مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت انواع تلویزیون سامسونگ 40 اینچ

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

بهعنوان مثال، در سامسونگ این قابلیت با نام Smart View شناخته میشود. اگر این عبارت را نمیبینید: یا آن را به کنترل پنل اضافه کرده، یا از طریق تنظیمات آن را جستجو کنید. 2. نوع اتصال مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی Cast ضربه بزنید و منتظر بمانید. 1. صفحه نمایش را از بالا به پایین بکشید و Smart View را فعال کنید. 4. اگر بار اولست که به اینکار اقدام میکنید، کدی که بر روی تلویزیون نشان داده میشود را وارد کرده تا پروسه کامل شود. در هر حال یا میتوانید برای پیدا کردن نوع Mirroring به کنترل پنل بروید یا از طریق تنظیمات آن را فعال کنید. برخی از گوشیها نیز این قابلیت را با عنوان Cast در خود جای دادهاند. 2. به شما لیستی نشان داده خواهد شد که در آن میتوانید نام و مدل تلویزیون خود را انتخاب کنید. 1. وارد تنظیمات گوشی شوید و Connected Devices را پیدا کنید. 3. اسم تلویزیون خود را انتخاب کنید.

  • Micro HDMI
  • دارای 3HDMI و 2USB
  • سایزهای موجود دیگر: 55، 75، 85 اینچ
  • پشتیبانی از پروتکل IPv6

اولین کاری که برای نصب برنامه باید انجام داد، این است که مطمئن شوید به اینترنت متصل هستید. در صفحه ی بعد terms & condition، terms of service، Samsung Privacy Policy را مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه agree بزنید. 1. در صورت داشتن حساب کاربری سامسونگ، روی Apps در نوار منو کلیک کنید. سپس روی sign up now می زنید. بعضی از تلویزیون ها امکان وصل شدن به صورت بی سیم را ندارند ولی با خرید یک سخت افزار اضافی می توان به صورت بی سیم به آن ها متصل شد. و سپس بر روی گزینه next کلیک کنید. کارتان تمام شده است و می توانید وارد حساب خود شوید. برای فهمیدن این موضوع و اضافه کردن آن کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. اینکه چگونه تلویزیون هوشمند به اینترنت متصل می شود بدین شکل است که تمام این نوع تلویزیون ها دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه می توانند به اینترنت متصل شوند. راه دیگر این است که اگر برنامه ای را در صفحه اصلی Samsung Smart TV نمی بینید ممکن است از طریق فروشگاه در دسترس باشد. با وارد کردن آدرس ایمیل، انتخاب یک پسورد و تکمیل برخی اطلاعات فرم عضویت را کامل کنید. بعضی از این نوع تلویزیون ها هم می توانند به شبکه های بی سیم متصل شوند.

{تلویزیون عمودی سامسونگ|سایت سامسونگ تلویزیون|برنامه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون بیسیم}

البته، اندروید تی وی مجموعهای از ویژگیهای عالی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. کیفیت تصویر، روشنایی بالا، افزایش رزولوشن پیکسلهای پایین و رنگها بهطور شگفت انگیزی برای یک تلویزیون با این رده قیمت مناسب هستند. پشت پایههای تلویزیون توخالی است و بنابراین، میتوانید کابلها را در آن پنهان کنید. تلویزیون همان سیستمهای هوشمند تلویزیون X950H سونی را با یک قیمت پایینتر در اختیار شما قرار میدهد و کنتراست و سطح مشکی بسیار خوبی هم دارد که قابل مقایسه با بهترین تلویزیونهای اندرویدی است. از Hisense H8G میتوانیم بهعنوان بهترین اندرویدی تی وی ارزان قیمت یاد کنیم. این ویژگی هماکنون رایجتر شده است، اما یافتن آن در چنین زمانی هنوز هم دشوار است. علاوه بر این، هر چهار پورت HDMI این محصول از فناوری HDMI 2.0 پشتیبانی میکنند. بنابراین این تلویزیون از این نظر در شرایط بهتری قرار میگیرد. ما این تلویزیون را به این دلیل معرفی کرده و دوستش داریم که زیباییهای مینیمالیستی دارد و میتواند هنر و ذوق تلویزیون سونی را برای ما عیان کند. این محصول بهدلیل برچسب قیمتش، یک تلویزیون شگفت انگیز و مناسب است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۳۲ اینچ

4- حال در گوشی خود برنامه Google Home را از این لینک دانلود کرده و پس از نصب، سیگنال تلویزیون خود را در محیط برنامه مشاهده خواهید کرد. 3- سپس کروم کست فعال شده و میتوانید آن را در اپلیکیشن گوگل هوم گوشی خود مشاهده کنید. اما اتصال با قابلیت Cast بهترین روش تماشای ویدیوها یوتیوب بر روی تلویزیون نیست، معمولا با قابلیت Cast ویدیوها کمی بریده بریده و با فریمریت پایین بر روی تلویزیون نمایش مییابد. برای اینکار ابتدا تلفن همراه و موبایل خود را به یک وایفای یا نقطه اتصال متصل کنید. شما با استفاده از هر گوشی هوشمندی، حتی مدلهای شیائومی، هواوی، نوکیا و غیره، میتوانید به طور مستقیم، تلویزیون خود را به یوتیوب تلفن هوشمند خود متصل کنید و ویدیوهای مد نظرتان را ببینید. 4- در اپلیکیشن گوگل هوم، کروم کست خود را انتخاب کنید و در صفحه بعد گزینه Cast my Screen را در پایین صفحه بزنید و گزینه Start Now را انتخاب کنید. 5- در این حالت گوشی و تلویزیون به یکدیگر متصل میشوند و میتوانید تصویر نمایشگر گوشی خود را بر روی تلویزیون تماشا کنید. سپس از تلفن هوشمند خود وارد یوتیوب شوید و یک ویدیو را پخش کنید، در ادامه گزینه Cast در قسمت بالای ویدیو پخش شده را انتخاب کرده و سپس تلویزیون هوشمند خود را انتخاب کنید. 5- حالا تلفن هوشمند شما به تلویزیون متصل شده و تمام کارهایی که بر روی گوشی انجام میدهید در صفحه تلویزیون قابل مشاهد است. تمامی گوشیهای سامسونگ، چه آنهایی که از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی میکنند و چه آنهایی که مانند گلکسی A12 این قابلیت را ندارند، میتوانند با یک دانگل کروم کست به تلویزیون متصل شوند. 1- در این روش نیز ابتدا باید برنامه گوگل هوم دانلود و بر روی گوشی نصب شود، از این لینک میتوانید برنامه گوگل هوم را دانلود کنید.

HOME را فشار دهید. Wi-Fi Direct را انتخاب کنید. تقریبا هر تلویزیونی دارای پورت HDMI است که برای انتقال صدا و تصویر از یک منبع استفاده می شود. توجه داشته باشید که با این روش پورت شارژ شما اشغال می شود. اگر می خواهید گوشی خود را در حالی که mirror یا آینه سازی می کنید؛ شارژ هم کنید به آداپتوری مانند مبدل USB-C به HDMI نیاز دارید. Screen mirroring را انتخاب کنید. Settings را انتخاب کنید. تنظیمات Advanced را انتخاب کنید. Network را انتخاب کنید. مطمئن ترین راه برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده از کابل HDMI است. برخی از تبلت های اندرویدی دارای پورت های mini HDMI یا micro HDMI هستند که می توانند مستقیما از طریق یک کابل یه HDMI متصل شوند. بعضی از تلویزیون ها حتی دارای پورت HDMI 2.1 هستند؛ این در حالی است که پورت HDMi 2.0 رایج تر است (در صورت عدم استفاده از محتواهای 8K). گوشی شما پورت HDMI ندارد اما آداپتورهای مفیدی وجود دارد که پورت HDMI را به USB Type-C یا Micro USB و … گوشی شما نیاز به پشتیباتی از مد HDMI Alt دارد که به گوشی های هوشمند امکان می دهد ویدیو را پخش کنند. مطمئن شوید که کابل شما با اتصالی که دارید سازگار است. Show Device List/Delete را انتخاب کنید. Show device list/Delete را انتخاب کنید. INPUT را فشار دهید. اگر گوشی شما دارای پورت USB-C است می توانید این مبدل را به گوشی خود متصل کنید و بعد کابل HDMI را به آداپتور وصل کنید تا به تلویزیون متصل شود.

{چگونه با تلویزیون سامسونگ ضبط کنیم|قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ منحنی 4k|قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۹}

تجهیز شده باشند. پارامتر و فاکتورهای نمایشگرهای تجاری، صنعتی و آموزشی بسیار زیاد است؛ از این رو نمیتوان یک محصول با تمام ویژگیهای مورد نظر را روانه بازار ساخت. بسیاری از مکانها، از جمله محیطهای آموزشی و محیطهای کنفرانسی کوچک، به نمایشگرهایی خاص نیاز دارند که ویژگیهای تعریف شدهای را ارائه داده و بسیار متمایز از تلویزیونها باشند. برای این منظور سامسونگ به عنوان یکی از برترین و بزرگترین سازندگان نمایشگر در جهان، چندین محصول متفاوت را روانه بازارهای جهانی کرده است که در این مطلب به سراغ معرفی آنها خواهیم رفت. نمایشگرهای Flip 2 به صورت کاملاً لمسی، به دو شیوه ایستاده-متحرک و نصب دیواری قابل استفاده هستند. نمایشگرهای Flip 2 که در ابعاد 55 و 65 اینچی تولید شدهاند، دارای ویژگیهایی متمایز حتی از سایر محصولات مشابه هستند. سامسونگ برای این منظور، سری Flip را روانه بازارهای جهانی کرده است که هم اینک در سری دوم، در دسترس قرار دارند.

{1. ابتدا اپل TV را به تلویزیون وصل کنید.|رفع هنگ گوشی به سادگی!|چرا گوشی هنگ میکند؟|این روشها تا حد زیادی جایگزین روشهای قدیمیتر شدهاند.|تلویزیون 55 اینچ سامسونگ بانه|تلویزیون سامسونگ 48|اتصال ایفون به تلویزیون سامسونگ}

لیست برنامه های اتصال گوشی به تلویزیون را در این صفحه از استاده مگ مشاهده کنید. انواع سیستمهای IOS اپل از جمله آیفونها و آیپدهای آن، قابلیت اتصال به تلویزیون و نمایش محتواهای خود از طریق صفحه تلویزیون را دارند. 1. ابتدا اپل TV را به تلویزیون وصل کنید. پس از آن، اپل TV را به شبکه وای فای مشترک با گوشی آیفون خود اتصال دهید و اجازه دهید تا سیستم Airplay، گوشی آیفون اپل TV را شناسایی و با آن ارتباط برقرار کند. به منظور نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون، نیاز به تهیه اپل TV یا همان کابل HDMI متصل شونده مخصوص گوشی آیفون به تلویزیون را دارید. رفع هنگ گوشی به سادگی! چرا گوشی هنگ میکند؟ این روشها تا حد زیادی جایگزین روشهای قدیمیتر شدهاند. همه انواع سیستمهای IOS از جمله آیفون و آیپدهای آن، قابلیت پشتیبانی از ایرپلی را دارند و این سیستم تنها در این دستگاهها قابل اجراست. علیرغم اینکه راههای زیادی برای صورت گرفتن انتقال تصویر گوشی به تلویزیون از طریق کابلهای رابط وجود دارد، با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز دنیا روشهای بیسیمی و اتصال از راه دور نیز بسیار محبوب هستند.

سیم پیچ اولیه ترانس smps را توسط فلای بک تستر امتحان کرده و چراغ سبز که نشانگر سالم بودن آن است روشن می شود. بعد از تست قطعات با esr متر و اهم متر، وضعیت همه آن ها سالم تشخیص داده شدند. الکتریسته ساکن باعث صدمه دیدن قطعات حساس روی برد کنترلر می شود. چسب اتصال TCP به LCD فقط توسط کارخانه سازنده ساخته می شود و هر کارخانه ای روش و تجهیزات مخصوص، برای چسباندن در اختیار دارند. اگر بعد از بررسی مشخص شد که خطوط عمودی TCP که به LCD متصل شده اند قطع شده است، در این حالت نمی توان از هویه برای اتصال آن استفاده کرد. برای این منظور می توان از لاستیک های روی لامپ های تصویر CRT استفاده کرد. به طور کل پنج قطعه خراب روی برد مشخص شدند. پس از جدا کردن برد کنترلر از قاب آلومینیومی، مسیر خط عمودی را که با نوار چسب علامت گذاری شده است تا TCP دنبال کنید. زیرا هویه باعث ذوب شدن TCP می شود. برای انجام این کار باید از لاستیک با کیفیت که قابلیت ارتجاعی آن ماندگار است استفاده کرد. بقیه قسمت ها مثل مادر برد و برد اینورتر به ظاهر سالم هستند. به دلیل عدم امکان استفاده از هویه، باید از روش فشار استفاده شود. حال خازن صافی و دیود ثانویه باید تست شوند. موقع باز کردن پوشش باید از دستبند ضد الکتریسته ساکن استفاده کرد تا بارهای الکتریکی از بدن تخلیه شوند. برای اطمینان از مداوم یا متناوب بودن قسمت بالای تلویزیون را کمی فشار می دهیم. حل مشکل یک خط عمودی بسیار مشکل است و در اکثر موارد این ایراد بیشتر از ناحیه پنل LCD (خرابی LCD یا IC راه انداز آن یا پاره شده TCP ) است. اگر با فشار دادن نقطه مورد نظر، خط عمودی محو شد و LCD به طور عادی کار کرد می توان این مشکل را با روشی که به آن اشاره خواهد شد برطرف کرد.

{32 تلویزیون سامسونگ|قیمت تلویزیون 65 اینچ منحنی سامسونگ در بانه|تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 4k}

QLED (طبق گفته سامسونگ) مخفف «تلویزیون LED کوانتوم دات» است. فناوری کوانتوم دات، مولکولهای میکروسکوپی هستند که وقتی نور به آنها برخورد میکند، از خود نورهایی با رنگهای متفاوت ساطع میکنند. این نور سپس از چند لایهی داخلی در تلویزیون عبور میکند که از جمله شامل لایهای است که از کریستالهای مایع «LCD» ساخته شده است تا تصویر را به وجود آورد. QLED نوعی تغییریافته از LED LCD است که علاوه بر این، دارای یک «پوشش حایل» از کوانتوم دات برای LCD است. QLED، مانند LCD، در شکل فعلی، «انتقال دهندهی نور» و متکی به نور پسزمینه است. OLED اساساً یک نوع فناوری است که با LCD تفاوت دارد و در ساخت تعداد عمدهای از تلویزیونهای امروزی از این تکنولوژی استفاده میشود. در تلویزیون های QLED، یک فیلم حاوی نقطههایی است و نوری که به آنها برخورد میکند توسط بک لایت یا پس زمینهی LED تامین میشود. OLED «ساطع کنندهی نور» است و به این معنی است که پیکسلها از خود نور تولید میکنند.

{این محصول از تکنولوژی Edge-Lit بهره می برد.|لذا دمای این نواحی از سایر نقاط دستگاه بیشتر است.|نحوه اتصال سامسونگ S3 به تلویزیون|قیمت تلویزیون سه بعدی سامسونگ 42 اینچ|روشن شدن خودکار تلویزیون سامسونگ}

در این محصول با استفاده از تکنولوژی High Dynamic Range به همراه صفحه نمایش کریستالی Crystal Display تعبیه شده طیف گسترده ای از رنگ های شفاف، عمیق و واقعی را ایجاد می کند. تصویر به منظور حذف نویز از این 6 فیلتر عبور می کند و تصویری شفاف به وجود می آید. فناوری Digital Clean View نیز در از بین بردن نویز تصاویر نقش دارد. پنل VA صفحه نمایش LED این محصول از 6 صفحه مجزا تشکیل شده است. این محصول از تکنولوژی Edge-Lit بهره می برد. لذا دمای این نواحی از سایر نقاط دستگاه بیشتر است. به همین دلیل در ساخت این محصول تنها دیودهای LED نوری در ناحیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته اند. همچنین بهره مندی از قابلیت PurColor باعث می شود که طیف گسترده ای از رنگ هایی طبیعی داشته باشید. فناوری Crystal Display کیفیت رنگ ها را افزایش داده و آن ها را واقعی تر جلوه می دهد.

اگر اصلاً نام هیچ شبکه ای لیست نشده است، گزینه "تلویزیون به انترنت وصل نمیشود" را برای عیب یابی جستجو کنید. این تنظیم پیش فرض در اکثر روترها نیست. به انتهای لیست شبکه ها رفته و Add را انتخاب کنید. شبکه های Wi-Fi را می توان به عنوان یک اقدام امنیتی به صورت مخفی درآورد تا از ظاهر شدن آنها در هنگام جستجوی شبکه جلوگیری شود. اگر شبکه را به صورت مخفی تنظیم کرده اید، می توانید با وارد کردن نام شبکه به جای انتخاب آن در لیست ، سعی کنید به آن متصل شوید. الزامات شبکه بین تلویزیون ها متفاوت است و در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده است. فقط از شبکه های 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. توجه: اگر مطمئن نیستید که شبکه شما پنهان است ، بهتر است با ISP خود تماس بگیرید تا آنها بتوانند در اتصال به شبکه، پنهان کردن شبکه یا تأیید نام و رمز شبکه صحیح به شما کمک کنند.

Samsung The Frame یکی از کاملترین تلویزیونهای سامسونگ است که از سبک طراحی و نقاشی الهام گرفتهشده است. اگر تلویزیونی میخواهید که واقعاً ظاهر را در اولویت قرار دهد و در طول روز بهطور یکپارچه با دکور خانهتان ترکیب شود، The Frame سامسونگ بهترین گزینه موجود در بازار است که میتوانید تهیه کنید. این تلویزیون چرخشی که به بیان بسیاری برای کاربران شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسرهای حوزههای مختلف طراحی شده، میتواند در حالتهای افقی و عمودی در اختیار شما قرار بگیرد. پنل QLED و ارتقاء پردازنده کوانتومی 4K موجب شده تا تصاویر از وضوح بسیار بالاتری برخوردار باشند؛ حتی اگر روشنایی فریم برای این تلویزیون کمرنگ باشد و رنگ پوست در برخی مواقع، از رنگ کمتری برخوردار باشد. به عنوان مثال، میتوانید یک دقیقه فیلم در نتفلیکس تماشا کنید و دقیقه بعد در توییتر و تیکتاک به گشتوگذار بپردازید. با حالت Ambient Mode برای محافظت پویا از نمایشگر، صفحه ساعت، آب و هوا و اخبار و مواردی از این دست، گزینههای سفارشیسازی زیادی وجود دارد که شما هنگام عدم استفاده از تلویزیون، میتوانید از آنها بهره ببرید.

{شما می توانید سطح بالا ، متوسط و پایین را انتخاب کنید.|خرید تلویزیون سامسونگ بانه ای|تلویزیون سامسونگ هوشمند 43 اینچ|تلویزیون سامسونگ فریم}

البته ، این اغلب اتفاق نمی افتد ، و شما همیشه می توانید دوباره آن را خاموش کنید. 3. Pitch - همچنین می توانید صدای صوتی را انتخاب کنید که برای شما طبیعی تر به نظر برسد. شما می توانید سطح بالا ، متوسط و پایین را انتخاب کنید. در ابتدا ، بسیاری از مردم تصور می کردند که ویژگی صوتی را دوست ندارند ، فقط متوجه شدند که صدای واقعی صدا آنها را آزار می دهد. با استفاده از این گزینه های خارق العاده ، همه می توانند صدا را سفارشی کنند و از این ویژگی شگفت انگیز استفاده کنند. به همین دلیل است که اگر بیش از حد شما را اذیت می کند ، همیشه می توانید آن را خاموش کنید. اگر می خواهید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید ، ابتدا باید راهنمای صوتی را روشن کنید ، همانطور که در بالا توضیح داده شد. ما معتقدیم که ویژگی جدید سامسونگ بسیار جذاب است ، اما نباید در مورد آن اغراق کنید. 1. میزان صدا - اگر صدا را خیلی بلند می دانید ، اما نمی خواهید آن را خاموش کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. 2. سرعت - وقتی نوبت به سرعت می رسد ، پنج گزینه وجود دارد: بسیار سریع ، سریع ، عادی ، آهسته و بسیار کند. میزان صدا را می توانید از سه گزینه بلند ، متوسط و نرم انتخاب کنید. البته ، می توانید قبل از تصمیم گیری ، از هر گزینه پیش نمایش بگیرید تا بشنوید چه صدایی دارد. این انتخاب بسیار متنوعی است که برای افراد کم شنوا یا افرادی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند مناسب است. همانطور که آنها می گویند ، فناوری در اینجا برای کمک به ما است ، نه برای کنترل ما. سپس باید گزینه های زیر را ببینید: میزان صدا ، سرعت و پیچ صدا.

دلایل مختلفی باعث می شود تا ما تلاش کنیم گوشی تلفن همراه خود را برای داشتن تصویری بزرگتر، واضحتر و جذابتر به صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون وصل کنیم. شاید بتوان گفت راحت ترین راه و با کیفیت ترین راه برای اتصال گوشی شما به نمایشگر استفاده از کابل است. اما چگونه می توانیم گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون وصل کنیم؟ بنابراین قبل از خرید کابل باید اطمینان حاصل کنید که گوشی شما از قابلیت MHL پشیبانی میکند. نکته قابل توجه در استفاده از این روش این است که همه گوشی های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و معمولا فقط گوشیهای پرچمدار سامسونگ قابلیت استفاده از MHL را دارند. در روش اتصال با کابل شما میتوانید بدون لگ و پرش، سریع ترین خروجی را داشته باشید. برای این منظور کافیست یک نرم افزار MHL Cheker روی گوشی خود نصب و پس از آنکه از پشتیبانی تلفن خود مطمئن شدید میتوانید نسبت به خرید کابل MHL اقدام کنید. به طور کلی 3 روش برای وصل کردن گوشی های سامسونگ به تلویزیون وجود دارد که بوسیله آنها می توان گوشی را به راحتی به تلویزیون و یا هر نمایشگری متصل کرد.

اگر روشنایی را زیاد کنید عمق رنگ سیاه از بین میرود و به خاکستری تبدیل میشود، پس تنظیمات را در حد نرمال قرار دهید. عامل اصلی که باعث نمایش تصاویر میشود. برای دیدن رنگ واقعی تصاویر است ممکن است به هر دلیلی میزان کنتراست در تلویزیون خود را کاهش داده باشید، یا بچه ای به تنظیمات دست زده باشد و نور تصویر تلویزیون شما کم شده باشد. در بعضی از تلویزیون ها تنظیماتی برای بک لایت وجود دارد. بک لایت یا همان نور پس زمینه است. اگر تصاویر تلویزیون به صورتی بود که رنگ ها قابل تشخیص نبودند. برای برطرف کردن این ایراد تنظیمات بک لایت را بررسی کنید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید، که روشنایی محیط با نور بک لایت رابطه مستقیم دارد. نسبت کنتراست پارامتری است، که تفاوت بین بیشترین میزان روشنایی رنگ سفید و کمترین روشنایی بین رنگ سیاه تصاویر بوسیله آن مشخص میشود کنتراست تصاویر هرچه بیشتر باشد کیفیت تصاویر تلویزیون بهتر میشود، به طور کلی کنتراست یک معیار است.

در صورتی که اندروید باشه میشه بدون استفاده از برنامه، گوشی رو به تلویزیون وصل کرد اما لازمه گوشی شما قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه. لطفا دوربین را متصل کنید. با انتخاب کلید Home از قسمت سمت چپ صفحه میتوانید به برنامهی مربوط به دوربین دسترسی داشته باشید. حالتهای متفاوت صدایی را نیز از روی کنترل ساندبار امتحان کنید. با سلام و احترام؛ نیاز به اتصال دوربین USB هست. در صورتی که گوشی IOS هست و یا اندرویده اما قابلیت مانیتورینگ رو نداره میتونید از برنامهی I Smart استفاده کنید. سلام، من تلویزیون65JU821Sخریدم، وقتی دستگاه ساندبار sj3 ال جی رو با کابل اپتیکال به این تلویزیون متصل می کنم صدای خروجی ازساندبارضعیفه، اما وقتی ارتباط این دو دستگاه با بلوتوث باشه صدای خروجی خیلی خوبه، میشه بفرمایید دلیلش چیه، آیا دستگاه ها ایراد دارن؟ چه کاری باید انجام بدم. با سلام و احترام؛ لطفا گزینهی SPDIF را از منوی صدا بر روی حالت PCM و همچنین حالت خودکار بررسی کنید.

قسمت مربوط به درگاههای ورودی در بهترین موقعیت طراحی شده تا دسترسی راحتی را برای کاربران هنگام استفاده از این بخش به ارمغان آورد. عدم پشتیبانی از ویژگی Local Dimming ممکن است تا حدی از ایجاد نوردهی برای نمایشگر اختلال ایجاد کند. در پایههای تلویزیون نیز از پلاستیک فشرده استفاده شده که کیفیتی عالی را دارند و به خوبی قادر به نگهداری از بدنهی نمایشگر خواهند بود. در ساخت بدنهی AU8000 تماماً از پلاستیک استفاده شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد. با این حال ضخامت بسیار کمی دارند که باعث ایجاد جلوهای فوق العاده شدهاند. در این تلویزیون از برترین امکانات تصویر از برند سامسونگ استفاده شده است. برخورداری از کیفیت تصویر 4K به همراه فناوری کریستالی تا حد زیادی کیفیت تصویر مناسب را در تلویزیون تضمین میکند. در حد کمی کنار درگاههای ورودی انعطاف وجود دارد و ممکن است هنگام اتصال ورودیهایی همچون HDMI متوجه این انعطاف شوید. به دلیل استفاده از پنل VA نسبت کنتراستی عالی برای تلویزیون فراهم شده است. کیفیت ساخت بدنهی تلویزیون در حد فوق العاده نیست اما بسیار خوب است.

همچنین ما شاهد این بوده ایم که شرکت های چینی به سرعت در حال بدست گرفتن بازارهای مختلف جهانی می باشند (البته بی دلیل نیست که پیشبینی ها میگویند که قبل از 2030، چین اقتصاد اول دنیا خواهد بود). سامسونگ یک شرکت کره ای است که رقابت آن با شرکت ال جی هم وطن خود زیاد به چشم می خورد. ال جی 3 نوع تلویزیون را روانه بازار کرده است که به تناسب 3 نوع کیفیت تصویر را در اختیار کاربران قرار داده است. ال جی و سامسونگ یک شرکت کره ای هستند و در کشور های مختلف شعبه تولید را دارند. از آن طرف شیائومی به تازگی پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است و توانسته تا حدودی خود را در بازار فروش جایی دهد. سامسونگ در ابتدا فقط تلویزیون های LED را روانه بازار می کرد اما با ورود تلویزیون های نانوسل ال جی و اولد، این شرکت تصمیم گرفت تا فناوری کیولد خود را ارتقا و آنرا روانه بازار کند. هر کدام از تلویزیون های این برند ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۲۹
بختیار مرادی

فارسی سازی تلویزیون سامسونگ

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ

تلویزیون سامسونگ Q70A 2021 در سایزهای 55 اینچ , 65 اینچ , 75 اینچ و 85 اینچ ساخت و روانه بازار گردیده است که سایزهای متعددی به بازار کشور عزیزمان ایران امده است . طراحی باریک و بدنه براق تلویزیون سامسونگ Q70A به دکوراسیون شما نمایی زیبا را میدهد که مدرن دکوراسیون زیبای خود را اراسته کنید . فیلم و برنامه های مورد علاقه خود را همه در یک مکان در اختیار دارید و میتوانید ببینید . با داشتن تلویزیون بزرگ سامسونگ بر روی دیوار یک پایه هوشمند و مدرن را در خانه خودتان تعبیه کرده اید که مدرنیزه بودن خانه شما را به رخ می کشد . به راحتی به کامپیوتر موبایل و لپ تاپ شما اتصال برقرار میکند و میتوانید استفاده کنید . حرفه ای زندگی کنید و عشق به کار را در تلویزیون خود انجام دهید و بزینس خود را به پیش ببرید . تلویزیون سامسونگ Q70A بسیار باریک میباشد که با دیوار شما به صورت یکپارچه قرار میگیرد و صحنه ای متحرک و مدرن را در اختیار شما قرار میدهد . تلویزیون سامسونگ 65 اینچ Q70A برای شما به صورت یک مانیتور خانگی کار میکند و صفحه ای بزرگ را در کیس خود میتوانید به صورت مانیتور کامپیوتر داشته باشید . برنامه های تعبیه شده برای شما این امکان را میدهد تا با OTT همه برنامه ها و مرورگر خود را در یک مکان داشته باشید و زنده برنامه هایتان را ببینید و لذت ببرید .

  1. استفاده از پردازنده های با کیفیت
  2. استفاده از سیستم عامل Android
  3. HDR10, HLG, Dolby Vision, HDR10+ : HDR
  4. کنترل از راه دور با SmartThing
  5. توان هر بلندگو: ۱۰ وات
  6. یو ال ای دی (ULED)
  7. دوتایی نشان دادن تصویر
  8. گزینه Create an acount for free را انتخاب کنید

سیستم عامل Android در تلویزیون های Sony موجب افزایش کارایی و راحتی بیشتر در تلویزیون هایی همانند X8500G و X8000G برای کاربر شده است. تلویزیون هایی همانند X7000G از سیستم عامل Linox بهره می برند. سیستم عامل اندروید امکان دانلود و نصب برنامه ها از طریق Google Play را میسر کرده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. تلویزیون جدید سونی مدل SONY 4K TV X9500H از فناوری Ultra HD و HDR پشتیبانی نموده و میتواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند. البته لازم به ذکر این سیستم عامل امنیت بسیار بالایی را نیز به همراه خود خواهد داشت. در سال 2020 تلویزیون سونی با پسوند H شناخته میشود که در ادامه به بررسی یکی از برترین مدلهای این سری یعنی X9500H میپردازیم. تلویزیونهای سونی با پسوندهای حروف الفبا انگلیسی سال ساخت را نشان میدهند. سونی از پنل LED Full Array در تلویزیون سونی ایکس 9500 کمک گرفته است. 2160 پیکسل را ایجاد نموده و تصاویری با سرعت و قدرت بیش از اندازه را فراهم خواهد آورد.

{قیمت تلویزیون سامسونگ 46 اینچ|قیمت مانیتور و تلویزیون سامسونگ|تلویزیون هوشمند سامسونگ}

برای این منظور کافیست یک نرم افزار MHL Cheker روی گوشی خود نصب و پس از آنکه از پشتیبانی تلفن خود مطمئن شدید میتوانید نسبت به خرید کابل MHL اقدام کنید. 3. مراحل نصب را طبق تصویر نمایش داده شده دنبال کنید تا گوشی شما به خوبی به آخرین نسخه ارتقا یابد. 2. در صورت وجود آپدیت یا بروزرسانی جدید روی گزینه Download and install کلیک کنید. برای اینکه بتوانید به سرعت و بدون تاخیر، صدا و تصویر گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون انتقال دهید، این نکته مهم است که ابتدا باید مطمئن شوید گوشی شما از آخرین نسخه اندروید استفاده می کند. قبل از اتصال با Smart View توجه داشته باشید که تلویزیون و گوشی شما باید با یک شبکه وای فای به هم متصل شده باشند. 1. ابتدا در بخش تنظیمات گوشی سامسونگ خود وارد قسمت Software update شوید. توجه داشته باشید که در هنگام نصب نسخه جدید، لازم است گوشی سامسونگ شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد.

برای نصب اپلیکیشن اندروید تی وی فیلیمو روی تلویزیون هوشمند مراحل زیر را انجام دهید. 1. صفحه گوشی را به بالا بدهید. 1. به صفحه home تلویزیون بروید و اینترنت تلویزیون را روشن کنید. 7. وارد حساب کاربری خود در فیلیمو بشوید. 4. روی علامت ذره بین بزنید و فیلیمو را سرچ کنید. 2. گزینه اسکرین میرورینگ را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت در گوشی سامسونگ با نام smart view در گوشی شیائومی wireless display در گوشی ال جی cast و در گوشی هوآوی wireless projection شناخته میشوند. 2. سپس گزینه برنامهها را انتخاب کنید. همچنین اگر از گوشی ios استفاده میکنید تلویزیونتان نیز باید apple tv باشد تا این قابلیت را پشتیبانی کند. 5. منتظر بمانید تا دانلود و نصب برنامه کامل شود. لازمه میرور کردن صفحه گوشی اندروید بر روی تلویزیون هوشمند و تماشای فیلیمو از این طریق انجام مراحلی است که در ادامه آموزش داده شدهاند. 6. گزینه open را انتخاب کنید. 3. اپلیکیشن پلی استور را باز کنید.

یعنی حدودا 50 سال پیش!

وی با رفتن به شهر بوسان یک پالایشگاه قند و شکر به نام چیل جدانگ (Cheil Jedang) تاسیس کرد و پس از آن و با گذشت زمان در سال 1954 کارخانه چیل موجیک (Cheil Mojik) را بنیان گذاری کرد. لی بیونگ چول با بنیان گذاری این کارخانه، به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پشم در کره جنوبی تبدیل شد. این شرکت در سال 1970 اولین تلویزیون های خود را به صورت سیاه سفید تولید کرد. در دهه 1970 شرکت سامسونگ تولیدات خود را به شدت افزایش داد و با تولید انبوه تلویزیون های سیاه و سفید، ماشین لباسشویی، یخچال، ماکروویو و توسعه ی دستگاه های ضبط کاست ویدئو خانگی رشد چشمگیری کرد. در سال 1969 شرکت سامسونگ الکترونیک که یک شاخه از شرکت اصلی بود در شهر سوون تاسیس شد. یعنی حدودا 50 سال پیش! این شرکت در بخش های مرتبط با دستگاه های الکترونیکی، الکترومکانیک، مخابرات و همچنین بخش نیمه هادی ها (نیمه رساناها) فعالیت خود را آغازکرد. به طوری که در سال 1960 صنایع الکترونیک، کشتی سازی و ساختمان سازی را هم به شرکت خود افزود و با شرکت های موفق آن زمان قرارداد بست.

کیفیت ساخت سامسونگ QN90A فوق العاده است. پنل ۱۲۰ هرتزی آن زمان پاسخگویی بسیار سریعی دارد. اگرچه کل تلویزیون، به جز پایه، از پلاستیک ساخته شده است، اما بسیار محکم و خوب به نظر میرسد. این همان چیزی است که از یک مدل سطح بالا انتظار داریم. به لطف نسبت کنتراست طبیعی عالی، برای بازی در اتاق تاریک مناسب است. دارای ویژگیهای بازی مانند پهنای باند HDMI ۲.۱ و پشتیبانی از VRR است. پایه کمی لرزان است، اما به این دلیل که پنل آن بسیار نازک است و جابجایی آن آسان است، مشکلی پیش نخواهد آمد. در نتیجه حرکت نرم و تاخیر ورودی بسیار کم است. هیچ مشکل آشکار یا لق شدن قطعات وجود ندارد. سامسونگ QN90A برای بازی شگفتانگیز است. متأسفانه، فقط یک پورت HDMI دارد که از HDMI ۲.۱ پشتیبانی میکند، بنابراین در صورت اتصال همزمان PS5 و Xbox Series X نمیتوانید از مزایای کامل آنها استفاده کنید.

تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل TU7000 یکی از تلویزیون های محبوب این شرکت، ساخت 2020 و جز تلویزیون های سری 7 میباشد؛این تلویزیون سری جدید تر RU7100 میباشد که صفحه نمایش ان کریستالی و دارای کیفیت 4K میباشد (UHD TV). کیفیت تصویر این تلویزیون 3840 × 2160 (4K UHD) میزان پیکسل های تلویزیون میباشد. حاشیه ها از چهار طرف بسیار نازک هستند و به هیچ وجه حواس شما را پرت نمی کنند. صفحه نمایش این تلویزیون بلور های کریستالی در اندازه های مختلفی ساخته شده که نور را در سطح های مختلفی پخش میکند. تلویزیون کریستالی سامسونگ TU7000 دارای طراحی عالی مدرن است. پردازنده 4k این تلویزیون با این میزان از پیکسل کیفیت عالیی برای مخاطب دارد. پایه بسیار اساسی است و مانع تکان خوردن تلویزیون می شود. این تلویزیون در اندازه های 43 ، 50 ، 55 58 ، 60 ، 65 ، 70 ، 75 ، 82 ساخته شده.

{تلویزیون تی سی ال بخریم یا نه؟|تلویزیون سامسونگ خوبه|قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ|تلویزیون سامسونگ شیشه خم}

قبل از اینکه به سوال تلویزیون تی سی ال بخریم یا نه پاسخ دهیم، بهتر است ابتدا با برند تی سی ال آشنا شوید. این شرکت در ابتدا در عرصه تولید نوار ضبط صوت و تحت عنوان لوازم خانگی TTK فعالیت میکرد که بعدا نام خود را به TCL تغییر داد. را تولید میکند و توانسته به جایگاه مناسبی در سطح جهان دست یابد. همانطور که گفتیم، تی سی ال یک برند تولیدکننده لوازم خانگی چینی است. تی سی ال در بیش از ۸۰ کشور دنیا نمایندگی فروش دارد و محصولات خود را به ۱۶۰ کشور صادر میکند. شرکت تی سی ال یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۸۱ راهاندازی شده است. اما تلویزیونهای این برند در ایران توسط گروه مادیران تولید میشود. این برند هماکنون لوازم خانگی متنوعی از جمله یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و … تلویزیون تی سی ال بخریم یا نه؟ تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟

هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کردید؟

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه رو لغو نصب و مجدد نصب کنید و اینکه در گوشی وارد فایل منیجر بشید و موزیک یا ویدئو رو از مسیر open with Eshare برای اجرا انتخاب کنید. اگه مودم ندارید میتونید گزینه هات اسپات همون گوشی که قصد دارید به تلویزیون وصل کنید رو روشن کنید و تلویزیون رو از قسمت شبکه به گوشی متصل کنید. سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال باید از همین برنامه استفاده کرد. هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کردید؟ نیازی به نصب IMirror نیست لطفا از منوی کشویی گوشی گزینه Screen mirroring رو انتخاب کنید تا صفحه روی تلویزیون مانیتور بشه. سلام دستگاه سری 65ke8215 رو گفتن فقط باید با EShare متصل کنیم، ک موفق نشدیم، روش دیگه ای نداره؟ سلام و وقت به خیر آقای اعتمادی؛ لطفا هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کنید. سلام و وقت به خیر؛ خیر این قابلیت رو نداره.

قیمت تلویزیون سامسونگ فورکی

اما گاهی تبلت ها و گوشی های موبایل به پورت HDMI مجهز نیستند. اما در این میان به یک رابط اختصاصی یا اصطلاحا دانگل نیاز دارید که نمونه ای از آن در عکس زیر نمایش داده شده است. راه دیگر استفاده از پورت میکرو یو اس بی (Micro USB) گوشی یا تبلت خود به عنوان خروجی است. بنابراین انتقال صوت و ویدیو در حین استفاده از MHL/SlimPort به طور همزمان انجام می شود و مشکلی به منظور پخش همزمان صدا و ویدیو از طریق تلویزیون به وجود نخواهد آمد. یعنی “پیوند اچی دی موبایل” . این راه می تواند روش دیگری به نام MHL/SlimPort که مخفف عبارت “Mobile High Definition Link” باشد. Slim port یکی از روشهای اتصال با کابل است که به آسانی باید دو طرف کابل را به گوشی و تلویزیون وصل نمایید. در این صورت شما باید راه دیگری را برای اتصال گوشی به تلویزیون پیدا کنید. کدام یک را انتخاب کنید؟ عملکرد پورت MHL و SlimPort از نظر نحوه انتقال داده های صوتی و تصویری مشابه با HDMI است.

تلویزیون سامسونگ فورکی اسمارت

این راهحل به خوبی استفاده از وای فای نیست، ولی حداقل قدرت این را دارد که برخی از موارد گوشی را در تلویزیون به اجرا درآورد. به عنوان مثال، برخی از تلویزیونها فقط آهنگ را از طریق بلوتوث پخش میکنند و برخی هم به شما این امکان را میدهند که از گوشی خود تنها بهعنوان کنترل یا دستهبازی استفاده کنید. حال که از طریق بلوتوث وصل کردن گوشی به تلویزیون را انجام دادید، میتوانید فایلهای خود را انتقال دهید یا اینکه از طریق گوشی آهنگ پخش کنید. 1. در صفحه اول تلویزیون به تنظیمات بروید. 2. در این مرحله وارد بخش “Accessories” شوید و با زدن بر روی “Add Accessories” دستگاه خود را با تلویزیون جفت کنید. کاربران آیفون توجه داشته باشند که محدودیت این قابلیت برای آنها نسبت به کاربران اندروید بیشترست. این روش را میتوان برای وصل کردن گوشی اندروید یا آیفون به اسمارت تیوی امتحان کرد. البته اینکه میتوانید چه کارهایی انجام دهید، به نوع تلویزیون هوشمند شما نیز بستگی دارد.

برخی از برنامههای کاربردی وجود دارند که در خصوص سیستمهای اندرویدی کارایی داشته و میتوان از آنها برای وصل کردن گوشی به تلویزیون بهره برد. برای پخش موسیقی، بازی کردن و مواردی از این دست نیز میتوان از مزیتهای اتصال گوشی به تلویزیون بهره برد. برای مثال میتوان به اپلیکیشن Screen Stream Mirroring اشاره کرد. شما نیز میتوانید یکی از روشها را انتخاب کنید و براساس آن گوشی خود را به تلویزیون متثل کرده و از آن لذت ببرید. با وصل کردن گوشی شیائومی به تلویزیون، میتوان فیلم و محتواهای ویدئویی مختلف را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون با کیفیت بسیار بالا تماشا کرد. شما میتوانید این برنامهها را دانلود کنید و با استفاده از آنها اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف را تست کنید. یک سری نرم افزارهای دیگر نیز وجود دارند که برای وصل کردن گوشی شیائومی به تلویزیون میتوان از آنها بهره برد. پس اتصال گوشی شیائومی به تلویزیونهای جدید میتواند مزیتهای بسیاری داشته باشد که سرگرم گننده نیز هستند. در این مطلب نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف بررسی شد و روشهای موجود مورد بررسی قرار گرفتند. برای وب گردی و استفاده از شبکههای اجتماعی و شبکههای نمایشی مختلف نیز میتوان از نمایشگر بزرگتر تلویزیون استفاده کرد. چرا وصل کردن گوشی شیائومی به تلویزیون مهم است؟

علت وصل نشدن گوشی سامسونگ به تلویزیون

این سیستم عامل به کاربرانش امکان دسترسی به شبکه های جهانی همچون یوتیوب و نتفلیکس را خواهد داد. این سیستم عامل دارای منوی فارسی می باشد و از تله تکست نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون محصول سال 2021 می باشد و از سری تلویزیون های پرچمدار این شرکت است. به طور کلی این تلویزیون عملکرد متوسط رو به خوبی را در هنگام اجرای بازی خواهد داشت. نسخه این سیستم عامل 6 می باشد و از قابلیت نصب برنامه نیز بهره می برد. تکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode نیز در این تلویزیون سبب می شود تا تاخییر ورودی بسیار پایین بیاید و بازی دچار تاخیر در ورود نشود. سامسونگ تکنولوژی Motion Xcelerator را برای این تلویزیون 50 اینچش قرار داده است که سبب می شود در هنگام بازی صحنه سریع و بدون کندی پلی شوند. کیفیت تصویر آن 4K می باشد و تصاویر بسیار با کیفیتی را به نمایش خواهد گذاشت. سامسونگ یک برند شناخته شده است که محصولاتش از کیفیت عالی بهره می برند. این سیستم عامل دارای ریموت کنترل هوشمند نمی باشد و ریموت کنترل آن از نوع معمولی است. همچنین این سیستم عامل دارای مرورگر وب می باشد که از طریق آن می توانید ساعت ها مشغول وب گردی شوید. این تلویزیون یک محصول با قابلیت های فراوان می باشد که از حالت Game Mode نیز پشتیبانی می کند.

تا به حال تکنولوژیهای بسیار متفاوت و جالبی برای بالا بردن کیفیت تلویزیون، به کار برده شده است. تکنولوژی صفحه بسیار مهم است و در دو برند بسیار معروف تولید تلویزیون، که سامسونگ و ال جی هستند، فناوریهای QLED و OLED به کار برده شده است. در ادامه این مطلب میخواهیم به بررسی کامل مشخصات و قیمت خرید تلویزیون OLED و QLED بپردازیم. پس از ظاهر، دومین نکته بسیار قابل توجه در خرید هر تلویزیونی، کیفیت تصویر آن است. بالا رفتن کیفیت تصویر به موارد متفاوتی بستگی دارد و تا به حال تکنولوژیهای بسیار متفاوت و جالبی برای بالا بردن کیفیت تلویزیون، به کار برده شده است. از نیازهای امروزی هر خانهای و مورد علاقه تمامی اعضای خانواده، تلویزیون است. تلویزیونهای نسل جدید با کیفیت Full HD، 4K و 8K نیز ارائه شدهاند که تا به حال کیفیت تصویر 4K فروش و طرفداران بسیاری داشته است. تلوزیونهای امروزی با نسلهای قبلی تفاوت بسیار زیادی در ظاهر، کیفیت تصویر و هوشمندسازی دارند.

{قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ اسمارت 4k|نحوه اتصال بیسیم گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ|تلویزیون و پرواکتور سامسونگ 22 اینچ}

اگر برد پاور مشکلی ندارد و سالم است به سراغ مین برد رفته و آن را بررسی کنید. با خرابی یکی از این لامپها کم کم مابقی آنها نیز سوخته و خراب میشوند و مانع از ایجاد تصویر روی صفحه نمایش میگردند. وقتی تلویزیون LED صدا دارد ولی تصویر ندارد یعنی مشکلی در قسمت بک لایت تلویزیون وجود دارد. مین برد به مانند مغز عمل میکند و تمامی دستورات لازم برای پخش صدا و تصویر در تلویزیون را میدهد. اگر مشکل قطعی صدا در تلویزیون همیشگی است باید به سراغ main board برویم. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال ای دی بسیار شایع است، همانطور که اشاره کردیم بک لایت مجموعهای لامپهای LED است که در درون پنل تلویزیون وجود دارد. هرگونه اشکال در این بلندگوهای کوچک و کم حجم باعث میشود کیفیت صدا بسیار پایین بیاید و از لذت دیدن فیلم یا سریال مورد علاقه ما بکاهد. در اولین قدم باید به سراغ بلندگوهای تلویزیون بروید، تلویزیونهای امروزی بسیار نازک و سبک هستند.

{اتصال لپ تاپ به تلویزیون اسمارت سامسونگ|تلویزیون سامسونگ در تبریز|تلویزیون سامسونگ تبریز}

سلام من تلویزیون ۵۰ اینچ دوو اسمارت دارم. با سلام من یک تلویزیون اسنوا مدل sld-49sa120 دارم حدود یک هفته است هنگام تماشای تلویزیون یا فیلم و آهنگ های روی فلش (حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه ) صدای تلویزیون قطع می شود این در حالی است که اگر هدفون را وصل کنیم صدا داریم. خواستم بدونم چجوری میشه شماره کانال هارو ویرایش کرد توی بخش ویرایش کانال ها فقط گزینه حذف یا مورد علاقه داره. باز هم درست نشد . خازن های روی ولتاژ ۱۲ ولت اعم از ۱۰۰۰ میکرو ، ۴۷۰ و ۱۰۰ میکرو را عوض کردم. لطفا راهنمایی بفرمایید علت قطع شدن صدای تلویزیون بعد از ۱۰ دقیقه از چیه؟ سلام من یه تلوزیون دوو پنجاه اینچ اسمارت فور کی خریدم بعد یه مدت زد حافظه تلوزیون پر شده من با برگشتوندن به حالت کارخونه درستش کردم ولی موس ریموت کنترل هوشمندم از کار افتاده از توی دفترچه ها نگاه کردم گفت برای هماهنگ کردنش با تلوزیون دکمه ی کامبک و موسو به مدت سه ثانبه بگیرم ولی درست نشد با اینکه چراغ هم چشمک میزنه مشکل کارنکردن ریموت کنترل هوشمند تلویزیون دوو از کجاست؟ ممنون میشم نحوه مرتب کردن کانال های تلویزیون دوو را بفرمایید.

بدیهی است مهمترین کارکرد تلویزیون ایرانی، به نمایش درآوردن تصاویر مختلف سینمایی، ورزشی و… بنابراین، اگر میخواهید تلویزیونهای درجه یک و با کیفیت خریداری کنید، حتماً به این مسأله مهم دقت کافی داشته باشید. بررسی قابلیت Refresh Rate هم از جمله موارد مهمی است که به معرفی انواع تلویزیون ایرانی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. به یاد داشته باشید که مهمترین شاخص برای سنجش کیفیت صفحه نمایش تلویزیونها، بررسی مقدار و اندازه رزولوشن است. نرخ استاندار به روزرسانی تصویر در یک تلویزیون به این معناست که دستگاه نمایشگر حین پخش تصویر، از صحنهها جا نمیماند و به اصطلاح دچار باگ یا لَگ نمیشود. نرخ به روزرسانی تصویر، آنقدر مهم است که طرفداران فیلمهای اکشن و بازیهای کامپیوتری، پیش از هر چیزی، به دنبال اندازه این نرخ در تلویزیونها هستند. 1080 برخوردار شدهاند. رزولوشن به عبارت سادهتر به معنای میزان وضوح تصاویر دیجیتال بر صفحه نمایش است. این پارامتر به صورت مشخص، وضوح تصویرهای مختلف را بر مبنا و اساس پیکسلهای افقی تشریح میکند. است. اگر صفحه نمایش و پنلهای به کار رفته برای تلویزیونها از کیفیت لازم برخوردار نباشد، باید به آن انتخاب شک کرد.

{قیمت تلویزیون سامسونگ در مشهد|قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۰ اینچ سری ۵|امکانات تلویزیون سامسونگ}

پس از درست کردن حساب کاربری سامسونگ در نمایشگر، میبایست از راه منوی دستگاهتان وارد گزینه Apps بشوید. یا مثلا با ورود به دستهی Most Popular میتوانید محبوبترین برنامهها را تماشا نمایید. برای مثال اگر میخواهید نرم افزارهای مربوط به سرگرمی را پیدا نمایید، گزینه Entertainment میتواند متناسب باشد. برای اینکار از منوی بالای صفحه وارد یکی از دستهبندیها بشوید. حالا میبایست برنامه خود را انتخاب کرده و دکمه Install را بزنید. این بخش مربوط به تمامی اپلیکیشن و نرم افزارهایی میباشد که بصورت قبل فرض روی تی وی شما نصب بوده یا سپس به آن اضافه شده میباشد. اگر اخبار و آگهیهای روزانه برایتان مهم میباشد هم گزینه What’s New میتواند بخشی جذاب و مفید برای شما باشد. برای نصب برنامه روی تلویزیون میبایست پیش از هر کاری برنامه مدنظرتان را پیدا نمایید. با ورود به این صفحه شما میتوانید صفحه My Apps یا برنامههای من را مشاهده نمایید. از سوی دیگر در این صفحه میتوانید به گزینههای همچون جدید ترین، محبوبترین یا سایر دستهبندی برنامهها دسترسی داشته باشید.

{تلویزیون سامسونگ 21 اینچ|قیمت تلویزیون سامسونگ 48 اینچ سه بعدی|ال سی دی تلویزیون سامسونگ}

4- در اپلیکیشن گوگل هوم، کروم کست خود را انتخاب کنید و در صفحه بعد گزینه Cast my Screen را در پایین صفحه بزنید و گزینه Start Now را انتخاب کنید. برای اینکار ابتدا تلفن همراه و موبایل خود را به یک وایفای یا نقطه اتصال متصل کنید. شما با استفاده از هر گوشی هوشمندی، حتی مدلهای شیائومی، هواوی، نوکیا و غیره، میتوانید به طور مستقیم، تلویزیون خود را به یوتیوب تلفن هوشمند خود متصل کنید و ویدیوهای مد نظرتان را ببینید. 5- حالا تلفن هوشمند شما به تلویزیون متصل شده و تمام کارهایی که بر روی گوشی انجام میدهید در صفحه تلویزیون قابل مشاهد است. اما اتصال با قابلیت Cast بهترین روش تماشای ویدیوها یوتیوب بر روی تلویزیون نیست، معمولا با قابلیت Cast ویدیوها کمی بریده بریده و با فریمریت پایین بر روی تلویزیون نمایش مییابد. سپس از تلفن هوشمند خود وارد یوتیوب شوید و یک ویدیو را پخش کنید، در ادامه گزینه Cast در قسمت بالای ویدیو پخش شده را انتخاب کرده و سپس تلویزیون هوشمند خود را انتخاب کنید.

بهترین تلویزیون گیمینگ، آن دسته از نمایشگرهایی هستند که تا دندان مسلح شده اند و به قصد قبضه بازار تولید می شوند. استفاده از این تلویزیونها در کنار کنسول بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. وضوح تصویر، کیفیت بالا نمایشگر، سرعت پردازش فوقالعاده و صدای رسا میتواند تجربه هر چه بهتر بازی را برای افراد به ارمغان آورد. کدام یک از بهترین تلویزیون های مخصوص بازی برای شما مناسب است؟ در سالهای اخیر صنعت گیم به یکی از صنعتهای پولساز دنیا تبدیل شده است. وجود این ویژگیها سبب میشود که فرد تا ساعتها غرق بازی کردن شود. تلویزیون گیمینگ این امکان را برای شما فراهم میکنند تا با بزرگترین صفحه نمایش و بالاترین کیفیت، لذت بازی کردن را به حداکثر برسانید. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین تلویزیون برای بازی میپردازیم تا با ویژگیها و امکانات این تلویزیونها آشنا شوید. بسیاری از کمپانیها برای افزایش سود بیشتر به رقابت در این صنعت میپردازند. یکی از مهمترین عوامل برای افزایش لذت از بازیها، انتخاب نمایشگری بزرگ است. تلویزیون گیمینگ سری جدیدی از تلویزیونها هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۲۸
بختیار مرادی