مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

vکاربرد ماسک مو در سلامت و زیبایی مو

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۴۹ ق.ظ

vکاربرد ماسک مو در سلامت و زیبایی مو

از مزیت خارق العاده ماسک مو میتوان به نرمی مو، تقویت مو، درمان موهای آسیب دیده، درمان شوره و موخوره و banehluxx.com … زمانی که مو حالتهای غیر عادی نظیر شکنندگی، موخوره، کرکه شدن و … را به خود میگیرد باید بدانید چنین عارضهای به علت کمبود مواد مغذی مو بوجود میآید که در نهایت منجر به تضعیف شدن ساختمان مو میشود. استفاده از ماسک مو میتواند مواد مغذی لازم برای سلامت موها را تامین کند. در مقاله 10 راز شگفت انگیز برای افزایش ماندگاری رنگ مو به اهمیت استفاده از ماسک مو پرداخته شده است. از جمله مزایای خارق العادهی ماسک مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد. ماسک مو در کنار تمام مزایای خارق العادهای که برای موها به همراه دارد، استفادهی مداوم و پیوسته از آن میتواند عوارضی را برای موهای شما در پی داشته باشد. استفاده طولانی مدت از ماسک مو میتواند باعث ریزش مو شود. ماسک مو یک گزینه مناسب برای بهبود وضعیت ماسک موی لایف موهای پریشان است. در حال حاضر روشهای روتین ترمیم مو هزینههای گزافی را برای افراد در پی دارد.

این طرح نابغه کرم صورت را امتحان کنید

کرم جوانساز و ضد پیری صورت دکتر باربارا دارای ترکیبات و خواص ضد پیری بسیار قوی می باشد. این کرم حاوی آنتی اکسیدان بوده و به بهبود و پیشگیری از چین و چروک های صورت کمک می کند. این مرطوب کننده همچنین پوست را تقویت کرده و آن را صاف و یکدست می سازد. کرم صورت Dr. Barbara سبب کوچک شدن منافذ باز پوست نیز می شود. هنگامی که از این کرم در شب استفاده می کنید، موجب می شود تا با پوستی سالم و با طراوت از خواب بیدار شوید. این کرم صورت حاوی عناصر فعالی مانند عصاره خرفه،Skullcap ، ویتامین E، پانتنول، اسکوالان، شی باتر می باشد. عصاره خرفه و Skullcap مانند نیروگاه های ضد پیری هستند. این ترکیبات به تسکین و آرامش پوست و کاهش علائم قابل مشاهده تحریک ها کمک می کنند. ویتامین E، پانتنول، اسکوالان، شی باتر نیز ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده بسیار موثری می باشند.

آسیب می بینند، به همین خاطر استفاده از شوینده های مناسب که حاوی ترکیبات تغذیه کننده باشند می توانند به احیا و بازسازی تارهای مو کمک بسیار زیادی کنند. برای مثال شامپو موهای آسیب دیده بیونیج فاقد هر گونه ترکیب مضر و آسیب رسان می باشد و یکی از بهترین شوینده های تقویت کننده مو است. نازکی موها و یا چربی بیش از حد مو باعث کم حجم شدن موها می گردد، اگر شما نیز به این مشکل دچار هستید باید از شوینده های حجم دهنده استفاده کنید. کراتین از جمله راه های تقویت موها می باشد که باعت نرم و لخت شدن موها می گردد که البته نیاز به مراقبت های خاصی نیز دارد و انتخاب شوینده مناسب، اولین گام این مراقبت می باشد. شویند های مناسب این نوع موها باید فاقد سولفات باشد تا کراتین موها از بین نرود و لطافت آن ها حفظ شود، شامپو ردیست فاقد سولفات بوده و به تغذیه بهتر موها نیز کمک می کند.

2- بهترین طرز استفاده از ماسک های صورت چیست؟ ابتدا هر نوع آرایشی را از روی پوست تان پاک کنید. بعد در یک فضای مرطوب و گرم مانند حمام قرار بگیرید تا منافذ صورت تان باز شود. حتی می توانید بعد از حمام کردن، صورت تان را لیف بزنید تا سلول های مرده از روی آن پاک شده و راه برای ورود ترکیبات فعال باز شود. در صورتی که مایل هستید از ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید لایه ای ضخیم از ماسک را روی پوست صورت و گردن بمالید تا پوست آن چه را نیاز دارد جذب کند. می توانید از سمت پایین به بالا برای کشیدن پوست به سمت بالا و وارد کردن مواد فعال به عمق پوست، صورت و گردن را ماساژ دهید. به این مساله توجه داشته باشید که نباید مواد را به اطراف چشم که پوست آن بسیار نازک است بمالید چون در این صورت احتمال تورم و تحریک پوست وجود دارد. 3-استفاده از یک ماسک صورت بهتر است یا استفاده از چند نوع ماسک صورت؟ استفاده از خوبی های چند ماسک مسلما بهتر از یک نوع ماسک خواهد بود. بهترین کار این است که بر حسب نیاز خود مثلا 3 نوع ماسک مرطوب کننده، روشن کننده و جوان کننده را انتخاب کنید و در طول هفته به نوبت از آن ها استفاده کنید. هرگز پشت سر هم از دو ماسک استفاده نکنید زیرا پوست نیازمند زمانی برای دریافت مواد فعالی است که روی آن نشسته است. اگر پوست چرب یا مخلوطی دارید ماسک آب رسان را روی گونه و گردن و هم زمان ماسک پاک کننده را روی پیشانی، بینی و چانه بمالید. 4- آیا باید ماسک را از روی صورت شست یا باید گذاشت خشک شود؟ زمانی که ماسک باید روی صورت استراحت کند 10 تا 20 دقیقه است.

شش آسان راه‌ها شما ممکن است بهبود در ماسک مو

و کثیفی را از عمق زیر لایه بیرونی پوست خارج می کند. آنها نسبت به یک پاک کننده معمولی موثرتر هستند. ولی مطمئن شوید که اغلب از آنها استفاده نکنید. استفاده بیش از حد، مانع محافظ طبیعی پوست شما را از بین می برد. حساسیت و تولید چربی اضافی را افزایش می دهد. ماسکهای صورت نه تنها فواید فوقالعادهای برای مراقبت از پوست دارند. بلکه تأثیر قابل توجهی بر سلامت روانی نیز دارند. وقت گذاشتن از روز برای استفاده از آن به شما این امکان را می دهد که آرام شوید. احساس کنید استرس از بین می رود در حالی که مواد دوستدار پوست جادویی خود را روی پوست شما اعمال می کنند. انواع مختلفی از ماسک صورت وجود دارد و همه آنها هدف متفاوتی دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید روی کدام ماسک صورت سرمایه گذاری کنید. مطلب زیر را بخوانید تا در مورد هر نوع و هدف آن توضیح دهید.

نه درخشان روش‌ها به استفاده از رنگ مو

معمولاً با این تکنیک رنگ مو، هایلایتهایی تقریباً یک تا دو درجه روشنتر از رنگ اصلی در مناطقی که در معرض نور خورشید قرار میگیرند، اضافه میشود. در این روش از رنگهایی استفاده میشود که حداقل دو درجه از رنگ موهای طبیعی افراد تیرهتر است و میتواند به موهای قهوهای روشن، عمق و زیبایی خاصی ببخشد. درواقع هایلایت سبب روشن شدن موها میشود، ولی روش لولایت دقیقا برعکس عمل میکند. تکنیک بیبی لایت کردن موها استفاده از هایلایتهای فوقالعاده نازکی (تار مویی و ظریف) است که عموماً یک درجه روشنتر از رنگ طبیعی موهای شما است. جالب است بدانید که در این روش رنگ کردن موها، تمام قسمتها از ریشه تا ساقه بیبی لایت میشود. در حالی که در هایلایت تعداد زیادی از موها رنگ میشود و در عین حال تراکم و نزدیک بودن موها نسبت به این تکنیک بیشتر است. «واقعاً فکر نمیکنم که رنگ یا دکلره کردن موهای کودکان قبل از بلوغ، و در حالت ایدئال تا اواخر نوجوانی (حداقل ۱۶ سالگی) کاری بیخطر باشد!

  • تقویت تاره های آسیب دیده
  • شامپو محافظ رنگ
  • ضد شکنندگی مو
  • برند الارو
  • بیش از زمان تعیینشده شستن موها را به تاخیر نیندازید
  • نیاز به آبکشی
  • » باعث بهبود مقاومت مو
  • ماسک مو خانگی حنا

ماسک کراتینه مو باعث صافی و درخشندگی موها میشود و با تغذیه عمقی مو به ترمیم و احیای موهای آسیبدیده و سوخته کمک میکند. این ماسک برای موهای رنگشده، آسیبدیده، شکننده، خشک و کدر مناسب است اما استفاده از آن برای موهای فر بههیچعنوان توصیه نمیشود. عوامل متعددی باعث شکنندگی موها میشود اما مهمترین عامل دکلرهکردن و رنگکردن پیدرپی موها است. برای جلوگیری از ریزش و شکنندگی موها بعد از رنگکردن میتوان از انواع ماسک مخصوص موهای رنگشده و آسیبدیده استفاده کرد. بهطورمعمول در فرمولاسیون این نوع ماسک از کراتین، روغن آرگان و ویتامین A و E در جهت تثبیت و درخشندگی رنگ مو و ترمیم و احیای موهای آسیبدیده استفاده میشود. نکته: برای موهای فر ماسکی را تهیه کنید که حاوی کراتین نباشد. استفاده شود. با استفاده صحیح از ماسک موی مخصوص موهای فر میتوان از خشکی، وزشدن و شکنندگی موها جلوگیری کرده و با آبرسانی صحیح باعث حفظ رطوبت و نرمی تارهای مو شد.

این محصول کاملا تحریک کننده و آب رسان خواهد بود.

کرم صورت آبرسان و شفاف کننده انار کلیون : محصولی بسیار سبک می باشد. این محصول مخملی غنی از عصاره انار با تمام خواص این میوه میباشد. این محصول کاملا تحریک کننده و آب رسان خواهد بود. همچنین حاوی نوع مخصوصی از جلبک های دریای شمال اروپا نیز میباشد. کرم عصاره انار برای اشخاصی توصیه می گردد که می خواهند پوستی روشن و براق داشته باشند. ترکیبات موجود در آن پوست را عمیقا مرطوب کرده و عمل گردش خون را در شبکه مویرگی زیر پوست تسریع می نماید. در نتیجه موجب شفاف تر شدن پوست شما می شوند. مقادیر بالایی آنتی اکسیدان ها، فلاونوئید ها و ویتامین C در انار موجود می باشد. کرم صورت آبرسان و شفاف کننده انار کلیون به افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. این کرم با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود. آنتی اکسیدان ها در دانه های انار می تواند مرهم خوبی بر التهابات پوستی و آکنه باشد.

اکسیدان 1: رنگ را به طور جزئی باز می کند.

برای اینکه بخواهیم رطوبت کافی را به موهای خشک بازگردانیم باید از اسیدهای چرب طبیعی مانند روغن زعفران استفاده کنیم . برای این کار در کف دستتان چند قطره روغن زعفران بریزید و روی موهای خشک خود آرام بمالید. این کار اگر متداوم انجام شود رطوبت از دست رفته را به موهای شما بر می گرداند اما موهای شما را چرب نمی کند. برای شست وشو موهایتان از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید .موهای رنگ شده خود را قبل از ورود به استخر، با آب بدون کلر بشویید.زمانی که موهایتان خیس است آنها را شانه نزنید . موهایتان را با سشوار خشک نکنید زیرا رطوبت آن از بین می رود. اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار می رود و انواع گوناگونی دارد که با نتایج مورد نظر شما و تمایلات سازندگان رنگ ها تعیین می شود. اکسیدان 1: رنگ را به طور جزئی باز می کند. اکسیدان 2:قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی موهای سفید را دارد.

  • شامپو پرپشت کننده موی خارجی
  • شامپو موی چرب
  • ضد خارش و قرمزی بواسطه دارا بودن روغن جوجوبا
  • نوع محفظه: تیوپی
  • ۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ماسک مو B5 مناسب موهای رنگ شده جولیتا اُستی

وقتی شما قصد دارید از موهای خود محافظت کنید، چس به دنبال محصولی هستید که مشکل یا آسیب دیدگی مو را برطرف کند و زیبایی و لطافت مو را برگرداند و یا از انواع مشکلات مرتبط با مو پیشگیری کنید. اگر جز آندسته از موهای مجعد، فر و نیمه مجعد هستید حتما این ماسک مو را امتحان کنید. موهای مجعد بیشتر از سایرین در معرض خطر هستند، مخصوصا زمانی که صاحبان این موها حساسیت بالایی دارند و مدام آنها را با اتو مو و سشوار صاف میکنند و یا حالت میدهند. برای این منظور ممکن است درگیر خشکی بیش از اندازه، آسیب دیدگی ساقه و ریشه مو شده باشید که برای این منظور میتوانید از ماسک مو اویداد استفاده کنید. محصولات لورآل نه فقط برای مو بلکه برای انواع مراقبتهای پوستی طیف وسیعی را به خود اختصاص دادهاند. اگر موهای شما شکننده و یا به اصطلاح دارای موخوره هستند، قاعدتا از لحاظ تامین پروتئنی دچار مشکل شدهاند و شما باید این پروتئین را جبران کنید.

{{یاد بگیرید|آموزش دهید|مطالعه} {دقیقا|دقیقا} چگونه رنگ مو را در 2 روز بهبود دادم|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {شیک|شیک|مد روز} {ایده‌ها|مفاهیم|ایده‌ها} {برای شما |در شما|روی شما|به شما} رنگ مو|چگونه رنگ مو را {Define|Outline} انجام می دهید؟ {زیرا|در نتیجه} این تعریف {زیبا|نسبتا} {سخت|سخت‌انگیز|طاقت‌فرسا|پرزحمت|سخت‌انگیز} است.|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {آسان|ساده|روشن} {راه‌ها|روش‌ها} {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید رنگ مو را به موفقیت {Turn|Flip} کنید}

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ریمل حجم دهنده اسنس وب سایت خود باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۴
بختیار مرادی

نظرات  (۱)

۰۱ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۵۴ بختیار مرادی

سلام

منم یه وبلاگ دارم 

با این آدرس

https://takfarsh.blogsky.com/

خوشحال میشم بهش سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی