مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قیمت ماسک مو چقدر است؟

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۰۱ ب.ظ

قیمت ماسک مو چقدر است؟

راستی هومهر تخفیف 10 الی 20 درصدی را (بسته به برند محصول) برای شما عزیزان در نظر گرفته است. جدا از خارجی یا ایرانی بودن ماسک مو، آنچه که برای عده ای اهمیت دارند، بدون سولفات بودن محصول مورد نظر آنهاست. همانطور که می دانید سولفات به مرور زمان بر روی بافت مو اثر منفی می گذارد و در دراز مدت باعث زبری مو می شود. هومهر نیز به این نکته توجه نموده و برای شما عزیزان مدل های بدون سولفات مختلفی را در قیمت های مختلف موجود نموده است تا بتوانید نیاز خود را تامین نمایید و موهای ابریشمی داشته باشید. همانطور که می دانید این دسته بندی مراقبت از مو، مدل های مختلفی دارد و هر مدل به شکل متفاوتی، با هدف متفاوتی و برای موی خاصی تولید شده است. مثلا موهای چرب نیاز به ماسک هایی دارند که بر میزان و ترشح چربی کف سر آنها اثر بگذارد.

  • ماندگاری برای 24 ساعت
  • ۲ قاشق غذاخوری صابون مایع
  • اکسیدان شماره ۱(6%)
  • ضد شکنندگی مو
  • دارای سدیمPCA ، سدیم لاکتاتدارای ویتامینهای A و E و F و B5
  • شیر: چهار قاشق چایخوری
  • صنعت شامپو در حال رونق است
  • شامپو موی معمولی نیز خاصیت بینابین این دو را دارد

برای تسکین این درد میتوان مواد مختلفی را استفاده کرد؛ اما ما یکی از بهترین این ماسکها را به شما پیشنهاد میکنیم. روغن درخت چای، یک آنتی باکتریال طبیعی و برطرف کننده آکنه است. اما به دلیل اینکه طبع خشکی دارد نباید آن را به صورت مستقیم روی پوست استفاده کرد. حتی به عنوان یک درمانگر لکه، اگر رقیق نشود میتواند به معنای واقعی کلمه پوست شما را بسوزاند. در نتیجه ترکیب این دو ماده برای به دست آوردن یک ماسک صورت طبیعی بسیار مفید است. آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست خود نگه دارید، سپس به آرامی صورت خود را بشویید و کمی مرطوب کننده استفاده کنید. جوشهای سرسیاه یکی از مزاحمترین جوشها روی پوست ما هستند که بخصوص روی بینی زیاد به چشم میخورند. برای از بین بردن آنها میتوان از این ماسک استفاده کرد. همه مواد را با هم مخلوط کنید، سپس یک لایه نسبتا ضخیم روی بینی و صورت خود بکشید.

زمان-بررسی شده راه‌ها به ماسک مو

در نهایت می توانید موها را به کمک آب ولرم و شامپو به خوبی تمیز نمایید. این ماسک را می توانید ۱ بار در هفته برای رطوبت رسانی به مو ها استفاده کنید. از خواص روغن زیتون برای مو و پوست حتما مطلع هستید. برای تهیه این ماسک لازم است تا روغن زیتون را بر روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. سپس زیر حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید روغن سرد شود. در این مرحله می توانید دو قاشق غذاخوری عسل را به روغن اضافه کنید. برای افزایش تأثیر گذاری این ماسک لازم است تا حدود ۱۵ دقیقه بر روی موها باقی بماند. پس از این مدت موهای خود را با آب سرد شستشو دهید. ماسک مذکور باعث براق شدن و تقویت مو ها می شود. برای تهیه این ماسک، یک عدد موز را به خوبی له کرده و با ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید. سپس آن را بر روی موهای خود ماساژ داده و بعد از ۲۰ دقیقه ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس آبکشی کنید. این ماسک با توجه به ویتامین A موز برای تقویت و رشد موها بسیار مؤثر می باشد.

آنتونی رابینز راهنما به ماسک مو

آووکادو همچنین سرشار از روغن است و برای کسانی که میخواهند موهایشان درخشش طبیعی داشته باشد، ایدهآل است. ماسک موی میوه ای با آووکادو با ایجاد حالت دهنده و تغذیه عمیق به احیای موهای خشک کمک می کند. آووکادو که منبعی غنی از پتاسیم، پروتئین و اسیدهای آمینه است، می تواند هر اثری از خشکی و آسیب را از قفل های ارزشمند شما از بین ببرد! نه تنها خشکی را درمان می کند، بلکه آووکادو برای تقویت رشد مو بسیار عالی است. ویتامین B و E موجود در آووکادو در سطح سلولی عمل می کند و از تارهای مو و همچنین تقویت آن محافظت می کند. ویتامین E موجود در آووکادو توانایی ترمیم آسیب های پوست سر را دارد که می تواند سرعت رشد مو را کاهش دهد. همچنین ویتامین B برای رشد موهای بلند و سالم ضروری است. آووکادو حاوی روغن طبیعی است که با نفوذ به کوتیکول ها به مرطوب شدن تارهای مو کمک می کند.

شایان به ذکر است که میزان رضایتمندی افراد از این کلینیک بسیار بالا است. از این رو با خال راحت تمامی خدمات زیبایی خودتان را به کلینیک vip بسپارید. آیا لازم است بعد از انجام جراحی پلک از کرم دور چشم استفاده کنیم؟ بله، حتماً برای کوتاه تر شدن دوران نقاهت و رفع التهاب بعد از عمل، باید از کرم های دور چشم بهره بگیرید. قبل از انجام عمل های بلفاروپلاستی لازم است مشاوره شویم؟ بله، حتماً یک هفته و یا چند روز قبل از عمل نزد دکتر متخصص برای مشاوره تشریف ببرید. در این جلسه شرایط شما برای انجام عمل سنجیده می شود. بهترین کلینیک برای انجام عمل های زیبایی در تهران کجاست؟ می توانیم بگوییم که در واقع مجهز ترین و بهترین کلینیک، کلینیک vip تهران است. در این کلینیک کادر درمان با تجربه و بهترین تجهیزات برای عمل های زیبایی وجود دارد. آیا می توان از انواع کرم های آرایشی بعد از جراحی پلک ها استفاده کرد؟ به هیچ وجه نباید از کرم های بهداشتی و حتی کرم صورت برای زیر چشم بهره بگیرید. تنها در صورتی می توانید از کرم های صورت استفاده کنید، که برای دور چشم نیز مناسب باشند.

مو با رنگ رز گلد، اگر دوست داشتید، به این ایده مو نیز نگاهی بیندازید. این بار موهای تیره تری با امبر رزگلد داریم. ما این را دوست داریم زیرا راهی عالی برای امتحان یک رنگ مد روز و مدرن است، این یک ایده زیبا برای مو است که برای فصل بهار مناسب است. هایلایت کاراملی برای موهای مجعد بلند اگر موهای مجعد دارید، پس باید این ایده را ببینید! رنگ گرم و روشن به لایه های بالایی مو اضافه شده است که واقعاً فرها را برجسته می کند. این یک ایده خیره کننده مو است و شگفت انگیز خواهد بود! همچنین، این ترکیب رنگی روی سایر انواع مو نیز کار خواهد کرد. این بار مو بلوند پلاتینی با نورهای زیر آبی است. از رنگ های آبی مختلف هم روشن و هم تیره استفاده شده است. این به عنوان یک ایده زیبا برای مو است و به شما امکان می دهد رنگ های آرایشی را به روشی ساده تر بپوشید. زیر نورهای آبی را می توان با هر رنگ مویی نه فقط بلوند پوشید.

با یک سرچ ساده می توانید تمامی نظراتی که در رابطه با خوب بودن این محصول داده شده است را مشاهده کنید. قیمت این شامپو در حال حاضر بین 300 الی 400 هزارتومان در بازارهای داخلی می باشد که نسبت به سایر محصولات در این زمینه، بسیار گران به نظر می رسد. اما با توجه به نظرات و بازخوردهایی که استفاده کنندگان از این محصول داشته اند، می توان گفت که ارزش خرید را خواهد داشت. عنصر کلیدی در مواد تشکیل دهنده Nizoral عنصر کتوکونازول می باشد که همانطور که پیش تر گفته شد، جزو اصلی ترین مواد تشکیل دهنده محصولات ضد ریزش مو خرید کرم صورت کلاژن طلای 24K  می باشد. علاوه بر این، این عنصر کارایی خوبی نیز در از بین بردن قارچ هایی که باعث شوره سر می شوند نیز دارد. به طور کلی ثابت شده است که شوره می تواند یکی از عوامل افزایش ریزش مو باشد. نیزورال دارای دو مدل با 1% کتوکونازول و با 2% کتوکونازول می باشد.

این روش واقعاً در کاهش آسیبهای مو مؤثر است. همچنین میتوانید از ماسک موهای رنگ شده که در خانه و با مواد طبیعی تهیه میشوند، استفاده کنید. استفاده از ماسکمو یک بار در هفته روش مطمئنی برای تضمین سلامتی موها است. همیشه از آب سرد برای شستن موهایتان استفاده کنید، چرا که آب سرد به بستن کوتیکولهای مو کمک میکند، وز موها را کاهش میدهد و آنها را مرطوب نگه میدارد. البته قبل از مصرف ماسک های مو میتوانید برای شستن موهایتان از آب گرم استفاده کنید؛ چرا که در این مرحله، کوتیکولهای باز، موها را آماده دریافت مواد آبرسان و تغذیهکننده ماسکمو میکنند. همیشه برای باز کردن گره موهایتان از یک شانه چوبی دندانه درشت استفاده کنید. این کار مانع گره خوردن موها و ایجاد الکتریسته ساکن میشود. دقت کنید که حتماً موهایتان را با انتخاب ماسکموی مناسب درمان کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید. بهعنوان مثال استفاده از ماسکموی پروتئینی هنگامی که موهایتان کمبود پروتئین ندارد، فقط باعث خشک تر شدن آنها میشود و این نتیجه، قطعاً چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

رنگ درجه یک موها را تیره تر و رنگ درجه 10 موها را روشن تر می کند. 1- سیاه، 2- قهوه ای خیلی تیره، 3- قهوه ای تیره، 4- قهوه ای، 5- قهوه ای متوسط، 6-قهوه ای روشن، 7- بلوند تیره، 8- بلوند متوسط، 9- بلوند روشن، 10 - بلوند پلاتینی روشن. در برخی از کاتالوگ ها رنگ موی درجه 11و 12 هم وجود دارد که می توان این رنگ ها را با رنگ های اصلی ترکیب نمود تاموها روشن تر شود. شماره های بعد از ممیز مثلا 1/2و1/1و1/3 نشان دهنده ترکیب رنگ اصلی با رنگ های فرعی هستند. رنگ کردن موها برایتان راحت تر می شود اگر شما چرخه رنگ را بشناسید. باید بدانید که موهای شما ترکیبی از 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد است. رنگ های ثانویه مانند نارنجی، سبز و بنفش از ترکیب رنگ های اصلی به دست می آیند. تعیین رنگدانه زیرین مو از عناصر و عوامل اصلی رنگ کردن مواست. رنگی که شما بر روی موهایتان می گذارید ممکن است به علت رنگدانه زیرین موهایتان رنگی که می خواهید در نیاید.

  1. ایجاد کهیر
  2. برای 25 دقیقه مدت مکث برای رنگ گیری مو صبر کنید
  3. پس از استفاده از کرم درب تیوپ را ببندید
  4. حدود ۴۰ دقیقه صبر کنید و سپس موها را آبکشی نمایید

حواستان باشد که در تهیهی ماسک زیر حتما باید از توتفرنگی تازه و (نه یخزده) استفاده کنید. 1. کلاهک توتفرنگیها را جدا کنید. سپس توتفرنگیها را در مخلوطکن بریزید و دو پالس بزنید. عسل را اضافه کنید و مواد را دو پالس دیگر بزنید. 2. ماسک به دست آمده را روی صورت خود قرار دهید. 3. اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه بماند. سپس صورت خود را ابتدا با آب ولرم و بعد با آب خنک بشویید. ماسک صورت آلوئهورا برای درخشندگی پوست معجزه میکند. آلوئهورا یک گیاه شناخته شده برای مراقبت از پوست است. 1. یک کاسه بردارید و در آن ژل آلوئهورای تازه، خامه و زردچوبه را با هم مخلوط کنید. 2. ترکیب ایجاد شده را بهطور مساوی روی کل صورت و گردن خود بمالید. 3. بعد از اینکه ماسک به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی صورتتان ماند، صورت و گردن خود را با آب ولرم بشویید. گوجهفرنگی یک مادهی غذایی بسیار مغذی بوده که حاوی آنتیاکسیدانهای مختلف و ویتامین C است.

ببینید چه کسی در مورد ماسک مو صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۰
بختیار مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی