب و آموزههای پزشکان معروف ایرانی ازجمله ابنسینا و همچنین محتوای کتابهای معروفی بود که در دانشگاه باستانی گندی شاپور درباره طب دهان و دندان نوشتهشده بود.

برای آگاهی از سرکوب و کشتار بابیان بابیستیزی را ببینید. در منابع بهائی، عدد کشتهشدگان را کم و بیش، «۲۰٫۰۰۰ (بیست هزار)» تن، اعلام شدهاست. تعداد، احتمالاً از این مقدار، بیشتر است، به ویژه به دلیل اینکه نامها و مسئلهٔ اعدام بابیانی که در سال ۱۸۵۲ کشته شدند، در جایی ثبت نشدهاست. دربارهٔ شمار بابیانِ قتلعام شده، عدد دقیقی در دست نیست؛ یکی از پژوهشهای متأخر، این عدد را کمی بیش از «۳٫۰۰۰ (سه هزار)» نفر، برآورد کردهاست که بیشترشان در درگیریهای طبرسی، نیریز و زنجان، کشته شدند. پس از تیرباران سید علیمحمد شیرازی («باب») در سال ۱۸۵۰، پیروانش که به «بابی»، مشهور بودند، بر پایهٔ گفتهٔ باب در کتاب بیان در پی موعود آیین بابی-که در کتاب بیان با عنوان من یظهره الله از او شدهاست-میگشتند. برخی از افراد قتلعام شدهٔ پیشگفته، بهائی بودند. بیشترِ کشتهشدگان، مرد بودند؛ البته به فهرست کشتهشدگانِ مورد نظر، آن دسته از زنان، کودکان و سالمندانی که از سختی و گرسنگی، درگذشتند نیز باید افزود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره درخواست جذب هیئت علمی پژوهشی گفت: هیئت علمی آموزشی و پژوهشی نباید جدا از هم باشند. بارها تأکید کردهام راهی بهتر از گفتگو، همکاری و هماهنگی برای پیشبرد کارها نیست. مسئول بینالمللی شدن دانشکده دندانپزشکی رئیس دانشکده است و این مسئله باید با هماهنگی بیشتر با معاونان بین الملل و آموزشی هرچه سریعتر حل شود. وی در زمینه بینالمللی سازی دانشکده دندانپزشکی گفت: دانشگاه دو رئیس برای دانشکده دندانپزشکی نمیخواهد؛ ما نمیخواهیم دانشکده بینالمللی جداگانهای داشته باشیم. کریمی با تأکید بر اینکه دانشکده دندانپزشکی باید مسئولیت پاسخگویی به نیازهای سلامت دهان و دندان را بپذیرد گفت: برای تأمین سلامت منطقه تحت پوشش دانشگاه باید همکاری تنگاتنگی با معاونت بهداشت داشته باشید. رئیس دانشکده و پژوهشکده باید تلاش کند اعضای هیئت علمی درگیر فعالیتهای پژوهشی هم بشوند. ممکن است پژوهشکده در رشتههای خاص نیاز به هیئت علمی پژوهشی داشته باشد اما در موارد دیگر باید از توان سایر اعضای هیئت علمی کمک گرفته شود.

کاربر باید به سمانه سجاد یا پورتال مراجعه نموده و در قسمت تایید مدارک جهت دریافت کد صحت، دانشنامه و ریزنمرات خود را آپلود کند. دانشنامه های صادر شده از سال ۱۳۸۸/۱۱/۰۱ دارای هولوگرام دانشگاه آزاد می باشد، بدون هیچ مدرک پشتیبانی تایید دادگستری و وزارت خارجه می شد. بهترین رنگ ارتودنسی مهر وزارت بهداشت جهت تایید شدن توسط دادگستری و وزارت امور خارجه باید دارای متنی با عنوان ترجمه این مدرک بلامانع می باشد پشت دانشنامه شما زده شود. دانشنامه دانشگاه آزاد اگر هولوگرام داشته باشد، دیگر نیازی به داشتن مهر سازمان مرکزی ندارد. جهت گرفتن مهر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید به آدرس تهران، شهرک قدس (غرب)، خیابان سیمای ایران، بین فلامک و زرافشان مراجعه کرد. ترجمه رسمی دانشنامه دانشگاه های سراسری رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی با داشتن مهر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل تایید دادگستری و وزارت خارجه می باشد. پرینت حاوی کد صحت جهت تاییدات دادگستری و خارجه ضمیمه کار می شود. نکته: اگر دانشنامه دانشگاه آزاد شما قدیمی باشد و هولوگرام نداشته باشد باید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و حتماً مهر سازمان مرکزی روی دانشنامه شما بخورد.

بلیچینگ به دو روش خانگی و در مطب انجام می شود. معمولی ترین بریج، بریج مریلند است که نیازی به تراشیدن میناای دندانی ندارد و تنها شامل یک روکش است که به دو طرف (دو دندان مجاور) در جای خالی دندانی که دیگر نیست متصل می شود. بلیچینگ خانگی معمولا برای افزایش کیفیت و ماندگاری بلیچینگ در مطب تجویز می شود. هر دو روش باید با تجویز و تحت نظر دندانپزشک انجام شود. بریج دندان نیز نوعی پروتز دندانی است و برای جایگزین کردن یک یا چند دندانی که در کنار هم از دست رفته اند استفاده می شود. در روش خانگی دندانپزشک ترمیمی و زیبایی به شما قالب هایی با مواد سفید کننده می دهد و به شما نحوه استفاده از آن را نیز آموزش می دهد. به بریج ها پل دندانی نیز گفته می شود. گاهی اوقات سطح مینای دندان در برخی افراد ناهموار یا شامل برجستگی هایی کوچکی است. یک متخصص ترمیمی و زیبایی با تراشیدن و صیقل دادن سطح دندان به هموار و زیباتر شدن دندان کمک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۰۰
بختیار مرادی

مجله تکنولوژی و دنیای آن

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۶ ب.ظ

به هر حال مگر میشود فردی که در یک اداره مسئولیت بررسی و ثبت اختراعات جدید را بر عهده دارد، این چنین صحبت کند و بگوید که دیگر امکان اختراع کردن هیچ وسیلهی جدیدی وجود ندارد؟ در آن زمان دنیا شاهد یک نسل از احمقها خواهد بود. من تا به حال چندین جملهی احمقانه و نادرست گفتهام، اما این جمله را نه! شخصیت Donald Ripley: من به تو نگاه میکنم و با خودم فکر میکنم که شاید روزی سطح انسانیت ما از تکنولوژی ما سبقت بگیرد. نویسندهی کتاب Yale Book of Quotations در اواسط سال ۲۰۰۸ میلادی تلاش زیادی کرد تا منبع این حرف را پیدا کند اما موفق نشد. من از روزی میترسم که سطح تکنولوژی از سطح درک متقابل انسانها بالاتر برود. بله احتمالا شما هم این سخن معروف را بارها شنیدهاید و شاید هم چند بار آن را برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته باشید. شخصیت Donald Ripley میگوید: به طرز ترسناکی در حال روشن شدن است که تکنولوژی ما از انسانیت ما سبقت گرفته است.

مجله تکنولوژی مدل های اپل واچ

اگه گوشی بالا اومد و مقدار باتری 100 درصد نبود ، مجله تکنو لوژی پی سی وبلاگ بازم شارژر رو وصل کنید تا باتری 100 درصد بشه . 8 - حالا دوباره باتری رو در حالت خاموش بدون وقفه شارژ کنید تا فول شارژ بشه . ■ یه تصور غلط هم بین اساتید تکنولوژی وجود داره و اونم اینه : فکر می کنن اگه فایل batterystat.bin رو از توی سیستم گوشی شون پاک کنن ، باتری درست میشه یا کالیبره میشه . پس الکی اونو پاکش نکنید . در صورتی که این فایل فقط وظیفه نگهداری اطلاعات مربوط به باتری رو توی سیستم عامل داره و تو عملکرد باتری نمی تونه تاثیر گذار باشه . 7 - حالا صبر کنید تا باتری شارژش تموم بشه و گوشی خود به خود خاموش بشه . حالا دیگه عملیات کالیبره کردن باتری گوشی تموم شده و احتمال خیلی زیاد ، درصد باتری در نمایشگر درست نمایش داده میشه .

کارت گرافیک NVIDIA 1080 TI: قوی ترین مدل سری با 11 گیگابایت حافظه گرافیکی 352 بیت و قیمت 1072 دلار که مشخصاً از RTX پشتیبانی نمی کند. بطور کلی قیمت کارت های ای ام دی از انویدیا ازران تر هستند. از دیگر انواع کارت گرافیک می توان به AMD اشاره کرد. این سری شامل مدل های 1080، 1070، 1060 و 1050 است. البته نویدیا مدل 1660 را هم معرفی کرده که از سری های 1050 و 1060 بهتر است ولی توان رقابت با 1070 و 1080 را ندارد. کارت AMD RADEON RX 6900 XT: پیشرفته ترین و قدرتمندترین انواع کارت گرافیک این شرکت با 16 گیگابایت حافظه گرافیکی 256 بیت با قیمت 1000 دلار. همیشه رقابت شدیدی بین AMD و انویدیا وجود دارد ولی فعلاً انویدیا با ارائه مدل های بیشتر و تکنولوژی بالاتر، با فاصله کم، دست بالاتر را در بازار کارت گرافیک دارد. AMD یکی از انواع کارت گرافیک است که با ارائه کارت های سری 6000 با پسوند XT، تکنولوژی مشابه RTX را ارائه کرده است.

مجله تکنولوژی تاچ بار مک بوک

این فاصله میانگین را واحد نجومی (با علامت اختصاری A.U) مینامند و فاصلههای دیگر سامانه خورشیدی را با این واحد میسنجند. طی دوران رنسانس، نیکلاس کوپرنیک نظریه خورشیدمرکزی را با نام نظریه مرکزیت کوپرنیک یا برای سامانه خورشیدی (منظومه شمسی) پیشنهاد کرد. با گسترش روزافزون علم و ساخت تلسکوپهای دقیق، دانشمندان، در اندازهگیری ابعاد جهان روز به روز به نتایج جدیدتری نائل میشدند. گالیلئو گالیله و یوهانِس کِپلِر پیشنهاد وی را گسترش دادند و آن را اصلاح کردند. هر چند با به وجود آمدن وسایل دقیق اندازهگیری، دانش نیز نسبت به جهان هستی، گسترش پیدا میکرد، اما نظریههای مختلفی توسط دانشمندان ارائه میگردد. نقشههای گالیله و مشاهدات او از ماه نشان داد که سطح ماه دارای کوهاست. از جمله دانشمندانی که نسبت به ارائه این نظریهها اقدام کردند میتوان به ویلیام هرشل، ستارهشناس آلمانیتبار انگلیسی، یاکوبوس کورنلیس کاپیتن، اخترشناس هلندی، شارل مسیه و ادوین هابل و … گالیله تلسکوپ را اختراع کرد تا بتواند مشاهدات خود را به صورت دقیق تری انجام دهد.

بیش از ۱۰۰ نفر عضو باشگاه پژوهشگران جوان بوده و ۹ نفر آنها نیز عضو استعدادهای درخشان باشگاه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی میباشد که از این افراد بیش از ۲۰ اختراع ثبت شدهاست. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. این دانشگاه دارای سه مجله بهصورت فصلنامه بوده که مجلۀ فضای جغرافیایی بهصورت علمی پژوهشی و مجلات شیمی در محیط زیست و هوش مصنوعی به صورت علمی-تخصصی منتشر میشود. شهر اهر یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است. همچنین سایتهای آموزشی و اینترنتی با پهنای باند ۱۰ مگابایت بر ثانیه و سیستم وایلس برای بهرهمندی عموم استادان و دانشجویان راهاندازی شدهاست. این دانشگاه در ۵ کیلومتری شهر اهر در جاده اهر - تبریز قرار دارد. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. این دانشگاه تاکنون ۱۵ جلد کتاب از تألیفات استادان تمام وقت دانشگاه را چاپ کرده و به بازار کتاب عرضه کردهاست. فاصله این دانشگاه تا شهر تبریز ۹۵ کیلومتر میباشد. این صفحه آخرینبار در ۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۰۹:۲۰ ویرایش شدهاست.

شما هم اگر به دنبال یک لپ تاپ عالی هستید، حتما ایسوس را با امتیاز 88 از 100 به عنوان صدرنشین جدول لپ تاپها مد نظر داشته باشید. دل نام داشت و کار خود را در سال 1984 در آستن تگزاس شروع کرد. شرکت آمریکایی چند ملیتی «دل» سالهاست که به عنوان یکی از بهترین سازندگان لپ تاپ در سراسر جهان شناخته میشود. با اینکه مایکل دل در سال 2007 از دنیا رفت؛ اما این کمپانی همچنان جایگاه ویژه خود را به عنوان یکی از بهترین برندها حفظ کرد. شرکت میکرو استار اینترنشنال، Micro-Star International که نام MSI از اولین حروف آن گرفته شده است، یکی دیگر از شرکتهای تایوانی چند ملیتی است که فعالیت خود را از سال 1986 در تایپه شروع کرد. امتیاز این برند از 100، 85 در نظر گرفته شده است. دل علاوه بر طراحی بسیار شیک و ساده به دوام بسیار بالا معروف است. بنیانگزار این کمپانی مایکل.اس. کمپانی هاولت-پاکارد Hawlett-Packard که مخفف آن نام برند HP را به وجود آورد یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در پالو آلتوی کالیفرنیا فعالیت خود را شروع کرد.

مجله فناوری تکنولوژی

در این دستگاه همه آن چیزی که از یک لپتاپ پرچمدار ۱۳ اینچی دل انتظار داریم استفاده شده است؛ بهترین گوشی سامسونگ سری a از طراحی زیبا و وزن سبک گرفته تا سختافزار قدرتمند، همگی در این نیروگاه کوچک به کار رفتهاند. همچنین سختافزار آن جدیدتر و قدرتمندتر شده و گزینههای ذخیرهسازی آن بیشتر شده و قیمت کمتری در مدل پایه دارد؛ همین مدل پایه لپتاپی ایدهآل برای طراحان گرافیکی است که تازه کار خود را آغاز کردهاند. این مطلب را هم بخوانید: لپ تاپ چی بخرم؟ دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰، نسخه بهروز شده پرچمدار ۱۵ اینچی شرکت دل است و تقریبا تمام چیزی که از یک لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیک میخواهید به شما خواهد داد. باریکترین و سبکترین مکبوک با نسخه جدیدی دوباره بازگشته است و بسیاری معایب نسل گذشته خود را برطرف کرده است؛ مثلا صفحهکلید نامناسب آن با مدل کاملا بهروز شدهای جایگزین شده است. البته مواردی هم وجود دارد که میتوانست بهتر باشد، مانند نمایشگر کمنور و عمر باتری متوسط؛ اما با تمام این موارد مکبوک ایر ۲۰۲۰ هنوز هم بهترین نسخه این سری است.

مجله تکنولوژی بهترین برند موس

در گذشته، «مدیریت سوابق» گاهی اوقات برای اشاره به مدیریت رکوردها که دیگر در استفاده روزمره نبودند، (اما همچنان مورد نیاز بود که نگهداری شود) - سوابق در جریان یا غیرفعال، اغلب در زیرزمین یا خارج از محل نگهداری میشود. همانطور که سازمان را اداره میکند، پروندهها همچنان توسط سازمان ایجاد و ضبط میشوند. فرمت و رسانهها از پروندهها بهطور کلی برای اهداف مدیریت اسناد از لحاظ داشتن شناسایی و مدیریت سوابق صرف نظر از فرم آنها اهمیت دارد. استفاده مدرن تر از این به کل چرخه عمر رکوردها مربوط میشود. در مرحلهٔ ایجاد، رشد رکوردها توسط سیستمهای الکترونیکی مدرن بیان میشود. چرخه عمر پرونده شامل فازهای گسستهای است که طول عمر یک رکورد از زمان ایجاد آن تا نهایی شدن آن را پوشش میدهد. نمونههایی از مراحل ثبت شامل کسانی هستند که برای ایجاد یک رکورد، اصلاح یک رکورد، حرکت یک رکورد از طریق دولتهای مختلف در حین وجود و از بین بردن یک رکورد.

سامانه خورشیدی از سیارات داخلی، کمربند سیارکها و سیارات خارجی تشکیل شدهاست. فراتر از نپتون، کمربند کویپر قرار دارد و در نهایت ابر اورت قرار گرفته که ممکن است تا یک سال نوری امتداد داشته باشد. سیارات خارجی غولهای گازی هستند و عبارتند از: مشتری، زحل، اورانوس و نپتون. بر اثر وجود جاذبه گرانشی، تصادم یا برخورد مواد و پدیدهٔ برافزایش، تودههایی از ماده در این قرص شکل گرفتند که با گذر زمان به پیش سیارهها تبدیل شدند. سیارات داخلی زمینمانند هستند و عبارتند از: تیر، زهره، زمین و مریخ. سپس فشار تشعشعات بادهای خورشیدی بیشتر مواد باقیمانده را عقب راند و تنها سیاراتی که از جرم و در نتیجه گرانش کافی برخوردار بودند توانستند جو خود را که به صورت گازی بود در اطراف خود نگه دارند. سیارات طی دورهای زمانی که در آن بمبارانهای شدیدی صورت میگرفت، (و از شواهد آن دهانههای برخوردی فراوانی است که در سطح کرهٔ ماه وجود دارند) مواد موجود در اطراف خود را جذب یا آنها را دور ساختند. سیارات ۴٫۶ میلیارد سال پیش، بهترین استودیوهای رندرینگ جهان در قرص پیش-سیارهای که خورشید اولیه را احاطه کرده بود، تشکیل شدند.

در این گرایش دانشجویان شناخت مواد پلیمری، رفتار فیزیکی- شیمیایی آنها در تولید الیاف و بررسی خصوصیات الیاف برای تبدیل محصولات مختلف نساجی و منسوجات صنعتی را فرا میگیرند. در این گرایش دانشجویان فناوری تولید منسوجات به منظور کاربردهای صنعتی را فرا میگیرند. بطور کلی هدف از تأسیس دورههای کارشناسی ارشد، ارتقاء سطح علمی و افزایش توان پژوهشی و تحقیقات مهندسی و همکاری گستردهتر با مراکز صنعتی، پژوهشی و آموزشی برای رفع نیازهای کشور میباشد. این دانشکده هر ساله از طریق آزمون سراسری در چهار گرایش تکنولوژی نساجی، شیمی نساجیوعلوم الیاف، مدیریت نساجی و نیز گرایش ساختارهای نانولیفی اقدام به پذیرش دانشجو مینماید. مهندسی پوشاک گرایشی است که طی آن دانشجویان برای پذیرفتن انواع مسئولیتهای مرتبط با واحدهای صنعتی تولید پوشاک آماده میشوند. در این گرایش دانشجویان با استفاده از علوم پایه مهندسی توان بکارگیری از ماشین آلات تولید محصولات صنعت نساجی (شامل تولید نخ و پارچه) را فرا میگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۵۶
بختیار مرادی

به روز ترین مجله تجهیزات دندانپزشکی کشور

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۳ ب.ظ

مجله آموزشی تجهیزات دندانپزشکی خانگی

بهطور معمول این دانشگاه در هر سال در مقطع دکتری تخصصی ده هزار، دکتری حرفه ای سه هزار، کارشناسی ارشد شصت هزار، کارشناسی دویست هزار، کاردانی پنجاه هزار دانشجو و در مجموع حدود سیصد و بیست هزار دانشجو پذیرش میکند. در حال حاضر (مهرماه ۱۳۹۳)، ۱۲ هزار نفر استادیار در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت هستند. دانشگاه آزاد دارای بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه، ۲۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی و ۱۱٬۰۰۰ آزمایشگاه و کارگاه (ساها) و بیش از ۵۰۰ واحد و مرکز آموزشی است. تا انتهای تیر ماه ۱۳۹۸ حدود ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تن از این دانشگاه دانشآموخته، حدود ۱٬۱۰۰٬۰۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل، حدود ۲۵٬۰۰۰ عضو هیئت علمی تمام وقت و حدود ۴۵٬۰۰۰ استاد مدعو و ۳۵٬۰۰۰ کارمند در آن مشغول کار هستند. دانشگاه همچنین دارای ۷۰۰ مدرسه با حدود ۱۰۰٬۰۰۰ دانش آموز است در حال حاضر ۱۰ مجتمع بیمارستانی این دانشگاه در حال فعالیت هستند و ۱۰ مجتمع بیمارستانی دیگر نیز به زودی به این مجموعه اضافه خواهند شد. این افراد در ۵۰۵ واحد و مرکز دانشگاهی و در فضایی حدود ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی و رفاهی مشغول به تحصیل یا کار هستند.

برخی از این امامزادگان -همچون علی بن حمزه- در دورهٔ آل بویه شناسایی شدند؛ ولی برای بعضی دیگر - مانند شاهچراغ - حدود چهارصد سال زمان لازم بود تا توسط حکمرانان سَلغُری شیراز شناسایی شوند.مجله آموزشی تجهیزات دندانپزشکی ایران و در جریان حوادث بعد از انقلاب ایران تخریب شد. شناسایی بیشتر این مزارها بیش از آنکه براساس شواهد و اسناد تاریخی باشد، بر مبنای احادیث و روایات اسلامی بودهاست. سرانه فضای سبز در شیراز در سال ۱۳۸۷ برابر با ۱۲٫۷ متر مربع به ازای هر تن است. در این پارک مسیر مناسبسازی شدهای برای پیمایش کوه وجود دارد. پارک کوهستانی دراک یکی از بزرگترین بوستانهای ایران است که در شهر شیراز و در دامنه کوه دراک در شمال غرب این شهر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی شیراز بزرگترین مرکز نمایشگاهی در جنوب ایران است. نمایشگاه بینالمللی شیراز هماکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع بهصورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت و فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع است. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۷۶۰٬۰۰۰ متر مربع در شمال غرب شیراز در شهرک گلستان تأسیس گردیدهاست. فاز اول این بوستان در تابستان ۱۳۹۶ گشایش یافت.

مجله آموزشی تجهیزات دندانپزشکی اصفهان

گلاس Bioactive (بیوگلاس) سیلیکاتی است که از نظر بیولوژیکی فعال است. این ماده در ترکیب با پلی متیل متاکریلات برای تشکیل سمان بایواکتیو استخوان و یا با ایمپلنتهای فلزی به عنوان پوشش برای تشکیل یک لایه فسفات کلسیم استفاده شده است. Cortoss محصولی باپایه رزینی تزریقی است که برای نواحی تحت لود(فشار) کاربرد دارد. همچنین پیوند شیمیایی ایمپلنتها به استخوان اطراف را تسهیل میکند. دارای مدولوس بالا و ماهیت شکنندهای دارد. این گروه را می توان به ٢ گروه پلیمرهای طبیعی و پلیمرهای مصنوعی تقسیم کرد. Healos یک محصول طبیعی با پایه پلیمری است ، یک ترکیب پلیمر و سرامیک متشکل از الیاف کلاژن پوشیده شده با هیدروکسی آپاتیت بوده و برای اتصالات نخاعی مفید واقع شده است. طبقه بندی دیگر بر اساس انواع تجزیه پذیر و غیر قابل تجزیه استوار است. پلیمرهای مصنوعی تجزیه پذیر ، مانند پلیمرهای طبیعی که توسط بدن ریزورب می شوند. فایده این امر این است که ، بدن قادر است خود را به طور کامل و بدون باقی ماندن اجسام خارجی بهبود بخشد.

مجله آموزشی تجهیزات دندانپزشکی تبریز

وبالاتر از دانشگاه تهران وصنعتی شریف قرارگرفت. دانشگاه آزاد اسلامی در رتبهبندی موضوعی (کشاورزی وجنگلداری) رتبه۲۵۱-۳۰۰ را در جهان کسب کردهاست. در دانشگاه آزاد اسلامی چندین نوع ادغام مطرح شدهاست که برخی اجرایی شده و برخی هنوز در حد ایده میباشد. تعداد واحدهای دانشگاه از ۴۷۲ واحد در مهر ۹۲ بود به ۳۹۷ واحد رسیدهاست. در این طرح ۷۵ واحد ادغام شده و تغییر کاربری دادند یا منحل شدند. در طرح تجمیع دو تعداد معاونتهای سازمان مرکزی از ۱۵ معاونت به هفت یا هشت معاونت میرسد. بهترین رنگ ارتودنسی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰بار در رتبهبندی موضوعی جزو دانشگاههای برتر ایران قرار گرفت. خلاصهای از وضعیت ادغامها به این صورت است که ابتدا طرح تجمیع یک اجرا شدهاست. دانشگاه آزاداسلامی باکل امتیاز۴۷٫۷ دومین دانشگاه ایران، ودرجهان با رتبه۴۶۰ قرارگرفتهاست. براساس رتبهبندی ۲۰۱۸ مؤسسه سایماگو که براساس اطلاعات سایت علمی اسکوپوس رتبه بندی صورت گرفتهاست، رتبهٔ علمی واحد علوم وتحقیقات تهران در ایران ۱۱ ودرجهان۵۴۸ است.

مجله آموزش تجهیزات دندانپزشکی رشت

قابلیت ذخیره سازی 10 برنامه براساس سرعت ایرموتور ، تورک ،شدت جریان ایریگیشن و… تنوع خیلی زیادی در مارکت جهانی برای موتور های جراحی وجود دارد. 2. سطوح کریتیکال ایمپلنت قابلیت اتوکلاو یا استریل شدن را دارد ؟ 4. دستگاه مورد نظر موفق به دریافت استاندارد کدام کشور ها بوده است؟ همانطور که پیش تر مشاهده کردید در عین تفاوت، تشابهات بسیاری دارند. در اینسرشن ایمپلنتها ، بر اساس انواع سیستمهای ایمپلنتی، طراحی فیکسچر، محل قرار گیری و… 3. در کشور محل زندگی ما پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش محصول به چه شکل است؟ باید دستور العملهای کارخانه مد نظر قرار گیرد. از این نظر موتورهای ایمپلنت موجود قابلیت تنظیم را برای ما فراهم نمودهاند. معیار انتخاب برای افراد مختلف متفاوت است اما توجه به اصول اولیه الزامی است. 1. آیا دستگاه مورد نظر برطرف کننده توقعات جراح است ؟ دور موتور قابل تنظیم 100 تا 40000 دور بر دقیقه.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،دانشگاه پیام نور اعلام کرد؛ دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا فردا ( سه شنبه، ۱۶ مهر) برای درخواست مهمانی و مهمان دائم فرصت دارند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: رویکرد جدید مجموعه سپاه به سمتوسوی بسیج سازندگی، پایگاههای علمی، راهاندازی مراکز علمی پژوهشی و بحث دانشبنیان است. به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از نتایج سطح بندی سال 1398 مراکز آموزش علمی کاربردی خبر داد. وی عنوان کرد: در فرآیند این سطح بندی، مراکز آموزش علمی­ کاربردی مطابق مدلی مشتمل بر 8 عامل، 55 ملاک و 179 نشانگر ارزیابی و براساس امتیاز کسب شده، تعیین سطح شدند. افزود: در سال ۹۷، ۲ مرکز این دانشگاه در سطح ۲ و هفت مرکز در سطح سه قرار داشتند که خوشبختانه بسیاری از واحدهای ما به سطح بالاتر ارتقاء یافتند. دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا فردا ۱۶ مهر برای درخواست مهمانی و مهمان دائم فرصت دارند. وی خاطر نشان کرد: امتیازات برای هر واحد دانشگاهی براساس نمره سطح در نظر گرفته می شود که امیدواریم در سال آینده مراکز این دانشگاه به سطح یک ارتقاء یابند. دکتر محسن محمدزاده افزود: بنا بر نتایج حاصله 230 مرکز در سطح 2 (پیوست)، 248 مرکز در سطح 3 و 40 مرکز در سطح 4 قرار گرفتند. معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با مشارکت مراکز آموزش علمی­ کاربردی و واحدهای استانی دانشگاه، سطحبندی سال 1398 مراکز آموزشی، توسط معاونت نظارت و سنجش انجام شد. یک واحد متخلف ساخت پروتزهای دندانی در قزوین به دلیل انجام امور غیرمجاز پزشکی به مراجع قضایی معرفی شد. محمدصالح احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سطح بندی مراکز علمی کاربردی در چهار سطح و براساس میزان و کیفیت فعالیتهای فرهنگی، آموزشی، علمی و فناوری انجام می شود.

مجله آموزشی تجهیزات دندانپزشکی کودکان

تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش (مدرسه هایکازیان - تاماریان) به پایان رسانید. در سال ۱۲۸۹ خورشیدی (۱۹۱۰ میلادی) به بروکسل عزیمت کرد و پس از دو سال فراگیری پیگیر موسیقی به تبریز بازگشت و تدریس موسیقی در مدارس ارمنیان را از سر گرفت. وی در سال ۱۲۸۶ خورشیدی (۱۹۰۷ میلادی) به تفلیس رفت و نزد واسیلوف، ویولنیست مشهور روسی به تکمیل آموزش ساز تخصصی خود پرداخت. از جمله سرودهای فارسی وی میتوان از: ایران، خیز، دلپسند، جلوه گل، سرود توانائی و سرود کارناوال را نام برد. لوون گریگوریان تنظیمکننده سرودهای بسیاری به زبانهای فارسی و ارمنی است. لوون گریگوریان در سال ۱۲۹۶ خورشیدی (۱۹۱۷ میلادی) در مدرسه مرکزی خلیفهگری ارامنه تبریز یک گروه کر چهارصدایی تشکیل داد و همچنین گروه موسیقی مجلسی را تأسیس کرد که مدت ۳۰ سال رهبری آن را به عهده داشت. پس از اتمام تحصیلات در سال ۱۲۸۳ خورشیدی (۱۹۰۴ میلادی) در شهرهای رشت و تبریز اقدام به تدریس موسیقی و تشکیل گروه سرایندگان از دانش آموزان و اجرای کنسرتهای مختلف کرد.

بعدها با تصمیم شورای خلیفهگری این کتابها که حدود ۴ هزار جلد کتاب بود تحت سرپرستی (انجمن کلوب ارمنیان) درآمد. پس از انقلاب کتابخانه شورای خلیفه گری مجدداً» بازسازی و بازگشایی گردید. هدف عمده از تأسیس این انجمن فراهم کردن امکانات تحصیلی در مدارس ارمنیان چهارمحال بود. در تابستان سال ۱۳۲۳ خورشیدی با تلاش ۱۲۱ تن از اعضای مؤسس باشگاه ورزشی آرارات در تهران تأسیس شد. وسایل دندانپزشکی و کاربرد آنها در دهه ۱۹۷۰ میلادی این کتابخانه تعداد ۱۲ هزار جلد کتاب داشت که اکثراً «ارمنی بوده به زبانهای فارسی، انگلیسی، فرانسه و روسی نیز جلدهایی در آن وجود دارند. مرکز انجمن که از بدو تأسیس در آبادان بود از ۱۹۶۳م به تهران منتقل شد. انجمن در شهرهای مختلف ایرانی شعباتی تأسیس کرد. در روز ۱۲ اکتبر ۱۹۳۰ شش تن از جوانان ارمنی چهارمحال انجمن و دوستداران فرهنگ ارمنیان چهارمحال را به نام آرور بنیاد نهادند. در اول ژانویه ۱۹۱۸ جمعی از ارمنیان تهران، انجمن مذکور را بنیاد نهادند. این انجمن برای برگزاری جشنهای ملی و مذهبی و اجرای برنامههای فرهنگی، هنری و ادبی برای ارمنیان میباشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۵۳
بختیار مرادی