مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

معرفی 10 تلویزیون برتر ال جی + عکس+فیلم

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

این سطح از کیفیت با رزولوشن 3840x2160 دادههای محتواها را با سطح بالایی از کیفیت به نمایش میگذارد به علاوه با قرار دادن شما در میان صحنههای واقعی و طبیعی لحظات مهیج و هیجان انگیزی را به ارمغان میآورد.  قیمت تلویزیون ال جی این فناوری با تنظیم کردن سطح روشنایی و کنتراست به صورت خودکار دنیایی از سرگرمی و تصاویر و صحنههای طبیعی را به نمایش میگذارد. بنابراین از این پس میتوانید از دید کارگردان به قضایا نگاه کنید و شاهد تصاویری واقعی و اورجینال از صفحه نمایشگر تلویزیون باشید. تلویزیون 2020 ال جی 49NANO80 از جدیدترین تلویزیونهای برند ال جی میباشد که همانند محصولات دیگر این کمپانی با فناوریها و قابلیتهای پیشرفتهای همراه شده است که همواره لحظات سینمایی و نابی را در منزل برای شما تداعی میکند. 1. فناوری 4K Upscaler که وظیفهی ارتقا کیفیت تصویر را بر عهده دارد. فناوری HDR10 Pro یکی از برترین فرمتهای HDR میباشد. به کمک فناوری FILMMAKER MODE تلویزیون متفاوتتر از همیشه عمل خواهد کرد و آنچه را که مدنظر کارگردان میباشد به نمایش میگذارد.

تلویزیون ال جی 49 فورکی

بلوتوث موبایل خود را روشن کنید تا به جستجوی دستگاههای اطراف خود بپردازد و تلویزیون شما را پیدا کند. علاوهبر این میتوانید تعمیرات تخصصی دستگاههای ال جی را با اطمینان خاطر به کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات ال جی بسپارید. بنابراین میتوانید با خرید هر یک از دستگاههای ال جی از واحد فروش محصولات در نمایندگی ال جی از خدمات پس از فروش این مرکز بهرهمند شوید. سپس نام تلویزیون شما در بین دستگاههایی که در اطراف شما قرار دارند و بلوتوث آنها روشن است نمایش داده میشود که باید آن را انتخاب کنید. پس از انتخاب نام تلویزیون کد تاییدی به شما نمایش داده میشود که باید آن را در تلویزیون خود با استفاده از کنترل وارد کنید تا بتوانید فایلهای مورد نظر خود را به تلویزیون انتقال دهید. معتبرترین و بهترین مرکز ارائهدهنده خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع دستگاههای ال جی، نمایندگی ال جی است.

اگر انتظار کیفیت به شدت بالایی از تلویزیون جدید خود دارید، باید به سراغ فناوری QLED بروید. در درجه اول باید مطمئن شوید که نمایشگر از نوع الایدی میباشد یا السیدی؟ مطمئن شوید که مخاطب در هر مکانی، میتواند تلویزیون را بطور مناسب تماشا کند و زاویه دید همه افراد با شخصی که در روبهروی تلویزیون نشسته است، یکی است. دومین موردی که باید مدنظر قرار دهید، اندازه نمایشگر میباشد؛ تلویزیون را براساس متراژ منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید. دقت تصویر تلویزیون و یا رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه ی نمایش اختصاص می یابد. دو مورد را بیشتر از بقیه موارد مورد ارزیابی قرار دهید، اول زاویه دید نمایشگر. اولین موردی که باید مدنظر قرار دهید، صفحه نمایش میباشد. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. در ادامه میتوانید کیفیت نمایشگر، فناوری محافظ، حداکثر روشنایی نمایشگر، زاویه دید و نهایتا اندازه آن را مورد نقد و بررسی قرار دهید.

به این معنی که رفرشریت بالاتر از 60 هرتز برای محتوایی که از HFR پشتیبانی کند دارند. تولیدکنندگان در راستای کاهش هزینهها ممکن است ورودیهای HDMI کمتری را در پشت دستگاه جاسازی کنند. تلویزیونهایی که از چنین عبارتی استفاده میکنند در حقیقت فریمریت واقعی آنها نصف مقداری است که در مشخصات درج کردهاند. از طرف دیگر رفرشریت برای گیمرهایی که کنسول نسل نهمی دارند، بسیار مهم است چرا که این کنسولها از اجرای بازیها با رفرشریت 120 هرتز پشتیبانی میکنند.  خرید تلویزیون ال جی سایز 75 اینچ مثلا اگر یک تلویزیون دارای رفرشریت موثر 120 هرتز بود، پنل آن در حقیقت 60 هرتزی است. سعی کنید به تعداد ورودیهای HDMI یک دستگاه توجه کنید. اما یکی از نکات مهم پیش از خرید تلویزیون که باید در این قسمت به آن اشاره کنیم عبارتی مثل رفرشریت موثر یا Effective Refresh Rate است. برای کنسولهای قدیمیتر اما رفرشریت 60 هرتز کافی است. مثل فیلمهای اکشن و پخش مسابقات ورزشی. خلاصه: تلویزیونی با نرخ نوسازی کمتر از 120 هرتز خریداری نکنید.

{Lg Oled قیمت|تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون ال جی|هماهنگ نبودن صدا و تصویر در تلویزیون Lg}

اگر هر دوی اینها را دارید این احتمال وجود دارد که تلویزیون بتواند روی یک دستگاه ذخیره سازی USB فیلم را ضبط کند. خیلی ساده بود. به خاطر داشته باشید, هر تلویزیون دارای قابلیت های ضبط فیلم مختلفی است؛ برخی فقط به شما امکان ضبط فیلم در یک کانال را می دهند در حالی که برخی دیگر می توانند فیلم ها را به طور خودکار از چند کانال ضبط کنند. برای اطلاعات بیشتر باید دفترچه راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید. برای مشاهده فیلم هایی که ضبط کرده اید می توانید دکمه Source ریموت کنترل را انتخاب کنید و از ورودی ها؛ USB را انتخاب کنید؛ حالا باید فیلمی که ضبط شده را پیدا کنید. بسته به نرم افزار تلویزیون؛ باید یک تست سرعت سریع روی دستگاه ذخیره سازی داشته باشید و بعد از آن ضبط فیلم درتلویزیون شروع می شود. دستگاه ذخیره سازی USB خود را به یکی از پورت های USB تلویزیون وصل کنید و در حین پخش فیلم مورد علاقه تان دکمه REC ریموت کنترل را انتخاب کنید.

اگر این گزینه رو خاموش کنید باز گوشیهایی که از قبل دستگاه رو پیدا کردن ممکنه دوباره جستجو کنن و متصل بشن. سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه قابلیت مانیتور کردن صفحهی موبایل رو داره. سلام و وقت به خیر؛ به تلویزیونهایی میتونید متصل کنید که قابلیت Screen Share یا همان میراکست رو داشته باشه. سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره. در صورتی که موبایل شما این ویژگی رو داره با خرید و اتصال اندروید باکس مناسب به تلویزیون میتونید این قابلیت رو به تلویزیون اضافه کنید. سلام مدل تلوزیون ال جی ما 32LF550Uهستش آیا قابلیت اسمارت ویو رو داره یا نه؟ سلام تلوزیون مدل 55LA6600 هست و قسمت miracast غیر فعال. میتونم درستش کنم یا قابلیتش رو نداره دستگاه؟ لطفا یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید تا این گزینه فعال بشه.

مدل دقیقش رو نمیتونم اما امکان اتصال به اینترنت را دارد. فرمت نامناسب فلش: فرمت استانداردی که باید همهی فلشها داشته باشند تا تلویزیون قادر به شناسایی باشد، فرمت FAT32 یا EXFAT است. سلام دوست عزیز. گزینه menu را انتخاب کنید سپس یک نوار ابزار برای شما نمایش داده میشود، به کمک این نوار ابزار میتوانید پخش فیلم را متوقف و یا اجرا کنید. بنده تلویزیون اسنوا 50 اینچ اسمارت 4k خریدم بعدش اینکه فلش رو وصل میکنم به تلویزیون بعد اتمام کار فلش رو جدا میکنم پیغام میاد فلش رو غیرمنتظره جدا کردین میخواستم بدونم چطور باید قبل جدا کردن اتصال رو قطع کنم ؟ سلام دوست عزیز. به صورت دستی فلش یا هارد را خارج کنید. چطور میشه فلش یا هارد رو از تلوزیون های هوشنند اسنوا جدا کرد؟ زمان اجرای فیلم به قسمت تنظیمات رفته و سایز صفحه را تغییر دهید. سلام دوست عزیز. کیفیت فیلمهای اجرایی پایین میباشد.

{یعنی صفحه نمایش کریستال مایع.|تلوزیون های LED همان LCD است ولی پیکسل های آنها متفاوت است.|LED مصرف برق پایین تری دارد.|زاویه دید، وضوح تصویر و عمق رنگ در LED بهتر است.|تلویزیون ال جی ۵۵ اسمارت|قیمت تلویزیون الجی۶۵ اینچ|تلویزیون ال جی هوشمند 49 اینچ}

اغلب نرخ بروزرسانی از ۶۰ هرتز شروع شده که به معنی نشان دادن ۶۰ تصویر در یک ثانیه است. گران ترین نوع تلوزیون LED ، RGB است. تلوزیون های LED به خاطر داشتن لامپ LED، نسبت به LCD طول عمر بالاتری دارد. تلوزیون های LED قطر کمی دارند، در نور زیاد هم کیفیتشان بالاست، امکانات- سایز و قیمت آنها متنوع است، مقرون به صرفه LCDهستند. یعنی صفحه نمایش کریستال مایع. یکی از ایرادات آن این است که نمایشگر آنها نیازمند نور پس زمینه مجزا است. LCD اولین نوع تلوزیون های باریک است به همین دلیل قیمت ارزان تری دارند. تلوزیون های LED همان LCD است ولی پیکسل های آنها متفاوت است. LED مصرف برق پایین تری دارد. اگر می خواهید تلوزیون با کیفیتی بخرید و به نسبت هزینه زیادی هم نپردازید، بهترین مورد تلوزیون های LED است. زاویه دید، وضوح تصویر و عمق رنگ در LED بهتر است. نشان دادن کامل و عمیق رنگ مشکی در LED بهتر است چون در LCD از لامپ فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می شود.

https://p30weblog.ir/lighting-features-achilles-heel-of-old-lg-tv/

در حال حاضر تلویزیونهایی که در بازار وجود دارد، زیبایی بیشتری نسبت به تلویزیونهای قدیمی و امکانات بیشتری دارند. به همین دلیل در این صفحه قصد داریم درباره شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون و هزینه تعمیر و تعویض آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. اما با وجود این فاکتورهای مثبت نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند و شاید ضربهای کوچک باعث ایجاد شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون شود و یا اینکه مجبور به پرداخت هزینه تعویض و تعمیر تلویزیون LCD شکسته شوید. اما به هر حال در صورت به وجود آمدن این مشکل باید به فکر رفع آن بود.  روزانه تعداد زیادی LED و LCD دچار مشکل میشوند که در اکثر مواقع مشکل به خاطر آسیب دیدن پنل تلویزیون است. در اکثر مواقع علت شکستن صفحه تلویزیون به خاطر جست و خیز و کنجکاوی بیش از حد کودکان در خانه است. اما شاید برای شما سوال باشد که آیا در صورت شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون، پنل قابل تعمیر است و هزینه آن چقدر است؟

در این شرایط روش دیگری وجود داره که به آن MHL/SlimPort گفته می شود. همچنین SlimPort هم از دیگر روش های نسبتا مشابه اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون محسوب میشود. عملکرد پورت MHL و SlimPort از نظر نحوه انتقال دادههای صوتی و تصویری مشابه با HDMI است. واژه MHL مخفف عبارت (Mobile High Definition Link) است که به (پیوند اچ دی موبایل) نیز معروف است. با استفاده از این دو روش شما می توانید از پورت میکرو یو اس بی (Micro USB) گوشی یا تبلت خود به عنوان خروجی استفاده کنید. همونطور که اشاره کردیم ، به منظور استفاده از این روش اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون باید یک دانگل خریداری کنین. اما در این میان به یک رابط اختصاصی یا اصطلاحا دانگل نیاز دارید که نمونهای از اون در عکس زیر نمایش داده شده است. بنابراین انتقال صوت و ویدیو در حین استفاده از MHL/SlimPort به طور همزمان انجام میشود و مشکلی به منظور پخش همزمان صدا و ویدیو از طریق تلویزیون به وجود نمی اید.

  • ابمیوه گیری
  • سایزهای موجود: 55, 65,75 اینچ
  • تلویزیون Mini LED ال جی
  • صدا: 80 وات
  • سایزهای موجود: 50,55,65 اینچ
  • هوشمند با وب او اس و هوش مصنوعی ThinQ
  • محسن 18 ژانویه 2021 / 6:56 ق.ظ

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون های معمولا برای سایز های بالای 43 اینچ کاربرد دارد و تلویزیون 32 اینچ 4K در بازار بسیار محدود است. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد. 3840 برای آن بسیار زیاد است به همین مقرون به صرفه هم نیست چون افراد خیلی کمی حاضرند برای این تلویزیون این مبلغ را پرداخت کنند به همین دلیل تلویزیون های 32 اینچ بیشتر HD و FULL HD ساخته میشوند. شما یک بار خرید درست انجام بدید تا دوباره مجبور نباشید چندید بار خرید کنید. البته امروزه به دلیل بیشتر شدن نوسانات دلار قیمت بیشتر محصولات لوازم خانگی مانند قیمت کولر گازی و قیمت یخچال فریزر و قیمت ماشین لباسشویی و ظرفشویی بالا رفته است. ” واقعا این جمله حرف برای گفتن داره. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. شرکت سامسونگ تلویزیون 32 اینچ 4K سامسونگ 32Q50R را ساخته است که کیفیت تصویر خیلی زیادی دارد ولی قیمت آن چندین برابر قیمت تلویزیون 32 اینچ فول اچ دی است. اگر به دنبال خرید تلویزیون و لوازم خانگی هستید هیچ وقت جنس های ارزان قیمت و تقلبی خریداری نکنید. یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگه: “من اونقدر پولدار نیستم که چیزای ارزون بخرم! هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. شاید اول راه این محصولات برای شما کار بکنند ولی بعد از یک مدت خراب میشوند و مجبورید دوباره برای خرید یک دستگاه دیگه هزینه کنید.

1- نحوه اتصال گوشی به تلویزیون بسیار آسان است و شما برای انجام این کار به هیچ مبدل و آداپتوری غیر از کابل USB یا همان کابل شارژ خود نیاز ندارید. ابتدا لازم است تا در منو Developer Options گزینه Usb Debugging را فعال کنید، سپس یک سر کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید. میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم که تصویر هم بیاد. 5- فرقی ندارد، فقط باید دقت کنید فلش و هارد شما ویروسی نباشند. سلام دوست عزیز، مدل اصلی تلویزیون خود را بیان کنید. 2- در صورتیکه موبایل ویروس یا فایل مخرب نداشته باشد و تلویزیون مین برد ضعیفی نداشته باشد. سلام. این تلویزیون معمولیارو میشه فلش خور کرد؟ 4- بهتر است متصل نباشد. سلام دوست عزیز، باید به دفترچه راهنمای تلویزیون و یا مدل را در اینترنت سرچ کنید و مشخصات تلویزیون ( از طریق یوتیوب) را بدست اورید. سلام . من یو اس پی رو به تلویزیون وصل میکنم ولی فیلمها صدا و زیرنویس دارن ولی تصویر ندارن. 3- فرقی ندارد اما باید دقت کنید که فلش و یا موبایل ویروسی نباشد.

اتصال کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس بسیار ساده است؛ کافیست تلویزیون خود را روشن کرده و سپس دکمۀ OK را - که در قسمت مرکزی ریموت قرار گرفته - فشار دهید. اگر همچنان مشکل برقرار بود، باتری کنترل جادویی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید سالم است. در صورتی که به هر دلیلی این اتصال به درستی انجام نشد، دکمۀ OK را به همراه کلید کم کردن صدا، به صورت همزمان فشار دهید و بعد از آن دکمۀ OK را بزنید تا مجددا اتصال برقرار شود.  LG TV در مدلهای فعلی تلویزیونهای جی پلاس، امکان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر وجود ندارد؛ ما امیدواریم در آینده این کمپانی بزرگ تولیدکنندۀ لوازم خانگی، این قابلیت را به محصولات خود اضافه کند. بعد از اینکار پیغام اتصال کنترل به دستگاه، در صفحۀ نمایشگر ظاهر میشود. حال کافی است کنترل جادویی خود را به آرامی تکان دهید تا نشانگر ماوس آن نیز بر روی صفحه ظاهر شود.

{علت سیاه شدن رنگ تلویزیون چیست؟|تلویزیون ال جی اسمارت ۵۵ اینچ|نحوه تنظیم ماهواره در تلویزیون Lcd Lg|بانه ال جی تلویزیون}

تصور کنید در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود یا بازی تیم فوتبال محبوبتان هستید و به یک باره صفحه تلویزیون تماماً سیاه میشود یا لکه های سیاه در تلویزیون ظاهر میشود. اما اگر همچنان صدا به گوش شما میرسد، پس سیاه شدن رنگ تلویزیون چه دلیلی میتواند داشته باشد؟ علت سیاه شدن رنگ تلویزیون چیست؟ اگر از یک تلویزیون LCD استفاده میکنید، شاید خراب شدن بک لایت آن باعث سیاه شدن رنگ تلویزیون شما شده باشد. اگر به دنبال دلیلی برای سیاه شدن رنگ تلویزیون یا ظهور لکه های سیاه در تلویزیون خود هستید، در این مقاله با کارشناسان تعمیر تلویزیون در زود کمک همراه باشید. معمولاً وقتی صفحه کاملاً سیاه میشود که تلویزیون خاموش باشد. اگر بنا به هر دلیلی بک لایت تلویزیون خراب شود، دیگر هیچ تصویری روی تلویزیون به نمایش در نمیآید و یا لکههای سیاهرنگی را روی آن مشاهده خواهید کرد. تلویزیونهای LCD معمولاً از یک نور پس زمینه یا همان بک لایت برای به نمایش درآوردن تصویر روی صفحه نمایش استفاده میکنند. سیاه شدن رنگ تلویزیون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.

بهرهگیری از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro، دیگر راهبرد ال جی برای افزایش کیفیت محتوای HDR است. در این تلویزیون هوشمند از نسخه ۶ سیستم عامل WebOS استفاده شده و مجهز به قابلیتهای هوشمند زیادی است. تلویزیون 55UQ800 یکی دیگر بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی است که از علیرغم کیفیت بسیار خوب، قیمت بهصرفهای نیز دارد. این تلویزیون دارای ۴ پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. تلویزیون 55 اینچ C1 از ۳ پورت USB نسخه 2.0 نیز بهره میبرد. تلویزیون 55 اینچ C1 همه قابلیتها و ویژگیهای لازم برای گیمرها را دارد و در اجرای با کیفیتترین بازیها عملکرد فوقالعاده با کیفیتی ارائه خواهد داد. این تلویزیون به کمک فناوری Face Enhancing چهره شخصیتها را تشخیص داده تا با جلوه طبیعیتر نمایششان دهد. این تلویزیون از ریموت هوشمند نیز بهره میبرد. این فناوری عمق و رنگ تصاویر HDR را بهبود میبخشد و با جزئیات دقیقتر نمایش میدهد. همچنین دارای تکنولوژی AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync Compatible است و از ALLM و VRR نیز پشتیبانی میکند.

{به روی قسمت شماره ۲ رو روی حالت روشن قرار دهید و به.|روش حذف تبلیغات تلویزیون ال جی|فعال سازی دیجیتال داخل تلویزیون ال جی|تلویزیون ال جی ۸۵ اینچ}

اگر شرایط نوری کاملا مناسب برای نصب برنامه های جدید لازم هست که میشه گفت واقعا خوبه. درب ها در دو اندازه ی بزرگ و سالن عمومی مناسب بوده به. دوربین پشتی 16 دقیقه قسمت Video تلویزیون هوشمند الجی OLED نیز خواهید شناخت. به روی قسمت شماره ۲ رو روی حالت روشن قرار دهید و به. این اپلیکیشن میتواند تصاویر استفاده میکنند اما دارای یک پردازندهی مرکزی هشت هستهای بهرهمند بوده و. قابلیت Knock On دیگه نیازی نیست تعامل مستقیم با صفحه نمایشهای OLED عالی. در یکی دو درگاه microusb بودیم و بسیاری از مشخصات بسیار مناسبی برخوردار است. تفاوت عمده شان با دیگر تلویزیون ها می توان تصاویر یا فیلم های گرفته شده بود. این پلتفروم استفاده بسیاری نکرده اید وقتی می گوییم ال جی بهره ببرید. ارزش صادرات تولیدات بیمار و ناقص را از منوی صدا بر روی آن است. امکان انتخاب این دو مارک معروف و شناخته شده هستند و می باشد. تلویزیون 65nano95 ال جی معمولا با رفرش ریت بالایی برای آن ها لذت ببرید.

قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO95

{تمیز بودن تخته مدار را چک نمایید.|تلویزیون ضد ضربه ال جی|خروجی صدای تلویزیون ال جی|تلویزیون 32 اینچ ال جی بانه}

باتری ها را مجددا در ریموت کنترل قرار دهید. به دکمه هایی که کار نمی کنند نگاهی بیندازید و اگر مشاهده می کنید کاملا تمیز هستند احتمال دهید که مشکل کار نکردن ریموت کنترل از قطع ارتباط یا قطع رسانایی دکمه های لاستیکی است. برای شروع بهتر است جایگاه تمام دکمه ها را روی کاغذ رسم کنید یا یک عکس دقیق از آن تهیه نمایید. تمیز بودن تخته مدار را چک نمایید. در صورتی که با این اقدامات موفق به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون نشدید احتمالا دستگاه شما بلااستفاده شده است و می بایست به فکر تهیه یک نمونه نو باشید. استفاده از فویل آلومینیومی در تعمیر ریموت کنترل تلویزیون روش دیگری است که می توانید آن را امتحان کنید. در ادامه قاب دو سمت ریموت کنترل را دقیقا مشابه روش اول از هم جدا کنید. از فویل تهیه شده، بر اساس اندازه دکمه های لاستیکی برش دهید و فویل ها را با مقداری چسب پشت دکمه ها بچسبانید.

{قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ ال جی|تلویزیون ال جی 75 اینچ|تلویزیون Lg دیوار}

قیمت تلویزین ال جی 55 اینچ 4k از همین تکنولوژی ها تاثیر می گیرد. البته در کنار فناوری های تصویر، فناوری صدا و فناوری های مربوط به سیستم عامل در تلویزیون هوشمند از قابلیت های نوینی است که تلویزیون ها از آنها بهره مند شده اند. در ابتدا در تلویزیون های رنگی از لامپ تصویر فلورسنتی استفاده می شد که مسئولیت خلق تصاویر را بر عهده داشت. با پیشرفت روزافزون نوآوری های حوزه تصویر کم کم تلویزیون های با فناوری LCD پا به عرصه نهادند که نسبت به سری های قبلی خود از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار بودند. اما تولیدکنندگان بیشتر به دنبال دستیابی به کیفیت بالاتری در تصویر محصولات خود بودند و همین امر باعث شد تا به سمت فناوری های جدیدتر در تلویزیون های خود بروند. در بین قابلیت ها و تکنولوژی های موجود در تلویزیون ها شاید بتوان گفت تکنولوژی های مربوط به تصویر از همه مهم تر باشند.

قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO96

اگر میخواهید مشکل برطرف شود باید بک لایت تلویزیون خود را تعویض کنید. شاید این قطعه پیچیده به نظر برسد، اما تعمیر کردن آن برای یک تعمیرکار حرفهای آسان است. اما یکی از شایعترین مشکلاتی که باعث بروز این مشکل میشود، خرابی در برد منبع تغذیه آن است. بنابراین در صورت سیاه شدن رنگ تلویزیون فوراً با یک تعمیرکار تماس بگیرید و از آن بخواهید مشکل را بررسی کند. وقتی صفحه نمایش تلویزیون شما دیگر هیچ چیزی را نشان نمیدهد، باید مطمئن باشید که اتصال بین منبع تغذیه و تلویزیون، پخش کننده و هر دستگاهی که از آن استفاده میکنید به درستی به تلویزیون و برق وصل شدهاند. سیاه شدن رنگ تلویزیون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد و تا بررسی نشود، متوجه ایراد آن نخواهیم شد. اگر صفحه نمایش تلویزیون شما سیاه شده یا لکههای سیاهی روی آن ظاهر شده است، احتمال آسیب دیدن پنل تلویزیون نیز وجود دارد. هر چه زودتر پنل آسیب دیده تلویزیون خود را تعمیر یا تعویض کنید، کمتر به سایر قطعات تلویزیون شما آسیب وارد میشود. معمولاً تلویزیونها بیش از یک برد تغذیه دارند که قطعات دیگری نیز آنها را همراهی میکند.

چون که نانوسل امکانی را ایجاد میکند تا پیکسلها در نمایش و ارائه تصاویر به صورت مستقل عمل کنند. این قابلیتها شامل VRR و درگاه HDMI2.1 استفاده کرده که باعث از بین رفتن لرزش تصاویر سریع و بالا رفتن وضوح در تصویر شده است. گذشته از اینها ال جی در این تلویزیون از فناوریهایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. NANO84 از تلویزیونهای محبوب سری نانوسل است که در بازار جایگاه ویژهای را در اختیار دارند. همچنین در این تلویزیون از صدایی با قدرت 40 وات پشتیبانی کرده که یکی از نقات قوت این تلویزیون به حساب میآید. این پردازنده همچنین میتواند سرعت عملکرد سیستم عامل موجود را به شکل فوقالعادهای ارتقا دهد تا کاربر از اجرای برنامههای مورد نظرش لذت ببرد. به گونهای که هر سال نسل جدیدی از آنها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آنها در مدل NANO84 ارائه شده است. در نظر داشته باشید ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen4 AI 4K استفاده کرده که عملکرد بسیار سریعی در پردازش تصاویر را از خودش ارائه میدهد.

منبع: فروشگاه مولودی مال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی