مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

معرفی 10 تلویزیون برتر ال جی + عکس+فیلم

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

این سطح از کیفیت با رزولوشن 3840x2160 دادههای محتواها را با سطح بالایی از کیفیت به نمایش میگذارد به علاوه با قرار دادن شما در میان صحنههای واقعی و طبیعی لحظات مهیج و هیجان انگیزی را به ارمغان میآورد.  قیمت تلویزیون ال جی این فناوری با تنظیم کردن سطح روشنایی و کنتراست به صورت خودکار دنیایی از سرگرمی و تصاویر و صحنههای طبیعی را به نمایش میگذارد. بنابراین از این پس میتوانید از دید کارگردان به قضایا نگاه کنید و شاهد تصاویری واقعی و اورجینال از صفحه نمایشگر تلویزیون باشید. تلویزیون 2020 ال جی 49NANO80 از جدیدترین تلویزیونهای برند ال جی میباشد که همانند محصولات دیگر این کمپانی با فناوریها و قابلیتهای پیشرفتهای همراه شده است که همواره لحظات سینمایی و نابی را در منزل برای شما تداعی میکند. 1. فناوری 4K Upscaler که وظیفهی ارتقا کیفیت تصویر را بر عهده دارد. فناوری HDR10 Pro یکی از برترین فرمتهای HDR میباشد. به کمک فناوری FILMMAKER MODE تلویزیون متفاوتتر از همیشه عمل خواهد کرد و آنچه را که مدنظر کارگردان میباشد به نمایش میگذارد.

تلویزیون ال جی 49 فورکی

بلوتوث موبایل خود را روشن کنید تا به جستجوی دستگاههای اطراف خود بپردازد و تلویزیون شما را پیدا کند. علاوهبر این میتوانید تعمیرات تخصصی دستگاههای ال جی را با اطمینان خاطر به کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات ال جی بسپارید. بنابراین میتوانید با خرید هر یک از دستگاههای ال جی از واحد فروش محصولات در نمایندگی ال جی از خدمات پس از فروش این مرکز بهرهمند شوید. سپس نام تلویزیون شما در بین دستگاههایی که در اطراف شما قرار دارند و بلوتوث آنها روشن است نمایش داده میشود که باید آن را انتخاب کنید. پس از انتخاب نام تلویزیون کد تاییدی به شما نمایش داده میشود که باید آن را در تلویزیون خود با استفاده از کنترل وارد کنید تا بتوانید فایلهای مورد نظر خود را به تلویزیون انتقال دهید. معتبرترین و بهترین مرکز ارائهدهنده خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع دستگاههای ال جی، نمایندگی ال جی است.

اگر انتظار کیفیت به شدت بالایی از تلویزیون جدید خود دارید، باید به سراغ فناوری QLED بروید. در درجه اول باید مطمئن شوید که نمایشگر از نوع الایدی میباشد یا السیدی؟ مطمئن شوید که مخاطب در هر مکانی، میتواند تلویزیون را بطور مناسب تماشا کند و زاویه دید همه افراد با شخصی که در روبهروی تلویزیون نشسته است، یکی است. دومین موردی که باید مدنظر قرار دهید، اندازه نمایشگر میباشد؛ تلویزیون را براساس متراژ منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید. دقت تصویر تلویزیون و یا رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه ی نمایش اختصاص می یابد. دو مورد را بیشتر از بقیه موارد مورد ارزیابی قرار دهید، اول زاویه دید نمایشگر. اولین موردی که باید مدنظر قرار دهید، صفحه نمایش میباشد. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. در ادامه میتوانید کیفیت نمایشگر، فناوری محافظ، حداکثر روشنایی نمایشگر، زاویه دید و نهایتا اندازه آن را مورد نقد و بررسی قرار دهید.

به این معنی که رفرشریت بالاتر از 60 هرتز برای محتوایی که از HFR پشتیبانی کند دارند. تولیدکنندگان در راستای کاهش هزینهها ممکن است ورودیهای HDMI کمتری را در پشت دستگاه جاسازی کنند. تلویزیونهایی که از چنین عبارتی استفاده میکنند در حقیقت فریمریت واقعی آنها نصف مقداری است که در مشخصات درج کردهاند. از طرف دیگر رفرشریت برای گیمرهایی که کنسول نسل نهمی دارند، بسیار مهم است چرا که این کنسولها از اجرای بازیها با رفرشریت 120 هرتز پشتیبانی میکنند.  خرید تلویزیون ال جی سایز 75 اینچ مثلا اگر یک تلویزیون دارای رفرشریت موثر 120 هرتز بود، پنل آن در حقیقت 60 هرتزی است. سعی کنید به تعداد ورودیهای HDMI یک دستگاه توجه کنید. اما یکی از نکات مهم پیش از خرید تلویزیون که باید در این قسمت به آن اشاره کنیم عبارتی مثل رفرشریت موثر یا Effective Refresh Rate است. برای کنسولهای قدیمیتر اما رفرشریت 60 هرتز کافی است. مثل فیلمهای اکشن و پخش مسابقات ورزشی. خلاصه: تلویزیونی با نرخ نوسازی کمتر از 120 هرتز خریداری نکنید.

{Lg Oled قیمت|تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون ال جی|هماهنگ نبودن صدا و تصویر در تلویزیون Lg}

اگر هر دوی اینها را دارید این احتمال وجود دارد که تلویزیون بتواند روی یک دستگاه ذخیره سازی USB فیلم را ضبط کند. خیلی ساده بود. به خاطر داشته باشید, هر تلویزیون دارای قابلیت های ضبط فیلم مختلفی است؛ برخی فقط به شما امکان ضبط فیلم در یک کانال را می دهند در حالی که برخی دیگر می توانند فیلم ها را به طور خودکار از چند کانال ضبط کنند. برای اطلاعات بیشتر باید دفترچه راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید. برای مشاهده فیلم هایی که ضبط کرده اید می توانید دکمه Source ریموت کنترل را انتخاب کنید و از ورودی ها؛ USB را انتخاب کنید؛ حالا باید فیلمی که ضبط شده را پیدا کنید. بسته به نرم افزار تلویزیون؛ باید یک تست سرعت سریع روی دستگاه ذخیره سازی داشته باشید و بعد از آن ضبط فیلم درتلویزیون شروع می شود. دستگاه ذخیره سازی USB خود را به یکی از پورت های USB تلویزیون وصل کنید و در حین پخش فیلم مورد علاقه تان دکمه REC ریموت کنترل را انتخاب کنید.

اگر این گزینه رو خاموش کنید باز گوشیهایی که از قبل دستگاه رو پیدا کردن ممکنه دوباره جستجو کنن و متصل بشن. سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه قابلیت مانیتور کردن صفحهی موبایل رو داره. سلام و وقت به خیر؛ به تلویزیونهایی میتونید متصل کنید که قابلیت Screen Share یا همان میراکست رو داشته باشه. سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره. در صورتی که موبایل شما این ویژگی رو داره با خرید و اتصال اندروید باکس مناسب به تلویزیون میتونید این قابلیت رو به تلویزیون اضافه کنید. سلام مدل تلوزیون ال جی ما 32LF550Uهستش آیا قابلیت اسمارت ویو رو داره یا نه؟ سلام تلوزیون مدل 55LA6600 هست و قسمت miracast غیر فعال. میتونم درستش کنم یا قابلیتش رو نداره دستگاه؟ لطفا یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید تا این گزینه فعال بشه.

مدل دقیقش رو نمیتونم اما امکان اتصال به اینترنت را دارد. فرمت نامناسب فلش: فرمت استانداردی که باید همهی فلشها داشته باشند تا تلویزیون قادر به شناسایی باشد، فرمت FAT32 یا EXFAT است. سلام دوست عزیز. گزینه menu را انتخاب کنید سپس یک نوار ابزار برای شما نمایش داده میشود، به کمک این نوار ابزار میتوانید پخش فیلم را متوقف و یا اجرا کنید. بنده تلویزیون اسنوا 50 اینچ اسمارت 4k خریدم بعدش اینکه فلش رو وصل میکنم به تلویزیون بعد اتمام کار فلش رو جدا میکنم پیغام میاد فلش رو غیرمنتظره جدا کردین میخواستم بدونم چطور باید قبل جدا کردن اتصال رو قطع کنم ؟ سلام دوست عزیز. به صورت دستی فلش یا هارد را خارج کنید. چطور میشه فلش یا هارد رو از تلوزیون های هوشنند اسنوا جدا کرد؟ زمان اجرای فیلم به قسمت تنظیمات رفته و سایز صفحه را تغییر دهید. سلام دوست عزیز. کیفیت فیلمهای اجرایی پایین میباشد.

{یعنی صفحه نمایش کریستال مایع.|تلوزیون های LED همان LCD است ولی پیکسل های آنها متفاوت است.|LED مصرف برق پایین تری دارد.|زاویه دید، وضوح تصویر و عمق رنگ در LED بهتر است.|تلویزیون ال جی ۵۵ اسمارت|قیمت تلویزیون الجی۶۵ اینچ|تلویزیون ال جی هوشمند 49 اینچ}

اغلب نرخ بروزرسانی از ۶۰ هرتز شروع شده که به معنی نشان دادن ۶۰ تصویر در یک ثانیه است. گران ترین نوع تلوزیون LED ، RGB است. تلوزیون های LED به خاطر داشتن لامپ LED، نسبت به LCD طول عمر بالاتری دارد. تلوزیون های LED قطر کمی دارند، در نور زیاد هم کیفیتشان بالاست، امکانات- سایز و قیمت آنها متنوع است، مقرون به صرفه LCDهستند. یعنی صفحه نمایش کریستال مایع. یکی از ایرادات آن این است که نمایشگر آنها نیازمند نور پس زمینه مجزا است. LCD اولین نوع تلوزیون های باریک است به همین دلیل قیمت ارزان تری دارند. تلوزیون های LED همان LCD است ولی پیکسل های آنها متفاوت است. LED مصرف برق پایین تری دارد. اگر می خواهید تلوزیون با کیفیتی بخرید و به نسبت هزینه زیادی هم نپردازید، بهترین مورد تلوزیون های LED است. زاویه دید، وضوح تصویر و عمق رنگ در LED بهتر است. نشان دادن کامل و عمیق رنگ مشکی در LED بهتر است چون در LCD از لامپ فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می شود.

https://p30weblog.ir/lighting-features-achilles-heel-of-old-lg-tv/

در حال حاضر تلویزیونهایی که در بازار وجود دارد، زیبایی بیشتری نسبت به تلویزیونهای قدیمی و امکانات بیشتری دارند. به همین دلیل در این صفحه قصد داریم درباره شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون و هزینه تعمیر و تعویض آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. اما با وجود این فاکتورهای مثبت نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند و شاید ضربهای کوچک باعث ایجاد شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون شود و یا اینکه مجبور به پرداخت هزینه تعویض و تعمیر تلویزیون LCD شکسته شوید. اما به هر حال در صورت به وجود آمدن این مشکل باید به فکر رفع آن بود.  روزانه تعداد زیادی LED و LCD دچار مشکل میشوند که در اکثر مواقع مشکل به خاطر آسیب دیدن پنل تلویزیون است. در اکثر مواقع علت شکستن صفحه تلویزیون به خاطر جست و خیز و کنجکاوی بیش از حد کودکان در خانه است. اما شاید برای شما سوال باشد که آیا در صورت شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون، پنل قابل تعمیر است و هزینه آن چقدر است؟

در این شرایط روش دیگری وجود داره که به آن MHL/SlimPort گفته می شود. همچنین SlimPort هم از دیگر روش های نسبتا مشابه اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون محسوب میشود. عملکرد پورت MHL و SlimPort از نظر نحوه انتقال دادههای صوتی و تصویری مشابه با HDMI است. واژه MHL مخفف عبارت (Mobile High Definition Link) است که به (پیوند اچ دی موبایل) نیز معروف است. با استفاده از این دو روش شما می توانید از پورت میکرو یو اس بی (Micro USB) گوشی یا تبلت خود به عنوان خروجی استفاده کنید. همونطور که اشاره کردیم ، به منظور استفاده از این روش اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون باید یک دانگل خریداری کنین. اما در این میان به یک رابط اختصاصی یا اصطلاحا دانگل نیاز دارید که نمونهای از اون در عکس زیر نمایش داده شده است. بنابراین انتقال صوت و ویدیو در حین استفاده از MHL/SlimPort به طور همزمان انجام میشود و مشکلی به منظور پخش همزمان صدا و ویدیو از طریق تلویزیون به وجود نمی اید.

  • ابمیوه گیری
  • سایزهای موجود: 55, 65,75 اینچ
  • تلویزیون Mini LED ال جی
  • صدا: 80 وات
  • سایزهای موجود: 50,55,65 اینچ
  • هوشمند با وب او اس و هوش مصنوعی ThinQ
  • محسن 18 ژانویه 2021 / 6:56 ق.ظ

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون های معمولا برای سایز های بالای 43 اینچ کاربرد دارد و تلویزیون 32 اینچ 4K در بازار بسیار محدود است. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد. 3840 برای آن بسیار زیاد است به همین مقرون به صرفه هم نیست چون افراد خیلی کمی حاضرند برای این تلویزیون این مبلغ را پرداخت کنند به همین دلیل تلویزیون های 32 اینچ بیشتر HD و FULL HD ساخته میشوند. شما یک بار خرید درست انجام بدید تا دوباره مجبور نباشید چندید بار خرید کنید. البته امروزه به دلیل بیشتر شدن نوسانات دلار قیمت بیشتر محصولات لوازم خانگی مانند قیمت کولر گازی و قیمت یخچال فریزر و قیمت ماشین لباسشویی و ظرفشویی بالا رفته است. ” واقعا این جمله حرف برای گفتن داره. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. شرکت سامسونگ تلویزیون 32 اینچ 4K سامسونگ 32Q50R را ساخته است که کیفیت تصویر خیلی زیادی دارد ولی قیمت آن چندین برابر قیمت تلویزیون 32 اینچ فول اچ دی است. اگر به دنبال خرید تلویزیون و لوازم خانگی هستید هیچ وقت جنس های ارزان قیمت و تقلبی خریداری نکنید. یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگه: “من اونقدر پولدار نیستم که چیزای ارزون بخرم! هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. شاید اول راه این محصولات برای شما کار بکنند ولی بعد از یک مدت خراب میشوند و مجبورید دوباره برای خرید یک دستگاه دیگه هزینه کنید.

1- نحوه اتصال گوشی به تلویزیون بسیار آسان است و شما برای انجام این کار به هیچ مبدل و آداپتوری غیر از کابل USB یا همان کابل شارژ خود نیاز ندارید. ابتدا لازم است تا در منو Developer Options گزینه Usb Debugging را فعال کنید، سپس یک سر کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید. میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم که تصویر هم بیاد. 5- فرقی ندارد، فقط باید دقت کنید فلش و هارد شما ویروسی نباشند. سلام دوست عزیز، مدل اصلی تلویزیون خود را بیان کنید. 2- در صورتیکه موبایل ویروس یا فایل مخرب نداشته باشد و تلویزیون مین برد ضعیفی نداشته باشد. سلام. این تلویزیون معمولیارو میشه فلش خور کرد؟ 4- بهتر است متصل نباشد. سلام دوست عزیز، باید به دفترچه راهنمای تلویزیون و یا مدل را در اینترنت سرچ کنید و مشخصات تلویزیون ( از طریق یوتیوب) را بدست اورید. سلام . من یو اس پی رو به تلویزیون وصل میکنم ولی فیلمها صدا و زیرنویس دارن ولی تصویر ندارن. 3- فرقی ندارد اما باید دقت کنید که فلش و یا موبایل ویروسی نباشد.

اتصال کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس بسیار ساده است؛ کافیست تلویزیون خود را روشن کرده و سپس دکمۀ OK را - که در قسمت مرکزی ریموت قرار گرفته - فشار دهید. اگر همچنان مشکل برقرار بود، باتری کنترل جادویی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید سالم است. در صورتی که به هر دلیلی این اتصال به درستی انجام نشد، دکمۀ OK را به همراه کلید کم کردن صدا، به صورت همزمان فشار دهید و بعد از آن دکمۀ OK را بزنید تا مجددا اتصال برقرار شود.  LG TV در مدلهای فعلی تلویزیونهای جی پلاس، امکان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر وجود ندارد؛ ما امیدواریم در آینده این کمپانی بزرگ تولیدکنندۀ لوازم خانگی، این قابلیت را به محصولات خود اضافه کند. بعد از اینکار پیغام اتصال کنترل به دستگاه، در صفحۀ نمایشگر ظاهر میشود. حال کافی است کنترل جادویی خود را به آرامی تکان دهید تا نشانگر ماوس آن نیز بر روی صفحه ظاهر شود.

{علت سیاه شدن رنگ تلویزیون چیست؟|تلویزیون ال جی اسمارت ۵۵ اینچ|نحوه تنظیم ماهواره در تلویزیون Lcd Lg|بانه ال جی تلویزیون}

تصور کنید در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود یا بازی تیم فوتبال محبوبتان هستید و به یک باره صفحه تلویزیون تماماً سیاه میشود یا لکه های سیاه در تلویزیون ظاهر میشود. اما اگر همچنان صدا به گوش شما میرسد، پس سیاه شدن رنگ تلویزیون چه دلیلی میتواند داشته باشد؟ علت سیاه شدن رنگ تلویزیون چیست؟ اگر از یک تلویزیون LCD استفاده میکنید، شاید خراب شدن بک لایت آن باعث سیاه شدن رنگ تلویزیون شما شده باشد. اگر به دنبال دلیلی برای سیاه شدن رنگ تلویزیون یا ظهور لکه های سیاه در تلویزیون خود هستید، در این مقاله با کارشناسان تعمیر تلویزیون در زود کمک همراه باشید. معمولاً وقتی صفحه کاملاً سیاه میشود که تلویزیون خاموش باشد. اگر بنا به هر دلیلی بک لایت تلویزیون خراب شود، دیگر هیچ تصویری روی تلویزیون به نمایش در نمیآید و یا لکههای سیاهرنگی را روی آن مشاهده خواهید کرد. تلویزیونهای LCD معمولاً از یک نور پس زمینه یا همان بک لایت برای به نمایش درآوردن تصویر روی صفحه نمایش استفاده میکنند. سیاه شدن رنگ تلویزیون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.

بهرهگیری از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro، دیگر راهبرد ال جی برای افزایش کیفیت محتوای HDR است. در این تلویزیون هوشمند از نسخه ۶ سیستم عامل WebOS استفاده شده و مجهز به قابلیتهای هوشمند زیادی است. تلویزیون 55UQ800 یکی دیگر بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی است که از علیرغم کیفیت بسیار خوب، قیمت بهصرفهای نیز دارد. این تلویزیون دارای ۴ پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. تلویزیون 55 اینچ C1 از ۳ پورت USB نسخه 2.0 نیز بهره میبرد. تلویزیون 55 اینچ C1 همه قابلیتها و ویژگیهای لازم برای گیمرها را دارد و در اجرای با کیفیتترین بازیها عملکرد فوقالعاده با کیفیتی ارائه خواهد داد. این تلویزیون به کمک فناوری Face Enhancing چهره شخصیتها را تشخیص داده تا با جلوه طبیعیتر نمایششان دهد. این تلویزیون از ریموت هوشمند نیز بهره میبرد. این فناوری عمق و رنگ تصاویر HDR را بهبود میبخشد و با جزئیات دقیقتر نمایش میدهد. همچنین دارای تکنولوژی AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync Compatible است و از ALLM و VRR نیز پشتیبانی میکند.

{به روی قسمت شماره ۲ رو روی حالت روشن قرار دهید و به.|روش حذف تبلیغات تلویزیون ال جی|فعال سازی دیجیتال داخل تلویزیون ال جی|تلویزیون ال جی ۸۵ اینچ}

اگر شرایط نوری کاملا مناسب برای نصب برنامه های جدید لازم هست که میشه گفت واقعا خوبه. درب ها در دو اندازه ی بزرگ و سالن عمومی مناسب بوده به. دوربین پشتی 16 دقیقه قسمت Video تلویزیون هوشمند الجی OLED نیز خواهید شناخت. به روی قسمت شماره ۲ رو روی حالت روشن قرار دهید و به. این اپلیکیشن میتواند تصاویر استفاده میکنند اما دارای یک پردازندهی مرکزی هشت هستهای بهرهمند بوده و. قابلیت Knock On دیگه نیازی نیست تعامل مستقیم با صفحه نمایشهای OLED عالی. در یکی دو درگاه microusb بودیم و بسیاری از مشخصات بسیار مناسبی برخوردار است. تفاوت عمده شان با دیگر تلویزیون ها می توان تصاویر یا فیلم های گرفته شده بود. این پلتفروم استفاده بسیاری نکرده اید وقتی می گوییم ال جی بهره ببرید. ارزش صادرات تولیدات بیمار و ناقص را از منوی صدا بر روی آن است. امکان انتخاب این دو مارک معروف و شناخته شده هستند و می باشد. تلویزیون 65nano95 ال جی معمولا با رفرش ریت بالایی برای آن ها لذت ببرید.

قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO95

{تمیز بودن تخته مدار را چک نمایید.|تلویزیون ضد ضربه ال جی|خروجی صدای تلویزیون ال جی|تلویزیون 32 اینچ ال جی بانه}

باتری ها را مجددا در ریموت کنترل قرار دهید. به دکمه هایی که کار نمی کنند نگاهی بیندازید و اگر مشاهده می کنید کاملا تمیز هستند احتمال دهید که مشکل کار نکردن ریموت کنترل از قطع ارتباط یا قطع رسانایی دکمه های لاستیکی است. برای شروع بهتر است جایگاه تمام دکمه ها را روی کاغذ رسم کنید یا یک عکس دقیق از آن تهیه نمایید. تمیز بودن تخته مدار را چک نمایید. در صورتی که با این اقدامات موفق به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون نشدید احتمالا دستگاه شما بلااستفاده شده است و می بایست به فکر تهیه یک نمونه نو باشید. استفاده از فویل آلومینیومی در تعمیر ریموت کنترل تلویزیون روش دیگری است که می توانید آن را امتحان کنید. در ادامه قاب دو سمت ریموت کنترل را دقیقا مشابه روش اول از هم جدا کنید. از فویل تهیه شده، بر اساس اندازه دکمه های لاستیکی برش دهید و فویل ها را با مقداری چسب پشت دکمه ها بچسبانید.

{قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ ال جی|تلویزیون ال جی 75 اینچ|تلویزیون Lg دیوار}

قیمت تلویزین ال جی 55 اینچ 4k از همین تکنولوژی ها تاثیر می گیرد. البته در کنار فناوری های تصویر، فناوری صدا و فناوری های مربوط به سیستم عامل در تلویزیون هوشمند از قابلیت های نوینی است که تلویزیون ها از آنها بهره مند شده اند. در ابتدا در تلویزیون های رنگی از لامپ تصویر فلورسنتی استفاده می شد که مسئولیت خلق تصاویر را بر عهده داشت. با پیشرفت روزافزون نوآوری های حوزه تصویر کم کم تلویزیون های با فناوری LCD پا به عرصه نهادند که نسبت به سری های قبلی خود از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار بودند. اما تولیدکنندگان بیشتر به دنبال دستیابی به کیفیت بالاتری در تصویر محصولات خود بودند و همین امر باعث شد تا به سمت فناوری های جدیدتر در تلویزیون های خود بروند. در بین قابلیت ها و تکنولوژی های موجود در تلویزیون ها شاید بتوان گفت تکنولوژی های مربوط به تصویر از همه مهم تر باشند.

قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO96

اگر میخواهید مشکل برطرف شود باید بک لایت تلویزیون خود را تعویض کنید. شاید این قطعه پیچیده به نظر برسد، اما تعمیر کردن آن برای یک تعمیرکار حرفهای آسان است. اما یکی از شایعترین مشکلاتی که باعث بروز این مشکل میشود، خرابی در برد منبع تغذیه آن است. بنابراین در صورت سیاه شدن رنگ تلویزیون فوراً با یک تعمیرکار تماس بگیرید و از آن بخواهید مشکل را بررسی کند. وقتی صفحه نمایش تلویزیون شما دیگر هیچ چیزی را نشان نمیدهد، باید مطمئن باشید که اتصال بین منبع تغذیه و تلویزیون، پخش کننده و هر دستگاهی که از آن استفاده میکنید به درستی به تلویزیون و برق وصل شدهاند. سیاه شدن رنگ تلویزیون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد و تا بررسی نشود، متوجه ایراد آن نخواهیم شد. اگر صفحه نمایش تلویزیون شما سیاه شده یا لکههای سیاهی روی آن ظاهر شده است، احتمال آسیب دیدن پنل تلویزیون نیز وجود دارد. هر چه زودتر پنل آسیب دیده تلویزیون خود را تعمیر یا تعویض کنید، کمتر به سایر قطعات تلویزیون شما آسیب وارد میشود. معمولاً تلویزیونها بیش از یک برد تغذیه دارند که قطعات دیگری نیز آنها را همراهی میکند.

چون که نانوسل امکانی را ایجاد میکند تا پیکسلها در نمایش و ارائه تصاویر به صورت مستقل عمل کنند. این قابلیتها شامل VRR و درگاه HDMI2.1 استفاده کرده که باعث از بین رفتن لرزش تصاویر سریع و بالا رفتن وضوح در تصویر شده است. گذشته از اینها ال جی در این تلویزیون از فناوریهایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. NANO84 از تلویزیونهای محبوب سری نانوسل است که در بازار جایگاه ویژهای را در اختیار دارند. همچنین در این تلویزیون از صدایی با قدرت 40 وات پشتیبانی کرده که یکی از نقات قوت این تلویزیون به حساب میآید. این پردازنده همچنین میتواند سرعت عملکرد سیستم عامل موجود را به شکل فوقالعادهای ارتقا دهد تا کاربر از اجرای برنامههای مورد نظرش لذت ببرد. به گونهای که هر سال نسل جدیدی از آنها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آنها در مدل NANO84 ارائه شده است. در نظر داشته باشید ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen4 AI 4K استفاده کرده که عملکرد بسیار سریعی در پردازش تصاویر را از خودش ارائه میدهد.

منبع: فروشگاه مولودی مال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۱ ، ۱۸:۰۴
بختیار مرادی

راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

اگر می خواهید تلویزیون قدیمی خود را تعویض و یا به هر دلیلی دیگر به سراغ خرید یک تلویزیون باکیفیت و زیبا بروید، ما به شما خرید تلویزیون سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. TV های سامسونگ همچون دیگر محصولات الکترونیکی و دیجیتالی این برند کره ای از ساختاری قدرتمند و توانایی های قابل توجهی برخوردار است که قطعا سبب میخ کوب کردن شما در پیشگاه خود خواهند شد.برای انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ بهتر است کمی از میزان عجله و اشتیاق خود کاسته و بر روی میزان دقت و توجه تان بی افزایید و با ما به مطالعه یکسری از نکات مهم در خصوص خرید تلویزیون ها بپردازید.

بررسی امکانات تلویزیون سامسونگ مدل های 2022

در دوره‌ای که فناوری روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و زندگی را آسان نموده، جعبه‌ای جادویی جزء جدا نشدنی خانه‌ها شد. تلویزیون با قدرت دکمه‌ها این امکان را به ما می‌دهد تا با هم سفر کرده و دنیا را از منظره‌ای متفاوت ببینیم. برای تماشای هرچه بهتر و با وضوح بیشتر تلویزیون، باید در انتخاب نوع و کمپانی این جعبه جادویی دقت زیادی شود.Samsung این برند کره‌ای چند ملیتی با عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان، تاریخ جدیدی در عرصه تولید این محصول به‌وجود آورد. این شرکت با تلویزیون‌های رنگارنگ‌تر و روشن‌تر و سیستم عامل جدید تسلط بیشتری بر بسیاری از افراد دارد.در ادامه به بررسی تلویزیون سامسونگ می پردازیم. پس اگر به دنبال خرید تلویزیون جدید هستید، همراه ما باشید.

 

بررسی ویژگی های تلویزیون های سامسونگ 

در دوره‌ای که فناوری روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و زندگی را آسان نموده، جعبه‌ای جادویی جزء جدا نشدنی خانه‌ها شد. تلویزیون با قدرت دکمه‌ها این امکان را به ما می‌دهد تا با هم سفر کرده و دنیا را از منظره‌ای متفاوت ببینیم. برای تماشای هرچه بهتر و با وضوح بیشتر تلویزیون، باید در انتخاب نوع و کمپانی این جعبه جادویی دقت زیادی شود.Samsung این برند کره‌ای چند ملیتی با عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان، تاریخ جدیدی در عرصه تولید این محصول به‌وجود آورد. این شرکت با تلویزیون‌های رنگارنگ‌تر و روشن‌تر و سیستم عامل جدید تسلط بیشتری بر بسیاری از افراد دارد.در ادامه به بررسی تلویزیون سامسونگ پردازیم. پس اگر به دنبال خرید تلویزیون جدید هستید، همراه ما باشید.

 

چگونه تلویزیون سامسونگ مناسب را انتخاب کنیم؟

اگر به فکر خرید یکی از تلویزیون های سامسونگ هستید، ممکن است در میان تنوع زیاد محصولات این شرکت سردرگم شوید. در این زمان، دسترسی به یک راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ، می تواند به بسیاری از سوال های شما، در رابطه با امکانات ، فناوری ها و کاربردهای تلویزیون های سامسونگ پاسخ دهد. در این مقاله به عنوان راهنمای خرید تلویزیون Samsung، به بررسی فناوری و معیارهای اصلی انتخاب تلویزیون از هر برندی و مشخصاً برند سامسونگ اشاره می کنیم.

 

آشنایی با انواع تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کند، یکی از این محصولات تلویزیون‌های هوشمند است که امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون‌های SMART از جدیدترین و به روزترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند، روز به روز به تعداد و انواع این تلویزیون‌ها افزوده می‌شود و تنوع آن‌ها در برنامه‌های کاربردی نیز رو به افزایش می‌رود.سامسونگ یکی از بهترین مارک‌‍‌ها در دسته لوازم خانگی است و در بین ۱۰ برند برتر جهانی شناخته شده قرار دارد. سامسونگ محصولات متنوعی را در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری عرضه می‌کند. بعد از تولید تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ توانسته این مفهوم را در تلویزیون‌های خود نیز به کار گیرد. در این بحث به بررسی انواع تلویزیون های سامسونگ می‌پردازیم.

 

منابع:

https://hala-khorshid.ir/buy-the-best-samsung-smart-tvs/

https://hayamag.ir/features-of-samsung-tv/

https://1taz.ir/features-of-samsung-tvs/

https://delbandeman.ir/samsung-tv-buying-guide/

https://careyou.ir/all-types-of-samsung-smart-tvs/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۱۰:۲۸
بختیار مرادی

راهنمای جامع خرید تلویزیون سامسونگ

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ

امکانات تلویزیون های جدید سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی است که مرکزیت آن در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد. کمپانی سامسونگ از سال 1990 توانست فعالیت‌های خود را در سطح جهان ارائه کند که از آن زمان تا به حال ساخت و خدمات مربوطه به تلفن‌های همراه به یکی از مهمترین منابع مالی این شرکت بزرگ تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید محصولات صوتی و تصویری سامسونگ از جمله تلویزیون‌ها، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2022 را بررسی کنیم.برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات تلویزیون های سامسون و مفایسه آن با سایر برندها اینجا کلیک کنید.

بررسی تکنولوژی کریستال در تلویزیونهای جدید سامسونگ

در سال 2020 سامسونگ دسته ای از تلویزیون های جدید خود را تحت عنوان Crystal UHD / تلویزیون های کریستالی سامسونگ معرفی کرد. Crystal UHD نام بازاریابی برای تلویزیون هایی با صفحه نمایش LED (تلویزیون های UHD کریستالی) است؛ تلویزیون هایی با ماتریس صفحه معمولی که با استفاده از فناوری استاندارد و بدون استفاده از موادی که در تلویزیون های کوانتومی استفاده می شود ساخته شده اند. پیش از این، تا سال 2020، چنین تلویزیون های سری Samsung Premium نامیده می شدند.

منبع: https://luxuryagency.ir/samsung-crystal-tv/

راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ + قابلیت Object Tracking Sound یا OTS در تلویزیون سامسونگ چیست؟

هنگامی که شما جهت خرید تلویزیون سامسونگ وارد فروشگاهی می شوید با طیفی از تلویزیون های سامسونگ رو به رو خواهید شد که هرکدام ویژگی و عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. در واقع تلویزیون های سامسونگ از لحاظ کیفیت و امکانات به مرور زمان پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اند ، به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون باید درباره ی عملکرد و ویژگی های آن اطلاعات کافی داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های تلویزیون سامسون به این وبسایت مراجعه فرمایید

تفاوت سری‌های مختلف تلویزیون سامسونگ

بسیاری از افراد به دنبال خرید نمایشگر هستند ولی برای انتخاب از میان انبوه مدل‌های تلویزیون‌ این کمپانی، دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. مدل های امروزی از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده که شاید ما از بسیاری از این امکانات بی‌اطلاع باشیم. در اینجا نکات مهم قبل خرید تلویزیون سامسونگ را با شما درمیان خواهیم گذاشت.در ادامه راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ را برای شما شرح می دهیم، پس اگر به دنبال بهترین انتخاب برای منزل خود هستید، تا انتها همراه دهکده باشید.

منبع: https://rahemovafaghiat.ir/samsung-tv-buying-guide/

تلویزیون‌های پرچمدار سامسونگ چه امکاناتی دارد؟

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در جهان محسوب می‌شود و تلویزیون‌های این برند همیشه در زمره بهترین تلویزیون‌های جهان قرار دارند. در این مطلب قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد انتخاب و خرید تلویزیون‌های سامسونگ بدانید، بیان کنیم تا در صورت تمایل برای خرید تلویزیون qled سامسونگ بتوانید تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۱۰:۲۲
بختیار مرادی

در این مطلب نیز به معرفی 5 وبسایت خوب در حوزه های موسیقی فیلم و خبری می پردازیم. تا بتوانیم کاربران علاقمند به این حوزه ها رو راهنمایی و کمک کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

1- مجله موسیقی نوت فا

یادگیری و یاددهی موسیقی نیاز به آرامش و متدهای خاصی دارد. نیاز به دانشی کامل و جامع دارد. لذا ما به نوبه خود تصمیم گرفتیم تا در جهت ارتقا و پیشرفت موسیقی ایران زمین سهم خود را ادا کنیم. موسقی دنیایی پر از زیبایی می باشد. این دنیا طرفداران بی شماری دارد. وارد شدن به دنیای موسقی کاری بس طاقت فرسات مخصوصا امروزه که تنوع سبک موسیقی زیاد شده است . ما در نوت فا به صورت تخصصی به دنیا موسیقی و اخبار و حواشی دنیای موسیقی می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مله موسیقی نوت فا

  • تئوری موسیقی
  • خوانندگان
  • سبک های موسیقی
  • موسیقی پاپ
  • موسیقی جاز
  • موسیقی ژانر
  • موسیقی سنتی
  • موسیقی کانتری
  • موسیقی کلاسیک

2- دنیای فیلم

دنیای فیلم چندی پیش با هدف ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی از سینما تاسیس شد. در این مدت که در خدمت شما بوده‌ایم، سعی کرده‌ایم تا با حداکثر توان به جلو پیش برویم. گروه تحریریه دنیای فیلم می‌کوشد تا با پوشش اخبار و حواشی سینمای ایران و جهان شما را با به روزترین فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندات آشنا سازد.

موضوعان اصلی دنیای فیلم

  • بازیگران
  • سینمای آمریکا
  • سریال های محبوب
  • فیلم های جدید
  • اخبار سینما

3- مجله فرش قرمز

مجله فرش قرمز می کوشد تا با پوشش اخبار حوزه سینما و رویدادهای وابسته به آن جدیدترین اخبار را به گوش شما عزیزان برساند. همان طور که از اسم وبسایت پیداست مجله فرش قرمز تمرکز اصلی اش رو بر اخبار و حواشی دنیای سینما و بازیگران می باشد. مجله فرش قرمز همچنین به معرفی فیلم های برتر هر سال و بعد از منتشر شدن فیلم های برتر به نقد و بررسی فیلما می پردازد. این کار باعت میشود که علاقمدان به فیلم و سینمار رو به این آگاهی برساند تا با نگاه منتقدانه و عمیق به فیلمها نگاه کنند. درکل هدف این مجله بالا بردن فم سیتنمایی علاقمندان می باشد.

 

4- مجله خبری آدینه کرج

مجله خبری آدینه کرج به اخبار و حوادث کرج به صورت تخصصی می پردازد. همانطور که میدانید ما در عصر بمباران اطلاعاتی به سر می بریم. اکثر خبر گزاری های معتبر به اخبار و حوادث ایران و جهان به طور کلی میپردازند. پرداختن با اخبار کرج به صورت تخصصی باعث می شود که به همه خبرهای ریز ودرشت این شهر به صورت تخصصی و عمیق پرداخته شود. اگر کرجی هستید و یا به اخبار کرج علاقه مند هستید آدینه کرج بهترین گزینه برای شماست تا به تمامی خبرها این شهر دست یابید. با تشکر.

 

 

5- مجله خبری پرشین دیلی نیوز

مجله خبری پرشین دیلی نیوز سعی برآن دارد تا اخبار و حوادث ایران و جهان را به صورت روزانه وساعتی به صمع و نظر شما برساند. با توجه به بمباران اطلاعاتی و نیز وابستگی در هم تنیده جامعه به روز بودن در اخبار تاثیر به سزایی در زندگی افراد جامعه دارد. به طور مثال کسانی که در بورس سرمایه گذاری میکنند باید همیشه از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشند چون هر اتفاقی می تواند بر بورس تاثیر گذار باشد پس باید همیشه از خبرها ی جدید با خبر باشند تا بتوانند از ضرر جلوگیری کنند و سود بیشتری کسب کند. این مثالی بود برای اهمیت اخبار در زندگی افراد در عصر حاضر با مجله خبری پرشین دیلی نیوز همیشه آپدیت باشید. با تشکر.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۵۵
بختیار مرادی

در این مطلب نیز به معرفی 5 وبسایت خوب در حوزه های موسیقی فیلم و خبری می پردازیم. تا بتوانیم کاربران علاقمند به این حوزه ها رو راهنمایی و کمک کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

1- مجله موسیقی نوت فا

یادگیری و یاددهی موسیقی نیاز به آرامش و متدهای خاصی دارد. نیاز به دانشی کامل و جامع دارد. لذا ما به نوبه خود تصمیم گرفتیم تا در جهت ارتقا و پیشرفت موسیقی ایران زمین سهم خود را ادا کنیم. موسقی دنیایی پر از زیبایی می باشد. این دنیا طرفداران بی شماری دارد. وارد شدن به دنیای موسقی کاری بس طاقت فرسات مخصوصا امروزه که تنوع سبک موسیقی زیاد شده است . ما در نوت فا به صورت تخصصی به دنیا موسیقی و اخبار و حواشی دنیای موسیقی می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مله موسیقی نوت فا

  • تئوری موسیقی
  • خوانندگان
  • سبک های موسیقی
  • موسیقی پاپ
  • موسیقی جاز
  • موسیقی ژانر
  • موسیقی سنتی
  • موسیقی کانتری
  • موسیقی کلاسیک

آدرس وبسایت: https://notefa.ir/

2- دنیای فیلم

دنیای فیلم چندی پیش با هدف ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی از سینما تاسیس شد. در این مدت که در خدمت شما بوده‌ایم، سعی کرده‌ایم تا با حداکثر توان به جلو پیش برویم. گروه تحریریه world movies می‌کوشد تا با پوشش اخبار و حواشی سینمای ایران و جهان شما را با به روزترین فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندات آشنا سازد.

موضوعان اصلی دنیای فیلم

  • بازیگران
  • سینمای آمریکا
  • سریال های محبوب
  • فیلم های جدید
  • اخبار سینما

آدرس سایت: https://worldmovies.ir/

3- مجله فرش قرمز

مجله فرش قرمز می کوشد تا با پوشش اخبار حوزه سینما و رویدادهای وابسته به آن جدیدترین اخبار را به گوش شما عزیزان برساند. همان طور که از اسم وبسایت پیداست مجله فرش قرمز تمرکز اصلی اش رو بر اخبار و حواشی دنیای سینما و بازیگران می باشد. مجله فرش قرمز همچنین به معرفی فیلم های برتر هر سال و بعد از منتشر شدن فیلم های برتر به نقد و بررسی فیلما می پردازد. این کار باعت میشود که علاقمدان به فیلم و سینمار رو به این آگاهی برساند تا با نگاه منتقدانه و عمیق به فیلمها نگاه کنند. درکل هدف این مجله بالا بردن فم سیتنمایی علاقمندان می باشد.

آدرس وبسایت: https://red-carpet.ir/

4- مجله خبری آدینه کرج

مجله خبری آدینه کرج به اخبار و حوادث کرج به صورت تخصصی می پردازد. همانطور که میدانید ما در عصر بمباران اطلاعاتی به سر می بریم. اکثر خبر گزاری های معتبر به اخبار و حوادث ایران و جهان به طور کلی میپردازند. پرداختن با اخبار کرج به صورت تخصصی باعث می شود که به همه خبرهای ریز ودرشت این شهر به صورت تخصصی و عمیق پرداخته شود. اگر کرجی هستید و یا به اخبار کرج علاقه مند هستید آدینه کرج بهترین گزینه برای شماست تا به تمامی خبرها این شهر دست یابید. با تشکر.

آدرس وبسایت: https://adineh-karaj.ir/

 

5- مجله خبری پرشین دیلی نیوز

مجله خبری پرشین دیلی نیوز سعی برآن دارد تا اخبار و حوادث ایران و جهان را به صورت روزانه وساعتی به صمع و نظر شما برساند. با توجه به بمباران اطلاعاتی و نیز وابستگی در هم تنیده جامعه به روز بودن در اخبار تاثیر به سزایی در زندگی افراد جامعه دارد. به طور مثال کسانی که در بورس سرمایه گذاری میکنند باید همیشه از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشند چون هر اتفاقی می تواند بر بورس تاثیر گذار باشد پس باید همیشه از خبرها ی جدید با خبر باشند تا بتوانند از ضرر جلوگیری کنند و سود بیشتری کسب کند. این مثالی بود برای اهمیت اخبار در زندگی افراد در عصر حاضر با مجله خبری پرشین دیلی نیوز همیشه آپدیت باشید. با تشکر.

آدرس وبسایت: https://persiandailynews.ir/

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۵۲
بختیار مرادی

 

در این مطلب با توجه به احساس نیازی که احساس کردم به معرفی دو سایت در حوزه پزشکی و دندانپزشکی و دو وبسایت در حوزه گردشگری و یک وبسایت در حوزه ورزش می پردازیم. با توجه با اینکه تعداد وبسایت در این حوزه ها بسیار زیاد میباشد و هر وبسایتی ارزش آن را ندارد که کاربر وقت و انرژی خود را صرف آن کند. وظیفه خود دانستم که در این حوزه ها به معرفی وبسایت هایی که از صحت مطالب و نیز کاربردی بودن مطالب و نیز نظم و دسته بندی مطالب مطمئن باشم به شما معرفی کنم.

1- دانشنامه پزشکی- سلامت دکتر بایا

مجله پزشکی سلامت و دانشنامه دندانپزشکی و زیبایی دکتر بایا مفتخر است تا جدیدترین و جالب‌ترین تکنولوژی و راهکارهای علمی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با توجه با زیادی مطالب در این حوزه به گردآوری مطالبی پرداختیم که احساس نیاز بیشتر در جامعه داشته و نیز تمامی مطالب را از منابع موثق و معتبر علمی جمع آوری کرده ایم. اگر نیاز به بررسی و اطلاعات بیشتری داشتید ما منابع موثق و کاملا قابل اطمینانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

موضوعات اصلی دانشنامه پزشکی- سلامت دکتر بایا

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • زیبایی

2- وبسایت معرفی بهترین کلینیک های تهران

با توجه به تعداد بی شمار کلینیک های دندانپزشکی در ایران و تهران و نبود مرجعی برای معرفی کلینیک های دندانپزشکی خو و دندانپزشک خوب وظیفه خود دانستیم در این زمینه یک وبسایت راه اندازی کنم که این معضل را یک بار برای همیشه حل کنیم. با توجه به هزینه سر سام آور خدمات دندانپزشکی و نیز حساس بودن حوزه آن طبیعی است که افراد همیشه به دنبال بهترین دندانپزشک و بهترین کلینیک دنداپزشکی و نیز منصف ترین آنها هستند. با وبسایت معرفی بهترین کلینیک های تهران همراه باشید تا بهترین کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشک در تهران و در تمام ایران را به شما معرفی کنیم.

موضوعات اصلی وبسایت

  • تهران کلینیک
  • کلینیک دندانپزشکی

3- مجله گردشگری موسیقی سفر

با مجله گردشگری موسیقی سفر همواره یک قدم از بیشتر به عمق موسیقی بروید.

کشور ایران با پیشینه و تاریخ غنی در کنار موقعیت جغرافیایی چهار فصل خود، جاذبه‌های متعددی را در خود جای داده است؛ دیدنیهای بی‌نظیری که میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی از آن‌ها دیدن می‌کنند. در ادامه شما را با برخی از بهترین جاهای دیدنی ایران در استان‌های مختلف کشور آشنا خواهیم کرد که بیشتر آن‌ها در فهرست آثار ملی ایران و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند؛ آثار تاریخی و طبیعی حیرت‌انگیزی که بازدید از آن‌ها تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد زد.

موضوعات اصلی وبسایت


ایرانگردی
جهانگردی

4- مجله لاکچری های ایران

مجله لاکچری های ایران به معرفی جاذبهای گردشگری ایران و جهان می پردازد. کلا لاکچری های ایران به مسائل مربوط به سفر می پردازد. (بسیار سفر باید کرد، تا پخته شود خام) سفر کردن از قدیم الایام توصیه شده و الحق با سفر کردن آدمی از خام بودن گذر کرده و پخته می شود. سوای آگاهی زیادی که آدم از سفر به دست می آورد از لحاظ روحی هم افراد رو سرحال تر میکند. پس سفر کردن برای افراد جامعه نه یک کار تفریحی بل یک امری ضروری برای سلامت جامعه است. در لاکچری های ایران سعی شده هم مکان های دیدنی ایران و دنیا رو معرفی کنیم و هم به مسائل مربوط به سفر بپردازیم با مجله لاکچری های ایران همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله لاکچری های ایران

  • دیدنی‌های ایران
  • دیدنی‌های آسیا
  • دیدنی‌های اروپا
  • دیدنی های آفریقا

5- مجله خبری خبر ورزشی

مجله خبری خبر ورزشی به حواشی و حوادث پیرامون ورزش می پردازد. امروزه ورزش مخصوصا در بین جوانان حوزه ی مهمی هست و جزیی مهمی از زندگی افراد جامعه شده است . در دنیا نیز ورزش بخش مهمی از زندگی افراد می باشد. در حوزه اخبار و نیز خبر ورزشی به روز بودن اخبار مورد خیلی مهمی می باشد. در خبر ورزشی همیشه بهروز اخبار ورزشی رو دنبال کنید، با ما در زمینه اخبار ورزشی همیشه آپدیت باشد. مورد دیگر که خیلی مهمه صحت اخبار می باشد که این مورد نیز در خبر ورزشی به خوبی به آن اهمیت داده شده.

موضوعات اصلی خبر ورزشی

 

  • فوتبال
  • والیبال و بسکتبال
  • ورزش‌های بدون توپ
  • ورزش‌های آبی
  • ورزش‌های زمستانی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۴۸
بختیار مرادی

در این مطلب با توجه به احساس نیازی که احساس کردم به معرفی دو سایت در حوزه پزشکی و دندانپزشکی و دو وبسایت در حوزه گردشگری و یک وبسایت در حوزه ورزش می پردازیم. با توجه با اینکه تعداد وبسایت در این حوزه ها بسیار زیاد میباشد و هر وبسایتی ارزش آن را ندارد که کاربر وقت و انرژی خود را صرف آن کند. وظیفه خود دانستم که در این حوزه ها به معرفی وبسایت هایی که از صحت مطالب و نیز کاربردی بودن مطالب و نیز نظم و دسته بندی مطالب مطمئن باشم به شما معرفی کنم.

1- دانشنامه پزشکی- سلامت دکتر بایا

مجله پزشکی سلامت و دانشنامه دندانپزشکی و زیبایی دکتر بایا مفتخر است تا جدیدترین و جالب‌ترین تکنولوژی و راهکارهای علمی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با توجه با زیادی مطالب در این حوزه به گردآوری مطالبی پرداختیم که احساس نیاز بیشتر در جامعه داشته و نیز تمامی مطالب را از منابع موثق و معتبر علمی جمع آوری کرده ایم. اگر نیاز به بررسی و اطلاعات بیشتری داشتید ما منابع موثق و کاملا قابل اطمینانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

موضوعات اصلی دانشنامه پزشکی- سلامت دکتر بایا

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • زیبایی

آدرس وبسایت: https://drbaya.ir/

2- وبسایت معرفی بهترین کلینیک های تهران

با توجه به تعداد بی شمار کلینیک های دندانپزشکی در ایران و تهران و نبود مرجعی برای معرفی کلینیک های دندانپزشکی خو و دندانپزشک خوب وظیفه خود دانستیم در این زمینه یک وبسایت راه اندازی کنم که این معضل را یک بار برای همیشه حل کنیم. با توجه به هزینه سر سام آور خدمات دندانپزشکی و نیز حساس بودن حوزه آن طبیعی است که افراد همیشه به دنبال بهترین دندانپزشک و بهترین کلینیک دنداپزشکی و نیز منصف ترین آنها هستند. با ما همراه باشید تا بهترین کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشک در تهران و در تمام ایران را به شما معرفی کنیم.

موضوعات اصلی وبسایت

  • تهران کلینیک
  • کلینیک دندانپزشکی

آدرس وبسایت: https://best-tehran-clinic.ir/

3- مجله گردشگری موسیقی سفر

با مجله گردشگری موسیقی سفر همواره یک قدم از بیشتر به عمق موسیقی بروید.

کشور ایران با پیشینه و تاریخ غنی در کنار موقعیت جغرافیایی چهار فصل خود، جاذبه‌های متعددی را در خود جای داده است؛ دیدنیهای بی‌نظیری که میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی از آن‌ها دیدن می‌کنند. در ادامه شما را با برخی از بهترین جاهای دیدنی ایران در استان‌های مختلف کشور آشنا خواهیم کرد که بیشتر آن‌ها در فهرست آثار ملی ایران و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند؛ آثار تاریخی و طبیعی حیرت‌انگیزی که بازدید از آن‌ها تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد زد.

موضوعات اصلی وبسایت


ایرانگردی
جهانگردی

 

آدرس وبسایت: https://travelmelody.ir/

 

4- مجله لاکچری های ایران

مجله لاکچری های ایران به معرفی جاذبهای گردشگری ایران و جهان می پردازد. کلا لاکچری های ایران به مسائل مربوط به سفر می پردازد. (بسیار سفر باید کرد، تا پخته شود خام) سفر کردن از قدیم الایام توصیه شده و الحق با سفر کردن آدمی از خام بودن گذر کرده و پخته می شود. سوای آگاهی زیادی که آدم از سفر به دست می آورد از لحاظ روحی هم افراد رو سرحال تر میکند. پس سفر کردن برای افراد جامعه نه یک کار تفریحی بل یک امری ضروری برای سلامت جامعه است. در لاکچری های ایران سعی شده هم مکان های دیدنی ایران و دنیا رو معرفی کنیم و هم به مسائل مربوط به سفر بپردازیم با مجله لاکچری های ایران همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله لاکچری های ایران

  • دیدنی‌های ایران
  • دیدنی‌های آسیا
  • دیدنی‌های اروپا
  • دیدنی های آفریقا

آدرس وبسایت: https://iranianluxuries.ir/

 

 

5- مجله خبری خبر ورزشی

مجله خبری خبر ورزشی به حواشی و حوادث پیرامون ورزش می پردازد. امروزه ورزش مخصوصا در بین جوانان حوزه ی مهمی هست و جزیی مهمی از زندگی افراد جامعه شده است . در دنیا نیز ورزش بخش مهمی از زندگی افراد می باشد. در حوزه اخبار و نیز خبر ورزشی به روز بودن اخبار مورد خیلی مهمی می باشد. در خبر ورزشی همیشه بهروز اخبار ورزشی رو دنبال کنید، با ما در زمینه اخبار ورزشی همیشه آپدیت باشد. مورد دیگر که خیلی مهمه صحت اخبار می باشد که این مورد نیز در خبر ورزشی به خوبی به آن اهمیت داده شده.

موضوعات اصلی خبر ورزشی

 

  • فوتبال
  • والیبال و بسکتبال
  • ورزش‌های بدون توپ
  • ورزش‌های آبی
  • ورزش‌های زمستانی

آدرس وبسایت: https://varzeshperss.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۴۵
بختیار مرادی

هدف از نوشبن این مقاله آشنایی با 5 و.بسایت خوب در حوزه های خانواده لوازم خانگی و دکوراسیون میباشد. زیرا احساس نیاز شدید احساس کردم چون در این حوزه مرجعی برای معرفی وبسایت های خوب وجود ندارد. و چون حجم اطلاعات و وبسایت ها خیلی زیاد است کاربران نمیدانند کدام مطلب از کدام سایت به درد می خورد. لذا احصاص وظیفه کردم که در این حوزه ها وبسایت های خوب و قابل اطمینان رو به شما معرفی کنم.در ادالمه با ما همراه باشید.

1- مجله راهنمای خرید لوازم خانگی هایپرمال

بدون شک قلب هر خانه‌ای، آشپزخانه آن است و برای تپیدن قلب خانه، وجود برخی از وسایل ضروری و مهم خواهد بود و به همین خاطر است که خانم‌ها بیش از خرید هر وسیله‌ای، ترجیح می‌دهند لوازم مربوط به آشپزخانه خود را تهیه نمایند. اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می‌شود که عروس خانم‌ها بخواهند برای تکمیل جهیزیه خود اقدام به خرید وسایل لازم برای آشپزخانه نمایند. هایپر مال سعی بر آن دارد مرجعی کامل برای راهنمای خرید لوازم خانگی باشد.

موضوعات اصلی هایپرمال

  • راهنما خرید لوازم آشپزخانه
  • راهنما خرید لوازم اتاق کودک
  • راهنما خرید لوازم برقی
  • راهنما خرید لوازم جانبی
  • راهنما خرید لوازم خانگی

2- مجله اینترنتی سوپر تخفیف

ما در مجله اینترنتی سوپر تخفیف سعی برآن داریم تا راهنمای جامع و کاملی برای خرید برای شما باشیم. با تو جه به فروانی اجناس و فروانی برندهای کالا در بازار ما سعی میکنیم تمامی برند ها رو برای شما بررسی کنیم و مزایا و معایب هرکدام رو برای شما شرح دهیم. و نیز مدل های محبوب و پرفروش و با کیفیت رو برای شما بررسی کنیم تا بتواننید با آگاهی کاما اقدام به خرید کنید تا متناسب باش ریاط خودتون بهترین خرید رو انجام دهید.

موضوعات اصلی مجله سوپر تخفیف

 

  • لوازم خانگی
  • لوازم آشپزخانه
  • خانه هوشمند

3-مجله اینترنتی پارسی کید

ما در پارسی کید می کوشیم تا اطلاعات کاملی از متدهای جدید تربیتی و فرزند پروری در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که بر همه عیان است تربیت بچه ها و چالش های آن بزرگترین چالش در زنگی هر فرد است زیرا بر کسی پوشیده نیست که تربیت بچه ها در آینده آنها تاثیر به سزایی دارد. همچنین تربیت بچه ها بر روح و روان آنها تاثیر به سزایی دارد. به طور کل تربیت بچه ها شخصیت و خلق خوی آنها و نیز موفقیت آنها در اینده و خیلی از فاکتور های دیگه مستقیما ناشی از تربیت بچه ها میباشد به همین دلیل و هزاران دلیل دیگه تربیت صحیح بچه ها کاری بس دشوار و خطیری میباشد ما در پارسی کید با علم به این موضوع سعی در جمع آوری مطالب مفید و کاربردی و موثق از منابع معتبر داریم با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله اینترنتی پارسی کید

 

  • دکوراسیون اتاق کودک
  • بازی و سرگرمی
  • آموزش و تحصیل
  • مهارت
  • نوجوانی

4- مجله اینترنتی دلبند من

چند سالی است که مجله‌ی دلبند من تلاش دارد با تالیف و گردآوری مقالات جذاب و کاربردی، شما را در امر فرزند پروری همراهی کند.ما در مجله دلبند من می کوشیم تا اطلاعات کاملی از متدهای جدید تربیتی و فرزند پروری در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که بر همه عیان است تربیت بچه ها و چالش های آن بزرگترین چالش در زنگی هر فرد است زیرا بر کسی پوشیده نیست که تربیت بچه ها در آینده آنها تاثیر به سزایی دارد. همچنین تربیت بچه ها بر روح و روان آنها تاثیر به سزایی دارد. به طور کل تربیت بچه ها شخصیت و خلق خوی آنها و نیز موفقیت آنها در اینده و خیلی از فاکتور های دیگه مستقیما ناشی از تربیت بچه ها میباشد به همین دلیل و هزاران دلیل دیگه تربیت صحیح بچه ها کاری بس دشوار و خطیری میباشد ما در پارسی کید با علم به این موضوع سعی در جمع آوری مطالب مفید و کاربردی و موثق از منابع معتبر داریم با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله دلبند من

  • خانواده
  • نوجوانی
  • آموزش کودکان
  • فرزند پروری
  • سرگرمی

5- مجله تخصصی مبلمان و دکوراسیون بست فرنیچر

گروه بست فرنیچر به کمک تیم تحریره خود توانسته است تا به این لحظه یکی از بهترین مجله‌های اینترنتی مبلمان و دکوراسیون را برای شما عزیزان فراهم کند. به این ترتیب همواره سعی داریم تا به کمک تحقیقات دوستان و تجربه کارشناسان خبره این حوزه ایده ها و طراح های جذابی را برای شما آماده کنیم. نکته ی حائز اهمیت در این مجله وجود همکاران بسیار زیاد ما در این حوزه است. ما افتخار داریم که گاهی نویسندگان مهمان برای مجله ما مطالبی مفید آماده می کنند

موضوعات اصلی بست فرنیچر

 

  • اتاق کودک
  • دکوراسیون آشپزخانه
  • طراحی داخلی ساختمان
  • انواع سبک های دکوراسیون داخلی
  • رنگبندی در دکوراسیون
  • طراحی داخلی اتاق خواب
  • طراحی داخلی پذیرایی
  • طراحی داخلی ساختمان های تجاری
  • دکوراسیون مطب
  • مبلمان اداری
  • لوازم خانگی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۴۰
بختیار مرادی

هدف از نوشبن این مقاله آشنایی با 5 و.بسایت خوب در حوزه های خانواده لوازم خانگی و دکوراسیون میباشد. زیرا احساس نیاز شدید احساس کردم چون در این حوزه مرجعی برای معرفی وبسایت های خوب وجود ندارد. و چون حجم اطلاعات و وبسایت ها خیلی زیاد است کاربران نمیدانند کدام مطلب از کدام سایت به درد می خورد. لذا احصاص وظیفه کردم که در این حوزه ها وبسایت های خوب و قابل اطمینان رو به شما معرفی کنم.در ادالمه با ما همراه باشید.

1- مجله راهنمای خرید لوازم خانگی هایپرمال

بدون شک قلب هر خانه‌ای، آشپزخانه آن است و برای تپیدن قلب خانه، وجود برخی از وسایل ضروری و مهم خواهد بود و به همین خاطر است که خانم‌ها بیش از خرید هر وسیله‌ای، ترجیح می‌دهند لوازم مربوط به آشپزخانه خود را تهیه نمایند. اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می‌شود که عروس خانم‌ها بخواهند برای تکمیل جهیزیه خود اقدام به خرید وسایل لازم برای آشپزخانه نمایند. هایپر مال سعی بر آن دارد مرجعی کامل برای راهنمای خرید لوازم خانگی باشد.

موضوعات اصلی هایپرمال

  • راهنما خرید لوازم آشپزخانه
  • راهنما خرید لوازم اتاق کودک
  • راهنما خرید لوازم برقی
  • راهنما خرید لوازم جانبی
  • راهنما خرید لوازم خانگی

آدرس وبسایت: https://hypermall24.ir/

2- مجله اینترنتی سوپر تخفیف

ما در مجله اینترنتی سوپر تخفیف سعی برآن داریم تا راهنمای جامع و کاملی برای خرید برای شما باشیم. با تو جه به فروانی اجناس و فروانی برندهای کالا در بازار ما سعی میکنیم تمامی برند ها رو برای شما بررسی کنیم و مزایا و معایب هرکدام رو برای شما شرح دهیم. و نیز مدل های محبوب و پرفروش و با کیفیت رو برای شما بررسی کنیم تا بتواننید با آگاهی کاما اقدام به خرید کنید تا متناسب باش ریاط خودتون بهترین خرید رو انجام دهید.

موضوعات اصلی مجله سوپر تخفیف

 

  • لوازم خانگی
  • لوازم آشپزخانه
  • خانه هوشمند

آدرس وبسایت: https://supertakhfif.ir/

3-مجله اینترنتی پارسی کید

ما در پارسی کید می کوشیم تا اطلاعات کاملی از متدهای جدید تربیتی و فرزند پروری در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که بر همه عیان است تربیت بچه ها و چالش های آن بزرگترین چالش در زنگی هر فرد است زیرا بر کسی پوشیده نیست که تربیت بچه ها در آینده آنها تاثیر به سزایی دارد. همچنین تربیت بچه ها بر روح و روان آنها تاثیر به سزایی دارد. به طور کل تربیت بچه ها شخصیت و خلق خوی آنها و نیز موفقیت آنها در اینده و خیلی از فاکتور های دیگه مستقیما ناشی از تربیت بچه ها میباشد به همین دلیل و هزاران دلیل دیگه تربیت صحیح بچه ها کاری بس دشوار و خطیری میباشد ما در پارسی کید با علم به این موضوع سعی در جمع آوری مطالب مفید و کاربردی و موثق از منابع معتبر داریم با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله اینترنتی پارسی کید

 

  • دکوراسیون اتاق کودک
  • بازی و سرگرمی
  • آموزش و تحصیل
  • مهارت
  • نوجوانی

آدرس وبسایت: https://parsikids.ir/

4- مجله اینترنتی دلبند من

چند سالی است که مجله‌ی دلبند من تلاش دارد با تالیف و گردآوری مقالات جذاب و کاربردی، شما را در امر فرزند پروری همراهی کند.ما در مجله دلبند من می کوشیم تا اطلاعات کاملی از متدهای جدید تربیتی و فرزند پروری در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که بر همه عیان است تربیت بچه ها و چالش های آن بزرگترین چالش در زنگی هر فرد است زیرا بر کسی پوشیده نیست که تربیت بچه ها در آینده آنها تاثیر به سزایی دارد. همچنین تربیت بچه ها بر روح و روان آنها تاثیر به سزایی دارد. به طور کل تربیت بچه ها شخصیت و خلق خوی آنها و نیز موفقیت آنها در اینده و خیلی از فاکتور های دیگه مستقیما ناشی از تربیت بچه ها میباشد به همین دلیل و هزاران دلیل دیگه تربیت صحیح بچه ها کاری بس دشوار و خطیری میباشد ما در پارسی کید با علم به این موضوع سعی در جمع آوری مطالب مفید و کاربردی و موثق از منابع معتبر داریم با ما همراه باشید.

موضوعات اصلی مجله دلبند من

  • خانواده
  • نوجوانی
  • آموزش کودکان
  • فرزند پروری
  • سرگرمی

آدرس وبسایت: https://delbandeman.ir/

5- مجله تخصصی مبلمان و دکوراسیون بست فرنیچر

گروه بست فرنیچر به کمک تیم تحریره خود توانسته است تا به این لحظه یکی از بهترین مجله‌های اینترنتی مبلمان و دکوراسیون را برای شما عزیزان فراهم کند. به این ترتیب همواره سعی داریم تا به کمک تحقیقات دوستان و تجربه کارشناسان خبره این حوزه ایده ها و طراح های جذابی را برای شما آماده کنیم. نکته ی حائز اهمیت در این مجله وجود همکاران بسیار زیاد ما در این حوزه است. ما افتخار داریم که گاهی نویسندگان مهمان برای مجله ما مطالبی مفید آماده می کنند

موضوعات اصلی بست فرنیچر

 

  • اتاق کودک
  • دکوراسیون آشپزخانه
  • طراحی داخلی ساختمان
  • انواع سبک های دکوراسیون داخلی
  • رنگبندی در دکوراسیون
  • طراحی داخلی اتاق خواب
  • طراحی داخلی پذیرایی
  • طراحی داخلی ساختمان های تجاری
  • دکوراسیون مطب
  • مبلمان اداری
  • لوازم خانگی

آدرس وبسایت: https://bestfurniture.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۳۸
بختیار مرادی

معرفی 5 وبسایت برتر در حوزه آشپزی و خانواده

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۴ ق.ظ

در این مطلب با توجه با احساس نیاز به نبود مرجعی برای معرفی وبسایت های خوب هر حوزه و نیز حجم سرسام آور مطالب و حوزه ها برآن شدم تا 5 سایت خوب و مطمئن در حوزه آشپزی و خانواده به شما کاربران گرامی معرفی کنم. امیدوارم با این کار به شما بزرگواران کمکی کرده باشم. این 5 وبسایت از نظر مطالب وبسایتهای معتبر و مطمئنی می باشند و مطالب آنها از منابع معتبر گردآوری شده و نیز از لحاظ نظم و دسته بندی نیز کارشون عالیه به طوری که کاربر راحت به مطالب مورد نیاز دست پیدا میکند. و نیز با پیشنهاد مطالب مرتبط و کاربردی سعی در ارتقاء آگاهی افراد جامعه دارد.

1- مجله آشپزی زولبیا

مجله آشپزی زولبیا چند سالی است که کار خودش رو شروع کرده. از وبلاگ نویسی شروع کردیم تا حالا که یه سایت زیبا داریم. دوست داریم شما هم عضو تیم ما بشید. بنویسید آشپزی کنید و لذت ببرید. اگه دوست دارید که بخشی از تیم ما بشید کافیه که به بخش تماس با ما برید و به مدیریت سایت اطلاع بدید.

هدف ما آموزش آشپزی های محلی، غذاهای محبوب بین المللی و آموزش تهیه غذاهای مناسب گیاه خوارانه. البته که جای دسر و شیرینی هیچ وقت خالی نمیمونه!

موضوعات اصلی مجله آشپزی زولبیا

  • آشپزی محلی
  • غذاهای بین الملل
  • شیرینی و دسر
  • نکات آشپزی
  • وگان

2- مجله هانی مگ

در مورد عسل وحشی و تفاوت آن با عسل کندو و پرورشی حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. عده‌ای که تعداد آنها کم نیست، معتقدند که از نظر خاصیت هیچ تفاوتی بین خواص عسل وحشی و خواص عسل طبیعی پرورشی وجود ندارد و تنها تفاوت این است که عسل وحشی قیمت بالاتری دارد.

از سوی دیگر عده‌ای باور دارند که عسل وحشی از نظر خواص و کیفیت به مراتب از عسل پرورشی بهتر است و وقتی از عسل دارویی صحبت می‌شود دقیقا منظور همین عسل وحشی یا کوهی است و عسل‌های کندویی که انسان در تولید آن دخالت دارد خواص کمتری دارد.

این تفاوت دیدگاه باعث شده است که افراد در خرید عسل چه از نوع طبیعی و چه از نوع کوهی دچار مشکل شوند و همچنین عده‌ای سودجو نیز از این فرصت استفاده کنند و با نام عسل جنگلی وحشی یا عسل کوهی یا عسل ارگانیک عسل تقلبی دست مردم دهند.

چندین کارشناس مواد غذایی و نویسنده‌ی خبره در حال نوشتن مقالات هانی مگ هستند. اولین مجله تخصصی عسل در ایران!

موضوعات اصلی هانی مگ

  • دانستنی‌ها
  • رژیم درمانی
  • آشپزی با عسل
  • زنبورداری

3- مجله اینترنتی هایا مگ

ما در هایا مگ تلاش می کنیم تا به بهترین صورت ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. از آنجایی که مشکلات غذایی و رژیم های مختلف به صورت کاملا غیر اصولی طرح می شوند ما سعی کردیم تا بار دیگر شما را به سمت راهی پایدار هدایت کنیم.

تغذیه سالم چیست؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که تصمیم گرفتید، رژیم غذایی سالمی را شروع کنید، اما نمی‌دانستید چه غذاهایی را در برنامه قرار دهید و کدام یک را حذف کنید. برای تغذیه سالم باید انواع مواد غذایی از گروه‌های غذایی عمده را در برنامه خود قرار دهید. گروه میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، محصولات لبنی کم‌چرب و پروتئین بدون چربی، از جمله حبوبات، آجیل و دانه‌ها و چربی‌های سالم همگی غذاهای سالم بوده و باید در رژیم غذایی شما گنجانده شوند.

تنها نکته مهم در تغذیه سالم این است که مقدار غذا از هر گروه را به‌درستی تعیین کنید. باید رژیم شما متناسب با سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما باشد. برخی از رژیم‌های غذایی طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که نمی‌توان مدت طولانی آن‌ها را ادامه داد.

موضوعات اصلی مجله هایا مگ

  • سبک زندگی
  • آشپزی نوین
  • غذاهای محلی

4- مجله اینترنتی سفیر وصل

مجله اینترنتی سفیر وصل به کمک تیم تحریریه حرفه ای خود می کوشد تا برای شما اخبار جدید و به روزترین مقالات درباره سبک زندگی را ارائه دهد. و نیز به بررسی مسائل خانواده و راهکارهای برای بالا بردن سطح کیفی آگاهی در مورد مسائل خانواده وسبک زندگی بالا ببرد. بر همه عیان است که هر خانواده ایی دارای مشکلاتی اعم از رفتاری و زناشویی و مشکلات با بچه ها و... می باشد ونحوه برخورد با این مشکلات و حل فصل آنها اگاهی زیادی می طلبد که ما در سفیر وصل سعی در ارائه راهکار برای این مشکلات هستیم. هدف غایی ما ارتقا سلامت جامعه است بی راه نیست بگوییم با حل کردن منطقی مشکلات خانواده طبیعتا خیلی از مشکلات جامع نیز حل می شود.

موضوعات اصلی مجله سفیر وصل

  • خانواده
  • سرگرمی
  • سلامتی

5- مجله اینترنتی حالا خورشید

مجله حالا خورشید مجله ای است که به مسائل خانواده می پردازد. و به صورت تخصصی مسائل خانواده را یررسی می کند. مطالب جمع آوری شده در حالا خورشید از منابع معتبر و موثق جمع آوری شده، چون میدانیم اطلاعات نادرست چه تاثیرات مخربی بر خانواده و بالطبع بر جامعه می گذارد. در این مجله مطالب به طور هدف دار انتخاب شده اند و نیز با نظم خاص و کاربردی دسته بندی شده تا کاربر راحت تر و بدون اتلاف وقت به مطلب مورد نظر خود دست یابد.

موضوعات اصلی مجله حالا خورشید

  • خانواده
  • سرگرمی
  • تفکرات مهم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۰۹:۳۴
بختیار مرادی