مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سرخ کن شیائومی بخریم یا بومن؟

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۴۷ ب.ظ

بهترین سرخ کن - معرفی پرفروش ترین سرخ کن ها

قیمت سرخ کن بومن – رژیمی و با حداقل روغن

سرخ‌کن وسیله‌ای است که عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت معین انجام می‌دهد. این دستگاه که شامل یک المنت گرم کننده و محفظه روغن است، ساختار چندان پیچیده‌ای ندارد، مگر برخی از نمونه‌های فوق پیشرفته موجود در بازار. اکثر سرخکن‌ها روغن زیادی را مصرف می‌کنند یا مواد غذایی را به بهترین شیوه سرخ کنند. اما سرخ کن های بومن با حداقل روغن کار می کنند. که به اصطلاح به آنها رژیمی می‌گویند.

سرخ‌کن‌های معمولی امروزی دارای یک سبد فلزی هستند که غذا داخل آن قرار می‌گیرد و به همراه آن داخل روغن جوشیده قرار می‌گیرد. سرخ‌کن‌های آلمانی بومن دارای تایمر به همراه هشداردهنده صوتی، دستگیره‌ای که سبد را به داخل روغن پایین و بالا می‌برد، مقیاسی برای جلوگیری از سرخ شدن بیش از حد غذا، سیستم بادگیری که موجب کاهش بوی متصاعد شده از غذای در حال سرخ شدن می‌شود، فیلتر روغن برای افزایش طول عمر استفاده از آن و سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی کنترل درجه حرارت هستند.

این دستگاه محبوب برای آماده کردن بسیاری از فست‌فود‌ها و سرخ و برشته کردن آنها به کار می‌روند. از آنجا که المنت گرم‌کننده در سرخ‌کن‌های الکتریکی در تماس با روغن قرار دارد، اتلاف انرژی در آنها بسیار کم است. سرخ‌کن‌ها معمولا از استیل یا فولاد نرم هستند. استیل کمتر از فولاد نرم خورده می‌شود؛ بنابراین سرخ‌کن استیل گارانتی بهتری نسبت به جنس فولاد نرم دارد. سرخ‌کن‌ها دیگ‌هایی به شکل‌های مختلف دارند. بعضی از سرخ‌کن‌ها دارای «نقطه سرد» در کف دیگ خود هستند. این دقیقا جایی است که مقدار زیادی از خرده‌های غذا آنجا ته نشین می‌شود و دمای پایین در این نقطه از لکه دار شدن و فاسد شدن روغن جلوگیری می‌کند.

هواپز ( سرخ کن بدون روغن ) هوشمند شیائومی

کمپانی شیائومی با در نظر گرفتن این مسئله، دستگاه هواپز هوشمند را به بازار جهانی عرضه کرده است تا شما انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه

هواپز جدیدترین دستگاه پخت غذاست که با استفاده از یک لامپ هالوژنی حرارت لازم برای پخت غذا بدون آب و روغن را ایجاد می کند. استفاده از هواپز بسیار سالم و مقرون

قیمت هواپز سرخکن هوشمند شیائومی

هواپز، مانند سرخ کن بدون روغن است، حرارتی تولید می کند و آن را از طریق فن در داخل دستگاه پخش می کند، در این صورت باعث می شود غذا بپزند.

 

هواپز 3.5 لیتری شیائومی

هواپز 4 لیتری شیائومی


سرخ کن یکی از کاربردی‌ترین و پراستفاده‌ترین لوازم پخت‌وپز است که با استفاده از گردش هوای داغ در محفظه دستگاه، مواد غذایی را با حداقل استفاده از روغن می‌پزد. مارک دستگاه تا حد زیادی سطح کیفیت سرخ کن را مشخص می‌کند و تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و خرید آن دارد. در این مطلب به معرفی بهترین مارک سرخ کن خواهیم پرداخت.

 

 

قیمت هواپز شیائومی مدل Xiaomi MIJIA Smart Air Fryer Pro 4L

 

 

 

از سرخ کن بدون روغن راضی هستین ؟ بهترین مارک سرخ کن بدون روغن چیست ؟سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس؟ پیش تر مقاله ای راجع به معایب سرخ کن بدون روغن نوشتیم و اطلاعاتی را در رابطه با ویژگی های سرخ کن ها و نوع کاربرد آنان به دست آوردیم ، با توجه به مزایا و معایب سرخ کن های بدون روغن خیلی از افراد خواهان این مدل سرخ کن ها شدند بنابراین تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را به بهترین مارک سرخ کن بدون روغن اختصاص دهیم و انواع بهترین برند های سرخ کن بدون روغن را بررسی کنیم . از جمله از سوالاتی که در رابطه با بهترین برند سرخ کن های بدون روغن از ما پرسیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرخ کن بدون روغن تفال بهتره یا سرخ کن بدون روغن بیشل ؟
سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه بخرم ؟
گارانتی و ضمانت سرخ کن های بدون روغن چگونه است ؟ و …

اگر شما هم این مدل سوالات را دارید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید پاسخ سوالات بالا را متوجه شوید .


بهترین مارک سرخ کن کدام است؟


غذاهای سرخ شده، محبوبیت بسیار زیادی دارند و به‌نوعی پراستفاده‌ترین نوع غذا محسوب می‌شوند. از سیب زمینه و مرغ گرفته تا گوشت و ماهی، هر کدام به روش‌های مختلفی و در ترکیب با مواد افزودنی متنوعی سرخ می‌شوند.

سرخ کن، بهترین دستگاه برای پخت سریع و آسان این قبیل غذاها است. موثرترین مزیت دستگاه‌های سرخ کن «پخت غذا با کمترین میزان استفاده از روغن» است. سرخ کن‌های برندهای معتبر، چربی غذا را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهند.

«مارک محصول» یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهایی است که در خرید سرخ کن مدنظر قرار می‌گیرد. سرخ کن‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و برندهای تولید کننده معتبری در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این مطلب به معرفی بهترین مارک‌های سرخ کن و ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی: سرخ کن چند لیتری خوبه؟

سرخ کن چه مارکی بخرم؟
برندهای فعال در بازار لوازم خانگی (از جمله لوازم پخت‌وپز) بسیار زیاد هستند که هر کدام در تولید محصول یا محصولات خاصی، قدرت بیشتری دارند. سرخ کن از جمله محصولات خانگی پرفروش محسوب می‌شود و به همین واسطه برندهای معتبر، ترغیب به ساخت این دستگاه کاربردی و محبوب شده‌اند.

بهترین مارک سرخ کن کدام است؟

فیلیپس
تفال
دلونگی
نینجا
کنوود
مایر
شیائومی
فوما
بلک اند دکر
همیلتون
مولینکس
این ۱۱ برند در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بازار بیشترین سهم را دارند. در بین آنها چند مورد، عملکرد قدرتمندتری ارائه می‌کنند و اعتبار بیشتری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.


سرخ کن فیلیپس چی بخرم؟
فیلیپس (philips) یک برند معتبر، قدرتمند و حرفه‌ای است که شهرت بسیار زیادی را به‌واسطه تولید لوازم خانگی برقی با کیفیت به دست آورده است. سرخ کن یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند به‌شمار می‌آید که از فناوری Rapid Ai برای سرخ کردن مواد غذایی بهره می‌برد.

بیشترین تمرکز فیلیپس در زمینه ساخت سرخ کن‌های بدون روغن با کیفیت و در عین حال خوش‌قیمت است و به همین واسطه به پرفروش‌ترین مارک سرخ کن در ایران تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های فیلیپس، عرضه سرخ کن در بازه‌های قیمتی مختلف است. قیمت سرخ کن‌های این برند هلندی از ۲ تا ۳۰+ میلیون تومان است که می‌توان بسته به بودجه درنظر گرفته شده، دست به انتخاب زد.


اما اولین فاکتوری که در خرید سرخ کن، مورد توجه قرار می‌گیرد، گنجایش آن است. فیلیپس، ظرفیت‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد. سرخ کن‌های ۴ لیتری برای تهیه غذای کمتر از ۵، دستگاه‌های ۶ لیتری برای ۵ تا ۸ نفر و مدل‌های ۶+ لیتر برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر مناسب هستند.

میزان دما و زمان پخت در سرخ کن‌های پیشرفته فیلیپس به‌صورت لمسی انجام می‌شود. این سرخ کن‌ها از چند برنامه پخت از قبل آماده نیز بهره می‌برند. مدل‌های غیر پیشرفته آن نیز دارای کلید ولومی هستند که استفاده از آنها نیز بسیار راحت است و به‌طور کلی کار کردن با سرخ کن‌های فیلیپس به‌دور از پیچیدگی است.

سبد سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس مربعی شکل است و به‌صورت کشویی طراحی شده است. لوازم داخلی آنها نیز به‌راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. در ادامه بهترین سرخ کن‌های فیلیپس را معرفی خواهیم کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9280
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9260
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9250
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9252
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9270
سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9200
این ۶ مورد، پرفروش‌ترین سرخ کن‌های فیلیپس هستند که هر کدام سطح کیفی متفاوتی دارند.


بهترین سرخ کن های تفال
تفال (Tefal) یکی دیگر از بهترین مارک‌های سرخ کن است که به‌نوعی به‌عنوان برندی پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود. تفال با طراحی سرخ کن‌های پیشرفته و مجهز به فناوری روز دنیا، تحول بزرگی در این صنعت رقم زد.

این برند فرانسوی موفق به ساخت اولین سرخ کن‌های پیشرفته، تحت عنوان ActiFry  شد. این سرخ کن‌ها با استفاده از تکنولوژی Heat Pulse غذاهای مختلف را سرخ می‌کنند.

تفال برخلاف فیلیپس (که بیشتر بر تولید سرخ کن‌های بدون روغن، تمرکز دارد) ۲ مدل مختلف از سرخ کن را تولید می‌کند. سرخ کن‌های بدون روغن تفال طراحی مشابهی با دستگاه‌های فیلیپس دارند.


مدل‌های کاسه‌ای، دسته دیگر سرخ کن‌های این برند را تشکیل می‌دهند که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برند و عملکرد قدرتمند و بسیار حرفه‌ای دارند. در برخی از مدل‌های فوق‌پیشرفته این دسته از سرخ کن‌ها علاوه‌بر صفحه نمایش دیجیتال و لمسی از قابلیت تنظیم و کنترل از طریق گوشی همراه نیز استفاده شده است.

سبد سرخ کن‌های کاسه‌ای‌شکل، گرد است و طراحی آسانسوری دارد. ظروف داخلی هر دو نوع سرخ کن تفال قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. این برند در سرخ کن‌های کاسه‌ای  خود از پدال چرخشی بهره می‌برد تا غذا را با چرخش ۳۶۰ درجه، یکنواخت و یکدست بپزد. در ادامه چند مورد از بهترین سرخ کن‌های تفال را معرفی خواهیم کرد.

خرید سرخ کن رژیمی بومن مدل Bomann fryer AF7305SB

 

خریدسرخ کن رژیمی بومن مدل Bomann fryer AF7306SS

 

خرید سرخ کن دوقلو رژیمی بومن مدل Bomann fryer AF7307TW

 

 

 

 

سرخ کن بدون روغن تفال EY201
سرخ کن بدون روغن تفال EY701
سرخ کن بدون روغن تفال EY401
سرخ کن تفال FZ7600
سرخ کن تفال FZ7500
سرخ کن تفال AH9600
سرخ کن تفال FZ7010

بهترین سرخ کن های دلونگی
دلونگی (Delonghi) یک برند قدرتمند است که به واسطه ساخت لوازم خانگی برقی با کیفیت، شهرت و اعتبار بسیار زیادی کسب کرده است. این برند ایتالیایی سرخ کن‌های فوق‌العاده پیشرفته، پرظرفیت و با ابعاد بزرگ عرضه می‌کند.

سرخ کن‌های کوچکتر این برند نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند و توانایی رقابت با محصولات تفال و فیلیپس را دارند. سرخ کن‌های چندکاره دلونگی، توان بسیار بالایی دارند، مجهز به صفحه نمایش LCD هستند و همچنین از همزن پارویی نیز بهره می‌برند.

این همزن، غذای موجود در محفظه دستگاه را (در صورت نیاز و به‌ورش اصولی و حرفه‌ای) می‌چرخاند تا طبخ غذا با کیفیت مطلوبی انجام شود و مرغوب‌ترین طعم و مزه را داشته باشد. در ادامه چند مورد از بهترین سرخ کن‌های دلونگی را معرفی خواهیم کرد.

سرخ کن چندکاره دلونگی FH1394
سرخ کن چندکاره دلونگی  FH1396
سرخ کن دلونگی F38233
سرخ کن دلونگی F17233
سرخ کن دلونگی F28533

چند مدل پرفروش از سایر برندهای برتر سرخ کن
نینجا (Ninja) یک شرکت کانادایی معتبر در بازار لوازم خانگی است و سرخ کن‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کند.

سرخ کن نینجا AF100
سرخ کن نینجا AF300
سرخ کن نینجا AG301
کنوود (Kenwood) یکی دیگر از بهترین مارک‌های سرخ کن است که مدل‌های بدون روغن و با طراحی منحصربه‌فرد متعددی را روانه بازار کرده است.

سرخ کن بدون روغن کنوود HFP90
سرخ کن بدون روغن کنوود HFP50
سرخ کن بدون روغن کنوود HFP30

مایر (Maier) دیگر برندی است که در لیست بهترین مارک‌های سرخ کن قرار دارد؛ یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و فروش بالای سرخ کن‌های این برند آلمانی، قیمت‌گذاری ارزان است.

سرخ کن مایر MR978
سرخ کن مایر MR975
سرخ کن مایر MR970
شیائومی (Xiaomi) یک برند تکنولوژی‌محور است که برای فعالیت در این زمینه نیز از فناوری پیشرفته روز دنیا بهره می‌برد و سرخ کن‌های هوشمند بسیار با کیفیتی تولید می‌کند.

سرخ کن هوشمند شیائومی MAF01
سرخ کن هوشمند شیائومی NZG006
سرخ کن هوشمند شیائومی MAF02
بلک اند دکر (Black and Decker) که بیشتر با ساخت لوازم صنعتی کوچک شناخته می‌شود، محصولات خانگی با کیفیت و خوش‌ساخت نیز از چرخه تولید آن عبور می‌کنند. «استفاده از طراحی‌های منحصربه‌فرد و زیبا» از جمله ویژگی‌های این برند آمریکایی است.

سرخ کن بلک اند دکر AF300
سرخ کن بلک اند دکر AF400
سرخ کن بلک اند دکر AF700-B5

همیلتون (Hamilton) یکی دیگر از بهترین برندهای آمریکایی در این زمینه است که محصولات خانگی برقی درجه یکی تولید می‌کند. سرخ کن از جمله محصولات با کیفیت این برند به‌شمار می‌آید.

‌سرخ کن همیلتون 6818
سرخ کن همیلتون 340
سرخ کن همیلتون 535
فوما (Fuma) به‌عنوان یک مارک قدرتمند و معتبر، در زمینه‌های مختلفی از جمله لوازم خانگی فعالیت می‌کند و سرخ کن یکی از پرفروش‌ترین محصولات آن محسوب می‌شود. سرخ کن‌های فوما با توجه به قیمت مناسبی که دارند، می‌توانند گزینه‌هایی به‌صرفه باشند.

سرخ کن فوما 2107
سرخ کن فوما 2108
سرخ کن فوما 789
مولینکس (Moulinex) یکی دیگر بهترین مارک‌های سرخ کن است که مدل‌های متنوعی با سطوح کیفی مختلف عرضه می‌کند.

‌سرخ کن مولینکس AN3021
سرخ کن مولینکس AM302
سرخ کن مولینکس AF135D
مشخصات دقیق این محصولات و سایر سرخ کن‌های برندهای معتبر را می‌توانید در بوهیر مشاهده نمایید.


سرخ کن خوب از کجا بخرم؟
در بوهیر علاوه‌بر دسترسی به مشخصات و همچنین نقدوبررسی جامع هر سرخ کن، می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت، مدل مدنظر را خرید کنید. افزون‌بر این می‌توانید از قابلیت «مقایسه محصولات بوهیر» نیز بهره ببرید تا گزینه انتخابی‌تان، بهترین، مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه باشد.

 علاوه‌بر سرخ کن، برای خرید لوازم خانگی مختلف از جمله جاروبرقی، اسپرسو ساز و قهوه ساز، ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اتو و لوازم پخت و پز مختلف از جمله پلوپز و زودپز نیز می‌توانید فروشگاه اینترنتی بوهیر را انتخاب کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۳
بختیار مرادی

قیمت روز سرخ کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی