مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

فرش در سرای بست بافت

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

فروش انواع گبه با قیمت تولید بصورت عمده

 خرید فرش ارزان قیمت فانتزی, گبه فرش ماشینی, گبه فرش ماشینی دیدگاه‌ها برای فروش انواع گبه با قیمت تولید بصورت عمده بسته هستند

فروش انواع گبه با قیمت تولید بصورت عمده از طریق سایت های تجاری در ابعاد مختلف در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.

 

فروش انواع گبه

گبه فرش

گبه به معنی طبیعی و یا بدون برش و خام می باشد که به عنوان یک فرش خشن شناخته می شود

این فرش ها از ضخامت کمتری در مقابل فرش های دیگر ایرانی است و از ظرافت کمتری برخوردار می باشد و این دلیلی شده است که قیمت ها به نسبت دیگر فرش ها پایینتر باشد

خرید فرش ارزان قیمت تهران با پایین این گبه ها باعث افزایش طرفداران ان شده است که از استقبال خوبی روبرو بوده است.

بافت این گبه ها توسط زنان عشایر در قدیم برای تامین نیاز انها بافته می شد که به مرور با افزایش تقاضای بیشتر مردم واقع شده و تولید ان به مراتب رونق گرفت.

اصلی ترین بافنده های این گبه ها ازقوم های

  • قوم کرد
  • ایل های قشقایی
  • قوم لر

که بعدا در مناطق دیگر کشور نیز بافت انها رواج پیدا نمود.

درانتخاب رنگ ها توسط بافنده ها به طور سلیقه ایی بافته می شد که رنگ بافته های  هر قوم با یکدیگر متفاوت می بود.

 

تولید گبه های ماشینی

تولید این گبه ها به صورت ماشینی نیز انجام میگیرد که طرح هایی مشابه با طرح های سنتی داشته و مورد توجه مردم واقع شده است ۰

تولید این گبه در انواع متفاوت کیفیت و طرح های متنوعی تولید شده که قیمتهای انها با توجه به تراکم بافت انها با یکدیگر متفاوت بوده که مشتریان می توانند نسبت به محل استفاده ،کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند .

بهترین تولید گبه های ماشینی توسط کارخانه های کاشان انجام میگیرد که بیشترین تولید در سطح کشور را داشته که از رونق بالایی برخوردار بوده است.

 

فروش انواع گبه

فروش انواع گبه

برای خرید فرش ارزان قیمت کرج و انواع این گبه که می توان از طریق نمایندگی ها در هر شهر و یا از نمایشگاه های فروش محصولات فرش تهیه نمود .

فروش انواع این گبه ها به صورت عمده از طریق سایت های تجاری نیز به فروش می رسد که با قیمتی بسیار مناسبتر می توان تهیه نمود.

سایت های مجموعه ما با بهره گیری از بهترین کارخانه های شهر کاشان انواع این محصولات را باقیمت های مناسب و با قیمت تولید کارخانه در دسترس مشتریان قرار می دهد.

خرید فرش ماشینی زمینه دودی رنگ کاشان

 

خرید فرش ارزان قیمت کاشان – خرید فرش درجه یک – فرش زمینه دودی – فرش دودی رنگ – کارخانه فرش ماشینی خوب – فروش مستقیم فرش از کارخانه.

رنگ ها بیشترین تاثیر را در زیبایی چیدمان و دکوراسیون دارند، استفاده از رنگ های خاص، متناسب و زیبا می تواند دکوراسیون خانه را بسیار زیباتر کند. وقتی شما می خواهید در منزل خود یک چیدمان مدرن و جدید داشته باشید نمی توانید از رنگ های بسیار جیغ مثل قرمز و بنفش و آبی استفاده کنید؛ در این فضاها لازم است از رنگ های لایت و خنثی مثل رنگ دودی، نقره ای، فیلی، لاجوردی، کرم یا رنگ های مشابه استفاده نمود.

در چیدمان خانه های ایرانی فرش یکی از اصلی ترین لوازم است و بخش بزرگی از چیدمان را به خود اختصاص داده، لذا رنگ فرش ماشینی تاثیر زیادی در رنگ آمیزی کلی چیدمان و زیبایی آن دارد. همانطور که می دانید تولید فرش ماشینی در ایران بسیار گسترده است و محصولات مختلف اعم از فرش ماشینی سنتی، طرح های کلاسیک و فرش طرح ترک مدرن از تولیدات مخصوص شرکت های بزرگ می باشند.

اگر شما بخواهید یک فرش ماشینی خوب خریداری کنید در ابتدا باید تعیین کنید که فضای چیدمان منزل شما از کدام نوع است و طرح های متناسب با همان چیدمان را انتخاب نموده و سفارش دهید. در این متن فرش زمینه دودی رنگ معرفی می شود که بیشتر با طرح های مدرن طراحی و تولید شده است و کاربرد اصلی آن برای چیدمان های مدرن می باشد.

قیمت فرش دودی رنگ کاشان

در کاشان مدل های زیادی از فرش دودی رنگ تولید می شود، فرش زمینه نقره ای، فیلی و کرم یا فرش زمینه بژ از فرش های مشابه فرش زمینه دودی هستند که برای سبک های مدرن می توان از این فرش ها استفاده کرد، قیمت فرش زمینه دودی رنگ را بر اساس رنگ آن تعیین نمی کنند، ابتدا لازم است شانه و تراکم فرش زمینه دودی مشخص شود و با نوع بافت و جنس الیاف آن قیمت فرش دودی رنگ تعیین می شود. لذا در این متن ابتدا انواع فرش دودی را به خریداران معرفی می کنیم و سپس خریداران بر اساس نوع فرش دودی رنگ که می خواهند خریداری کنند خرید فرش ارزان قیمت  مشهد فرش ماشینی دودی را از کاشناسان با توجه به مشخصات فنی آن می توانند استعلام بگیرند.

فرش زمینه دودی

انواع فرش زمینه دودی درنگ

فرش زمینه دودی یکی از فرش های خاص و جدید است که متناسب با نساز خریداران امروزی طراحی و تولید شده است، در گذشته فرش دودی رنگ در تولیدات ایرانی وجود نداشت، به مرور که توجه خریداران به فرش های ترک و چینی که با این تم رنگی تولید شده بودند بیشتر شد، تولید کننده های ایرانی اقدام به تولید فرش زمینه دودی رنگ کردند تا خریداران این دسته از محصولات نیز بتوانند فرش ایرانی درجه یک خریداری کنند.

فرش دودی رنگ با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافش قیمت گذاری می شود و نوع طرح و رنگ در واقع تاثیری روی قیمت ندارند و تنها پارامترهای تاثیر گذار در قیمت فرش زمینه دودی همان مشخصلت فنی محصول می باشد. به طور کلی فرش دودی رنگ که در حال حاضر در کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید می شود با مشخصات زیر موجود است:خرید فرش ارزان قیمت کرمان

  • گلیم فرش ارزان قیمت 350 شانه تراکم 960
  • فرش دودی رنگ 500 شانه تراکم 1500 و 1800
  • فرش زمینه دودی 700 شانه اکریلیک درجه یک با تراکم 2550
  • فرش دودی رنگ 1200 شانه برجسته و ساده با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه دودی رنگ کلاسیک و مدرن


فرش دودی رنگ

خرید فرش ماشینی دودی رنگ خوب

همانطور که در بالا اشاره شد فرش دودی رنگ با کیفیت های مختلفی در کارخانه فرش ماشینی کاشان بافته می شود و برای خرید فرش ماشینی دودی رنگ خوب ابتدا لازم است، محصولات مختلف را بشناسید قیمت فرش دودی رنگ با مشخصات مورد نظرتان را نیز بدانید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه شخصی یکی از دسته محصولات مشخص شده را انتخاب نمایید.

در مجموعه پرسان پارس برای هر یک از فرش های معرفی شده در فوق یک کاتالوگ مجزا وجود دارد و اگر بخواهید فرش ماشینی زمینه دودی رنگ خریداری کنید ابتدا لیست قیمت انواع مختلف این فرش ها را می توانید از کارشناسان فروش دریافت کنید و سپس بر اساس بودجه تان کاتالوگ هر دسته از انواع فرش دودی رنگ را که بخواهید کارشناسان فروش برایتان ارسال می کنند. پس از انتخاب طرح و رنگ و ابعاد فرش مورد نظر می توانید سفارش خود را از طریق همان واتساپ ثبت نموده و خرید فرش ارزان قیمت یزد دودی رنگ زیبا را کامل نمایید.

بهترین فرش ماشینی دودی رنگ کاشان

برای اینکه بتوانید بهترین فرش زمینه دودی رنگ را انتخاب کنید ابتدا لازم است تعیین کنید که فرش را برای چه فضایی در نظر دارید، برای مثال فرش هایی که برای وسط پذیرایی و مبلمان استفاده می شود لازم است از بین کلکسیون فرش دودی رنگ 1200 شانه، 1500 شانه یا نهایتا از فرش 700 شانه درجه یک انتخاب کنید و انتخاب یک فرش 350 شانه برای وسط مبلمان احتمالا انتخاب درستی نخواهد بود، زیرا با بالا رفتن شانه و تراکم فرش ظرافت و زیبایی فرش بیشتر می شود و از آنجایی که فرش 350 شانه دشت بافت است رخ خوبی برای فضای پذیرایی ندارد.

در عوض برای اتاق خواب یا آشپزخانه می توان از گلیم فرش دودی رنگ 350 شانه یا خرید  فرش ارزان قیمت فارس 500 شانه که قیمت مناسب و ظاهری زیبایی برای این فضاها دارند استفاده کرد.

 

از مزایای خرید اینترنتی فرش

از مزایای خرید فرش ارزان قیمت شیراز می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد با خرید اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید وقت خود را در ترافیک و شلوغی سپری کنید بلکه در کمترین زمان ممکن فرش مورد نیاز خود را سفارش دهید . شرایطی که برای هموطنان عزیز فراهم شده باعث شده تا فرش ماشینی خود را با ارسال رایگان و ضمانت کتبی و قیمت فرش مصوب تولیدی درب منزل خود در سراسر کشور تحویل گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۳۸
بختیار مرادی

فرش هزار شانه خوب

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۵۸ ب.ظ

کارخانه فرش هزار شانه خوب – فرش ماشینی 1000 شانه

 

فرش ماشینی 1000 شانه – قیمت فرش هزار شانه کاشان – کارخانه فرش هزار شانه ده رنگ – فرش 1000 شانه 10 رنگ – خرید فرش ارزان قیمت – خرید اینترنتی فرش.

در ابتدای این مقاله می خواهیم انواع فرش ماشینی خوب را که در کاشان تولید می شود را به خریداران فرش معرفی کنیم و سپس به صورت اختصاصی تولیدات کارخانه فرش هزار شانه تراکم سه هزار ده رنگ و هشت رنگ را با جزییات بیشتر بررسی نموده و مشخصات فنی و ویژگی های برجسته آن معرفی می شود.

به طور کلی فرش ماشینی از نظر کیفیت و ماندگاری بر اساس شانه و تراکمی که دارد و همچنین جنس نخ خاب معرفی می شود؛ در این تعریف و بررسی فرش هایی که دارای الیاف اکریلیک 100% درجه یک باشند و نخ هیت ست شده مرغوب برای تولیدشان استفاده شده باشد فرش ماشینی خوب و با کیفیت نام می گیرند که البته برای شانه و تراکم های مختلف فرش نیز این موضوع صادق است.

در دید عموم مردم اینطور جا افتاده است که با بالا رفتن شانه و تراکم فرش کیفیت بافت و دوام آن بیشتر شده و فرش خوب فرشی است که شانه و تراکم بالایی داشته باشد، اما در عمل اینطور نیست، یعنی یک فرش 1000 شانه 10 رنگ یا 8 رنگ خوب دارای الیاف اکریلیک مرغوب در بافت خود می باشد و به همین ترتیب فرش 700 شانه خوب نیز فرشی است که از الیاف درجه یک و با دوام در بافت آن استفاده شده باشد و البته فرش 700 شانه واقعی و اصل باشد.

حال که یک دید کلی نسبت به فرش ماشینی خوب در ذهنتان ایجاد شده است می توانید با انواع فرش ماشینی که در کاشان تولید می شود آشنا شوید، ویژگی های مختلف و تفاوت هایی که با هم دارند را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس سلیقه و نیاز و بودجه ای که دارید یکی از انواع فرش ماشینی خوب را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

کارخانه فرش هزار شانه

انواع فرش ماشینی خوب کاشان

در این متن هدف ما معرفی تولیدات کارخانه فرش هزار شانه خوب کاشان است اما این به این معنی نیست که سایر فرش های ماشینی خوب نیستند یا فرش هزار شانه بهتر است، بلکه هر نوع فرش ماشینی که استاندارد های لازم برای تولید فرش ماشینی خوب در آن رعایت شده باشد را می توانیم فرش ماشینی خوب بنامیم؛ البته شانه و تراکم فرش یکی از پارامتر های تعیین کننده قیمت و کیفیت فرش است و وقتی حرف از فرش ماشینی خوب می شود منظور ما فرش های با شانه و تراکم بالا می باشد که شامل موارد زیر می باشد و فرش هایی 440 شانه و فرش 500 شانه یا طرح 700 شانه از نظر کیفیت و ماندگاری و زیبایی ظاهری در این دسته یعنی فرش ماشینی خوب جای نمی گیرند. انواع فرش ماشینی خوب و درجه یک کاشان به شرح زیر هستند:

  • فرش ماشینی 700 شانه اصل کاشان با تراکم 2550
  • فرش هزار شانه خوب با تراکم 3000
  • فرش 1200 شانه برجسته و ساده جدید با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه ابریشم گونه تراکم 4500

تمامی محصولات فوق در کارخانه فرش ماشینی با الیاف اکریلیک 100% هیت ست شده تولید می شوند و اگر بافت فرش گل برجسته داشته باشند در کنار نخ اکریلیک از نخ هایبالک نیز در بافت استفاده شده است، تفاوت نخ های اکریلیک به کار رفته در این فرش ها در ظرافت الیاف یا همان نمره نخ است؛ برای مثال فرش 700 شانه با نخ نمره 18 تولید می شود، در خرید فرش ارزان قیمت تهران  هزار شانه خوب با نمره 30 و فرش 1200 شانه با نمره 37 یا 40 بافته می شود و به ترتیب با بالا رفتن نمره نخ ظرافت بافت آن بیشتر شده و رخ فرش زیباتر می شود.

فرش ماشینی خوب

خرید اینترنتی فرش هزار شانه خوب کاشان

کارخانه فرش هزار شانه خوب در کاشان خیلی زیاد نیست، بیشتر تولید کننده های فرش ماشینی 1000 شانه در سال های اخیر دستگاه های خود را تبدیل به دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه نموده اند و خرید فرش هزار شانه خوب برای خریداران علاقه مند به این محصول کمی دشوار شده است.

تنها کارخانه فرش هزار شانه ای که در حال حاضر وجود دارند، شرکت های بزرگی هستند که برای تولید فرش 1200 شانه جدید و فرش 1500 شانه ابریشم گونه دستگاه بافندگی جدید خریداری نموده اند و دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه را برای ادامه تولید فرش هزار شانه خوب و درجه یک حفظ نموده اند.

خرید فرش ارزان قیمت کرج هزار شانه خوب یکی از راه های آسان دسترسی ساده به این کارخانه های بزرگ است زیرا خریدارانی که می خواهند خرید فرش ماشینی انجام دهند با این برندها آشنا نیستند و مغازه دارها به خصوص در شهرستان ها معمولا تنها با دو یا نهایتا سه کارخانه فرش ماشینی همکاری می کنند و تنوع طرح هایشان کم بوده و محصولات محدودی را به مشتریان خود ارائه می دهند، در صورتی که در خرید اینترنتی فرش ماشینی، شما می توانید بهترین محصولات بزرگترین شرکت های بافنده فرش هزار شانه خوب 10 رنگ و 8 رنگ را مشاهده نموده و به صورت خرید مستقیم فرش از کارخانه سفارشات خود را تهیه کنید.

فرش هزار شانه خوب

فرش 1000 شانه 10 رنگ بخریم یا 8 رنگ؟

یکی از سوالات مهم و اصلی خریداران فرش ماشینی انتخاب فرش ماشینی خوب بین انواع رنگ بندی موجود در کارخانه فرش هزار شانه می باشد. برای مثال در همین فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس اگر به بخش محصولات مراجعه نمایید دو بخش خرید فرش ارزان قیمت مشهد  1000 شانه 10 رنگ و 8 رنگ وجود دارد و حتی طرح های خاصی وجود دارند که به دو شکل 8 رنگ و 10 رنگ تولید شده اند و این موضوع انتخاب و خرید را برای افرادی که با رنگ بندی فرش ها آشنا نیستند کمی دشوار می کند.

به طور کلی بهتر است اول تعیین کنید که چه فرشی می خواهید خریداری نمایید، امروزه تولیدات کارخانه فرش هزار شانه کاشان و به طور کلی انواع فرش ماشینی از نظر طرح و رنگ به سه دسته فرش ماشینی سنتی، فرش طرح ترک یا فرش مدرن و فرش کلاسیک تقسیم می شود، اگر قصد شما خرید فرش هزار شانه خوب با طرح کلاسیک یا سنتی باشد، رنگ آمیزی این نقشه ها به صورت فرش 1000 شانه 10 رنگ زیبا تر است و رخ بهتری در چنین فرش هایی وجود دارد؛ اما اگر فرش مدرن هزار شانه می خواهید بخرید به دلیل اینکه فرش های طرح ترک و مدرن عمدتا رنگ آمیزی ساده و لایت و طرح های خلوت دارند فرش 1000 شانه 8 رنگ قیمت مناسب تر و رخ بهتری برای چنین نقشه هایی دارد.

مرکز خرید آنلاین فرش و گلیم با قیمت کارخانه

admin فرش های فانتزی, گلیم فرش, گلیم فرش دیدگاه‌ها برای مرکز خرید آنلاین فرش و گلیم با قیمت کارخانه بسته هستند 873 بازدید

مرکز خرید فرش ارزان قیمت کاشان و گلیم با قیمت هایی بدون واسطه از کارخانه های کاشان از طریق سایت های تجاری گروه ما برای تمام مشتریان در سراسر ایران فراهم می باشد.

 

گلیم و فرش

گلیم فرش ها به مانند فرش از اثاری هستند که قدمتی دیرینه داشته و از اولین زیرانداز هایی هستند که مورد استفاده قرار می گرفته اند.

گلیم ها  همانند فرش ها اثاری هستند که از ذوق و هنر بافنده های عشایر  شکل می گرفته است.

این هنر هم به صورت دست بافت و هم به صورت ماشینی تولید می شود که به نوعی شناسنامه ایی از هنر ایرانیان برای جهانیان شمرده می شود.

گاه گلیم فرش ها را با زیلو و یا جاجیم به یک عنوان در نظر گرفته می شوند ولی تفاوت هایی با یکدیگر خواهد دارند.

مرکز خرید فرش ارزان قیمت کرمان با بهترین قیمت در ایران 

 

 خرید آنلاین فرش و گلیم

انواع گلیم فرش

گلیم فرش ها بسته با نوع بافت انها متفاوت بود و مدل های گوناگون دارد.

  • گلیم فرش ساده
  • گلیم برجسته
  • گلیم فرش ورنی

گلیم فرش ساده یک رو دارد و ومعمولا بدون نقشه بافته می شود.

و دارای شکلهای  هندسی است و بافت انها به نحوی است که یکی در میان پود ها ازلای تار عبور می کند.

گلیم فرش برجسته همینطور که از نامش پیداست دارای نقشه های برجسته ایی است و مانند فرش ها پرز دارد اما زمینه ان ساده می باشد.

گلیم فرش ورنی نیزیک رومی باشد و پرز ندارد که انهم بدون نقشه بافته می شود.

گلیم فرش ها چه به صورت دست بافت و یا ماشینی در بازار پیدا می شود که مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های مربوط خرید فرش ارزان قیمت یزد خود را انجام دهند.

 

 

خرید آنلاین فرش و گلیم

تولید ماشینی این محصولات در شهر کاشان توسط شرکت های صنعتی فرش انجام می گیرد که امروزه فروش انواع محصولات فرش از جمله گلیم به صورت خرید انلاین برای مشتریان به سراسر ایران انجام می گیرد.

مشتریان با اعتماد  اعتبار به چنین مجموعه هایی خرید خود را با خیالی اسوده و با رضایت کامل انجام می دهند.

مجموعه اینترینتی ما با توجه به نیاز مشتریان برای جلب نگاه مشتریان انواع گلیم و گبه های ماشینی را  با کیفتی مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید فرش ارزان قیمت فارس از مجموعه ما به صورت اینترنتی و انلاین این حسن و مزیت را برای مشتریان دارد که محصولات را با قیمت هایی بدون واسطه ازکارخانه و با قیمتی مناسب تهیه نموده و در اختیار انها قرار می دهد.

 

چگونه فرش ماشینی با کیفیت را بشناسیم؟

با توجه به تولیدات متنوعی که در بازار فرش وجود دارد خوشبختانه فرش با تمام سلایق و فرهنگ های جامعه در قیمیت های مناسب با جدید ترین مدل ها عرضه می شود .
 متاسفانه عده ای از فروشندگان سود جو از مواد اولیه ضعیفی به نفع خود و به زیان مشتری که اکثرا آگاهی و دانش چندانی از فرش ندارند سوء استفاده کرده و فرشهایی با قیمت فرش پایین تر که با جنسها فوق العاده ضعیف تر چه از لحاظ کیفیت نخ و چه از لحاظ نوع بافت را به اسم کارخانه های معروف فرش به فروش میرسانند و در این راه برای خود سودهای کلان رقم میزنند .
- فرش ماشینی اکریلیک هیت ست فرشی لطیف و نرم تر است نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در برابر گرما دارد
- بوی پلاستیک یا نفت نمی دهد
- رنگبندی شفاف تری دارد
اگر هر کدام از این نکات را نداشته باشد قطعا فرش پلی استر است یا درصد بالایی از ناخالصی در مواد اولیه آن بکار رفته است .

تراکم و شانه فرش چیست؟

هر تخته فرش ماشینی دارای دو نوع تراکم است (طولی و عرضی) می باشد .
تراکم عرضی را شانه گویند یعنی تعداد گره در یک متر عرضی (700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه)
شمارش و واحد تراکم هم با تعداد گره در طول فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد .

فرش ماشینی 700 شانه

یکی از شاخه های پر فروش و محبوب فرش ماشینی و به خصوص فرش کاشان دسته فرش ماشینی 700 شانه است .
فرش ماشینی 700 شانه واقعی دارای شانه 700 گره و تراکم 2100 تا 3000 گره می باشد . فرش ماشینی 700 شانه معمولا 8 رنگ یا 10 رنگ به فروش می رسد .

فرش ماشینی 1000 شانه

فرش 1000 شانه شباهت بالایی نسبت به فرش های دست بافت دارد . فرش 1000 شانه به دلیل قیمت فرش مناسب و زیبایی و کیفیت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد . این فرش به دلیل شانه بالایی که دارد دارای ظرافت و زیبایی مخصوص به خود است و از فرش 700 شانه ضخامت کمتری دارد .

فرش 1200 شانه

این فرش دارای ظرافت و لطافت منحصر به خودش است که متقاضیان زیادی برای خرید فرش دارد . فرش 1200 شانه دارای مقاومت خاصی است . از خصوصیات این فرش می توان به لوکس بودن و عدم پرز دهی این محصول از فرش کاشان اشاره کرد .
خرید فرش  ارزان قیمت شیراز  ، فرش 1200 شانه را در ابعاد فرش 6 متری و فرش 9 متری و فرش 12 متری و قالیچه و کناره عرضه می کند .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۸
بختیار مرادی

پشتی های سنتی کاشان

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۵۶ ب.ظ

ارزانترین قیمت انواع پشتی خانگی مناسب سفره خانه

 

خرید پشتی شاه نشین خانگی  پشتی های منزل یا پشتی های دیواری  با رویه فرش های ماشینی جدید کاشان  با قیمت های بدون واسطه و به صورت عمده و ارزان به صورت اینترنتی به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

 

قیمت انواع پشتی خانگی

 

 پشتی های سنتی زیبا

یکی از مواردی که خانه ها را زیبا می‌کند انواع پشتی ها با طرح های متفاوت است که می‌تواند به جای مبل و راحتی در خانه‌ها جایگاه بگیرد که نسبت به هزینه مبل و راحتی هزینه کمتری در بر می‌گیرد طرفداران طرح های سنتی بیشتر دکوراسیون خانه های خود را با طرح های سنتی زیبا می کنند که اصالتی و آرامش بخش است که در دکوراسیون منزل ها نقش به سزایی دارد
استفاده از رنگهای رنگ ها و طرح های اصیل ایرانی گذشته است که قدمت تاریخی دارد امروزه انسانها به دلیل محبوبیت سنتی بودن درباره دوباره به لباس دوباره به لباس‌های سنتی دکوراسیون سنتی و سایل خانگی سنتی غذاهای سنتی و غیره روی آوردند اگر بخواهید
بخواهید مهمان های خود را در به یک جای دنج و سنتی در یک جای دنج و سنتی پذیرایی کنید می توانید گوشه از محیط خانه خود را با چند پشتی و گلیم سنتی و یک سماور ذغالی و استکان های سنتی گذشته حال و پذیرایی کنید استفاده از خرید پشتی شاه نشین سنتی ایرانی در خانه‌های ایرانیان حس آرامش و خاطرات گذشته را به محیط خانه ها جلوه داده است .


به همین دلیل انسان ها به خرید کالاهای سنتی رغبت پیدا کردند پشتی های سنتی از طرح های متفاوت مانند طرح حیوانات و پرندگان و نقاشی های مینیاتوری استفاده شده است بعضی از پشتی ها به طور متفاوت استفاده می‌کنند

مثلاً بعضی برای خانه خود از پشتی ها به جای مبل استفاده می‌کنند که به صورت زیر و رو قرار می دهند بعضی ها به صورت تکی برای پشت به او تکیه دادن استفاده می‌کنند  که پشتی ها  در سایزهای مختلفی یافت می شود که سایز های نرمال ۵۰ تا ۷۰ سانت یا ۸۰ سانت میباشد که اندازه سایز ها بستگی به شهرهای مختلف دارد مثلاً تهرانی ها پشتی  نیم متر در یک متر را می‌پسندند ترکمن ها۶۰در ۷۰ سانتیمتر می پسندند و غیره اما اکثر پشتی های سنتی اغلب نیم متر در یک متر می باشد

اکنون پشتی های سنتی در طرح های مختلف با قیمت های ارزان و مناسب در شهر کاشان به فروش می رسد که تنها به دکوراسیون خانه ها بلکه به رستوران های سنتی مسجدها و سفره خانه ها جلوه زیبایی از گذشته را بخشیده است.

 

قیمت انواع پشتی خانگی

انواع پشتی منزل

 

پشتی های سنتی از قدیم تا به امروز از اهمیت خاصی در منزل ها برخوردار بوده است مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی از پشتی های سنتی زیبا با قیمت های مناسب و ارزان آن بهره‌مند شوند

خریدپشتی شاه نشین کاشان یکی از شهرهای پر فروش انواع پشتی منزل در طرح های سنتی و زیبا  بوده است که به دلیل رقابت های زیاد بین تاجران انواع پشتی های دیواری را با قیمت های مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید برای تهیه پشتی های منزل باید به جنس و کیفیت پشتی ها توجه کرد تا متوجه آن می‌شویم که در درون پشتی ها از چه چیزهایی تشکیل شده است.

مشتریان گرامی با توجه به مراجعه به سایت های اینترنتی ما می‌توانند پشتی هایی با کیفیت عالی با رنگهای رنگ بندی های زیبا و طرح‌های مختلف تهیه و خریداری کنند و این سایت بدون دغدغه محصولات مشتریان را برایشان ارسال کند و نیازهای آنان را تامین می‌کند

در تولید پشتی فرش های دیواری که از فوم یونولیتی استفاده کرده‌اند علاوه بر سبک بودن پشتی ها و جابجایی آسان به محکم بودن پشتی ها کمک می کند همچنین برای اینکه شست‌وشوی پشتی ها زیپی در پشت آن قرار داده‌اند تا بتوان رویه پشتی ها را از آنها جدا نمود همچنین روی پشتی هایی که از نخ آکریلیک هیت ست شده استفاده کرده‌اند به نرم تر شدن روی پشتی و کاهش وزن کمک میکند.

 

انواع پشتی خانگی جدید  کاشان

 

امروزه جنس و کیفیت پشتی ها با پشتی های گذشته فرق می‌کند که بر قیمت‌های آنها موثر است و کم و کیفیت شانه‌های پشتی ماشینی با هم متفاوت است و در قیمت آنها تأثیرگذار است پشتی هایی که داخل آنها از شن و ماسه پر شده نسبت به پشت هایی که داخل آنها از یونولیت  پرس شده استفاده شده است ارزان‌تر است.

مشتریانی که قیمت برای آنها اهمیت ندارد و از کیفیت کار برایشان به کیفیت کالا مهمتر از پشتی‌های جدیدی  انتخاب می‌کنند که با فوم پرس شده پر  شده باشد و از کیفیت بالایی برخورار باشد.

خرید پشتی شاه نشین کرج  جدید انواع مختلفی دارد چون طرح فروزان،  طرح طلا ، طرح گلستان طرح بوته ، طرح سلطان ، طرح خشتی ، طرح نسترن ، طرح ریزماهی ، طرح الماس، طرح حوض نقره ، طرح ماهور و غیره که مشتریان می‌توانند در هر شهری که باشند با مراجعه به سایت اینترنتی پشتی های سنتی کاشان هر طرحی که می‌خواهند انتخاب و پس سفارش برای آنان ارسال می شود.

 

قیمت پشتی معمولی کاشان

 

خرید پشتی شاه نشین تهران فرش ها با هم متفاوت است به خصوص قیمت پشتی های دستباف که نسبت به پشتی های صنعتی گران‌تر است اما قیمت پشتی های معمولی که اکنون در بازار عرضه می‌شود از ۹۵ هزار تومان شروع می‌شود که می‌تواند به دکوراسیون خانه شما مشتریان نمای زیبا و سنتی ببخشد و همچنین به جای مبل در بعضی خانه ها استفاده شود

قیمت رویه پشتی ها بسیار تاثیر گذار در قیمت پشتی هاست پشتی های امروزی مدرن تر و با کیفیت تر اند به خصوص پشتی های ماشینی که در شهر کاشان تولید می‌شوند با طرح ۵۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه تولید می‌شود  که قیمت هایی بالاتر دارند  طرح های ۵۰۰ شانه بیشتر برای مکانهای عمومی مانند مساجد و رستورانها به مصرف می رسند و بافت درشت هستند اما پشتی‌های ۱۲۰۰ شانه طرح ریزی دارند و قیمت بالاتری نسبت به پشتی‌های ۵۰۰ شانه را دارا می باشند پشتی هایی که داخل آن ها از متریال های پلاستو فوم فشرده پر شده‌اند و وزن سبک دارند مقاومت بالایی دارند دربرابر وزنه های سنگین زود از هم پاشیده نمی‌شوند که برای استفاده در منزل ها مناسب ترند.

قیمت انواع پشتی ماشینی ارزان برای سفره خانه های سنتی

 

امروز سفره خانه ها برای فانتزی تر شدن فضای سفره خانه های خود از پشتی های ماشینی که در های مختلف و متنوع برای زینت بخشیدن محیط سفره خانه ها و همچنین قیمت های مناسب و ارزان که در شهر کاشان تولید می‌شود تهیه می‌کنند تا محیط خود را جذاب تر نمایند.

و معمولا برای سفره خانه ها از پشتی های ماشینی با قیمت ارزان تر استفاده نموده که بتوانند جهت تغییر دکوراسیون و فضای سفره خانه هزینه سنگینی را برای انها نداشته باشد.

شهر تاریخی کاشان با وجود کارخانه‌های تولیدی زیادی که در تهیه و تولید پشتی  و گلیم فرش و گبه های ماشینی دارند محصولات خود را با قیمت های مناسبی به مشتریان خود عرضه می‌کند که طرح‌ های افشان طرح پیچک طرح سنتی و غیره می باشد

همچنین تولید کنندگان به علت رقابتی که در بین تولیدات آنها در تلاش هستند تا تولیدهای زیادی با طرح های متنوع زیاد برای مشتریان تهیه و تولید نمایند که مشتریان می توانند جهت زیباتر کردن منزل خود و هماهنگی و ست کردن فرش با پشتی منزل خود برای زیبایی دکوراسیون منزل از پشتی های این سایت اینترنتی با قیمت ارزان خریداری نمایند

انواع پشتی های خانگی از رویه های متفاوتی درست شده است تعیین کننده قیمت های پشتی های خانگی و دیواری استhttps://www.bestbaft.com/product-category/poshti/shahneshin/

برای ست کردن محیط خانه مانند مکان هایی مثل گلیم یا فرش راهرو ها و راه پله ها و غیره با پشتی ها می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی کاشان برای شما کاری آسان و بدون دغدغه خواهد بود.

پشتی سنتی بیجار لاکی یک متر طول نیم متر عرض

در فروشگاه بست بافت ما بهترین ها را برای شما فراهم آورده ایم. تمام عکس ها و تصاویر پشتی سنتی بیجار لاکی ۷۰۰ شانه کاملا واقعی و بدون روتوش و تغییرات در رنگ های فرش، با کیفیت بالا آماده شده است. تا برای خریدی آسان و مطمئن همگام با سلیقه شما در انتخاب و قیمت پشتی سنتی سرمه ای رنگ را به ارمغان بیاوریم. در مورد هارمونی رنگ پشتی سنتی ۱۰۲۰ سرمه ای ۷۰۰ شانه با دکوراسیون منزلتان میتوانید از مطلب موجود در وبلاگ ما دیدن فرمایید. بهترین های فرش ماشینی را از بست بافت بخواهید. ( گروه طراحی و گرافیک بست بافت )

پشتی های قدیم معمولا سنگین بودن تا جایی که جا بجا کردن ان و تمیز کردن زیر پشتی سنتی برای بانوان کاری دشوار بود .

دوما بعد از گذشت مدت زمانی، شکل پشتی ها کج و ماموج می شدند یا شکسته میشدند و نیز استحکام و انشجام  اولیه خود را از دست میدادند پس ان را به هلاجی پشتی میدادند تا از نو برایشان درست کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حل این مشکلات از یونیلت فشرده استفاده میشود که هم سبک و راحت است که سبب جا به جا شدن آسان پشتی ها میشود.

نمای از نمونه یونولیت های استفاده شده در پشتی های سفارش فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت

همچنین برای نظافت و شستشوی پشتی ها دغدغه ندارید. چون داخل ان مانند پنبه نیست که خیس شود و یا بو بگیرید.

براحتی رویه را از پشتی جدا کرده و می شورید.

خرید پشتی شاه نشین مشهد و سفارشی فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت، مشکل کج شدن و حالت از دست پشتی را ندارد و در نهایت اگر بر اثر فشار زیاد بر روی پشتی مانند همچون پریدن زیاد بچه روی پشتی یونیلیت داخل ان بشکند، با هزینه ای بسیار کم قابل تعویض است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۵۶
بختیار مرادی

فرش ارزان قیمت

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ب.ظ

فرش ارزان قیمت:

 

 

در تک فرش ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما دنبال هرچه از فرش هستید را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید خریدی آسان را به صورت آنلاین انجام دهید . شما برای فرش های ارزان قیمت جستجو کرده اید و به دنبال خرید فرش هایی با قیمت پایین هستید و این صفحه نزدیک ترین محصولات متناسب با سلیقه و جستجوی شما است .

فرش ارزان گزینه مناسبی است برای آن دسته از عزیزانی که عادت دارند زود به زود دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و تنوع در منزل و وسایل خود ایجاد کنند

فرش های 440 شانه و 500 شانه عمری به مراتب کمتر از فرش های 700 شانه به بالا دارند و به همین دلیل است که قیمت کمتری هم دارند ولی این گزینه دلیلی بر بی کیفیت بودن این فرش ها نیست

فرش چه رنگی بخرم؟

 


رنگ فرش در دکوراسیون داخلی منازل به خصوص فضاهای کوچک تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین علت، از لحاظ زیبایی شناسی برای خرید فرش ماشینی باید به اندازه، رنگ و بافت آن توجه کنید. درحقیقت رنگ فرشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند فضا را کوچکتر یا بزرگتر نشان بدهد.
جزئیات مهمی وجود دارند که در انتخاب رنگ فرش مناسب نسبت به فضایی که قرار است در آن انداخته شود، تاثیرگذارند. برای خرید بهترین فرش ماشینی با رنگ و طرح مناسب که هم مطابق با سلیقه شما باشد و هم بهترین هماهنگی را با فضای داخلی منزلتان داشته باشد بهتر است پیش از خرید اینترنتی فرش به نکات زیر توجه کنید:

رنگ فرش از رنگ دیوارها روشن تر است یا تیره تر

 

 


رنگ دیوارها یکی از مهمترین عواملی است که هنگام خرید فرش  ارزان قیمت  از فروشگاه های اینترنتی باید به آن توجه کنید. اگر می خواهید فرش شما بهترین نمارا داخل فضای خانه تان داشته باشد، رنگ فرش را دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن تر از رنگ دیوارها انتخاب کنید.
اگر قرار است فرش را در اتاق نشیمن و پذیرایی بیاندازید که رفت و آمد در آن زیاد است بهتر است رنگ فرش را دو درجه تیره تر از دیوارها انتخاب کنید چون رنگ های تیره تر چرک تاب هستند و در اثر استفاده مداوم، کمتر لکه ها و آلودگی ها را نشان می دهند.
البته به این نکته هم دقت کنید که فرش های تیره تر برای فضاهای کوچک مناسب نیستند چون فضا را دلگیرتر نشان می‌دهند. در حالی که فرش های تیره به فضاهای بزرگ گرما و صمیمیت بیشتری می بخشند.

برای انتخاب رنگ مناسب به اندازه فرش ماشینی نیز توجه کنید

 


انتخاب رنگ فرش ماشینی تا حدود زیادی به رنگ مبلمان، رنگ دیوارها، اندازه فضا و همچنین سلیقه خودتان بستگی دارد. اما اندازه فرش نیز تا حدودی در رنگ آن تاثیر گذار است. ممکن است یک فرش ۶ متری نسبت به فرش ۹ متری یا ۱۲ متری با همان ترکیب رنگ متفاوت به نظر برسد.
برای انتخاب رنگ فرش نیازی نیست خودتان را محدود به رنگ هایی مثل قهوه ای، فیلی یا سورمه ای کنید. در حال حاضر فرش های مدرن با رنگ بندی های متنوع از سبز و زرد گرفته تا صورتی چرک و رنگهای فانتزی مثل آبی یا نارنجی در فروشگاههای اینترنتی فرش موجودند که می‌توانید با مشاهده آنها در سایز های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

رنگ فرش ماشینی ممکن است در محیط خانه شما متفاوت به نظر برسد
گاهی اوقات پس از خرید اینترنتی فرش و انداختن آن در فضای خانه متوجه می شوید که تیره تر یا روشن تر از رنگی که انتخاب کرده بودید، به نظر می‌رسد. البته به طور کلی به خاطر داشته باشید که فرش ها پس از اینکه روی زمین انداخته می شوند، روشن تر به نظر می رسند. معمولا تابش اشعه آفتاب یا نور لامپ روی آنها موجب می شود که رنگ فرش روشن تر شود.
پس برای انتخاب رنگ مناسب فرش ماشینی بهتر است رنگ مورد نظر را یک یا دو درجه تیره تر سفارش دهید. البته طرح و سبک بافت فرش ماشینی نیز در رنگ نهایی آن موثر است. هرچه شانه فرش بیشتر باشد، رنگ ها برجسته تر و واضح تر دیده می شوند. بنابراین، فرش های هزار شانه ماشینی نسبت فرشهای ۱۵۰۰ شانه با همان رنگ روشن تر به نظر می رسند.

رنگ فرش ماشینی تیره تر دیرتر کثیفی را نشان میدهد

 


برای افزایش دوام و حفظ ظاهر فرش به زیبایی و تمیزی روز اول بهتر است حداقل چند ماهی یک بار آنها را با شامپوی فرش تمیز کنید. اما به هر حال انتخاب رنگ های تیره تر از فرش ماشینی مثل مشکی، شکلاتی یا فیلی بهتر می توانند لکه ها و آلودگی ها را پنهان کنند. در نتیجه، کمتر نیاز به تمیز کردن پیدا می‌کنند و می‌تواند دوام بیشتری داشته باشند.
معمولاً فرش های ماشینی از جنس اکریلیک یا پلی استر برای محیط های پر رفت و آمد انتخاب می‌شوند تا دوام بالاتری داشته باشند.
به خاطر داشته باشید که هرچند فرش های تیره ممکن است در ابتدا آلودگی ها را پنهان کنند اما در صورتی که به مرور زمان آنها را تمیز نکنید، تغییر رنگ فرش در نقاطی که آلودگی را به خود جذب کرده به وضوح مشخص خواهد بود.https://b2n.ir/z30430

تک فرش , خرید بی واسطه فرش ماشینی

 


فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و …

کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک ) , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید  فرش ارزان قیمت  کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۱۲
بختیار مرادی