مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جارو شارژی دستی یا جارو شارژی عصایی؟

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ

جارو شارژی دستی یا جارو شارژی عصایی؟

جاروشارژیبا این که شیائومی برندی نوپا در عرصه تکنولوژی به حساب میآید، اما به خوبی از پس رقبای قدرتمند خود در این kalinab سالها برآمده است. تنوع جارو شارژی های شیائومی با داشتن قدرت مکش بالا، نظر خریداران را به خود جلب کرده است. برخی از افراد تجربه خوبی از خرید جارو شارژی ها ندارند که اغلب، از ضعف قدرت مکش آنها نشات میگرفت. شیائومی با طراحی جاروهای زیبا، قدرتمند و با شارژدهی بالا، ذهنیت آسیب دیده این دسته از خریداران را ترمیم کرد. در صورتی که جارو قابلیت مکش آب هم داشته نور علی نور است! جارو شارژی شیائومی Deerma VC01 با مکش 8500 پاسکالی و دور موتور 43800 دور در دقیقه، علاوه بر گرد و غبار، میتواند مایعات را هم به داخل مخزن خود بکشد. مکندگی این جارو به قدری بالاست که مثل آب خوردن، آلودگیها را از درزهای ظریف خارج میکند. در این مسیر، سریهای مختلف جارو نیز به کمکتان خواهد آمد.

جاروهای شارژی معمولاً از باتری تغذیه می کنند.

جاروشارژیهرچه قدرت مکش بیشتر باشد جارو با سرعت بیشتری کار می کند و می تواند به خوبی کف را تمیز کند. در برخی جاروها امکان انتخاب قدرت مکش برای استفاده در سطوح مختلف در اختیار کاربر قرار گرفته است. داشتن دهانه بزرگتر در جارو نیز به افزایش قدرت مکش جارو کمک می کند بنابراین جاروهایی که دهانه بزرگتر و قدرت مکش بالاتری دارند گزینه مناسب تری برای خرید هستند. نکته: توان مصرفی جارو هیچ ارتباطی به قدرت مکش ندارد. هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشه میزان برق مصرفی هم افزایش می یابد اما عملکرد دستگاه باید بر اساس قدرت و سرعت مکش بررسی شود. جاروهای شارژی معمولاً از باتری تغذیه می کنند. مدت زمان کارکرد باتری نشان می دهد که با یک بار شارژ چقدر کارایی دارد. این مورد شاید یکی از مهم ترین عواملی باشد که باید در نظر داشته باشید زیرا تعیین می کند که با یک بار شارژ چقدر می توانید از آن استفاده کنید. به طور معمول جاروهای شارژی می توانند برای 20 دقیقه یا بیشتر تا 60 دقیقه با هر بار شارژ کار کنند.

جارو شارژی شیائومی

xiaomi trucleanجاروی های شارژی نسبت به جاروبرقی های کلاسیک از مزایایی بساری زیادی برخوردار هستند به همین دلیل توانسته اند طرافداران زیادی را به خود جذب کند. این روزها کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که در خانه ی خود از جاروی شارژی برای نظافت استفاده نکند. جاروی های شارژی به دلیل بی سیم بودن و وزن سبکی که دارد این امکان را به هر شخصی میدهد تا در هر موقعیتی که باشد از آن برای غبارروبی منزل و حتی محل کار استفاده کند. شیائومی با کمک فناوری های به روز و پیشرفته توانست جاروی شارژی مدل Mi Vacuum Cleaner Lightرا طراحی و به بازار جهانی عرضه کند. بسیاری بر این باورند که محصولات چینی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده اما برند شیائومی با ساخت جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light توانست با رقبای مطرح در این حوزه وارد رقابت شود. هم چنین این جاروی شارژی در دستهی محصولات با کیفیت کمپانی شیائومی قرار دارد.

که شامل بهترین لوازم خانگی برقی و لوازم غیر برقی می شود.

جارو شارژیحالت دسته آن و محل دقیق قرارگیری دست حالت ارگونومیکی دارد که این باعث سهولت در استفاده از جارو می شود. بنابراین حتی با استفاده طولانی مدت از این جارو، دست و مچ درد نخواهد گرفت. این دستگاه دارای بدنه ای ساخته شده از پلاستیک محکم و فشرده می باشد که مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و فشار می تواند از خود نشان دهد. امروزه مدل های مختلفی از جاروهای شارژی در بازار موجود می باشند که هر یک از آنها توسط یک برند و کمپانی مشهور ساخته شده و از قابلیت های کاملا انحصاری نیز برخوردار هستند. شما باید تنها به فکر خرید محصولی باشید که نیازتان را برطرف سازد. فروشگاه اینترنتی ناومال برای جلب رضایت بیشتر و پاسخگویی بهتر به تمام نیازهای افراد بخشهای متنوعی را در نظر گرفته است. که شامل بهترین لوازم خانگی برقی و لوازم غیر برقی می شود. هدف اصلی فروشگاه اینترنتی ناومال کسب اعتماد و خشنودی مشتریان است. شما میتوانید برای خرید اینترنتی لوازم خانگی اصل و حتی صفر تا صد خرید لوازم آشپزخانه به ناومال اعتماد کنید.

  1. امکان جداشدن از بدنه
  2. اقلام همراه
  3. نوع باتری: باتری لیتیوم-یون قابل شارژ
  4. شارژ نشدن دستگاه دلیل روشن نشدن جارو شارژی
  5. تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جاروشارژی

بنابراین این گجت هوشمند قادر است تمام کثیفیها و گرد و غبار میان شکافها را نیز بردارد. ضمن اینکه این جارو دارای فیلتر HEPA11 با ساختار تاشونده است که میتواند از ایجاد آلودگی ثانویه و ذرات ریز به اندازه 0.3 میکرومتر جلوگیری کند. 01 دارای سه نازل اقدام شده است تا قادر باشد هر سطحی مانند کف، مبل، خودرو، شکاف و… را با قدرت تمیز کند. طراحی این جارو بسیار جمع و جور بوده و توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. بنابراین شما میتوانید آن را به راحتی بلند کرده و سقف اتاق خود را با آن تمیز کنید. این جارو قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد، بنابراین کمترین فضای ممکن از اتاق شما را اشغال میکند. برس این جارو سطح تماس خوبی با کف ایجاد کرده و میتواند ریزترین کثیفیها را با سرعتی بسیار چشمگیر بردارد. سری این جارو قابلیت تعویض داشته و به شما اجازه میدهد که با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. از طریق رابط تایپ سی میتوان جارو را تغذیه کرد و سپس از آن برای نظافت فضا استفاده کنید. جاروهای شارژی ما را از محدودیتهای جارو برقیهای سنگین رها کرده و هر لحظه و زمانی میتوان از آنها استفاده کرد.

می باشد. که از خروج ۹۹.۹% گرد و غبار جلوگیری میکند.

xiaomi trucleanاینجا رو هم همچون سه مدل پیش در کشور لهستان تحت لیسانس کشور هلند تولید می شود. توان موتور مدل همه مانند مدل قبلی ۲۲۰۰ وات توان مکش آن معادل ۵۰۰ وات می شو.د طول سیم این مدل ۶ متر تا به کمک لوله خرطومی و لوله تلسکوپی این دستگاه شعاع کارکرد ان به۹ متر میرسد. می باشد. که از خروج ۹۹.۹% گرد و غبار جلوگیری میکند. هر مدل جاروبرقی های شرکت فیلیپس فقط در یک رنگ طراحی و تولید شده اند جاروبرقی کیسه ای فیلیپس مدل ۹۱۷۰ در رنگ سرمه ای تولید و به بازار جهانی ارائه شده است. تمامیه این سه مدل که در بلو از آنها نام برده شده مناسب برای منازل و محل کار حدود ۱۲۰ متری مناسب هستند بهتر است در این سه مدل جاروبرقی از پاکت یکبار مصرف نیز استفاده بشود. شما عزیزان همه روزه می توانید لیست قیمت و موجودی جاروبرقی های فیلیپس را از نمایندگی فیلیپس در تهران بگیرید.

آه خدای من! بهترین جارو شارژی همیشه!

جارو شارژیدر مقابل شما میتوانید ظرف جارو را هر چند وقت یکبار خالی کرده و در صورت تمایل آن را بشویید. تنها نقطه ضعف جاروهای بدون کیسه این است که شما مجبور میشوید ظرف آن را در سطل آشغال یا کیسه تخلیه کنید. این امر ممکن است برای افرادی که حساسیت و آلرژی دارند آزاردهنده باشد. در جاروهای کیسهای تمامی آشغالها درون کیسه جمع میشوند و شما می توانید به راحتی آن را دور بیاندازید. البته خرید مکرر کیسه هزینه اضافی برای شما خواهد بود و پیدا کردن کیسهای مناسب برای جاروهای قدیمی کار کمی سخت خواهد کرد. با این حال اگر دوست ندارید که هر چند وقت یکبار سطل جارو را خالی کنید جارهای کیسه ای می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. یکی از موارد مهمی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید، وزن جارو است. کشیدن و حمل جاروهای سنگین ممکن است به بدن شما آسیب وارد کند. خوشبختانه این روزها اکثر جاروها با طراحی مدرن دارای وزنی سبک و قابل حمل هستند.

  • دارای موتور اینورتور
  • پر بودن محفظه کیسه جاروشارژی
  • قیمت این دستگاه در بازار حدود 220000 تومان است
  • جارو شارژی دستی اندازه بسیار کوچکی دارد
  • تخلیه سریع شارژ باتری با کمترین استفاده
  • سایر مشخصات
  • توانایی تنظیم دسته به صوت عصایی
  • آماده باش سریع با موتور پرقدرت

جاروشارژیامکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد). تحویل فوری با اسنپباکس در روزهای کاری: بسته بندی سفارش در مدت زمان کوتاهی (معمولا زیر یک ساعت) انجام می گیرد. در مرحله بعد ارائه درخواست اسنپ باکس بر اساس آدرس و موقعیت ثبت شده در سفارش توسط واحد ارسال انجام می شود. در مرحله نهایی تماس با خریدار و اعلام کرایه اسنپ باکس انجام می شود. در صورت تایید نهایی حضور خریدار در آدرس ثبت شده و کرایه اعلامی، ارسال بسته صورت می گیرد. در زمان ارسال سفارش یک پیامک اعلام ارسالی از سمت فروشگاه برای خریدار ارسال می گردد. در این لحظه در صفحه پیگیری سفارشات سایت با وارد کردن شماره سفارش می توانید در قسمت کد رهگیری به شماره راننده اسنپ دسترسی پیدا کنید. این روش ارسال تا ساعت 20 در همان روز ارسال می گردد. پست پیشتاز: ارسال سفارشات تا ساعت 10:00 صبح بر اساس زمان اعلامی در صفحه پرداخت در همان روز انجام می شود.

قابل توجه وب سایت - جارو شارژی به شما امکان می‌دهد به آنجا برسیم

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید جاروشارژی شیائومی مدل W10 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸
بختیار مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی