مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

مجله تخصصی فرش ماشینی و لوازم خانگی

معرفی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی و لوازم خانگی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی مشهد و خرید فرش ماشینی کاشان همچنین معرفی فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی و معرفی معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه ها

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

5 راه‌های جذاب برای بهبود جارو شارژی مهارت‌های شما

جارو شارژیجارو شارژی شیائومی مدل Dreame V12 Pro دارای قوی ترین مکش Dreame است که توسط یک موتور پرسرعت که با سرعت خیره کننده 160000 دور در دقیقه می چرخد، نیرو می گیرد. پیشرفتهترین تکنیکهای توسعه Dreame از طریق مواد، آیرودینامیک و مکانیزم به کار گرفته شده است تا موتور را تا حد امکان سبک کند. 160000RPM: شماره گزارش تست 0724-21A-01 است. گرد و غبار پنهان را ریشه کن می کند - حتی از شکاف ها. جارو شارژی شیائومی مدل Dreame V12 Pro قدرتمند در هر دو طبقه سنگ و فرش. مهندسان Dreame از موتور 160000 دور در دقیقه، ساختار هوابند و معماری ساده برای ایجاد مکش قدرتمندی که بیشتر گرد و غبار انباشته شده در شکاف ها را حذف می کند، بهترین استفاده را برده اند. زمان اجرای فوق العاده طولانی، انرژی لازم برای جارو برقی را قبل از نیاز به شارژ مجدد فراهم می کند. تقویت مکش خودکار موهای کمتر گره خورده. در حالت خودکار، V12 Pro به طور هوشمند مکش فرش ها و پوشش های پارچه ای را افزایش می دهد تا گرد و غبار را در اعماق داخل جمع کند.

  • دسته تاشو
  • تنوع مدلها براساس سلیقه و نوع کارایی (عصایی و دستی)
  • پاره شدن تسمه
  • کیفیت فیلتر جاروشارزی
  • صدای بسیار کم هنگام استفاده
  • بررسی توان جارو شارژی

جارو شارژی شیائومیکاربران گرامی، با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی فاکر، تا 75 % در هزینه های خود صرفه جویی کنید. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروشارژی فاکر در تهران می باشد. 1. ابتدا برای تعمیر جارو شارژی فاکر خود با نزدیکترین شعبه آی پی امداد با شماره 02158948 تماس بگیرید. 2. می توانید درخواست خود را در سایت آی پی امداد نیز ثبت کنید. با توجه به گستردگی مناطق تهران، به منظور خدمات رسانی بهتر آی پی امداد شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران تاسیس کرده است تا تمامی مناطق را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. تفاوتی ندارد در کدام منطقه ساکن ساکن باشید. پس از تماس برای تعمیر جاروشارژی فاکر، تعمیرکار آی پی امداد در کمتر از 1 ساعت به محل شما مراجعه می کند. نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , کالی ناب هروی و …

جارو شارژی شیائومی

به جای استفاده از جاروهای قدیمی سیمی، این بار با خرید جاروهای شارژی ایستاده مثل جارو بی سیم شیائومی Deerma Handheld Wireless Vacuum Cleaner VC811 کارتان را راحت کنید. این جارو که به جاروی عصایی یا ایستاده هم معروف است، با باتری کار می کند و به راحتی قابل حمل است. این جارو حدودا ۲ کیلوگرم وزن دارد: اما به دلیل طراحی هوشمندانه و محل درست مرکز ثقل موقع بلند کردن سنگینی زیادی حس نمیکنید. برای استفاده راحت تر یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی داخل جارو برقی شیائومی درما VC811 قرار داده شده که میتواند در هر بار شارژ تا ۳۰ دقیقه کار کند. موتور این دستگاه از نوع برسی بوده دارای ۲ حالت استاندارد/زیاد است که در هر حالت جارو برقی VC811 شیائومی میتواند برای ۳۰/۱۸ دقیقه کار کند. جارو شارژی شیائومی هر چیزی از موی گربه تا ذرات کوچکتر را با نویزی کمتر از ۷۰ دسی بل جمع آوری میکند. در مخزن جارو شارژی شیائومی درما مدل VC811 از دو فیلتر HEPA برای جمع آوری ذرات ریز میکرونی و فیلتر هوای میکرو استفاده شده که می تواند هوا را از گرد و خاک جدا کند. با کمک این فیلترهای دوگانه خاک ها با فرایند سانتریفیوژ به فیلترهای مشبک میچسبند تا هوای خروجی هیچ گردی را وارد محیط خانه شما نکند.

جارو شارژیشارژر نیز به نوبه خود ، به یک پریز برق متصل می شود . بنابراین جارو شارژی شما به طور غیر مستقیم ، شارژ خود را از منبع برق خانه شما دریافت می کند . علاوه بر این ، مدیریت و نگهداری این جارو ها نسبتا آسان تر از جارو برقی است . مزایای جاروشارژی واضح است و راحتی آن ، مهمترین مزیت آن است . می توانید بدون نیاز به باز کردن سیم ها از زیر کاناپه یا پایه های میز ، جاروشارژی را به هر جایی ببرید . جمع کردن این جارو نیز آسان تر است ؛ زیرا لازم نیست سیم بلند را جمع کنید . همچنین همه کاره تر از جارو برقی هستند و حتی می توان از آن بدون نیاز به سیم ، برای پاکسازی ماشین خود استفاده کنید . از دیگر مزایای جاروشارژی این است که اکثر مدل ها بدون کیسه هستند . این جارو ها به جای استفاده از کیسه خلاء معمولی که باید پس از پر شدن دور انداخته شود ، از یک محفظه جمع آوری جدا شدنی استفاده می کند .

  • گنجایش مخزن جاروشارزی
  • مدل های دستی یا دست بلند جارو شارژی ( پارویی )
  • قدرت مکش عالی
  • اطلاع دلیل خرابی جاروشارژی و روش های پیشگیری از خرابی

جاروشارژیجارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6 از دسته محصولا شرکت بوش است و رنگ بدنه این مدل جاروشارژی سرمه ای است . ولتاژ جارو شارژی مدل BBHMOVE6 بوش۱۸ ولت میباشد که باعث زدودن گرد وخاک در فضای زندگی شما می شود . این دستگاه مجهز به باتری قابل شارژ پر قدرت می باشد که امکان جاروکشی طولانیدر زمان زیاد را فراهم می کند. به دلیل نوع طراحی بدنه دستگاه، این جارو فضای کمی اشغال می کند. با فشار دادن دکمه واقع بر روی دسته می توان دسته را خم کرد تا دستگاه کاملأ جمع شود و فضای کمی را اشغال نماید. طراحی بدنه به گونه ای است که می توان جارو برقی را به صورت ایستاده و ثابت در گوشه ای از منزل قرار داد. دسته بلند و باریک دستگاه امکان جارو کردن زیر مبلمان و تخت خواب را فراهم می کند. بدنه مخزن جارو شارژی بوش BBHMOVE6 به صورت شفاف است که می توان میزان گرد و خاک داخل آن را مشاهده نمود و در صورت پر شدن مخزن آن را به راحتی تخلیه نمود.

را بسیار آسان کرده است.

xiaomi trucleanبا استفاده از برس پهن کوچک هم میتوانید سطح لحاف، مبل و میز را تمیز کنید. برای نظافت پردهها، شیارها و یا گوشههای دیوار هم میتوانید از برس فرچهای استفاده کنید. دسته طراحی شده برای شیائومی Mi Vacuum Cleaner G10 نحوه استفاده از جارو شارژی را بسیار آسان کرده است. در قسمت داخلی یک دکمه مانند ماشهی اسلحه قرار دارد که با فشردن آن جارو شارژی روشن میشود. مخزن جمعآوری گرد و غبار از ظرفیت 0.6 لیتری بهره میبرد و به لطف بدنه شفاف، میتوانید میزان پر بودن آن را به راحتی تشخیص دهید. جداسازی و نصب این مخزن به آسانی انجام میگیرد و در هر لحظه میتوانید محتوای درون آن را تخلیه کنید. علاوه بر این، بدنه جارو شارژی به گونهای طراحی شده که لوازم جانبی نیز بر روی آن قرار میگیرد و بدین ترتیب هر چیزی که برای نظافت نیاز دارید در دسترس شما قرار دارد. موتور الکتریکی 400 واتی به کار رفته در این جارو شارژی در هر دقیقه 125 هزار دور چرخش دارد و قدرت مکشی در حد 150AW را تولید میکند.

پنج دلیل برای دوست داشتن جارو شارژی جدید

جارو شارژی شیائومیبر روی فرش کیفیت کار جاروبرقی را نخواهد داشت مگر در مدل هایی که قدرت موتور بسیار بالایی دارند. قیمت جاروشارژی ها هم بسیار متنوع است بستگی به برند، کیفیت، امکانات و دسته دار بودن یا بدون دسته بودنش دارد. جارو شارژی های بدون دسته معمولا قیمت پایینتری دارد و قیمتش تقریبا از یک میلیون تومان شروع میشود. جاروشارژی های دسته دار یا دو منظوره نیز رنج قیمت گستردهتری دارند و قیمتشان از حدودا سه میلیون تومان شروع میشود تا ده و حتی پانزده میلیون تومان. البته ممکن است در برخی از برند های رنک پایین چینی قیمت ها از چیزی که اعلام کردیم پایینتر باشد. اما اگر به دنبال مدلی با کیفیت و پر امکانات از برند های معتبر باشید باید حداقل این مبالغ را در نظر بگیرید. چگونه جارو شارژی اصلی را از تقلبی تشخیص بدهیم؟ این سوال که در مقالات دیگر زیاد بهش پرداختهایم، یکی از سوالات اصلی و دغدغه خریداران در اکثر محصولات است. جنس های تقلبی یا فیک را ما به دو دسته تقسیم میکنیم.

جارو شارژی تغییرات: 5 عملی ایده بعداً|بایدها و نبایدهای جارو شارژی}

مدلهای که از باتریهای قابل تعویض استفاده میکنند تا ۶۰ دقیقه نیز کار میکنند اما هزینه تعویض باتریهای آن در بلندمدت ممکن است برای شما زیاد باشد. مثلاً اگر در خانه فرشهای زیادی دارند، جارو برای مکش گردوغبار و ذرات از روی آن به قدرت بیشتری نیاز دارد درنتیجه باتری آن زود از کار میافتد. به همین دلیل اگر میخواهید بهسرعت خانه را تمیز کنید ممکن است چند مرتبه مجبور به تخلیه گردوغبارها شده و به همین دلیل زمان بیشتری صرف تمیزکاری خانه شود. البته اگر مخزن آن را خالی نکنید و فیلترها پر از گردوغبار باشند ممکن است بهمرور سرعت و قدرت جارو شارژی شما کم شده و کارایی خود را از دست بدهد. علاوه بر این افرادی که مستعد آلرژی هستند بهتر است از این جارو شارژیها با ظرفیت محدود، استفاده نکنند تا مرتب در معرض گردوغبار در هنگام تخلیه مخزن آن نباشند. یک مسئله مهم و حیاتی در جارو شارژی ها، قدرت پاکسازی و تمیزکنندگی و مکش آنها است؛ و ممکن است برخی از جارو شارژیهای این قدرت و قابلیت را به شما ارائه ندهند.

xiaomi trucleanویژگی جارو شارژی خوب برای خرید . قدرت جارو شارژی می تواند مهم ترین ویژگی و معیار خوب بودن آن به حساب بیاید . البته این مورد تحت تاثیر توان ولتاژ باتری دستگاه و همین طور توان مصرفی آن خواهد بود که قبل از خرید حتما باید بررسی شوند. معمولا جارو شارژی ها باتری های 12 ولتی دارند که برای شارژ شدن به زمان کمتری حدود 15 دقیقه نیاز دارند . پس به مدت زمان نگه داشتن شارژ باتری نیز توجه داشته باشید . در مورد بدنه و مخزن جارو شارژی نیز حتما مدلی را انتخاب نمایید که قابلیت جداسازی ، شستشو ، تخلیه و سرهم کردن راحتی داشته باشد. اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آن هاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتری ها در اغلب مدل های خارجی تا یک سال عمر مفید دارند و این مدت زمان برای ما ایرانی کمتر است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۷
بختیار مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی