مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قیمت انواع تلویزیون سامسونگ 40 اینچ

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

بهعنوان مثال، در سامسونگ این قابلیت با نام Smart View شناخته میشود. اگر این عبارت را نمیبینید: یا آن را به کنترل پنل اضافه کرده، یا از طریق تنظیمات آن را جستجو کنید. 2. نوع اتصال مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی Cast ضربه بزنید و منتظر بمانید. 1. صفحه نمایش را از بالا به پایین بکشید و Smart View را فعال کنید. 4. اگر بار اولست که به اینکار اقدام میکنید، کدی که بر روی تلویزیون نشان داده میشود را وارد کرده تا پروسه کامل شود. در هر حال یا میتوانید برای پیدا کردن نوع Mirroring به کنترل پنل بروید یا از طریق تنظیمات آن را فعال کنید. برخی از گوشیها نیز این قابلیت را با عنوان Cast در خود جای دادهاند. 2. به شما لیستی نشان داده خواهد شد که در آن میتوانید نام و مدل تلویزیون خود را انتخاب کنید. 1. وارد تنظیمات گوشی شوید و Connected Devices را پیدا کنید. 3. اسم تلویزیون خود را انتخاب کنید.

  • Micro HDMI
  • دارای 3HDMI و 2USB
  • سایزهای موجود دیگر: 55، 75، 85 اینچ
  • پشتیبانی از پروتکل IPv6

اولین کاری که برای نصب برنامه باید انجام داد، این است که مطمئن شوید به اینترنت متصل هستید. در صفحه ی بعد terms & condition، terms of service، Samsung Privacy Policy را مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه agree بزنید. 1. در صورت داشتن حساب کاربری سامسونگ، روی Apps در نوار منو کلیک کنید. سپس روی sign up now می زنید. بعضی از تلویزیون ها امکان وصل شدن به صورت بی سیم را ندارند ولی با خرید یک سخت افزار اضافی می توان به صورت بی سیم به آن ها متصل شد. و سپس بر روی گزینه next کلیک کنید. کارتان تمام شده است و می توانید وارد حساب خود شوید. برای فهمیدن این موضوع و اضافه کردن آن کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. اینکه چگونه تلویزیون هوشمند به اینترنت متصل می شود بدین شکل است که تمام این نوع تلویزیون ها دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه می توانند به اینترنت متصل شوند. راه دیگر این است که اگر برنامه ای را در صفحه اصلی Samsung Smart TV نمی بینید ممکن است از طریق فروشگاه در دسترس باشد. با وارد کردن آدرس ایمیل، انتخاب یک پسورد و تکمیل برخی اطلاعات فرم عضویت را کامل کنید. بعضی از این نوع تلویزیون ها هم می توانند به شبکه های بی سیم متصل شوند.

{تلویزیون عمودی سامسونگ|سایت سامسونگ تلویزیون|برنامه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون بیسیم}

البته، اندروید تی وی مجموعهای از ویژگیهای عالی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. کیفیت تصویر، روشنایی بالا، افزایش رزولوشن پیکسلهای پایین و رنگها بهطور شگفت انگیزی برای یک تلویزیون با این رده قیمت مناسب هستند. پشت پایههای تلویزیون توخالی است و بنابراین، میتوانید کابلها را در آن پنهان کنید. تلویزیون همان سیستمهای هوشمند تلویزیون X950H سونی را با یک قیمت پایینتر در اختیار شما قرار میدهد و کنتراست و سطح مشکی بسیار خوبی هم دارد که قابل مقایسه با بهترین تلویزیونهای اندرویدی است. از Hisense H8G میتوانیم بهعنوان بهترین اندرویدی تی وی ارزان قیمت یاد کنیم. این ویژگی هماکنون رایجتر شده است، اما یافتن آن در چنین زمانی هنوز هم دشوار است. علاوه بر این، هر چهار پورت HDMI این محصول از فناوری HDMI 2.0 پشتیبانی میکنند. بنابراین این تلویزیون از این نظر در شرایط بهتری قرار میگیرد. ما این تلویزیون را به این دلیل معرفی کرده و دوستش داریم که زیباییهای مینیمالیستی دارد و میتواند هنر و ذوق تلویزیون سونی را برای ما عیان کند. این محصول بهدلیل برچسب قیمتش، یک تلویزیون شگفت انگیز و مناسب است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۳۲ اینچ

4- حال در گوشی خود برنامه Google Home را از این لینک دانلود کرده و پس از نصب، سیگنال تلویزیون خود را در محیط برنامه مشاهده خواهید کرد. 3- سپس کروم کست فعال شده و میتوانید آن را در اپلیکیشن گوگل هوم گوشی خود مشاهده کنید. اما اتصال با قابلیت Cast بهترین روش تماشای ویدیوها یوتیوب بر روی تلویزیون نیست، معمولا با قابلیت Cast ویدیوها کمی بریده بریده و با فریمریت پایین بر روی تلویزیون نمایش مییابد. برای اینکار ابتدا تلفن همراه و موبایل خود را به یک وایفای یا نقطه اتصال متصل کنید. شما با استفاده از هر گوشی هوشمندی، حتی مدلهای شیائومی، هواوی، نوکیا و غیره، میتوانید به طور مستقیم، تلویزیون خود را به یوتیوب تلفن هوشمند خود متصل کنید و ویدیوهای مد نظرتان را ببینید. 4- در اپلیکیشن گوگل هوم، کروم کست خود را انتخاب کنید و در صفحه بعد گزینه Cast my Screen را در پایین صفحه بزنید و گزینه Start Now را انتخاب کنید. 5- در این حالت گوشی و تلویزیون به یکدیگر متصل میشوند و میتوانید تصویر نمایشگر گوشی خود را بر روی تلویزیون تماشا کنید. سپس از تلفن هوشمند خود وارد یوتیوب شوید و یک ویدیو را پخش کنید، در ادامه گزینه Cast در قسمت بالای ویدیو پخش شده را انتخاب کرده و سپس تلویزیون هوشمند خود را انتخاب کنید. 5- حالا تلفن هوشمند شما به تلویزیون متصل شده و تمام کارهایی که بر روی گوشی انجام میدهید در صفحه تلویزیون قابل مشاهد است. تمامی گوشیهای سامسونگ، چه آنهایی که از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی میکنند و چه آنهایی که مانند گلکسی A12 این قابلیت را ندارند، میتوانند با یک دانگل کروم کست به تلویزیون متصل شوند. 1- در این روش نیز ابتدا باید برنامه گوگل هوم دانلود و بر روی گوشی نصب شود، از این لینک میتوانید برنامه گوگل هوم را دانلود کنید.

HOME را فشار دهید. Wi-Fi Direct را انتخاب کنید. تقریبا هر تلویزیونی دارای پورت HDMI است که برای انتقال صدا و تصویر از یک منبع استفاده می شود. توجه داشته باشید که با این روش پورت شارژ شما اشغال می شود. اگر می خواهید گوشی خود را در حالی که mirror یا آینه سازی می کنید؛ شارژ هم کنید به آداپتوری مانند مبدل USB-C به HDMI نیاز دارید. Screen mirroring را انتخاب کنید. Settings را انتخاب کنید. تنظیمات Advanced را انتخاب کنید. Network را انتخاب کنید. مطمئن ترین راه برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده از کابل HDMI است. برخی از تبلت های اندرویدی دارای پورت های mini HDMI یا micro HDMI هستند که می توانند مستقیما از طریق یک کابل یه HDMI متصل شوند. بعضی از تلویزیون ها حتی دارای پورت HDMI 2.1 هستند؛ این در حالی است که پورت HDMi 2.0 رایج تر است (در صورت عدم استفاده از محتواهای 8K). گوشی شما پورت HDMI ندارد اما آداپتورهای مفیدی وجود دارد که پورت HDMI را به USB Type-C یا Micro USB و … گوشی شما نیاز به پشتیباتی از مد HDMI Alt دارد که به گوشی های هوشمند امکان می دهد ویدیو را پخش کنند. مطمئن شوید که کابل شما با اتصالی که دارید سازگار است. Show Device List/Delete را انتخاب کنید. Show device list/Delete را انتخاب کنید. INPUT را فشار دهید. اگر گوشی شما دارای پورت USB-C است می توانید این مبدل را به گوشی خود متصل کنید و بعد کابل HDMI را به آداپتور وصل کنید تا به تلویزیون متصل شود.

{چگونه با تلویزیون سامسونگ ضبط کنیم|قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ منحنی 4k|قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۹}

تجهیز شده باشند. پارامتر و فاکتورهای نمایشگرهای تجاری، صنعتی و آموزشی بسیار زیاد است؛ از این رو نمیتوان یک محصول با تمام ویژگیهای مورد نظر را روانه بازار ساخت. بسیاری از مکانها، از جمله محیطهای آموزشی و محیطهای کنفرانسی کوچک، به نمایشگرهایی خاص نیاز دارند که ویژگیهای تعریف شدهای را ارائه داده و بسیار متمایز از تلویزیونها باشند. برای این منظور سامسونگ به عنوان یکی از برترین و بزرگترین سازندگان نمایشگر در جهان، چندین محصول متفاوت را روانه بازارهای جهانی کرده است که در این مطلب به سراغ معرفی آنها خواهیم رفت. نمایشگرهای Flip 2 به صورت کاملاً لمسی، به دو شیوه ایستاده-متحرک و نصب دیواری قابل استفاده هستند. نمایشگرهای Flip 2 که در ابعاد 55 و 65 اینچی تولید شدهاند، دارای ویژگیهایی متمایز حتی از سایر محصولات مشابه هستند. سامسونگ برای این منظور، سری Flip را روانه بازارهای جهانی کرده است که هم اینک در سری دوم، در دسترس قرار دارند.

{1. ابتدا اپل TV را به تلویزیون وصل کنید.|رفع هنگ گوشی به سادگی!|چرا گوشی هنگ میکند؟|این روشها تا حد زیادی جایگزین روشهای قدیمیتر شدهاند.|تلویزیون 55 اینچ سامسونگ بانه|تلویزیون سامسونگ 48|اتصال ایفون به تلویزیون سامسونگ}

لیست برنامه های اتصال گوشی به تلویزیون را در این صفحه از استاده مگ مشاهده کنید. انواع سیستمهای IOS اپل از جمله آیفونها و آیپدهای آن، قابلیت اتصال به تلویزیون و نمایش محتواهای خود از طریق صفحه تلویزیون را دارند. 1. ابتدا اپل TV را به تلویزیون وصل کنید. پس از آن، اپل TV را به شبکه وای فای مشترک با گوشی آیفون خود اتصال دهید و اجازه دهید تا سیستم Airplay، گوشی آیفون اپل TV را شناسایی و با آن ارتباط برقرار کند. به منظور نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون، نیاز به تهیه اپل TV یا همان کابل HDMI متصل شونده مخصوص گوشی آیفون به تلویزیون را دارید. رفع هنگ گوشی به سادگی! چرا گوشی هنگ میکند؟ این روشها تا حد زیادی جایگزین روشهای قدیمیتر شدهاند. همه انواع سیستمهای IOS از جمله آیفون و آیپدهای آن، قابلیت پشتیبانی از ایرپلی را دارند و این سیستم تنها در این دستگاهها قابل اجراست. علیرغم اینکه راههای زیادی برای صورت گرفتن انتقال تصویر گوشی به تلویزیون از طریق کابلهای رابط وجود دارد، با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز دنیا روشهای بیسیمی و اتصال از راه دور نیز بسیار محبوب هستند.

سیم پیچ اولیه ترانس smps را توسط فلای بک تستر امتحان کرده و چراغ سبز که نشانگر سالم بودن آن است روشن می شود. بعد از تست قطعات با esr متر و اهم متر، وضعیت همه آن ها سالم تشخیص داده شدند. الکتریسته ساکن باعث صدمه دیدن قطعات حساس روی برد کنترلر می شود. چسب اتصال TCP به LCD فقط توسط کارخانه سازنده ساخته می شود و هر کارخانه ای روش و تجهیزات مخصوص، برای چسباندن در اختیار دارند. اگر بعد از بررسی مشخص شد که خطوط عمودی TCP که به LCD متصل شده اند قطع شده است، در این حالت نمی توان از هویه برای اتصال آن استفاده کرد. برای این منظور می توان از لاستیک های روی لامپ های تصویر CRT استفاده کرد. به طور کل پنج قطعه خراب روی برد مشخص شدند. پس از جدا کردن برد کنترلر از قاب آلومینیومی، مسیر خط عمودی را که با نوار چسب علامت گذاری شده است تا TCP دنبال کنید. زیرا هویه باعث ذوب شدن TCP می شود. برای انجام این کار باید از لاستیک با کیفیت که قابلیت ارتجاعی آن ماندگار است استفاده کرد. بقیه قسمت ها مثل مادر برد و برد اینورتر به ظاهر سالم هستند. به دلیل عدم امکان استفاده از هویه، باید از روش فشار استفاده شود. حال خازن صافی و دیود ثانویه باید تست شوند. موقع باز کردن پوشش باید از دستبند ضد الکتریسته ساکن استفاده کرد تا بارهای الکتریکی از بدن تخلیه شوند. برای اطمینان از مداوم یا متناوب بودن قسمت بالای تلویزیون را کمی فشار می دهیم. حل مشکل یک خط عمودی بسیار مشکل است و در اکثر موارد این ایراد بیشتر از ناحیه پنل LCD (خرابی LCD یا IC راه انداز آن یا پاره شده TCP ) است. اگر با فشار دادن نقطه مورد نظر، خط عمودی محو شد و LCD به طور عادی کار کرد می توان این مشکل را با روشی که به آن اشاره خواهد شد برطرف کرد.

{32 تلویزیون سامسونگ|قیمت تلویزیون 65 اینچ منحنی سامسونگ در بانه|تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 4k}

QLED (طبق گفته سامسونگ) مخفف «تلویزیون LED کوانتوم دات» است. فناوری کوانتوم دات، مولکولهای میکروسکوپی هستند که وقتی نور به آنها برخورد میکند، از خود نورهایی با رنگهای متفاوت ساطع میکنند. این نور سپس از چند لایهی داخلی در تلویزیون عبور میکند که از جمله شامل لایهای است که از کریستالهای مایع «LCD» ساخته شده است تا تصویر را به وجود آورد. QLED نوعی تغییریافته از LED LCD است که علاوه بر این، دارای یک «پوشش حایل» از کوانتوم دات برای LCD است. QLED، مانند LCD، در شکل فعلی، «انتقال دهندهی نور» و متکی به نور پسزمینه است. OLED اساساً یک نوع فناوری است که با LCD تفاوت دارد و در ساخت تعداد عمدهای از تلویزیونهای امروزی از این تکنولوژی استفاده میشود. در تلویزیون های QLED، یک فیلم حاوی نقطههایی است و نوری که به آنها برخورد میکند توسط بک لایت یا پس زمینهی LED تامین میشود. OLED «ساطع کنندهی نور» است و به این معنی است که پیکسلها از خود نور تولید میکنند.

{این محصول از تکنولوژی Edge-Lit بهره می برد.|لذا دمای این نواحی از سایر نقاط دستگاه بیشتر است.|نحوه اتصال سامسونگ S3 به تلویزیون|قیمت تلویزیون سه بعدی سامسونگ 42 اینچ|روشن شدن خودکار تلویزیون سامسونگ}

در این محصول با استفاده از تکنولوژی High Dynamic Range به همراه صفحه نمایش کریستالی Crystal Display تعبیه شده طیف گسترده ای از رنگ های شفاف، عمیق و واقعی را ایجاد می کند. تصویر به منظور حذف نویز از این 6 فیلتر عبور می کند و تصویری شفاف به وجود می آید. فناوری Digital Clean View نیز در از بین بردن نویز تصاویر نقش دارد. پنل VA صفحه نمایش LED این محصول از 6 صفحه مجزا تشکیل شده است. این محصول از تکنولوژی Edge-Lit بهره می برد. لذا دمای این نواحی از سایر نقاط دستگاه بیشتر است. به همین دلیل در ساخت این محصول تنها دیودهای LED نوری در ناحیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته اند. همچنین بهره مندی از قابلیت PurColor باعث می شود که طیف گسترده ای از رنگ هایی طبیعی داشته باشید. فناوری Crystal Display کیفیت رنگ ها را افزایش داده و آن ها را واقعی تر جلوه می دهد.

اگر اصلاً نام هیچ شبکه ای لیست نشده است، گزینه "تلویزیون به انترنت وصل نمیشود" را برای عیب یابی جستجو کنید. این تنظیم پیش فرض در اکثر روترها نیست. به انتهای لیست شبکه ها رفته و Add را انتخاب کنید. شبکه های Wi-Fi را می توان به عنوان یک اقدام امنیتی به صورت مخفی درآورد تا از ظاهر شدن آنها در هنگام جستجوی شبکه جلوگیری شود. اگر شبکه را به صورت مخفی تنظیم کرده اید، می توانید با وارد کردن نام شبکه به جای انتخاب آن در لیست ، سعی کنید به آن متصل شوید. الزامات شبکه بین تلویزیون ها متفاوت است و در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده است. فقط از شبکه های 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. توجه: اگر مطمئن نیستید که شبکه شما پنهان است ، بهتر است با ISP خود تماس بگیرید تا آنها بتوانند در اتصال به شبکه، پنهان کردن شبکه یا تأیید نام و رمز شبکه صحیح به شما کمک کنند.

Samsung The Frame یکی از کاملترین تلویزیونهای سامسونگ است که از سبک طراحی و نقاشی الهام گرفتهشده است. اگر تلویزیونی میخواهید که واقعاً ظاهر را در اولویت قرار دهد و در طول روز بهطور یکپارچه با دکور خانهتان ترکیب شود، The Frame سامسونگ بهترین گزینه موجود در بازار است که میتوانید تهیه کنید. این تلویزیون چرخشی که به بیان بسیاری برای کاربران شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسرهای حوزههای مختلف طراحی شده، میتواند در حالتهای افقی و عمودی در اختیار شما قرار بگیرد. پنل QLED و ارتقاء پردازنده کوانتومی 4K موجب شده تا تصاویر از وضوح بسیار بالاتری برخوردار باشند؛ حتی اگر روشنایی فریم برای این تلویزیون کمرنگ باشد و رنگ پوست در برخی مواقع، از رنگ کمتری برخوردار باشد. به عنوان مثال، میتوانید یک دقیقه فیلم در نتفلیکس تماشا کنید و دقیقه بعد در توییتر و تیکتاک به گشتوگذار بپردازید. با حالت Ambient Mode برای محافظت پویا از نمایشگر، صفحه ساعت، آب و هوا و اخبار و مواردی از این دست، گزینههای سفارشیسازی زیادی وجود دارد که شما هنگام عدم استفاده از تلویزیون، میتوانید از آنها بهره ببرید.

{شما می توانید سطح بالا ، متوسط و پایین را انتخاب کنید.|خرید تلویزیون سامسونگ بانه ای|تلویزیون سامسونگ هوشمند 43 اینچ|تلویزیون سامسونگ فریم}

البته ، این اغلب اتفاق نمی افتد ، و شما همیشه می توانید دوباره آن را خاموش کنید. 3. Pitch - همچنین می توانید صدای صوتی را انتخاب کنید که برای شما طبیعی تر به نظر برسد. شما می توانید سطح بالا ، متوسط و پایین را انتخاب کنید. در ابتدا ، بسیاری از مردم تصور می کردند که ویژگی صوتی را دوست ندارند ، فقط متوجه شدند که صدای واقعی صدا آنها را آزار می دهد. با استفاده از این گزینه های خارق العاده ، همه می توانند صدا را سفارشی کنند و از این ویژگی شگفت انگیز استفاده کنند. به همین دلیل است که اگر بیش از حد شما را اذیت می کند ، همیشه می توانید آن را خاموش کنید. اگر می خواهید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید ، ابتدا باید راهنمای صوتی را روشن کنید ، همانطور که در بالا توضیح داده شد. ما معتقدیم که ویژگی جدید سامسونگ بسیار جذاب است ، اما نباید در مورد آن اغراق کنید. 1. میزان صدا - اگر صدا را خیلی بلند می دانید ، اما نمی خواهید آن را خاموش کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. 2. سرعت - وقتی نوبت به سرعت می رسد ، پنج گزینه وجود دارد: بسیار سریع ، سریع ، عادی ، آهسته و بسیار کند. میزان صدا را می توانید از سه گزینه بلند ، متوسط و نرم انتخاب کنید. البته ، می توانید قبل از تصمیم گیری ، از هر گزینه پیش نمایش بگیرید تا بشنوید چه صدایی دارد. این انتخاب بسیار متنوعی است که برای افراد کم شنوا یا افرادی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند مناسب است. همانطور که آنها می گویند ، فناوری در اینجا برای کمک به ما است ، نه برای کنترل ما. سپس باید گزینه های زیر را ببینید: میزان صدا ، سرعت و پیچ صدا.

دلایل مختلفی باعث می شود تا ما تلاش کنیم گوشی تلفن همراه خود را برای داشتن تصویری بزرگتر، واضحتر و جذابتر به صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون وصل کنیم. شاید بتوان گفت راحت ترین راه و با کیفیت ترین راه برای اتصال گوشی شما به نمایشگر استفاده از کابل است. اما چگونه می توانیم گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون وصل کنیم؟ بنابراین قبل از خرید کابل باید اطمینان حاصل کنید که گوشی شما از قابلیت MHL پشیبانی میکند. نکته قابل توجه در استفاده از این روش این است که همه گوشی های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و معمولا فقط گوشیهای پرچمدار سامسونگ قابلیت استفاده از MHL را دارند. در روش اتصال با کابل شما میتوانید بدون لگ و پرش، سریع ترین خروجی را داشته باشید. برای این منظور کافیست یک نرم افزار MHL Cheker روی گوشی خود نصب و پس از آنکه از پشتیبانی تلفن خود مطمئن شدید میتوانید نسبت به خرید کابل MHL اقدام کنید. به طور کلی 3 روش برای وصل کردن گوشی های سامسونگ به تلویزیون وجود دارد که بوسیله آنها می توان گوشی را به راحتی به تلویزیون و یا هر نمایشگری متصل کرد.

اگر روشنایی را زیاد کنید عمق رنگ سیاه از بین میرود و به خاکستری تبدیل میشود، پس تنظیمات را در حد نرمال قرار دهید. عامل اصلی که باعث نمایش تصاویر میشود. برای دیدن رنگ واقعی تصاویر است ممکن است به هر دلیلی میزان کنتراست در تلویزیون خود را کاهش داده باشید، یا بچه ای به تنظیمات دست زده باشد و نور تصویر تلویزیون شما کم شده باشد. در بعضی از تلویزیون ها تنظیماتی برای بک لایت وجود دارد. بک لایت یا همان نور پس زمینه است. اگر تصاویر تلویزیون به صورتی بود که رنگ ها قابل تشخیص نبودند. برای برطرف کردن این ایراد تنظیمات بک لایت را بررسی کنید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید، که روشنایی محیط با نور بک لایت رابطه مستقیم دارد. نسبت کنتراست پارامتری است، که تفاوت بین بیشترین میزان روشنایی رنگ سفید و کمترین روشنایی بین رنگ سیاه تصاویر بوسیله آن مشخص میشود کنتراست تصاویر هرچه بیشتر باشد کیفیت تصاویر تلویزیون بهتر میشود، به طور کلی کنتراست یک معیار است.

در صورتی که اندروید باشه میشه بدون استفاده از برنامه، گوشی رو به تلویزیون وصل کرد اما لازمه گوشی شما قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه. لطفا دوربین را متصل کنید. با انتخاب کلید Home از قسمت سمت چپ صفحه میتوانید به برنامهی مربوط به دوربین دسترسی داشته باشید. حالتهای متفاوت صدایی را نیز از روی کنترل ساندبار امتحان کنید. با سلام و احترام؛ نیاز به اتصال دوربین USB هست. در صورتی که گوشی IOS هست و یا اندرویده اما قابلیت مانیتورینگ رو نداره میتونید از برنامهی I Smart استفاده کنید. سلام، من تلویزیون65JU821Sخریدم، وقتی دستگاه ساندبار sj3 ال جی رو با کابل اپتیکال به این تلویزیون متصل می کنم صدای خروجی ازساندبارضعیفه، اما وقتی ارتباط این دو دستگاه با بلوتوث باشه صدای خروجی خیلی خوبه، میشه بفرمایید دلیلش چیه، آیا دستگاه ها ایراد دارن؟ چه کاری باید انجام بدم. با سلام و احترام؛ لطفا گزینهی SPDIF را از منوی صدا بر روی حالت PCM و همچنین حالت خودکار بررسی کنید.

قسمت مربوط به درگاههای ورودی در بهترین موقعیت طراحی شده تا دسترسی راحتی را برای کاربران هنگام استفاده از این بخش به ارمغان آورد. عدم پشتیبانی از ویژگی Local Dimming ممکن است تا حدی از ایجاد نوردهی برای نمایشگر اختلال ایجاد کند. در پایههای تلویزیون نیز از پلاستیک فشرده استفاده شده که کیفیتی عالی را دارند و به خوبی قادر به نگهداری از بدنهی نمایشگر خواهند بود. در ساخت بدنهی AU8000 تماماً از پلاستیک استفاده شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد. با این حال ضخامت بسیار کمی دارند که باعث ایجاد جلوهای فوق العاده شدهاند. در این تلویزیون از برترین امکانات تصویر از برند سامسونگ استفاده شده است. برخورداری از کیفیت تصویر 4K به همراه فناوری کریستالی تا حد زیادی کیفیت تصویر مناسب را در تلویزیون تضمین میکند. در حد کمی کنار درگاههای ورودی انعطاف وجود دارد و ممکن است هنگام اتصال ورودیهایی همچون HDMI متوجه این انعطاف شوید. به دلیل استفاده از پنل VA نسبت کنتراستی عالی برای تلویزیون فراهم شده است. کیفیت ساخت بدنهی تلویزیون در حد فوق العاده نیست اما بسیار خوب است.

همچنین ما شاهد این بوده ایم که شرکت های چینی به سرعت در حال بدست گرفتن بازارهای مختلف جهانی می باشند (البته بی دلیل نیست که پیشبینی ها میگویند که قبل از 2030، چین اقتصاد اول دنیا خواهد بود). سامسونگ یک شرکت کره ای است که رقابت آن با شرکت ال جی هم وطن خود زیاد به چشم می خورد. ال جی 3 نوع تلویزیون را روانه بازار کرده است که به تناسب 3 نوع کیفیت تصویر را در اختیار کاربران قرار داده است. ال جی و سامسونگ یک شرکت کره ای هستند و در کشور های مختلف شعبه تولید را دارند. از آن طرف شیائومی به تازگی پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است و توانسته تا حدودی خود را در بازار فروش جایی دهد. سامسونگ در ابتدا فقط تلویزیون های LED را روانه بازار می کرد اما با ورود تلویزیون های نانوسل ال جی و اولد، این شرکت تصمیم گرفت تا فناوری کیولد خود را ارتقا و آنرا روانه بازار کند. هر کدام از تلویزیون های این برند ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی