مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

لپ تاپ استوک hp

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

لپ تاپ استوک hp

تعدادی گزینه مختلف صفحه نمایش 15.6 اینچی وجود دارد. واحد بازبینی ما به عنوان مثال صفحه نمایش 4K UHD مات (3،840 x 2،160) مات ، اما استودیوی ZBook با صفحه نمایش مات FHD (1،920 x 1،080) با 400 سی دی / m² نیز موجود است. علاوه بر این ، یک صفحه نمایش UHD مات 4K وجود دارد که نام "Dreamcolor" را ورزشی می کند. قرار است این ال سی دی بسیار روشن (600 سی دی / متر مربع) و رنگی (100٪ AdobeRGB) باشد. این سه گزینه نمایش هستند که هم اکنون در دسترس هستند. در صفحه مشخصات ، HP یک صفحه نمایش براق FHD با فیلتر حریم خصوصی "SureView" و روشنایی 650 سی دی / متر مربع را ذکر می کند. تمام پانل های LCD ارائه شده مبتنی بر فناوری IPS هستند.

 

پنل UHD غیر Dreamcolor 4K در واحد ما طبق گفته HP قرار است 400 سی دی در متر مربع از روشنایی را به دست آورد. مطمئناً به این سطح از روشنایی می رسد و حتی می تواند از آن با متوسط ​​روشنایی 412 سی دی / متر مربع تجاوز کند. این بدان معنی است که صفحه نمایش ال سی دی استفاده شده توسط AUO از صفحه AUO با اسمی یکسان در HP EliteBook 1050 G1 روشن تر است - نمونه دیگری برای واریانس همیشه محبوب در کیفیت قطعات.

در مقایسه با رقابت ، این نمایشگر از لحاظ روشنایی عملکرد خوبی دارد. پنل های LCD استفاده شده در Dell Precision 5530 و Apple MacBook Pro 15 2018 روشن تر است ، اما صفحه نمایش Lenovo ThinkPad P1 کمی تیره تر است. اگر کاربران مایل به یک صفحه نمایش حتی روشن تر هستند ، نباید فراموش کرد که HP نیز صفحه Dream Dream را به عنوان گزینه ای در اختیار شما قرار می دهد.

هیچ PWM قابل توجه وجود نداشت. همین مورد در مورد خونریزی نور پس زمینه نیز صادق است. توزیع روشنایی 85٪ قابل قبول است. با چشم غیر مسلح هیچ لکه تاریکی دیده نمی شد.

 

 

خرید لپ تاپ استوک اچ پی

 

قیمت لپ تاپ استوک اچ پی

https://abidarstok.com/product-category/digital/laptop/hp-stock-laptop/

https://www.alibaba.com/showroom/used-hp-laptop.html

https://www.amazon.com/HP-Laptops-Used/s?rh=n%3A5018986011%2Cp_n_condition-type%3A2224373011

https://dolfeen.ir/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9/

 

خرید لپ تاپ استوک hp

قیمت لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ استوکنوت بوک استوک بخرم یا نو؟
سوالی که خواهید پرسید اینه که نوت بوک استوک بخرم یا نو؟ قبل از هرچیزی اول بگم که هرجاکالا ارایه دهنده لپ تاپ استوک  ( لپ تاپ استوک اروپایی و نوت بوک استوک) این مقاله رو آماده کرده تا شما رو بیشتر در زمینه خرید لپ تاپ استوک و یا لپ تاپ نو راهنمایی کنه. با ما همراه باشید.

این روزها مردم با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیاز به نوت بوک یا لپ تاپ پیدا کردن. 

الان تو هر خانه و دفتر کاری یدونه لپ تاپ پیدا میشه . مردم به این موضوع رسیدن که مثل قدیم سمت کامپیوترهای خانگی بزرگ نرن و بجاش از نوت بوک ها و لپ تاپ های کوچک و قابل حمل استفاده کنن.

برای دانستن تفاوت نوت بوک و لپ تاپ به مقاله  ” تفاوت بین نوت بوک و لپ تاپ چیست؟ ” مراجعه کنید.

البته این وسط قشر دانشجوی عزیز ما بیشتر نیاز به لپ تاپ داره چون میشه گفت ابزار کارش بحساب می یاد و باید با خودش اینطرف و اونطرف ببره.

با توجه به قیمت های باورنکردنی محصولات ، مردم به سمت خرید لپ تاپ استوک میرن.

لپ تاپ استوک
لپ تاپ استوک
سوالی که اینجا مطرح می شود این است : آیا خرید نوت بوک استوک کار درستی می باشد؟
جواب سوال فقط یک کلمه بلی یا خیر نیست. بهتره تا آخر این مقاله با هرجاکالا همراه باشید.

(هرجاکالا فروشنده نوت بوک های استوک با گرید A و A+ )

همه ما میدونیم محصولات تولیدی برای نواحی مختلف جهان دارای کیفیت و تنوع متفاوتی می باشند.

مثلا محصولاتی که برای کشورهای آسیایی تولید می شوند با محصولاتی که برای کشورهای آمریکایی تولید می شوند متفاوت است .

چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ مدل.
علت این امر استانداردهای وضع شده در کشورها می باشد.

در برخی مناطق مانند آمریکا و کشورهای آمریکای شمالی سخت گیرانه و در برخی مناطق( که نام نمیبرم ) راحت و آسان است.( لپ تاپ استوک اروپایی بیشتر لپ تاپ های کشورهای آمریکایی می باشد )

خوب این مطلب روشن کننده این موضوع است که تجهیزات کامپیوتری که جز ابزار دقیق و حساس می باشند زیر این استانداردها قرار دارند.

کشورهایی که سخت گیرانه به این موضوع توجه دارند محصولات با کیفیتی را مجوز ورود می دهند.

حال که این موضوع را متوجه شدیم بهتر می توانیم انتخاب کنیم که چه جنسی بخریم.

موضوع دوم که راجع بهش می خوام صحبت کنم قیمت و کارایی می باشد.
لپ تاپ استوک
لپ تاپ استوک
خوب مشخصه شما اگه جنس نو بخرید بخاطر گارانتی (اگه شما دیدید به منم بگید ) قیمتش بالاتره.

تکنولوژی هم خوب که جدید تره ( آخه مگه استفاده می کنی از آخرین تکنولوژی که داری پولش رو می دی) . لپ تاپ استوک امروز از آخرین تکنولوژی دو یا سه یال قبل بهره مند است.

بخاطر همین قیمتش به شدت بالاتره.

من قیمت نوت بوک های جدید رو نمی گم چون حتما باید بری و از فروشگاه بپرسی تا سرت گیج بره .

بعنوان مثال بگم یه نوت بوک core i3 معمولی حدود ۵ میلیون تومان حداقل تمام می شه.( هم قیمت یه لپ تاپ استوک Core i7 با ۱۶ گیگ حافظه رم )

ضمنا این نکته رو بگم اجناس نو داخل بازار ایران سفارش آسیا می باشد و می رسیم به موضوع اول که بحث کیفیت و … خوب معلومه پایینه. ( لپ تاپ استوک بیشتر سفارش آمریکا و اروپا می باشند )

نمونش همین نوت بوکی که جلوی منه و پلاستیک بی کیفیت قاب LCD اون تاب داره . لپ تاپ جلوی من یه لپ تاپ نو برند Lenovo هستش که فکر کنم بخاطرش خیلی پول داده باشن . من که واقعا نمی پسندم کیفیتش رو. لپ تاپ استوک که خودم دارم و باهاش کار می کنم واقعا بهتره . این رو جدی می گم.

حالا کلاه خودتون رو قاضی کنید که نوت بوک نو بخری یا نوت بوک استوک
برای خرید یک نوت بوک متوسط ( از لحاظ فنی ) و نو باید پول زیادی خرج کنید( بیش از سه برابر معادل نوت بوک استوک با همان مشخصات )

حداقل از ۶ میلیون تومان به بالا بر اساس تاریخ نوشتن مقاله که این نوت بوک کیفیت مناسبی هم نداره .

یا می تونید کمتر ار این پول رو یه لپ تاپ استوک با کیفیت بالا و در حد بالا ( از لحاظ فنی ) تهیه کنید.

یه نکته رو فراموش نکنید که شما از تمام تکنولوژی روز استفاده نمی کنید و فقط پول اون رو می پردازید . لپ تاپ استوک امروز آخرین مدل لپ تاپ دو سال قبل بوده است.

پس اگر دوستتان به شما گفت الان نسل ۹ پردازنده های اینتل اومده و بریم یه نوت بوک نسل ۹ بخریم بهش بگو چکاری مگه می خوام بکنم که برم و این رو بخرم.

کاری که شما با یه پردازنده نسل ۹ انجام می دید با یه پردازنده نسل ۴ و ۵ هم انجام می شه. نوت بوک استوک از نسل ۱ تا نسل ۷ ( در حال حاضر ) موجود می باشد.

برای اطلاع از مشخصات نسل های پردازنده اینتل به مقاله ” تفاوت نسل های یک تا چهارCPU های شرکت Intel ” مراجعه نمایید.

متاسفانه بازار مصرف کننده فقط به دنبال تبلیغات و فروش محصولاته و نه بدنبال راهنمایی خریدار و مشتری. با هرجاکالا همراه باشید تا با هزینه کمتر به بهترین نتایج برسید.

شرکت های باهوش و لپ تاپ استوک
در برخی موارد شرکت ها با مقایسه قیمت ، کیفیت و کارایی محصولات ، رو به خرید محصولات استوک می آورند . خرید نوت بوک استوک و یا کیس استوک و یا سرور استوک الان دیگه بین شرکت ها رواج پیدا کرده چون همان کارآیی رو با هزینه کمتر بدست می آورند.

البته پس از بررسی مشاهده گردیده که از خرید خود راضی هستند.

هرجاکالا - نوت بوک استوک
هرجاکالا – نوت بوک استوک
در جواب سوال نوت بوک استوک بخرم یا نو؟ هرجاکالا با ارائه محصولات استوک ( لپ تاپ استوک ، لپ تاپ استوک اروپایی ) کشورهای اروپایی و آمریکایی با گریدهای A و A+ آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما عزیزان می باشد.

لطفا قبل از خرید بررسی و مشاهده کنید و با حرف دوست و آشنا پول خودتون رو مصرف نکنید.
اچ پی جزو بهترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ های حرفه ای در جهان است این شرکت از بهترین مواد حرفه ای سی پی یو و رم استفاده میکنید همواره استوک لند بهترین محصولات شرکت hp را در وبسایت و کانال تلگرامی خود موجود کرده است که شما میتوانید با خرید از این مجموعه با بهترین کیفیت های ممکن از گارانتی و مهلت تست و اعتماد به جنس یا کالای خریداری شده لذت ببرید در نظر داشته باشید که استوک لند اولین و معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک در کشور است که میتوانید با انتخاب استوک لند خرید خود را صد برابر نسبت به جاهای دیگر بهتر کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید در نظر داشته باشید استوک لند اولین و معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک است که به مدت کم ۵ سال سایقه در زمینه فروش لپ تاپ استوک مقام اول فروش استوک در کشور را دریافت نمایید و این مقام توسط مشتریان به این مجموعه اعتا شده که نشان دهنده مشتری مداری این شرکت و مجموعه میباشد.

قیمت لپ تاپ استوک hp

قیمت انواع لپ تاپ استوک hp

"ZBook" - این نام تجاری خیلی قدیمی نیست. از سال 2013 ، ایستگاه های کاری موبایل HP دارای این نام هستند. پیش از این ، آنها بخشی از سری لپ تاپ های EliteBook بودند. از آن زمان ، ZBooks خود را در بخش ایستگاه های کاری مستقر کرده و HP همچنان به گسترش این خط ادامه داده است. در سال 2015 ، سازنده اولین استودیوی HP ZBook را به خط اضافه کرد و مکمل ایستگاه های کاری کلاسیک تر مانند ZBook 15 G3 و ZBook 17 G3 بود. ZBook Studio G3 جدید از آنجا که یک طراحی شاسی باریک را با پردازنده های بسیار قدرتمند سری Intel Core H ترکیب می کرد ، با ZBooks موجود متفاوت بود.

در سال 2018 ، HP نسل سوم استودیوی ZBook را منتشر کرد. مدل جدید ZBook Studio G5 طراحی مجدد کاملی از مدل قبلی خود ، HP ZBook Studio G4 ، طراحی مجدد کاملی است. همچنین ، برای اولین بار ، استودیوی ZBook اکنون در یک نسخه چندرسانه ای عرضه شده است که مارک HP EliteBook 1050 G1 را حمل می کند. بزرگترین تفاوت EliteBook با ZBook ، GPU متفاوت است. طراحی شاسی جدا از رنگ تیره تر ZBook یکسان نیست. به همین دلیل ما برای اطلاعات دقیق در مورد شاسی ، اتصال و دستگاه های ورودی ، به بررسی HP EliteBook 1050 G1 اشاره می کنیم.

HP ، دل و Lenovo "سه بزرگ" بازار رایانه شخصی را تشکیل می دهند. این تولید کنندگان بر بازار فرعی ایستگاه کاری نیز تسلط دارند که این امر به Dell Precision 5530 و Lenovo ThinkPad P1 به عنوان اصلی ترین رقبای ZBook Studio G5 اشاره می کند. Apple MacBook Pro 15 2015 اپل همچنین با یک مشتری مشابه استودیوی ZBook در خدمت شماست ، حتی اگر بیشتر از یک لپ تاپ ایستگاه کاری استفاده کند. HP همچنین به نوعی ماشینی را ساخته است که کاملاً شبیه ZBook Studio G5 است که می تواند رقیبی نیز به حساب بیاید: ZBook 15u G5 یک ایستگاه کاری نازک تر نیز هست ، که خود را از ZBook Studio G5 با استفاده متمایز می کند. پردازنده های ولتاژ پایین.

واحد بررسی ما شامل Intel Core i7-8750H ، SSD 512 GB ، 16 GB RAM ، صفحه نمایش 4K UHD و Nvidia Quadro P1000 است. این پیکربندی تقریباً در آلمان 2،500 یورو و تقریباً 2300 دلار در ایالات متحده هزینه دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۳۶
بختیار مرادی

قیمت فرش ماشینی

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۲۵ ب.ظ

قیمت فرش ماشینی در سال 99

برای دریافت قیمت فرش ماشینی روز به وب سایت فروشگاه تخصصی فرش بست بافت مراجعه کنید.

https://www.bestbaft.com/carpet-price/

 

قیمت فرش ماشینی 

قیمت فرش ماشینی شهر فرش

قیمت فرش ماشینی 6 متری پاتریس

قیمت فرش ماشینی ستاره کویر یزد

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه

 

از آن جایی که از سال 2000 میلادی به بعد هر ساله یک رنگ خاص از طریق نظر سنجی های مردمی و از بین پیشنهادات موسسه پنتون در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا به عنوان رنگ سال انتخاب می شود که طیف وسیعی از طراحی تا صنایع و بازاریابی برندهای مختلفی مانند رنگ فرش سال جدید را تحت تاثیر قرار می دهد و رنگ سال 2020 اعلام شده توسط این شرکت رنگ آبی کلاسیک رنگی ما بین سرمه ای و آبی کاربنی است که رنگی ساده و در عین حال بسیار شیک و زیبا می باشد . این رنگ به عنوان یک رنگ آرامش بخش می باشد که با به کارگیری آن در دکوراسیون منزل می توان به نوعی موجب ایجاد فضایی آرام بخش و منظم در خانه و ایجاد تمرکز روی فکر افراد خانه شد . هم چنین تحقیقات نشان داده است که رنگ آبی تاثیر زیادی روی سلامتی افراد دارد .

رنگ فرش سال 99 چیست ؟
صنعت فرش بافی نیز همانند دیگر صنایع که موثر از طراحی داخلی می باشد ، از مد روز تبعیت می کند و سعی می شود همراه با آن پیش رود و به همین علت در سال های اخیر بازار آن بسیار پر رونق گشته است . رنگ فرش در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیاری زیادی دارد ، تا جایی که می توان توسط رنگ فرش ، بزرگ نمایی یا ایجاد روشنایی و تناسب سازی در فضا را ایجاد نمود . آبی کاربنی که به عنوان رنگ سال 2020 میلادی انتخاب شده است ، به عنوان رنگ فرش سال جدید 99 شمسی نیز مورد تایید تولیدکنندگان این صنعت بزرگ قرار گرفته است و در تلاشند تا از این به بعد تمرکز خود را روی تولیداتی از این دست رنگ تیره گذاشته و طبق آن فرش رنگ آبی کاربنی که بسیار نزدیک به رنگ آبی کلاسیک می باشد و سرمه ای و حتی آبی روشن مانند فرش رنگ آبی اطلسی که از مجموعه خانواده فرش رنگ آبی است ، را تولید و روانه بازار نماید تا بتواند پاسخ گوی نیاز روز متقاضیان جهت خرید فرش رنگ سال 99 برای شروع سال جدید در عید نوروز باشد . تمامی رنگ های موجود در طبیعت از رنگ مکمل برخوردار می باشند و رنگ آبی کاربنی به عنوان رنگی تیره و بی روح و زیبا شناخته می شود که بهتر در ست نمودن با رنگ آبی کلاسیک از رنگ های روشن و شاد استفاده شود تا به لحاظ هارمونی با هم تناسب و هماهنگی داشته باشد .

در این مقاله به بررسی قیمت فرش می‌پردازیم، لیستی که در ادامه قرار می‌دهیم نتیجه بررسی بازار است. دقت نمایید که این قیمت‌ها حدودی هستند و با توجه به نوسانات بازار امکان افزایش و کاهش وجود دارد. برای مشاهده محصولات می‌توانید به فروشگاه تخصصی فرش بست بافت مراجعه کنید.

لیست قیمت فرش کاشان
قیمت فرش ماشینی کاشان
قیمت فرش ماشینی کاشان
✅ فرش کاشان ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ واقعی
۱۲ متری: ۲،۷۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۱۰۰،۰۰۰
۶ متری:   ۱،۴۰۰،۰۰۰

مشاهده نمونه طرح‌ها کلیک کنید


قیمت ماشینی مشهد 

قیمت فرش ماشینی دیجی کالا

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1000 شانه

قیمت فرش ماشینی 9 متری فرهی
 

 

✅ فرش کاشان ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰
نخ ۱۰۰درصد اکرلیک – خاب ۱۰ میل – بدون پرز
۱۲ متری: ۱،۹۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۱،۴۵۰،۰۰۰
۶ متری:   ۹۵۰،۰۰۰

مشاهده نمونه طرح‌ها کلیک کنید

✅ فرش کاشان طرح ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۴۰۰
۱۲ متری: ۲،۰۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۱،۵۰۰،۰۰۰
۶ متری:   ۱،۰۵۰،۰۰۰

مشاهده نمونه طرح‌ها کلیک کنید

✅ فرش کاشان ۴۴۰ شانه تراکم ۹۹۰ – نخ BCF باوزن ۲۵کیلوگرم

۱۲متری:  ۱،۳۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۹۵۰،۰۰۰
۶ متری:   ۶۵۰،۰۰۰

مشاهده نمونه طرح‌ها کلیک کنید

✅ فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه نخ ترک تراکم ۳۶۰۰
۱۲ متری: ۳،۸۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۹۰۰،۰۰۰
۶ متری:   ۱،۹۰۰،۰۰۰

مشاهده محصولات کارخانه فرش کاشان کلیک کنید
لیست قیمت فرش مشهد
فرش مشهد 1500 شانه
فرش مشهد ۱۵۰۰ شانه
✅ فرش مشهد ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

۶ متری:  ۳،۲۰۰،۰۰۰
۹ متری:  ۴،۷۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۶،۳۰۰،۰۰۰

✅ فرش مشهد ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

۶ متری:  ۲،۳۰۰،۰۰۰
۹ متری:  ۳،۵۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۴،۷۰۰،۰۰۰

✅ فرش مشهد ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

۶ متری:  ۲،۱۰۰،۰۰۰
۹ متری:  ۳،۱۵۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۴،۲۰۰،۰۰۰

✅ فرش مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

۶ متری:   ۱،۶۵۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۴۵۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۳،۲۵۰،۰۰۰

✅فرش مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰

۶متری:   ۱،۴۰۰،۰۰۰
۹متری:   ۲،۱۵۰،۰۰۰
۱۲متری: ۲،۸۰۰،۰۰۰

✅ فرش مشهد ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰

۶ متری:   ۱،۲۹۰،۰۰۰
۹ متری:   ۱،۹۹۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۲،۷۰۰،۰۰۰

مشاهده محصولات کارخانه فرش مشهد کلیک کنید
لیست قیمت فرش نگین مشهد
فرش نگین مشهد 1200 شانه
فرش نگین مشهد ۱۲۰۰ شانه
✅ فرش نگین  مشهد ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

۶ متری:  ۲،۳۰۰،۰۰۰
۹ متری:  ۳،۴۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۴،۵۰۰،۰۰۰
گل برجسته: ۴،۷۰۰،۰۰۰

https://www.amazon.com/slp/iranian-carpet/pwbjndq7665p387

✅ فرش نگین  مشهد ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

۶ متری: ۱،۹۹۰،۰۰۰
۹ متری: ۲،۹۹۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۳،۹۹۰،۰۰۰

✅ فرش نگین  مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

۶ متری:   ۱،۶۷۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۴۵۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۳،۱۹۰،۰۰۰

✅ فرش نگین مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰

۶ متری:   ۱،۵۴۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۱۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۲،۹۰۰،۰۰۰

✅ فرش نگین مشهد ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰

۶ متری:   ۱،۳۶۰،۰۰۰
۹ متری:   ۱،۹۹۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۲،۷۰۰،۰۰۰

مشاهده محصولات کارخانه فرش نگین مشهد کلیک کنید
لیست قیمت فرش زمرد مشهد
فرش زمرد مشهد 1200 شانه
فرش زمرد مشهد ۱۲۰۰ شانه
✅ فرش زمرد مشهد ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

۶ متری:   ۳،۳۰۰،۰۰۰
۹ متری:   ۴،۷۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۶،۵۰۰،۰۰۰

✅ فرش زمرد مشهد ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

۶ متری:  ۲،۳۰۰،۰۰۰
۹ متری:  ۳،۴۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۴،۵۰۰،۰۰۰
گل برجسته: ۴،۷۰۰،۰۰۰

✅ فرش زمرد مشهد ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

۶ متری: ۱،۹۹۰،۰۰۰
۹ متری: ۲،۹۹۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۳،۹۹۰،۰۰۰

✅ فرش زمرد مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

۶ متری:   ۱،۶۷۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۴۵۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۳،۱۹۰،۰۰۰

✅ فرش زمرد مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰

۶ متری:   ۱،۵۴۰،۰۰۰
۹ متری:   ۲،۱۰۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۲،۹۰۰،۰۰۰

✅ فرش زمرد مشهد ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰

۶ متری:   ۱،۳۶۰،۰۰۰
۹ متری:   ۱،۹۹۰،۰۰۰
۱۲ متری: ۲،۷۰۰،۰۰۰

https://www.alibaba.com/showroom/iran-carpet-price.html

مشاهده محصولات کارخانه فرش زمرد مشهد کلیک کنید
📱 تماس با واحد فروش (واتساپ/تلگرام): 📲 ۰۹۱۹۰۶۹۵۷۶۳ – 🆔 @BestBaft_Sale 
☎️ دفتر فروش: ۰۲۱۶۶۹۷۴۷۵۹

دلیل اختلاف قیمت در فرش مشهد و فرش کاشان به عواملی چون کیفیت دستگاه‌ها و کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. تمامی محصولات کارخانه‌های فرش مشهد با نخ بایر آلمان بافت می‌شوند و ضد حساسیت می‌باشند. این محصولات بدون پرز هستند و دارای ثبات رنگ حداقل ۱۰ ساله می‌باشند.

فرش‌های کاشان بنابه نیاز مشتری تنوع قیمت زیادی دارند، مثلا برای فرش جهیزیه عروس بهتر است از فرش کاشان استفاده شود. تنوع طرح در فرش کاشان بی نظیر است. از مزایای خرید اینترنتی فرش از فروشگاه تخصصی فرش ماشینی این است که می‌توانید فرش را بدون واسطه از کارخانه بخرید. کیفیت تمامی محصولات توسط کارشناسان تیم بست بافت بررسی می‌شود از جمله می‌توان به بررسی جنس نخ، کیفیت بافت، جنس پود و رنگ فرش اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۵
بختیار مرادی